abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214400300
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:02 schreef cynicus het volgende:
Punt is, natuurlijk , dat leeftijd voor de Republikeinen en hun aanhang juist wél een punt was toen Biden nog meedeed. En nu vinden ze het ineens flauw *proest*
Het probleem was bij Biden niet dat hij in aantal jaren te oud was, maar dat zijn lichaam en geest feitelijk te oud is.
pi_214400350
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het probleem was bij Biden niet dat hij in aantal jaren te oud was, maar dat zijn lichaam en geest feitelijk te oud is.
Een argument wat net zo goed voor Trump opgaat.
  donderdag 25 juli 2024 @ 00:26:32 #104
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_214400392
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hoewel ik het niet gezond vind dat iemand van de leeftijd van Trump nog meedoet is hij niet zo afgetakeld als Biden. Een 45-jarige Biden had uiteraard gehakt gemaakt van een 42-jarige Trump in de politieke arena maar Biden is veel verder afgetakeld dan Trump.
pi_214400395
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:26 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hoewel ik het niet gezond vind dat iemand van de leeftijd van Trump nog meedoet is hij niet zo afgetakeld als Biden. Een 45-jarige Biden had uiteraard gehakt gemaakt van een 42-jarige Trump in de politieke arena maar Biden is veel verder afgetakeld dan Trump.
Als je het debat tussen die twee bekijkt dan is het toch echt Trump die er heel slecht afkomt maar goed, wat jij wil.
pi_214400402
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Als je het debat tussen die twee bekijkt dan is het toch echt Trump die er heel slecht afkomt maar goed, wat jij wil.
Dat is helemaal niet wat hij zegt. De post zegt letterlijk 'Biden is veel verder afgetakeld dan Trump'. Dat is het argument.
  donderdag 25 juli 2024 @ 00:28:29 #107
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214400405
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:26 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik vindt het toch wonderlijk om te zien dat een man met zijn leeftijd, zijn gewicht, zijn dieët, zijn werkschema, zijn gebrek aan lichaamsbeweging etc. nog niet al vier keer een infarct heeft gehad. Medisch is de man zeker een wonder.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  donderdag 25 juli 2024 @ 00:29:49 #108
396550 Richestorags
pi_214400411
quote:

[..]
Dat zeg je op basis van ideologie en niet op basis van fysiologie. Maar goed, wat jij wil.
pi_214400416
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:29 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat zeg je op basis van ideologie en niet op basis van fysiologie. Maar goed, wat jij wil.
Nee, dat zeg ik op basis van het debat gezien te hebben. Ik vind het overigens diep triest dat jij gelijk op de man gaat lopen spelen.
  donderdag 25 juli 2024 @ 00:31:55 #110
396550 Richestorags
pi_214400420
quote:
3s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:28 schreef JAM het volgende:

[..]
Ik vindt het toch wonderlijk om te zien dat een man met zijn leeftijd, zijn gewicht, zijn dieët, zijn werkschema, zijn gebrek aan lichaamsbeweging etc. nog niet al vier keer een infarct heeft gehad. Medisch is de man zeker een wonder.
Absoluut. Als hij dood gaat heeft KFC een gigantisch probleem.
  donderdag 25 juli 2024 @ 00:33:26 #111
396550 Richestorags
pi_214400429
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, dat zeg ik op basis van het debat gezien te hebben. Ik vind het overigens diep triest dat jij gelijk op de man gaat lopen spelen.
Gozer :D je bent er al op gewezen een heel ander punt van mijn punt te hebben gemaakt.

Over het op de man spelen ga ik niet op in, geen idee waar je het over hebt.
pi_214400450
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:33 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Gozer :D je bent er al op gewezen een heel ander punt van mijn punt te hebben gemaakt.

Over het op de man spelen ga ik niet op in, geen idee waar je het over hebt.
Dat slaat ook nergens op, ik heb ver voordat het een issue werd al gezegd dat ik Biden te oud vond maar dat geld ook voor Trump die meer wartaal uitslaat dan Biden en er bepaald niet gezond uit ziet.
  donderdag 25 juli 2024 @ 00:38:34 #113
396550 Richestorags
pi_214400468
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat slaat ook nergens op, ik heb ver voordat het een issue werd al gezegd dat ik Biden te oud vond maar dat geld ook voor Trump die meer wartaal uitslaat dan Biden en er bepaald niet gezond uit ziet.
Trump slaat helemaal niet meer wartaal uit dan Biden. Trump liegt, draait, blaast op maar hij praat niet over Poetin als hij Zelensky bedoelt of over vice-president Trump als hij Harris bedoelt.

Maar goed, beetje zinloze discussie dit en je bent nogal gepikeerd om niks dus ik denk dat we het er beter bij kunnen laten.
  Moderator donderdag 25 juli 2024 @ 00:45:46 #114
236264 crew  capricia
pi_214400508
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:38 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Trump slaat helemaal niet meer wartaal uit dan Biden. Trump liegt, draait, blaast op maar hij praat niet over Poetin als hij Zelensky bedoelt of over vice-president Trump als hij Harris bedoelt.

Maar goed, beetje zinloze discussie dit en je bent nogal gepikeerd om niks dus ik denk dat we het er beter bij kunnen laten.
Ook Trump verspreekt zich steeds vaker. Hij verwees naar Biden als ‘Barack Obama’. Waarschuwt voor het uitbreken van ‘een Tweede Wereldoorlog’. En hij verwarde Nikki Haley, toen nog zijn Republikeinse tegenkandidaat, minutenlang met de Democraat Nancy Pelosi.

Alleen lijkt het veel minder aan hem te beklijven.

En ik persoonlijk vind hem ook te oud. Ook hij gaat achteruit.
Maar goed, dat moet de kiezers daar maar bepalen.

Bron:
https://www.volkskrant.nl(...)getwijfeld~bcc0c950/
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214400524
Hij verwarde ook de vrouw die hij verkracht had met zijn ex-vrouw.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  donderdag 25 juli 2024 @ 00:49:26 #116
37950 JAM
pi_214400529
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hij verwarde ook de vrouw die hij verkracht had met zijn ex-vrouw.
Ooooh, snap! :D .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  donderdag 25 juli 2024 @ 00:50:30 #117
396550 Richestorags
pi_214400533
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:45 schreef capricia het volgende:

[..]
Ook Trump verspreekt zich steeds vaker. Hij verwees naar Biden als ‘Barack Obama’. Waarschuwt voor het uitbreken van ‘een Tweede Wereldoorlog’. En hij verwarde Nikki Haley, toen nog zijn Republikeinse tegenkandidaat, minutenlang met de Democraat Nancy Pelosi.

Bron:
Dat is nieuw voor mij. Goed, ik had al gezegd dat ik het ook niet gezond vind dat mensen van Trump zijn leeftijd überhaupt meedoen. Ik vind dat een president eigenlijk niet ouder dan 50 moet zijn. Dan sta je een beetje tussen de generaties in en ben je ook op je top.
pi_214400547
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:50 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat is nieuw voor mij. Goed, ik had al gezegd dat ik het ook niet gezond vind dat mensen van Trump zijn leeftijd überhaupt meedoen. Ik vind dat een president eigenlijk niet ouder dan 50 moet zijn. Dan sta je een beetje tussen de generaties in en ben je ook op je top.
Er is al een minimumleeftijd (35) dus dan is een maximum ook logisch. Stel je voor als we de afgelopen 10 jaar geen last hadden gehad van Trump, Sanders, Biden, Clinton...
  Moderator donderdag 25 juli 2024 @ 00:53:45 #119
236264 crew  capricia
pi_214400552
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:50 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Als je het volgt, merk je dat hij ook achteruit gaat. En dat is niet zo vreemd, gezien zijn leeftijd natuurlijk.
Maar op een of andere manier beklijft dat niet bij hem.
Mss valt het ook minder op als je het met Biden vergelijkt. Kan ook.

Moet er trouwens niet aan denken dat Trump als president onderuit gaat en de VP het over moet nemen. Die man lijkt mij echt een drama.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214400588
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:53 schreef capricia het volgende:

[..]
Als je het volgt, merk je dat hij ook achteruit gaat. En dat is niet zo vreemd, gezien zijn leeftijd natuurlijk.

Moet er trouwens niet aan denken dat Trump als president onderuit gaat en de VP het over moet nemen. Die man lijkt mij echt een drama.
Het is ook makkelijker om een bak bullshit te roepen dan wanneer je op zijn minst nog wel wil proberen wat bij de werkelijkheid te blijven.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  donderdag 25 juli 2024 @ 01:25:06 #121
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_214400659
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:31 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Absoluut. Als hij dood gaat heeft KFC een gigantisch probleem.
Chickens for KFC _O_
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 25 juli 2024 @ 01:54:17 #122
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_214400743
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:45 schreef capricia het volgende:

[..]

Bron:
Gaat dat wellicht hierover?

En als je dan diezelfde speech in zijn geheel erbij pakt en eventjes naar 21:39 spoelt:

Dan zie je dat Trump zegt dat hij het expres over 'president Obama' heeft, omdat de huidige persoon niet de touwtjes in handen heeft.

Maar nee hoor, De Volkskrant schrijft het gewoon weer doodleuk op: "ook Trump verspreekt zich vaker, hij verwees naar Biden als Barack Obama."

:') Het is toch van een droevigheid, dit soort 'journalistiek'.
pi_214400748
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 01:54 schreef Repentless het volgende:

[..]
Gaat dat wellicht hierover?

En als je dan diezelfde speech in zijn geheel erbij pakt en eventjes naar 21:39 spoelt:

Dan zie je dat Trump zegt dat hij het expres over 'president Obama' heeft, omdat de huidige persoon niet de touwtjes in handen heeft.

Maar nee hoor, De Volkskrant schrijft het gewoon weer doodleuk op: "ook Trump verspreekt zich vaker, hij verwees naar Biden als Barack Obama."

:') Het is toch van een droevigheid, dit soort 'journalistiek'.
Jammer is dat ja. Terwijl hij op datzelfde moment roept dat het land eigenlijk geregeerd wordt door een groep 'radicale linksen', wie dat dan ook mogen zijn. Dat soort onzin is veel kwalijker maar wordt niet over bericht.

Zie je wel vaker, de media wat meer aan de linkse kant maakt grote ophef over dit soort dingen, terwijl de daadwerkelijke inhoud van wat Trump zegt al bizar en gevaarlijk genoeg is om over te berichten.

(en uiteraard bericht de Trump-gezinde media alleen maar over hoe geweldig het was etc)
pi_214400872
Speech was net. Niemand gekeken?
  donderdag 25 juli 2024 @ 03:00:03 #126
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_214400907
Joe had z'n teleprompter terug, dat hielp. Geen slechte speech verder.

Wel een beetje jammer om het lafjes op "soms is het tijd voor ervaring, soms tijd voor een jonge, frisse impuls" te houden als reden voor je opstappen, in plaats van gewoon hetgeen iedereen weet minstens even aan te snijden.

Niet dat ie letterlijk hoeft te zeggen "Ik kom niet uit m'n woorden en kan thuis soms de wc niet vinden, de groeten met je presidentschap", maar iets in de richting dat het niet zo goed met z'n gezondheid gaat en dat zoiets slecht te combineren is met het ambt van wereldleider, dat had ik eigenlijk wel verwacht.

[ Bericht 39% gewijzigd door Kriegel op 25-07-2024 03:22:55 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_214400936
Kamala staat nu al voor in de peilingen. Dit gaat goed komen mensen. We gaan geen veroordeelde crimineel krijgen als volgende president van de USA
  donderdag 25 juli 2024 @ 06:37:07 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214401051
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Het valt niet minder op, hij heeft meer namen door elkaar gehaald, noemde zijn vrouw Mercedes, maar de democraten hameren er minder op.

Daar waar de republikeinen, en Trump in het bijzonder, termen als "Seepy Joe" en "Slow Joe" gebruiken en constant de nadruk leggen op het zogenaamd dementeren van Biden (ook op FOK! gebeurt het) komt daar de aandacht veel meer op te liggen, terwijl Trump zoveel bizarre dingen doet en roept dat hij iedere keer weer met een ander iets de negatieve aandacht haalt.

Dat hij nog ongeschikter is dan Biden, ook als het gaat om de (teruglopende) geestelijke vermogens, staat buiten kijf, de democraten maken alleen niet zo'n mantra van bepaalde tekortkomingen van Trump.
Maar goed, dat is ook niet vreemd, ze voeren immers geen campagne op basis van haat, maar op feiten, en dat blijft minder plakken dan de haatmantra's van Trump.

Plus dat de achterban van Trump letterlijk alles goedpraat, en hem alles vergeeft, en dat weet hij.
Zoals hij zelf in 2016 al zei: al zou hij iemand neerschieten op Fifth Avenue, dan nog zou hij er geen kiezers door verliezen.

Wat vooral aangeeft dat het de Trump-stemmer helemaal niets kan schelen, ook daarom blijven dat soort dingen veel minder aan Trump plakken; er is helemaal geen kritiek in eigen gelederen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214401131
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 03:34 schreef Alicia76 het volgende:
Kamala staat nu al voor in de peilingen. Dit gaat goed komen mensen.
Jaja, dat zeiden ze 8 jaar geleden ook van Clinton....
  donderdag 25 juli 2024 @ 07:21:08 #130
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_214401149
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 03:00 schreef Kriegel het volgende:

Wel een beetje jammer om het lafjes op "soms is het tijd voor ervaring, soms tijd voor een jonge, frisse impuls" te houden als reden voor je opstappen, in plaats van gewoon hetgeen iedereen weet minstens even aan te snijden.
Wat kan er veel veranderen in een paar dagen (en gesprekken) :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_214401266
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2024 19:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
We zijn intussen alweer 4 jaar verder en het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat de dynamiek binnen de Democratische partij ook anders is dan 4 jaar geleden.
Dat zal best, maar er kan niet gesteld worden dat Harris nu volgens een 'democratisch' proces verkozen is. De machtigen binnen de partij hebben haar nu naar voren geschoven.

Zulk soort zaken zie je bv ook in landen als bv Rusland of Iran.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_214401289
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Trump heeft zich cognitief laten testen, biden heeft dat vanwege overduidelijke redenen altijd geweigerd te doen. De ene opa is de andere niet. Het is een beetje een zwaktebod om daar nu op te gaan zitten. Er zijn genoeg betere dingen te bedenken om Trump op te smearen.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_214401303
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 07:51 schreef Montagui het volgende:

[..]
Dat zal best, maar er kan niet gesteld worden dat Harris nu volgens een 'democratisch' proces verkozen is. De machtigen binnen de partij hebben haar nu naar voren geschoven.

Er wordt gesuggereerd dat obama niet blij is met haar (nog geen endorsement) en dat democraten onderling verdeeld zijn. Het lijkt een noodgreep zo.
Daarbij was ze 4 jaar geleden al niet goed genoeg in debat en was ze slecht op de hoogte van de wereld. Niet voor niks is ze als eerste de primaries uitgestapt. Het was dan ook waarschijnlijk om de meer woke achterban te pleasen om een soort van gekleurde vrouwelijke vp te nemen naast de binnen die groep niet-populaire oude blanke man. Die groep had liever warren zien winnen.

Maar goed, bij het volgende debat gaan we het zien. Ik heb de democraten nog nooit zo kwetsbaar gezien.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_214401467
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 07:56 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Trump heeft zich cognitief laten testen
:')
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_214401472
quote:

[..]

Wanneer is Trump gekozen? De man was immers al ver voor de RNC kandidaat zonder dat iemand daar wat over te zeggen had.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214401520
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 08:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Als je deze test nou even maakt ben je ook geschikt om POTUS te worden:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 25 juli 2024 @ 08:43:44 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214401595
Al die niet democraten-stemmers boos dat Harris "niet gekozen" is, maar spontaan de vervangende kandidaat voor Biden is.

Grotendeels dezelfde mensen die in 2020 beweerden dat Biden binnen een paar maanden opzij zou stappen of zou overlijden en Harris dan president zou worden.

Los van het feit dat het sentiment binnen de democratische partij nu anders is dan 4 jaar geleden kon ze het nu ook minder makkelijk tegen Biden opnemen, want daarmee zou ze stellen dat hij niet (meer) geschikt was en was het ook lastig geworden opnieuw zijn running mate te worden.

Het is niet voor niets dat ze nu al een meerderheid van de stemmen binnen de partij heeft en ze binnen een paar dagen al >100 miljoen campagnebudget bij elkaar heeft gekregen.
De achterban vindt het lang niet zo'n groot probleem als de tegenstanders, en dat betekent dat de tegenstanders zich zorgen maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214401654
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 07:11 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Jaja, dat zeiden ze 8 jaar geleden ook van Clinton....
Toen klopte die uitspraak echter. Harris presteert vooralsnog niet heel veel anders dan Biden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 25 juli 2024 @ 08:51:27 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214401663
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 08:03 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Er wordt gesuggereerd dat obama niet blij is met haar (nog geen endorsement) en dat democraten onderling verdeeld zijn. Het lijkt een noodgreep zo.
Daarbij was ze 4 jaar geleden al niet goed genoeg in debat en was ze slecht op de hoogte van de wereld. Niet voor niks is ze als eerste de primaries uitgestapt. Het was dan ook waarschijnlijk om de meer woke achterban te pleasen om een soort van gekleurde vrouwelijke vp te nemen naast de binnen die groep niet-populaire oude blanke man. Die groep had liever warren zien winnen.

Maar goed, bij het volgende debat gaan we het zien. Ik heb de democraten nog nooit zo kwetsbaar gezien.
Er wordt gesuggereerd? Door wie dan?

Die endorsement komt er gewoon hoor, en Obama is er juist zeer over te spreken.
https://www.nbcnews.com/p(...)dent-soon-rcna163279
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214401793
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 08:49 schreef Monolith het volgende:

[..]
Toen klopte die uitspraak echter. Harris presteert vooralsnog niet heel veel anders dan Biden.
Kan, maar het kwam niet goed voor Clinton he?
  donderdag 25 juli 2024 @ 09:12:53 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214401816
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 03:00 schreef Kriegel het volgende:

Niet dat ie letterlijk hoeft te zeggen "Ik kom niet uit m'n woorden en kan thuis soms de wc niet vinden, de groeten met je presidentschap", maar iets in de richting dat het niet zo goed met z'n gezondheid gaat en dat zoiets slecht te combineren is met het ambt van wereldleider, dat had ik eigenlijk wel verwacht.
Serieus? Je had verwacht dat hij zou zeggen dat hij niet meer helemaal bij de tijd is, maar ondertussen wel blijft zitten als president? Werkelijk?
Damn :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 25 juli 2024 @ 09:14:53 #142
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214401829
https://www.nu.nl/verkiez(...)ie-moest-wijken.html

Het zal vast al wel besproken zijn, maar geen woord over zijn gezondheid, het lijkt wel of de toespraken alleen nog maar zo veel mogelijk borstklopperij kunnen zijn, het is tegen het narcistische aan. Gelukkig hebben we een democratie en geen dictator of koning zegt Biden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_214401832
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2024 08:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wanneer is Trump gekozen? De man was immers al ver voor de RNC kandidaat zonder dat iemand daar wat over te zeggen had.
Wat dacht jij dat ze bij de GOP aan het doen waren tijdens de voorverkiezingen?
  donderdag 25 juli 2024 @ 09:16:18 #144
438527 MissButterflyy
pi_214401837
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
Serieus? Je had verwacht dat hij zou zeggen dat hij niet meer helemaal bij de tijd is, maar ondertussen wel blijft zitten als president? Werkelijk?
Damn :')
Hij had kunnen zeggen dat hij gezien zijn gezondheid en leeftijd hij zich niet verkiesbaar gaat stellen. Daar is niks vreemds aan.
Ik had verwacht dat hij zich ergens een ieniemiene beetje kwetsbaar op zou stellen.
  donderdag 25 juli 2024 @ 09:18:47 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214401850
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2024 08:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Biden was ook nog niet gekozen als kandidaat voor de democraten, het is alleen gewoonte dat de zittende president opnieuw meedoet na de eerste termijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 25 juli 2024 @ 09:20:46 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214401866
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hij had kunnen zeggen dat hij gezien zijn gezondheid en leeftijd hij zich niet verkiesbaar gaat stellen. Daar is niks vreemds aan.
Ik had verwacht dat hij zich ergens een ieniemiene beetje kwetsbaar op zou stellen.
Zodra hij zijn gezondheid als reden opvoert zou zijn huidig functioneren ter discussie worden gesteld.
Zo werkt dat nou eenmaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214401867
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Maar als dat nou niet de reden is, waarom zou hij dat dan zeggen? Hij hoeft zich toch niet te verdedigen tegen buitenstaanders die roepen dat ie aan het dementeren is?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  donderdag 25 juli 2024 @ 09:20:51 #148
436222 Japepk
Padvinder
pi_214401868
Ik vond het ook niet zon sterke speech, vooral omdat de 'uitleg' pas halverwege kwam. Eerst was het gewoon een stuk campagne over de keuze tussen goed en kwaad bla bla. Je kunt inderdaad prima zeggen dat actief campagne voeren en een goede president zijn niet meer te combineren is, en dat hij in de toekomst wil voorkomen door zijn leeftijd geen goede president te zijn. Volgens mij bedoelt hij dat tussen de regels door wel, maar het is nu een beetje vlees noch vis.
't Echte en 't ware!
pi_214401905
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 08:43 schreef Leandra het volgende:
Al die niet democraten-stemmers boos dat Harris "niet gekozen" is, maar spontaan de vervangende kandidaat voor Biden is.

Grotendeels dezelfde mensen die in 2020 beweerden dat Biden binnen een paar maanden opzij zou stappen of zou overlijden en Harris dan president zou worden.

Los van het feit dat het sentiment binnen de democratische partij nu anders is dan 4 jaar geleden kon ze het nu ook minder makkelijk tegen Biden opnemen, want daarmee zou ze stellen dat hij niet (meer) geschikt was en was het ook lastig geworden opnieuw zijn running mate te worden.

Het is niet voor niets dat ze nu al een meerderheid van de stemmen binnen de partij heeft en ze binnen een paar dagen al >100 miljoen campagnebudget bij elkaar heeft gekregen.
De achterban vindt het lang niet zo'n groot probleem als de tegenstanders, en dat betekent dat de tegenstanders zich zorgen maken.
Toch is het wel een zwaktebod als je Trump beschuldigt van een gevaar voor de democratie, maar vervolgens de top van de partij de beoogde kandidaat naar de uitgang dwingt en vervolgens vervangt door iemand anders.

En er zijn genoeg democratische kiezers die daar helemaal niet blij mee zijn.
  donderdag 25 juli 2024 @ 09:24:11 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214401906
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:20 schreef recursief het volgende:

[..]
Maar als dat nou niet de reden is, waarom zou hij dat dan zeggen? Hij hoeft zich toch niet te verdedigen tegen buitenstaanders die roepen dat ie aan het dementeren is?
Dit dus.
Dat hele "hij is aan het dementeren" is een frame uit het Trump-kamp.

En ja, hij is oud, dat betekent niet dat hij aan het dementeren is.
Dat hij niet meer zo snel is als op zijn 46ste doet daar niets aan af.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214401943
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:18 schreef Leandra het volgende:

[..]
Biden was ook nog niet gekozen als kandidaat voor de democraten, het is alleen gewoonte dat de zittende president opnieuw meedoet na de eerste termijn.
Biden heeft gewoon de voorverkiezingen gewonnen hoor. Waar jij nu op doelt is de officiële benoeming middels de afgevaardigden die je hebt gewonnen bij de voorverkiezingen.
pi_214401949
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:20 schreef Leandra het volgende:

[..]
Zodra hij zijn gezondheid als reden opvoert zou zijn huidig functioneren ter discussie worden gesteld.
Zo werkt dat nou eenmaal.
Dus liegt hij maar.

Sterk wel, gelet op hoe ze daar Trump (terecht) als leugenaar wegzetten.
  donderdag 25 juli 2024 @ 09:32:12 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214401960
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dus liegt hij maar.

Sterk wel, gelet op hoe ze daar Trump (terecht) als leugenaar wegzetten.
Hoezo liegt hij? Gaan we nou weer doen alsof die Trump-frame de waarheid is?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214401963
Het is ook nooit goed he. Zou hij zeggen dat ie vanwege zijn gezondheid geen kandidaat meer is dan is het "Zie je wel! En meteen aftreden Joe, je kan ook geen president meer zijn!"

En als ie het niet benoemt is het ook niet goed. Het is allemaal zo doorzichtig.
  donderdag 25 juli 2024 @ 09:38:49 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214401995
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Biden heeft gewoon de voorverkiezingen gewonnen hoor. Waar jij nu op doelt is de officiële benoeming middels de afgevaardigden die je hebt gewonnen bij de voorverkiezingen.
Ja, de tegenkadidaten waren ook nergens... Jason Palmer (wie?) won alleen Samoa op de popular vote.
En Dean Philips (weer: wie??) won helemaal niets.
Waarom? Omdat het ongehoord is een sterke tegenkandidaat in te zetten tegen een president die herkozen kan worden, daarmee geef je vanuit de partij immers aan dat hij niet voldoet.

Als de voorverkiezingen serieus voor het zoeken van een nieuwe kandidaat waren geweest dan waren er veel sterkere namen opgestaan, waaronder Harris zelf, maar ook Buttgieg bijvoorbeeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214402021
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2024 08:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Als je deze test nou even maakt ben je ook geschikt om POTUS te worden:
[ afbeelding ]
Ik had het 3e beest bijna goed Kamala maar helaas het was een domme daris ;(
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_214402023
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:32 schreef Leandra het volgende:

[..]
Hoezo liegt hij? Gaan we nou weer doen alsof die Trump-frame de waarheid is?
Zijn mentale gesteldheid zoals overduidelijk zichtbaar bij het debat is de reden dat ze van hem af wilden.

Wat daar een Trump-frame aan is ontgaat mij ten ene male.
pi_214402040
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:38 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, de tegenkadidaten waren ook nergens... Jason Palmer (wie?) won alleen Samoa op de popular vote.
En Dean Philips (weer: wie??) won helemaal niets.
Waarom? Omdat het ongehoord is een sterke tegenkandidaat in te zetten tegen een president die herkozen kan worden, daarmee geef je vanuit de partij immers aan dat hij niet voldoet.

Als de voorverkiezingen serieus voor het zoeken van een nieuwe kandidaat waren geweest dan waren er veel sterkere namen opgestaan, waaronder Harris zelf, maar ook Buttgieg bijvoorbeeld.
De reden waarom sterke kandidaten hun beurt afwachten is dat de zittende president vrijwel zeker zal winnen.

Blijft gewoon dat het een feit is dat hij al was verkozen.
pi_214402052
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zijn mentale gesteldheid zoals overduidelijk zichtbaar bij het debat is de reden dat ze van hem af wilden.
Dat is een frame uit republikeinse hoek.

quote:
Wat daar een Trump-frame aan is ontgaat mij ten ene male.
Okay.
pi_214402115
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:46 schreef recursief het volgende:

[..]

Waar de democraten dan dankbaar gebruik van hebben gemaakt om Biden te kunnen dumpen, of zo? :?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_214402119
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:46 schreef recursief het volgende:

[..]
[..]
Je kan nu wel net doen alsof de hele wereld gek is behalve jij, maar je diskwalificeert jezelf als je nu net doet alsof de waardeloze prestatie van Biden in dat debat, welke overduidelijk het gevolg was van mentale aftakeling, niet de aanleiding was.

Nee, het was puur toeval dat direct daarna de ene na de andere Democraat wilde dat hun clubje een andere keuze zou maken.

Ophouden met Trumpetteren hoor…
pi_214402133
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:55 schreef Montagui het volgende:

[..]
Waar de democraten dan dankbaar gebruik van hebben gemaakt om Biden te kunnen dumpen, of zo? :?
De frame/beeldvorming heeft ongetwijfeld meegespeeld in de beslissing, maar ik denk niet de de Democraten daar dankbaar voor zijn. Die willen gewoon de verkiezingen winnen, net als de Republikeinen. Het hoeft allemaal niet moeilijker gemaakt worden dan het is hoor.
pi_214402137
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je kan nu wel net doen alsof de hele wereld gek is behalve jij, maar je diskwalificeert jezelf
Kappen met dat op de persoon spelen.
pi_214402166
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:58 schreef recursief het volgende:

[..]
Kappen met dat op de persoon spelen.
Ik speel niet op de persoon, ik reageer op wat je schrijft.
  donderdag 25 juli 2024 @ 10:02:27 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214402170
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De reden waarom sterke kandidaten hun beurt afwachten is dat de zittende president vrijwel zeker zal winnen.

Blijft gewoon dat het een feit is dat hij al was verkozen.
Het is sinds 1852 (Franlin Pierce) niet meer gebeurd dat een zittende, gekozen, president door zijn partij niet genomineerd is voor een tweede termijn.
Dat is waarom er geen serieuze voorverkiezingen waren, het is de gewoonte.

Als de zittende president niet voor een 2de termijn wilde gaan of werd gekozen was het vrijwel altijd de voormalige VP die president werd door het overlijden of aftreden van de president wiens running mate hij was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214402174
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:24 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dit dus.
Dat hele "hij is aan het dementeren" is een frame uit het Trump-kamp.

En ja, hij is oud, dat betekent niet dat hij aan het dementeren is.
Dat hij niet meer zo snel is als op zijn 46ste doet daar niets aan af.
Hoe verklaar jij dan het merkwaardige gedrag op bv. de G7 top en de D-Day herdenking ?
pi_214402176
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 10:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik speel niet op de persoon, ik reageer op wat je schrijft.
Je hebt het letterlijk over mij.
pi_214402189
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:57 schreef recursief het volgende:

[..]
De frame/beeldvorming heeft ongetwijfeld meegespeeld in de beslissing, maar ik denk niet de de Democraten daar dankbaar voor zijn. Die willen gewoon de verkiezingen winnen, net als de Republikeinen. Het hoeft allemaal niet moeilijker gemaakt worden dan het is hoor.
Onwaar.

Dit is direct na het debat (je ziet ze nog weglopen):

pi_214402209
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 10:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Onwaar.

Dit is direct na het debat (je ziet ze nog weglopen):

Wat precies is volgens jou onwaar?
  donderdag 25 juli 2024 @ 10:06:59 #170
438527 MissButterflyy
pi_214402215
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:20 schreef recursief het volgende:

[..]
Hij zal vast niet zijn aan het dementeren, maar dat het niet goed gaat met zijn gezondheid was iedereen wel duidelijk.
Soms zit kracht ook in zelfreflectie en kwetsbaarheid tonen.
pi_214402229
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 10:02 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het is sinds 1852 (Franlin Pierce) niet meer gebeurd dat een zittende, gekozen, president door zijn partij niet genomineerd is voor een tweede termijn.
Dat is waarom er geen serieuze voorverkiezingen waren, het is de gewoonte.

Als de zittende president niet voor een 2de termijn wilde gaan of werd gekozen was het vrijwel altijd de voormalige VP die president werd door het overlijden of aftreden van de president wiens running mate hij was.
Ik weet niet waarom je in de vlek blijft wrijven, maar wat je schreef is simpelweg onjuist. Iedereen mag zich kandidaat stellen en er wordt gewoon gestemd. Daarmee was hij dus verkozen.
pi_214402238
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 10:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hij zal vast niet zijn aan het dementeren, maar dat het niet goed gaat met zijn gezondheid was iedereen wel duidelijk.
Soms zit kracht ook in zelfreflectie en kwetsbaarheid tonen.
Hij is een oude man, dat is duidelijk voor iedereen. Wat mij betreft te oud voor nog een termijn, maar dat vind ik van Trump ook.
pi_214402242
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 10:03 schreef recursief het volgende:

[..]
Je hebt het letterlijk over mij.
Als de boodschapper inderdaad. Even de hele quote plaatsen en je ziet dat het rechtstreeks gekoppeld wordt aan jouw uitspraak.
  donderdag 25 juli 2024 @ 10:10:32 #174
438527 MissButterflyy
pi_214402247
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 10:09 schreef recursief het volgende:

[..]
Hij is een oude man, dat is duidelijk voor iedereen. Wat mij betreft te oud voor nog een termijn, maar dat vind ik van Trump ook.
Vind ik ook hoor.
pi_214402258
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 10:06 schreef recursief het volgende:

[..]
Wat precies is volgens jou onwaar?
Kijk het even na: de paniek brak vrijwel direct na het begin van het debat uit. Kortom: geen frame van Trump, die was op dat moment aan het debatteren.

Echt, hou op met Trumpetteren.
  donderdag 25 juli 2024 @ 10:11:45 #176
438527 MissButterflyy
pi_214402263
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 10:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als de boodschapper inderdaad. Even de hele quote plaatsen en je ziet dat het rechtstreeks gekoppeld wordt aan jouw uitspraak.
Je komt niet aardig over en maakt het wel persoonlijk met de uitspraak ‘je kan doen of de hele wereld gek is behalve jij’.
Laat dat gewoon achterwege.
  donderdag 25 juli 2024 @ 10:12:14 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214402270
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 10:02 schreef zimmy910 het volgende:

[..]
Hoe verklaar jij dan het merkwaardige gedrag op bv. de G7 top en de D-Day herdenking ?
G7? De frame waarbij bewust buiten beeld werd gelaten dat hij met de paratroopers communiceerde?

D-day? Dat hij emotioneel werd bij de Missing Man formatie?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214402288
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 10:09 schreef recursief het volgende:

[..]
Trump is helder van geest (niet anders dan toen hij jong was in ieder geval).

Het probleem bij Biden was niet zijn geboortedatum, maar de aftakeling.
  donderdag 25 juli 2024 @ 10:14:51 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214402294
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 10:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik weet niet waarom je in de vlek blijft wrijven, maar wat je schreef is simpelweg onjuist. Iedereen mag zich kandidaat stellen en er wordt gewoon gestemd. Daarmee was hij dus verkozen.
Ja, iedereen mag het, maar geen enkele serieuze kandidaat doet het want het wordt gezien als kansloos en motie van afkeuring jegens de zittende president van de eigen partij.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214402295
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 10:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Kijk het even na: de paniek brak vrijwel direct na het begin van het debat uit. Kortom: geen frame van Trump, die was op dat moment aan het debatteren.

Ho! Ik zeg dat de beeldvorming heeft meegespeeld. En natuurlijk was dat debat ook een ramp. Daar hoeven we niet moeilijk over te doen. Dat wil niet zeggen dat ze hardstikke dankbaar zijn voor een vals frame uit Republikeinse hoek.
pi_214402334
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 10:14 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, iedereen mag het, maar geen enkele serieuze kandidaat doet het want het wordt gezien als kansloos en motie van afkeuring jegens de zittende president van de eigen partij.
Prima, maar dat doet niets af aan dat hij al was gekozen toch?
  donderdag 25 juli 2024 @ 10:20:23 #182
438527 MissButterflyy
pi_214402358
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 10:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Een doodnormaal gezegde als iemand iets beweert waar iedereen het wel over eens is dat het niet waar is.

Wel bijzonder dat je dit niet vind kunnen, maar je gisteren het wel een goed idee vond om mensen die een andere mening hadden dan jij impliciet te beschuldigen van racisme.
Zucht…
pi_214402369
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:18 schreef Leandra het volgende:

[..]
Biden had de primary wel degelijk gewonnen bij de Democraten en had zelfs tegenstanders, wat op zich al uitzonderlijk is voor een zittende President, met rond de 80% van de stemmen. Dat zijn de delegates die nu stemmen over zijn opvolger, overigens.
pi_214402371
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 10:14 schreef recursief het volgende:

[..]
Ho! Ik zeg dat de beeldvorming heeft meegespeeld. En natuurlijk was dat debat ook een ramp. Daar hoeven we niet moeilijk over te doen. Dat wil niet zeggen dat ze hardstikke dankbaar zijn voor een vals frame uit Republikeinse hoek.
Welk valse frame? Of je nu naar CNN, MSNBC, FOX news of Daily Wire, allemaal waren ze het over de mentale gesteldheid van Biden eens: dit kan echt niet meer.

Ik volg ze allemaal. Het was eerder dat men relatief mild was aan de andere kant. Logisch, want het liefst had men Biden als tegenstander gehad.
pi_214402375
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 10:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Die monoloog van trump met halve feiten en complete leugens wil je toch geen debat noemen. :P
pi_214402445
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 10:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Welk valse frame?
Ja
pi_214402488
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 10:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Die monoloog van trump met halve feiten en complete leugens wil je toch geen debat noemen. :P
Ja, het blijft een shitshow die politiek daar.
pi_214402882
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:29 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Harris is gewoon een DEI hire. Racisme, keuze op basis van geslacht en kleur, gewoon normaal gemaakt wat niet normaal zou moeten zijn.
Precies. Hypocriete tweet inderdaad. Als inclusion niet de bedoeling is binnen de groep van mannenbroeders aan Maga zijde, dan moet MTG er eerst maar uit als vrouw. Kunnen ze daarna weer klagen.
pi_214403608
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 11:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Precies. Hypocriete tweet inderdaad. Als inclusion niet de bedoeling is binnen de groep van mannenbroeders aan Maga zijde, dan moet MTG er eerst maar uit als vrouw. Kunnen ze daarna weer klagen.
Over mentale gesteldheid gesproken. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_214403818
quote:

[..]
Slechts ongeveer 1/3e vond Biden beter. En dat is de harde kern die hem nog beter hadden gevonden als hij ter plekke was gestorven. De Democraten waren in paniek zelfs...

Dus laten we constateren dat jij VINDT dat Trump er heel slecht afkwam.
  donderdag 25 juli 2024 @ 12:47:23 #191
37950 JAM
pi_214403914
quote:

[..]

Dat is een beetje overtrokken, moet ik zeggen. Het is in heel veel vrij normaal en redelijk functionerende democratieën, waaronder Nederland, vrij normaal dat een politieke partij geen 'democratisch' proces volgt om te bepalen wie er op de kieslijst komt te staan. Volgens mij doen alleen D66 en GroenLinks dat hier en gaat het bij vrijwel elke andere partij aan de hand van een kiescommissie of ander orgaan binnen die partij, waar dus voor een plekje op de lijst gesolliciteerd moet worden.

Ik snap ook niet zo wat daar nu zo problematisch aan is (dat meen ik toch op de maken uit de toevoeging 'dat zie je dus ook in Rusland en Iran, waar de democratie niet heel geweldig functioneert). Of de mensen die door die partijen voorgedragen zijn (op welke manier dan ook) ook in de volksvertegenwoordiging komen, tsja, dat is dan wel weer aan de kiezer. Het lijkt me lastig om politieke partijen te verplichten op een bepaalde manier tot een kieslijst te komen. Dat moeten ze vooral zelf weten, denk ik dan.

[ Bericht 3% gewijzigd door JAM op 25-07-2024 12:53:39 ]
  Vis een optie? donderdag 25 juli 2024 @ 12:51:24 #192
70532 loveli
N
pi_214403944
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 10:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Blijkbaar ziet niet iedereen dat de keizer geen kleren aan heeft.
crap in = crap out
  donderdag 25 juli 2024 @ 12:57:49 #193
37950 JAM
pi_214403997
quote:

[..]

Ik mag toch hopen dat wanneer die man te overlijden komt, we dan achteraf toch een héle grote tumor of andere afwijking in zijn prefontale cortex aantreffen. want anders valt het gedrag en de uitlatingen van die man toch lastig te verklaren. 'Bij bewustzijn' is iets anders dan 'helder van geest'. Ik verbaas me toch elke dag weer dat het lijkt dat'ie zelfstandig kan ademen, maar vraag me wel ernstig af hoe dat met andere zaken, zoals kauwen en knipperen, gaat.
pi_214404054
quote:

[..]

Hoe die man nu incoherent zn zinnen aan elkaar ratelt, zo praatte hij 20 jaar geleden echt niet hoor.
Цой жив
pi_214404078
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2024 12:57 schreef JAM het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen dat wanneer die man te overlijden komt, we dan achteraf toch een héle grote tumor of andere afwijking in zijn prefontale cortex aantreffen. want anders valt het gedrag en de uitlatingen van die man toch lastig te verklaren. 'Bij bewustzijn' is iets anders dan 'helder van geest'. Ik verbaas me toch elke dag weer dat het lijkt dat'ie zelfstandig kan ademen, maar vraag me wel ernstig af hoe dat met andere zaken, zoals kauwen en knipperen, gaat.
Parkinson.

I could diagnose him from across the mall.

Maar goed, zal ook wel afgedaan worden als een 'nothing burger.'
pi_214404231
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 12:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Slechts ongeveer 1/3e vond Biden beter.
Bij een keuze tussen poep en diarree. :D
  donderdag 25 juli 2024 @ 13:26:42 #197
37950 JAM
pi_214404276
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 13:07 schreef zimmy910 het volgende:

[..]
Parkinson.

Nee hoor, ik wil best geloven dat Biden ook niet in al te beste doen is.
  donderdag 25 juli 2024 @ 13:40:58 #198
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_214404409
quote:

[..]
Parkinson.

Nee nee, nu probeer je een frame toe te passen. Die man is gewoon oud, het gaat daardoor allemaal iets trager. Hij is immers geen 40 meer.

Never mind dat mijn opa op z'n 91e scherper was dan Joe met 81 (en zo zijn er nog tig), nooit verdwaald raakte in een volzin en zonder hulp de trap afliep, dit is leeftijd.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_214404426
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2024 13:26 schreef JAM het volgende:

[..]
Nee hoor, ik wil best geloven dat Biden ook niet in al te beste doen is.
Oh gelukkig maar, het was ook meer in het algemeen bedoeld. :)
pi_214404468
quote:

[..]

Zo'n samenhangende zinnen als bijv. hier hoor je hem toch al jaren niet meer formuleren.
  donderdag 25 juli 2024 @ 13:49:16 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214404484

En alsof ze door skynet zijn aangestuurd komen alle TDS-patienten met pre-cies dezelfde "strategie":
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_214404516
quote:

[..]
Parkinson.

Deze dokter heeft het weer over de lichte cognitieve stoornis (mild cognitive impairment).

Overigens kon het slechte debat ook komen door een verkoudheid, een gebrek aan slaap, of de medicatie die tegen de verkoudheid gegeven is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')