Zoe Sprengers is afgehaakt en vervangen door Judith van der Helmquote:Op woensdag 24 juli 2024 07:53 schreef Meridiaan het volgende:
Morgenochtend om negen uur beginnen de Olympische wedstrijden van het handbal. Twee uur later mag Nederland aantreden voor hun eerste wedstrijd tegen Angola.
Frankrijk verdedigt zowel bij de mannen als de vrouwen de Olympische titel. De finales zijn op 10 augustus.
Pouleprogramma Nederland (Groep B):
25-7-2024: 11:00 uur: Nederland - Angola
28-7-2024: 21:00 uur: Frankrijk - Nederland
30-7-2024: 14:00 uur: Nederland - Spanje
1-8-2024: 09:00 uur: Nederland - Brazilië
3-8-2024: 09:00 uur: Hongarije - Nederland
Selectie Nederland (https://www.teamnl.org/to(...)-frankrijk-nederland):
Lois Abbingh (vlaggendrager NL team bij de opening)
Rinka Duijndam
Kelly Dulfer
Tamara Haggerty
Laura van der Heijden
Yara ten Holte
Dione Housheer
Angela Malestein
Kim Molenaar
Larissa Nüsser
Estavana Polman
Zoë Sprengers
Nikita van der Vliet
Bo van Wetering
Ik denk dat je weinig zorgen hoeft te maken dat Nederland in de finale staat hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
Kaarten voor de damesfinaleFrankrijk - Nederland zou heel kut zijn met dat strontvervelende Franse publiek.
Ik maak me dan ook geen zorgenquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:42 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig zorgen hoeft te maken dat Nederland in de finale staat hoor.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:58 schreef kilon het volgende:
Ik mis stiekem toch wel een klein beetje de snelle opkomst van het rugby zonder volksliederen.
Ik vermoed oostblok doping!quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:21 schreef Szura het volgende:
Slovenen kunnen ook alle sporten tegenwoordig
Russen vervelen zichquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:21 schreef Szura het volgende:
Ze hebben serieus veel aandacht voor sport op hun scholen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:21 schreef Szura het volgende:
Ik las Angela. Ik wilde net een Abo nemen op het AD vanwege de columns/recensies van Angela.quote:
Is het nivo dan gedaald ?quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:42 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig zorgen hoeft te maken dat Nederland in de finale staat hoor.
Magic ?quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
Van welke gouden medaille winnaar uit 1992 was deze quote?
“I don’t know nothing about Angola, but Angola is in trouble”
Vond de commentator bij Denemarken - Slovenië heel erg matig.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:56 schreef kilon het volgende:
De NOS stream heeft voor mij meer vertraging dan HBO, dus HBO wordt het. Qua commentator wordt het er vast ook niet slechter op.
Uiteraard is dit niet relevant voor de mensen die via tv kijken.
Nou nou nouquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zie wel wat verschillen tussen Nederland en Angola
Deze commentator is de vaste die ook al jaren bij Ziggo te horen was, Raymond ofzo?quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:57 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vond de commentator bij Denemarken - Slovenië heel erg matig.
Ik kijk in principe altijd Engels commentaar. Behalve bij Nederlanders of als de Britten/Amerikanen te irritant winnen (denk aan baanwielrennen). Ik hoor het wel even aan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:57 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vond de commentator bij Denemarken - Slovenië heel erg matig.
Die is niet best. Geeft nu ook commentaar bij Viaplay, had liever die andere gehad.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Deze commentator is de vaste die ook al jaren bij Ziggo te horen was, Raymond ofzo?
ze is commentatorquote:
Deze man op HBO hoor(de) je altijd bij EHFtv. Prettige stem en commentator, hoewel hij veel superlatieven gebruikt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:59 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik kijk in principe altijd Engels commentaar. Behalve bij Nederlanders of als de Britten/Amerikanen te irritant winnen (denk aan baanwielrennen). Ik hoor het wel even aan.
Ik breek mijn arm alleen al door te kijkenquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:03 schreef StephanL het volgende:
Jahahaa![]()
Dit is geen sport voor luie mensen
Ik vind hem ook wel een fijne stem hebben. Daar hou ik het wel mee vol.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:04 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Deze man op HBO hoor(de) je altijd bij EHFtv. Prettige stem en commentator, hoewel hij veel superlatieven gebruikt.
Prima commentator jaquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:05 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel een fijne stem hebben. Daar hou ik het wel mee vol.
Ja, hier had je de nul wel mogen houden.quote:
dit is zeker niet het geval.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:03 schreef TLC het volgende:
Bij handballen heb ik altijd t gevoel dat de keeper er voor Jan lul bij is, immers het zijn bijna altijd doelpunten als op de goal wordt gegooid
Nou iddquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik breek mijn arm alleen al door te kijken
Extra veldspeler ingebracht doordat ze een tijdstraf hadden. Sowieso levert die wissel altijd bijzonder weinig op.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:08 schreef tompsv18 het volgende:
Waar was die keepert dan? Haha, bijzondere sport wel.
Dan heb je een veldspeler meer staan. Is voordelig zolang je de bal zelf hebt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:08 schreef tompsv18 het volgende:
Op de bank.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:08 schreef tompsv18 het volgende:
Blessures voorkomen is belangrijk voor Nederlandquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:09 schreef Szura het volgende:
3 is al een mooi gaatje, snel op flinke achterstand zetten, dan ben je tegen deze tegenstander wel binnen
We missen Tessquote:
4quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:16 schreef H.Vviv het volgende:
En weer drie verschil. Dit gaat Nederland wel met meer dan tien doelpunten verschil winnen.
Angola kan van Nederland winnen; hebben ze al eens gedaan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:15 schreef Starflyer het volgende:
Nederland heeft veel moeite met dit Angola. Valt me tegen.
Normaal gesproken zou Nederland dit moeten winnenquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Angola kan van Nederland winnen; hebben ze al eens gedaan.
Jawel, het is denk ik samen met waterpolo echt de "gemeenste" sport die er isquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
Het verbaast me toch weer elke keer hoe hard dat handbal is als je dat zo ziet. Zijn die vrouwen niet helemaal beurs na een wedstrijd?!
Mwah rugby toch ook wel gewoon. Maar meer onderhuids gemeen dan in your face jaquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel, het is denk ik samen met waterpolo echt de "gemeenste" sport die er is
Ja. Blessures voorkomen is belangrijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
Het verbaast me toch weer elke keer hoe hard dat handbal is als je dat zo ziet. Zijn die vrouwen niet helemaal beurs na een wedstrijd?!
Ja en het zijn de OS... daar spelen andere krachten meequote:Op donderdag 25 juli 2024 11:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou Nederland dit moeten winnen
Vooral tegen een tegenstander als Angola die het toch meer van het harde spel moeten hebbenquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel, het is denk ik samen met waterpolo echt de "gemeenste" sport die er is
Dit is wel extreem matig.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:26 schreef gianni61 het volgende:
Op de een of andere manier begint Nederland toch al altijd heel matig aan een toernooi
Angola is ook een slechte tegenstander om een OS mee te beginnen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Sjongejonge, het is wel heel matig... zowel verdedigend als aanvallend
Net als bij Ingerlund op het EK!quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:31 schreef TornadoDK het volgende:
Geen medaille hier dat is wel duidelijk
Dat lijkt mij wel een heel vroege conclusie.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:31 schreef TornadoDK het volgende:
Geen medaille hier dat is wel duidelijk
ehm nee!quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:36 schreef kilon het volgende:
Simpele voorsprong. Simpel in dat het maar 1 punt is, dat is dan wel jammer.
Dat is heel erg vaak ja. Of het komt doordat we makkelijke wedstrijden snel weer vergeten, maar ik ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Herinner ik het me overigens verkeerd of is dat eigenlijk altijd het probleem van Nederland, wedstrijden spannender houden dan dat ze zouden moeten zijn
Aanvallend daarentegenquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:03 schreef H.Vviv het volgende:
Paar goede verdedigende acties van Dulfer.
Refs omgekochtquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:04 schreef Szura het volgende:
Hoeveel pingels hebben we nu al tegen gehad joh
7 en 4 ontvangen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:04 schreef Szura het volgende:
Hoeveel pingels hebben we nu al tegen gehad joh
Een goede en een mindere in die fase. Probleem ligt vooral in de verdediging bij Oranje en met Van der Heijden en Dulfer gaat het al beter dan in de eerste helft.quote:
Ja en omdat de aanval toch wel scoort was het even 5quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:06 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Een goede en een mindere in die fase. Probleem ligt vooral in de verdediging bij Oranje en met Van der Heijden en Dulfer gaat het al beter dan in de eerste helft.
Bij Dulfer weer, ga lekker saxofoon spelenquote:
Weer die kut Dulferquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:10 schreef Szura het volgende:
Aad de Mos had een paar van die speelster meteen gewisseld
Die was ook zo goed niet meer volgens mijquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb genoeg gezien, WE kunnen hier niets meer van. Waarom staat die lekkere niet meer op kool?
Omdat ze gestopt is en gewoon minder was dan de huidige doelvrouwen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb genoeg gezien, WE kunnen hier niets meer van. Waarom staat die lekkere niet meer op kool?
Jammer dat niemand zei dat Dulfer moest opbokkenquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:12 schreef wdn het volgende:
wow coach vraagt wat werkt en wat ze willen spelen
das nieuw
Gestopt zelfs al, jeetje.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:12 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Omdat ze gestopt is en gewoon minder was dan de huidige doelvrouwen.
ik kan voor en tegen argumenten bedenken hiervoorquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:12 schreef kilon het volgende:
Wat een coach. Aan de spelers vragen wat ze willen doen
Dan weet je dat hij al tien wijzigingen heeft doorgevoerd en niets werkt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:12 schreef wdn het volgende:
wow coach vraagt wat werkt en wat ze willen spelen
das nieuw
Angola is goedquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:14 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu ook, meeting afgelopen
Staat nog dicht bij elkaar. Is Angola nou zo goed of kan Nederland er gewoon helemaal niks van?
Thx. Ik kan niet zeggen dat ik ooit van Angola heb gehoord, in handbal context. Maar nou volg ik dat ook alleen maar op EK/WK/OS en dan ook nog maar beperkt...quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Angola is goed
en
Nederland is verdedigend SOMS aan het klooien.
Volgens mij op WK best aardig resultaat behaald verder weet ik weinig van ze. Sowieso weinig van handbal in algemeenquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Thx. Ik kan niet zeggen dat ik ooit van Angola heb gehoord, in handbal context. Maar nou volg ik dat ook alleen maar op EK/WK/OS en dan ook nog maar beperkt...
Angola kan altijd wel goed handballen maar moeten het van hun fysiek hebben en als ze te laat zijn met instappen is dat veel kaarten, veel minuten, en dus veel goals extra tegen,quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Thx. Ik kan niet zeggen dat ik ooit van Angola heb gehoord, in handbal context. Maar nou volg ik dat ook alleen maar op EK/WK/OS en dan ook nog maar beperkt...
Toch is de voorsprong kleiner dan je hoopt. Mag 8-9 punten zijnquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:19 schreef H.Vviv het volgende:
Verdedigend staat het in de tweede helft al stukken beter dan in de eerste helft. Dat is al positief aan de wedstrijd.
bitrate wel wat laag, zeker het verschil met Ziggo GO is gigantisch.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:18 schreef TheVulture het volgende:
HBO-max-stream doet het trouwens prima
Als je alles met 1 punt wint ben je gewoon Olympisch kampioenquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch is de voorsprong kleiner dan je hoopt. Mag 8-9 punten zijn
Jawel maar het is te weinig,quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onze keepertje houdt NIETS tegen
Zeker. Snel balverlies in de aanvallen waar dan ook vaak een doelpunt uitvalt voor Angola.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch is de voorsprong kleiner dan je hoopt. Mag 8-9 punten zijn
hou de sporten in hun eigen topic aub. Voor het geval mensen niet gespoiled willen worden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
In ieder geval een stuk beter dan de pijltjes schieters
Mja, maar daar bij de vrouwen viel er sowieso niet wat te verwachten als je de bookies mocht geloven.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
In ieder geval een stuk beter dan de pijltjes schieters
Ja er gingen er veel inquote:
Gewoon iedere keer met een handjevol doelpunten winnenquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:27 schreef Starflyer het volgende:
De winst is binnen![]()
Hopelijk spelen ze de volgende wedstrijden wat beter.
Hier zit een Koos-grap in.quote:
De NOS erkent niet dat de OS al begonnen is.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:01 schreef Abrikozentaart het volgende:
Waarom zend de NOS deze wedstrijd niet live uit??
Er was een stream?quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:01 schreef Abrikozentaart het volgende:
het is geen voetbal of schaatsen, dan boeit het de nos geen ene reetquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:01 schreef Abrikozentaart het volgende:
Edit: Dacht dat je de komende wedstrijden bedoelde ...quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:01 schreef Abrikozentaart het volgende:
Omdat de NOS maar een beperkt aantal uur op tv mag uitzenden en dus keuzes moet maken. Het was overigens wel gewoon via stream te bekijken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:01 schreef Abrikozentaart het volgende:
Wel gelachen om wat hier stond.quote:
Het was wel waar, maar begreep de vraag even verkeerd.quote:
Restricties vanuit andere omroepen neem ik aan ja. Net als die flauwekul dat de NOS nu elke avond naar NPO2/3 moet vanwege het HEILIGE Slimste Mensquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat de NOS maar een beperkt aantal uur op tv mag uitzenden en dus keuzes moet maken. Het was overigens wel gewoon via stream te bekijken.
Wel heel matig idd. Brazilië is verre van een walk over (juist het tegenovergestelde), maar je mag echt meer van Spanje verwachten.quote:
Ja, ik zeg maar niets meer.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:09 schreef H.Vviv het volgende:
Brazilië ondertussen tien punten op voorsprong.
Dit Spanje lijkt mij geen favoriet tegen Nederland.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:30 schreef heywoodu het volgende:
Dit Brazilië lijkt me best wel favoriet tegen Nederland, jeetje.
Maar ze hebben wel meer gescoord. Tegen Angola. Maar toch meer gescoord.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:30 schreef H.Vviv het volgende:
Nederland kreeg in de eerste helft alleen al achttien goals tegen. Indrukwekkende prestatie van Brazilië.
Oja, de volgende pot begint zo alweer.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:44 schreef wdn het volgende:
Ik zie het niet gebeuren maar HUP ZUID KOREA
Dat zie je wel in meer sporten, denk ik? Hiddink en Advocaat waren daar bondscoach van de voetballers, maar konden geen woord Koreaans..quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:06 schreef kilon het volgende:
Wat leuk, er is een tolk bij Zuid Korea tussen de coach (Engelstalig) en de speelsters.
Het is nog niet over. Nu is het weer gelijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:10 schreef Szura het volgende:
Duitsland heeft het inmiddels wel omgedraaid
Zekerquote:
Ach op zich maakt het voor dui niet uit als ze de rest dan maar winnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |