SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Uiteraard, maar jammer is het wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:52 schreef kilon het volgende:
Zonder het verder op te zoeken heeft het vast te maken met regen en is het heel logisch. Maar ja.
Woensdagmiddag en avond regen en onweer. Donderdagavond onweer. Verder mooi.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteraard, maar jammer is het wel.
Zijn de voorspellingen na vandaag beter?
Dat gehak ging veel over het gemiddelde niveau in Tokio. Daar was dat bij de vrouwen niet best.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:51 schreef Document1 het volgende:
Ik vind dat gehak op skateboarden altijd zoJe hebt geen idee hoeveel je moet oefenen voor je zelfs ook maar een beetje een normale kickflip kan. Bij turnen doen er ook kinderen mee maar dat is geen probleem? In Rio was de jongste deelnemer 13, volgens mij zonder skateboarders.
Met 16 ben je lekker volwassen ja.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat gehak ging veel over het gemiddelde niveau in Tokio. Daar was dat bij de vrouwen niet best.
En ja leuk je vergelijking met turnen waar ze juist wel een leeftijdsgrens hebben ingesteld.
Dat is wel een wat logischer leeftijd. Die mogen bijvoorbeeld al werken. 11 jaar is gewoon lachwekkend.quote:
Juicht Bruna wel voor het vlaggetje?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:55 schreef heywoodu het volgende:
Zó geen zin in de extreem vermoeiende act Rayssa Leal. De act aller acts, denk ik wel, op de Spelen althans.
Waarom, als je het niveau hebt...quote:Op zondag 28 juli 2024 11:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel een wat logischer leeftijd. Die mogen bijvoorbeeld al werken. 11 jaar is gewoon lachwekkend.
Inb4 zesjarigen.quote:
Nee. In elk geval niet voor Rayssa, ik denk dat er weinig atleten zijn die ze irritanter vindt om naar te kijken (niks persoonlijks tegen ofzo, misschien is ze hartstikke aardig, maar de act en het overdreven huilen en vol ongeloof reageren altijd is zó vervelend).quote:Op zondag 28 juli 2024 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juicht Bruna wel voor het vlaggetje?
Ze is dan ook al emotioneel volwassen met haar 16 jaar. De omschrijving klinkt niet anders als een gemiddelde scholier. Ik ben benieuwd straksquote:Op zondag 28 juli 2024 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee. In elk geval niet voor Rayssa, ik denk dat er weinig atleten zijn die ze irritanter vindt om naar te kijken (niks persoonlijks tegen ofzo, misschien is ze hartstikke aardig, maar de act en het overdreven huilen en vol ongeloof reageren altijd is zó vervelend).
Ik denk dat je het nu nog niet zo ziet. Maar als ze bijvoorbeeld met een of andere move de hoogste score heeft en de winst definitief binnen is, is ze superemotioneel. Ok, vooruit. Maar even later komen dan de prijzen, en als zij haar prijs krijgt reageert ze vol ongeloof alsof ze nét gehoord heeft dat ze totaal uit het niks gewonnen heeftquote:Op zondag 28 juli 2024 12:03 schreef kilon het volgende:
[..]
Ze is dan ook al emotioneel volwassen met haar 16 jaar. De omschrijving klinkt niet anders al een gemiddelde scholier. Ik ben benieuwd straks
Opeens kwam Jan Smit uit de oordopjes.quote:
Deze sport is nog net wel acceptabel voor de OS. Al blijft het een jury sport. Breaking daarentegen...quote:Op zondag 28 juli 2024 12:05 schreef kilon het volgende:
Ach, ze gebruiken tenminste hun gewone namen in plaats van die nicknames bij het breaking.
Ik denk dat ik breaking meer kan waarderenquote:Op zondag 28 juli 2024 12:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze sport is nog net wel acceptabel voor de OS. Al blijft het een jury sport. Breaking daarentegen...
quote:Op zondag 28 juli 2024 12:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik breaking meer kan waarderen
Heb je wel eens breaking gekeken? Kan best competitief zijn en je ziet vaak wel dat de een of de ander beter is. Verschillende stijlen zijn ook leuk. Tja, het is en blijft een jurisport, maar dat zijn wel meer sporten.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze sport is nog net wel acceptabel voor de OS. Al blijft het een jury sport. Breaking daarentegen...
Jij erkent Keet niet?quote:Op zondag 28 juli 2024 12:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik schakel in om te kijken hoe goed Roos het doet, daarna gaat die stream vast weer heel snel uit
Uiteindelijk ga ik wel even inschakelen. Iedere sport krijgt altijd een kans. Misschien raak ik wel helemaal verkocht.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zie je ze in elk geval superveel met hun lichaam doen, echt hele toffe dingen. Hier zie je eigenlijk alleen het skateboard 'iets' doen. Natuurlijk, dat doen de atleten, maar visueel gebeurt er met het lichaam bijna niks. Bij freestyle snowboarden bijvoorbeeld zie je ze tenminste ook de flips en alles zelf maken ipv alleen het board onder de voeten dat draait.quote:
Het ding is dat ik dan naar 10 pogingen achter elkaar moet kijken. Ik vind eentje nu al te veel.quote:
Ik zie ze mooi vallen met het lichaam.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar zie je ze in elk geval superveel met hun lichaam doen, echt hele toffe dingen. Hier zie je eigenlijk alleen het skateboard 'iets' doen. Natuurlijk, dat doen de atleten, maar visueel gebeurt er met het lichaam bijna niks. Bij freestyle snowboarden bijvoorbeeld zie je ze tenminste ook de flips en alles zelf maken ipv alleen het board onder de voeten dat draait.
Ik ga het meemaken deze Spelen. In Tokio ook gedaan met BMX Park, Skateboard Park en Golfsurfen. Allen waardeloos.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je wel eens breaking gekeken? Kan best competitief zijn en je ziet vaak wel dat de een of de ander beter is. Verschillende stijlen zijn ook leuk. Tja, het is en blijft een jurisport, maar dat zijn wel meer sporten.
Ik ga ook nog wel kijken. Want je weet maar nooit. Maar Tokio heeft wel laten zien dat dit soort sporten vooral bevestigen dat ik het tien keer niks vind.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:11 schreef kilon het volgende:
[..]
Uiteindelijk ga ik wel even inschakelen. Iedere sport krijgt altijd een kans. Misschien raak ik wel helemaal verkocht.
Ik vind skateboarden wel geinig maar dat is het wel.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ga het meemaken deze Spelen. In Tokio ook gedaan met BMX Park, Skateboard Park en Golfsurfen. Allen waardeloos.
Zou gwn verplicht moeten zijn imo. Wordt het vast wel ooit nadat iemand zijn kop open splijt op live tv.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:15 schreef kilon het volgende:
Vanaf 18 mag je kiezen of je een helm op hebt en daaronder is het verplicht.
Ok dan
Ja het is wel gek dat het zonder mag. Zeker omdat sport vaak als voorbeeldfunctie wordt gebruikt.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:17 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zou gwn verplicht moeten zijn imo. Wordt het vast wel ooit nadat iemand zijn kop open splijt op live tv.
Ja kijk wat je in het skatepark doet moet je zelf weten maar op zo'n event zou het gwn verplicht moeten zijn imo.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja het is wel gek dat het zonder mag. Zeker omdat sport vaak als voorbeeldfunctie wordt gebruikt.
Eens. Bij het wielrennen hebben ze ook het op de buis bij het afdalen verboden. Omdat ze vreesden dat jongeren dat gingen nadoen.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ja kijk wat je in het skatepark doet moet je zelf weten maar op zo'n event zou het gwn verplicht moeten zijn imo.
Een aantal 14-jarigen, een 13-jarige, zelfs een 12-jarige. Welneequote:Op zondag 28 juli 2024 12:18 schreef Faraday01 het volgende:
Dit is in meerderheid kinderarbeid als je de leeftijden hoort
Eens. Net als oortjes uit. Sieraden hoeven van mij ook niet, maar dat zie je bij veel meer sporten dus dat is niet uniek of te erg.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ja kijk wat je in het skatepark doet moet je zelf weten maar op zo'n event zou het gwn verplicht moeten zijn imo.
Het is eigenlijk helemaal niet zo spectaculair om te kijkenquote:Op zondag 28 juli 2024 12:26 schreef heywoodu het volgende:
Die single tricks zijn nog niet echt op gang gekomen he? Al een paar gezien die alleen omhoog springen..
De runs zijn al geweest. Nu losse kunstjes.quote:
Ja we zagen 2 runs.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De runs zijn al geweest. Nu losse kunstjes.
Van Bemmelen is uitstekend, ook in de winter altijd lekker enthousiastquote:Op zondag 28 juli 2024 12:30 schreef kilon het volgende:
Ik waardeer wel het enthousiasme van de commentatoren. Daardoor blijf ik zelf ook beter kijken.
Krijgen we deze commentaren weer, pff.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb het idee dat ik dit op het lokale skatepark ook kan zien
Bite me. Denkt iemand dat we hier naar de beste skateboarders van de wereld aan het kijken zijn?quote:Op zondag 28 juli 2024 12:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Krijgen we deze commentaren weer, pff.
Bij de vrouwen? Ja, dat denk ik inderdaad welquote:Op zondag 28 juli 2024 12:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bite me. Denkt iemand dat we hier naar de beste skateboarders van de wereld aan het kijken zijn?
Er zullen er vast nog een aantal zijn die het ook kunnen en er niet bij zijn, maar ja ik denk het wel.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bite me. Denkt iemand dat we hier naar de beste skateboarders van de wereld aan het kijken zijn?
Het niveau is te laag, dat is het enige probleem met dit alles.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:45 schreef kilon het volgende:
Misschien kan je het wat aantrekkelijker maken met een ander format. Deze 5 enkele tricks allemaal van het trappetje af is niet zo succes.
Of dan lijkt het vast teveel op park. Samenvoegen en meer plaatsen voor andere sport is ook een optie.
Zelfs 12-jarigen kunnen het.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:49 schreef Meridiaan het volgende:
Het is bijna bijzonder als ze niet vallen.
Het viel mij vier jaar terug ook op, en ik ben geen kenner: maar hoe moeilijk is dit nu? Het ziet er echt verre van bijzonder uit.:@
Koop/leen een skateboard en probeer het eens zou ik zeggen.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:49 schreef Meridiaan het volgende:
Het is bijna bijzonder als ze niet vallen.
Het viel mij vier jaar terug ook op, en ik ben geen kenner: maar hoe moeilijk is dit nu? Het ziet er echt verre van bijzonder uit.:@
Bij de vorige spelen was ie fotograaf:quote:Op zondag 28 juli 2024 12:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Echte skateboarders nemen dit niet serieus.
Dat heeft ie nooit verklaard.quote:
Wanneer de fotograaf beter is dan de deelnemersquote:Op zondag 28 juli 2024 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij de vorige spelen was ie fotograaf:
[ afbeelding ]
Dan heb je de als skateboardstream vermomde ES2 stream gevondenquote:Op zondag 28 juli 2024 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik heb geen enkele stream die het doet bij HBO, de ene skateboardstream is roeien en de andere reclame.
Die van 11:55 is de goedequote:Op zondag 28 juli 2024 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik heb geen enkele stream die het doet bij HBO, de ene skateboardstream is roeien en de andere reclame.
Ik ben langzaam aan het verhongeren nu. Dacht dat ze meteen door zouden gaan met heat 2quote:Op zondag 28 juli 2024 13:02 schreef kilon het volgende:
Tijd voor Roos. Als eerste voor de eerste run. Daarna even lunch maken.
Dat klinkt niet bestquote:Op zondag 28 juli 2024 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb pittige kankworsten opgewarmd in de pauze.
Graag een beetje normaal taalgebruik in OS.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb pittige kankworsten opgewarmd in de pauze.
Steven als oppas?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Gelachen om die TT
Nee, dit was echt een farce de vorige keer.
Vandaag wel al sinds het begin.quote:
Wat heb je nodig voor de vinale?quote:
Commentator dacht boven de 240.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heb je nodig voor de vinale?
Jij volgt skateboarden het hele jaar?quote:
240+ verwachten ze. Mee tellen je beste run (vd 2) en 2 beste tricks (vd 5)quote:Op zondag 28 juli 2024 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar vandaag wel alles gezien en nu wordt het ineens druk in het topic. Vandaar.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Jij volgt skateboarden het hele jaar?
Prima verder hoor, maar ik inderdaad niet.
top 8.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De vlagjessupporters komen binnendruppelenquote:Op zondag 28 juli 2024 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar vandaag wel alles gezien en nu wordt het ineens druk in het topic. Vandaar.
Dan zit je er wel bij ja. Vorige heat maar twee daarboven.quote:
Een van de 2 runs en 2 van de losse kunstjes tellen mee. Niet 3 van alles.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:12 schreef Nattekat het volgende:
Alleen de beste 3 scores van alles, inclusief losse onderdelen, tellen mee, dus komt nog wel.
Nummer drie heeft 223. Nummer vier 214.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:12 schreef kilon het volgende:
[..]
top 8.
Ik heb niet genoeg opgelet wat de scores waren van de eerste heat. En er komen nog 2 heats hierna dus zegt nog niks.
Dan komt het niet meer goed.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een van de 2 runs en 2 van de losse kunstjes tellen mee. Niet 3 van alles.
Ja, zo was ik gisteren de enige in het surftopic.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar vandaag wel alles gezien en nu wordt het ineens druk in het topic. Vandaar.
Gojira van de openingsceremonie.quote:
Ja, ik vind het echt niet kunnen. Hoger niveau op een willekeurig skatepark om de hoek.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:14 schreef Nattekat het volgende:
Hoe meer ik hiervan zie, hoe meer ik me weer begin af te vragen hoe dit in godsnaam is goedgekeurd voor 2028.
Toen zat ik in de kroeg, anders was ik wel even komen kijken.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, zo was ik gisteren de enige in het surftopic.
Ok, ga vanmiddag dan even naar een willekeurig skatepark om de hoek en film het even voor ons. Bedankt.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:15 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt niet kunnen. Hoger niveau op een willekeurig skatepark om de hoek.
En dan verre van de jongste.quote:
Met alle respect, maar hoe weet je datquote:Op zondag 28 juli 2024 13:15 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt niet kunnen. Hoger niveau op een willekeurig skatepark om de hoek.
Waarom zou ik zoiets oninteressants filmen?quote:Op zondag 28 juli 2024 13:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ok, ga vanmiddag dan even naar een willekeurig skatepark om de hoek en film het even voor ons. Bedankt.
Straks weer oma Roos. 24 jaarquote:Op zondag 28 juli 2024 13:15 schreef kilon het volgende:
[..]
Ja, veel te oud om nog wat te kunnen presteren in deze sport.
Park, dat is 7 en 8 augustus ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:16 schreef StephanL het volgende:
Is er geen half pipe onderdeel voor skateboarden of alleen dit?
Zodat wij kunnen bepalen of je gelijk hebt of niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:16 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Waarom zou ik zoiets oninteressants filmen?
Je hebt ook Park wat later deze week is. Dat is meer met halfpipes.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:16 schreef StephanL het volgende:
Is er geen half pipe onderdeel voor skateboarden of alleen dit?
Ji-Sung?quote:Op zondag 28 juli 2024 13:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt ook Park wat later deze week is. Dat is meer met halfpipes.
Kon ik nog tickets voor kopenquote:
Ik weet niet of je wildvreemde kinderen wil gaan filmenquote:Op zondag 28 juli 2024 13:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ok, ga vanmiddag dan even naar een willekeurig skatepark om de hoek en film het even voor ons. Bedankt.
Nog meer schermen? HBO Max werkt maar op twee apparaten hoor.quote:
BLAUWquote:
Verplicht onder de 18quote:Op zondag 28 juli 2024 13:21 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zonder helm? Snap niet dat ze dat niet gewoon verplichten.
Dan doe je het niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:23 schreef The_Undertone het volgende:
Toch moeilijk om dit serieus te nemen.
Liever cool doen tot het moment dat je uit een rietje moet drinken dan je hele leven uncool zijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:21 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zonder helm? Snap niet dat ze dat niet gewoon verplichten.
De echt coole mensen doen ook cool zodra ze uit een rietje moeten drinken.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Liever cool doen tot het moment dat je uit een rietje moet drinken dan je hele leven uncool zijn.
Ten eerste: Debiele vraag.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:29 schreef Aratanax het volgende:
Vraagje tussendoor: hoe ver ligt het skatepark van het beachvolleybalstadion?
quote:
Toen had ze wel 1 prima trick. Maar daarna klaar ja.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:47 schreef kilon het volgende:
Het lijkt de finale vorige keer wel. Eerste na de runs en 0 goede tricks.
Onzin.quote:
Paige dus.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrees dat dit normaal P9 voor Roos wordt. Nakayama en een van de Amerikaanse dames gaat wel beter scoren
Ja bedoelde uit heat 4. Ging er al vanuit dat Paige of Schoonheere er wel overheen zou gaanquote:
Hoop wel dat de Jappen het goud pakkenquote:Op zondag 28 juli 2024 14:47 schreef Nattekat het volgende:
Hoeven we dit ook niet meer te kijken tenminste.
Ik hoop dat zij gaan choken.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoop wel dat de Jappen het goud pakken
Mwah, dan krijg je Leal, China of de VS. Dan weet ik het wel hoor.quote:
Ik heb vandaag een voorkeur voor de VS.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, dan krijg je Leal, China of de VS. Dan weet ik het wel hoor.
Ik ook voor Japan, maar die had ik bij dit onderdeel normaal ook gehadquote:Op zondag 28 juli 2024 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een voorkeur voor de VS.
Kankworst beste worst.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
FOK!jargon, zie FoBo van @:Moira
Fotoboek van User
De IOC bobo's zullen dat wel prachtig gaan vinden.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:50 schreef kilon het volgende:
Nu hoop ik maar weer op het jongste podium ooit. Om maar weer eens te benadrukken hoe stom dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |