Zoe Sprengers is afgehaakt en vervangen door Judith van der Helmquote:Op woensdag 24 juli 2024 07:53 schreef Meridiaan het volgende:
Morgenochtend om negen uur beginnen de Olympische wedstrijden van het handbal. Twee uur later mag Nederland aantreden voor hun eerste wedstrijd tegen Angola.
Frankrijk verdedigt zowel bij de mannen als de vrouwen de Olympische titel. De finales zijn op 10 augustus.
Pouleprogramma Nederland (Groep B):
25-7-2024: 11:00 uur: Nederland - Angola
28-7-2024: 21:00 uur: Frankrijk - Nederland
30-7-2024: 14:00 uur: Nederland - Spanje
1-8-2024: 09:00 uur: Nederland - Brazilië
3-8-2024: 09:00 uur: Hongarije - Nederland
Selectie Nederland (https://www.teamnl.org/to(...)-frankrijk-nederland):
Lois Abbingh (vlaggendrager NL team bij de opening)
Rinka Duijndam
Kelly Dulfer
Tamara Haggerty
Laura van der Heijden
Yara ten Holte
Dione Housheer
Angela Malestein
Kim Molenaar
Larissa Nüsser
Estavana Polman
Zoë Sprengers
Nikita van der Vliet
Bo van Wetering
Ik denk dat je weinig zorgen hoeft te maken dat Nederland in de finale staat hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
Kaarten voor de damesfinaleFrankrijk - Nederland zou heel kut zijn met dat strontvervelende Franse publiek.
Ik maak me dan ook geen zorgenquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:42 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig zorgen hoeft te maken dat Nederland in de finale staat hoor.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:58 schreef kilon het volgende:
Ik mis stiekem toch wel een klein beetje de snelle opkomst van het rugby zonder volksliederen.
Ik vermoed oostblok doping!quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:21 schreef Szura het volgende:
Slovenen kunnen ook alle sporten tegenwoordig
Russen vervelen zichquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:21 schreef Szura het volgende:
Ze hebben serieus veel aandacht voor sport op hun scholen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:21 schreef Szura het volgende:
Ik las Angela. Ik wilde net een Abo nemen op het AD vanwege de columns/recensies van Angela.quote:
Is het nivo dan gedaald ?quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:42 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig zorgen hoeft te maken dat Nederland in de finale staat hoor.
Magic ?quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
Van welke gouden medaille winnaar uit 1992 was deze quote?
“I don’t know nothing about Angola, but Angola is in trouble”
Vond de commentator bij Denemarken - Slovenië heel erg matig.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:56 schreef kilon het volgende:
De NOS stream heeft voor mij meer vertraging dan HBO, dus HBO wordt het. Qua commentator wordt het er vast ook niet slechter op.
Uiteraard is dit niet relevant voor de mensen die via tv kijken.
Nou nou nouquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zie wel wat verschillen tussen Nederland en Angola
Deze commentator is de vaste die ook al jaren bij Ziggo te horen was, Raymond ofzo?quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:57 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vond de commentator bij Denemarken - Slovenië heel erg matig.
Ik kijk in principe altijd Engels commentaar. Behalve bij Nederlanders of als de Britten/Amerikanen te irritant winnen (denk aan baanwielrennen). Ik hoor het wel even aan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:57 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vond de commentator bij Denemarken - Slovenië heel erg matig.
Die is niet best. Geeft nu ook commentaar bij Viaplay, had liever die andere gehad.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Deze commentator is de vaste die ook al jaren bij Ziggo te horen was, Raymond ofzo?
ze is commentatorquote:
Deze man op HBO hoor(de) je altijd bij EHFtv. Prettige stem en commentator, hoewel hij veel superlatieven gebruikt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:59 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik kijk in principe altijd Engels commentaar. Behalve bij Nederlanders of als de Britten/Amerikanen te irritant winnen (denk aan baanwielrennen). Ik hoor het wel even aan.
Ik breek mijn arm alleen al door te kijkenquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:03 schreef StephanL het volgende:
Jahahaa![]()
Dit is geen sport voor luie mensen
Ik vind hem ook wel een fijne stem hebben. Daar hou ik het wel mee vol.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:04 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Deze man op HBO hoor(de) je altijd bij EHFtv. Prettige stem en commentator, hoewel hij veel superlatieven gebruikt.
Prima commentator jaquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:05 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel een fijne stem hebben. Daar hou ik het wel mee vol.
Ja, hier had je de nul wel mogen houden.quote:
dit is zeker niet het geval.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:03 schreef TLC het volgende:
Bij handballen heb ik altijd t gevoel dat de keeper er voor Jan lul bij is, immers het zijn bijna altijd doelpunten als op de goal wordt gegooid
Nou iddquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik breek mijn arm alleen al door te kijken
Extra veldspeler ingebracht doordat ze een tijdstraf hadden. Sowieso levert die wissel altijd bijzonder weinig op.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:08 schreef tompsv18 het volgende:
Waar was die keepert dan? Haha, bijzondere sport wel.
Dan heb je een veldspeler meer staan. Is voordelig zolang je de bal zelf hebt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:08 schreef tompsv18 het volgende:
Op de bank.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:08 schreef tompsv18 het volgende:
Blessures voorkomen is belangrijk voor Nederlandquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:09 schreef Szura het volgende:
3 is al een mooi gaatje, snel op flinke achterstand zetten, dan ben je tegen deze tegenstander wel binnen
We missen Tessquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |