Het probleem was bij Biden niet dat hij in aantal jaren te oud was, maar dat zijn lichaam en geest feitelijk te oud is.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:02 schreef cynicus het volgende:
Punt is, natuurlijk , dat leeftijd voor de Republikeinen en hun aanhang juist wél een punt was toen Biden nog meedeed. En nu vinden ze het ineens flauw *proest*
Een argument wat net zo goed voor Trump opgaat.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het probleem was bij Biden niet dat hij in aantal jaren te oud was, maar dat zijn lichaam en geest feitelijk te oud is.
Hoewel ik het niet gezond vind dat iemand van de leeftijd van Trump nog meedoet is hij niet zo afgetakeld als Biden. Een 45-jarige Biden had uiteraard gehakt gemaakt van een 42-jarige Trump in de politieke arena maar Biden is veel verder afgetakeld dan Trump.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een argument wat net zo goed voor Trump opgaat.
Als je het debat tussen die twee bekijkt dan is het toch echt Trump die er heel slecht afkomt maar goed, wat jij wil.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoewel ik het niet gezond vind dat iemand van de leeftijd van Trump nog meedoet is hij niet zo afgetakeld als Biden. Een 45-jarige Biden had uiteraard gehakt gemaakt van een 42-jarige Trump in de politieke arena maar Biden is veel verder afgetakeld dan Trump.
Dat is helemaal niet wat hij zegt. De post zegt letterlijk 'Biden is veel verder afgetakeld dan Trump'. Dat is het argument.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je het debat tussen die twee bekijkt dan is het toch echt Trump die er heel slecht afkomt maar goed, wat jij wil.
Ik vindt het toch wonderlijk om te zien dat een man met zijn leeftijd, zijn gewicht, zijn dieët, zijn werkschema, zijn gebrek aan lichaamsbeweging etc. nog niet al vier keer een infarct heeft gehad. Medisch is de man zeker een wonder.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoewel ik het niet gezond vind dat iemand van de leeftijd van Trump nog meedoet is hij niet zo afgetakeld als Biden. Een 45-jarige Biden had uiteraard gehakt gemaakt van een 42-jarige Trump in de politieke arena maar Biden is veel verder afgetakeld dan Trump.
Dat zeg je op basis van ideologie en niet op basis van fysiologie. Maar goed, wat jij wil.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je het debat tussen die twee bekijkt dan is het toch echt Trump die er heel slecht afkomt maar goed, wat jij wil.
Nee, dat zeg ik op basis van het debat gezien te hebben. Ik vind het overigens diep triest dat jij gelijk op de man gaat lopen spelen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat zeg je op basis van ideologie en niet op basis van fysiologie. Maar goed, wat jij wil.
Absoluut. Als hij dood gaat heeft KFC een gigantisch probleem.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:28 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik vindt het toch wonderlijk om te zien dat een man met zijn leeftijd, zijn gewicht, zijn dieët, zijn werkschema, zijn gebrek aan lichaamsbeweging etc. nog niet al vier keer een infarct heeft gehad. Medisch is de man zeker een wonder.
Gozerquote:Op donderdag 25 juli 2024 00:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik op basis van het debat gezien te hebben. Ik vind het overigens diep triest dat jij gelijk op de man gaat lopen spelen.
Dat slaat ook nergens op, ik heb ver voordat het een issue werd al gezegd dat ik Biden te oud vond maar dat geld ook voor Trump die meer wartaal uitslaat dan Biden en er bepaald niet gezond uit ziet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gozerje bent er al op gewezen een heel ander punt van mijn punt te hebben gemaakt.
Over het op de man spelen ga ik niet op in, geen idee waar je het over hebt.
Trump slaat helemaal niet meer wartaal uit dan Biden. Trump liegt, draait, blaast op maar hij praat niet over Poetin als hij Zelensky bedoelt of over vice-president Trump als hij Harris bedoelt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op, ik heb ver voordat het een issue werd al gezegd dat ik Biden te oud vond maar dat geld ook voor Trump die meer wartaal uitslaat dan Biden en er bepaald niet gezond uit ziet.
Ook Trump verspreekt zich steeds vaker. Hij verwees naar Biden als ‘Barack Obama’. Waarschuwt voor het uitbreken van ‘een Tweede Wereldoorlog’. En hij verwarde Nikki Haley, toen nog zijn Republikeinse tegenkandidaat, minutenlang met de Democraat Nancy Pelosi.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Trump slaat helemaal niet meer wartaal uit dan Biden. Trump liegt, draait, blaast op maar hij praat niet over Poetin als hij Zelensky bedoelt of over vice-president Trump als hij Harris bedoelt.
Maar goed, beetje zinloze discussie dit en je bent nogal gepikeerd om niks dus ik denk dat we het er beter bij kunnen laten.
Ooooh, snap!quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hij verwarde ook de vrouw die hij verkracht had met zijn ex-vrouw.
Dat is nieuw voor mij. Goed, ik had al gezegd dat ik het ook niet gezond vind dat mensen van Trump zijn leeftijd überhaupt meedoen. Ik vind dat een president eigenlijk niet ouder dan 50 moet zijn. Dan sta je een beetje tussen de generaties in en ben je ook op je top.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook Trump verspreekt zich steeds vaker. Hij verwees naar Biden als ‘Barack Obama’. Waarschuwt voor het uitbreken van ‘een Tweede Wereldoorlog’. En hij verwarde Nikki Haley, toen nog zijn Republikeinse tegenkandidaat, minutenlang met de Democraat Nancy Pelosi.
Alleen lijkt het veel minder aan hem te beklijven.
En ik persoonlijk vind hem ook te oud. Ook hij gaat achteruit.
Maar goed, dat moet de kiezers daar maar bepalen.
Bron:
https://www.volkskrant.nl(...)getwijfeld~bcc0c950/
Er is al een minimumleeftijd (35) dus dan is een maximum ook logisch. Stel je voor als we de afgelopen 10 jaar geen last hadden gehad van Trump, Sanders, Biden, Clinton...quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij. Goed, ik had al gezegd dat ik het ook niet gezond vind dat mensen van Trump zijn leeftijd überhaupt meedoen. Ik vind dat een president eigenlijk niet ouder dan 50 moet zijn. Dan sta je een beetje tussen de generaties in en ben je ook op je top.
Als je het volgt, merk je dat hij ook achteruit gaat. En dat is niet zo vreemd, gezien zijn leeftijd natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij. Goed, ik had al gezegd dat ik het ook niet gezond vind dat mensen van Trump zijn leeftijd überhaupt meedoen. Ik vind dat een president eigenlijk niet ouder dan 50 moet zijn. Dan sta je een beetje tussen de generaties in en ben je ook op je top.
Het is ook makkelijker om een bak bullshit te roepen dan wanneer je op zijn minst nog wel wil proberen wat bij de werkelijkheid te blijven.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je het volgt, merk je dat hij ook achteruit gaat. En dat is niet zo vreemd, gezien zijn leeftijd natuurlijk.
Maar op een of andere manier beklijft dat niet bij hem.
Mss valt het ook minder op als je het met Biden vergelijkt. Kan ook.
Moet er trouwens niet aan denken dat Trump als president onderuit gaat en de VP het over moet nemen. Die man lijkt mij echt een drama.
Chickens for KFCquote:Op donderdag 25 juli 2024 00:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Absoluut. Als hij dood gaat heeft KFC een gigantisch probleem.
Gaat dat wellicht hierover?quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook Trump verspreekt zich steeds vaker. Hij verwees naar Biden als ‘Barack Obama’. Waarschuwt voor het uitbreken van ‘een Tweede Wereldoorlog’. En hij verwarde Nikki Haley, toen nog zijn Republikeinse tegenkandidaat, minutenlang met de Democraat Nancy Pelosi.
Alleen lijkt het veel minder aan hem te beklijven.
En ik persoonlijk vind hem ook te oud. Ook hij gaat achteruit.
Maar goed, dat moet de kiezers daar maar bepalen.
Bron:
https://www.volkskrant.nl(...)getwijfeld~bcc0c950/
Jammer is dat ja. Terwijl hij op datzelfde moment roept dat het land eigenlijk geregeerd wordt door een groep 'radicale linksen', wie dat dan ook mogen zijn. Dat soort onzin is veel kwalijker maar wordt niet over bericht.quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:54 schreef Repentless het volgende:
[..]
Gaat dat wellicht hierover?
En als je dan diezelfde speech in zijn geheel erbij pakt en eventjes naar 21:39 spoelt:
Dan zie je dat Trump zegt dat hij het expres over 'president Obama' heeft, omdat de huidige persoon niet de touwtjes in handen heeft.
Maar nee hoor, De Volkskrant schrijft het gewoon weer doodleuk op: "ook Trump verspreekt zich vaker, hij verwees naar Biden als Barack Obama."Het is toch van een droevigheid, dit soort 'journalistiek'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |