SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Uiteraard, maar jammer is het wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:52 schreef kilon het volgende:
Zonder het verder op te zoeken heeft het vast te maken met regen en is het heel logisch. Maar ja.
Woensdagmiddag en avond regen en onweer. Donderdagavond onweer. Verder mooi.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteraard, maar jammer is het wel.
Zijn de voorspellingen na vandaag beter?
Dat gehak ging veel over het gemiddelde niveau in Tokio. Daar was dat bij de vrouwen niet best.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:51 schreef Document1 het volgende:
Ik vind dat gehak op skateboarden altijd zoJe hebt geen idee hoeveel je moet oefenen voor je zelfs ook maar een beetje een normale kickflip kan. Bij turnen doen er ook kinderen mee maar dat is geen probleem? In Rio was de jongste deelnemer 13, volgens mij zonder skateboarders.
Met 16 ben je lekker volwassen ja.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat gehak ging veel over het gemiddelde niveau in Tokio. Daar was dat bij de vrouwen niet best.
En ja leuk je vergelijking met turnen waar ze juist wel een leeftijdsgrens hebben ingesteld.
Dat is wel een wat logischer leeftijd. Die mogen bijvoorbeeld al werken. 11 jaar is gewoon lachwekkend.quote:
Juicht Bruna wel voor het vlaggetje?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:55 schreef heywoodu het volgende:
Zó geen zin in de extreem vermoeiende act Rayssa Leal. De act aller acts, denk ik wel, op de Spelen althans.
Waarom, als je het niveau hebt...quote:Op zondag 28 juli 2024 11:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel een wat logischer leeftijd. Die mogen bijvoorbeeld al werken. 11 jaar is gewoon lachwekkend.
Inb4 zesjarigen.quote:
Nee. In elk geval niet voor Rayssa, ik denk dat er weinig atleten zijn die ze irritanter vindt om naar te kijken (niks persoonlijks tegen ofzo, misschien is ze hartstikke aardig, maar de act en het overdreven huilen en vol ongeloof reageren altijd is zó vervelend).quote:Op zondag 28 juli 2024 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juicht Bruna wel voor het vlaggetje?
Ze is dan ook al emotioneel volwassen met haar 16 jaar. De omschrijving klinkt niet anders als een gemiddelde scholier. Ik ben benieuwd straksquote:Op zondag 28 juli 2024 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee. In elk geval niet voor Rayssa, ik denk dat er weinig atleten zijn die ze irritanter vindt om naar te kijken (niks persoonlijks tegen ofzo, misschien is ze hartstikke aardig, maar de act en het overdreven huilen en vol ongeloof reageren altijd is zó vervelend).
Ik denk dat je het nu nog niet zo ziet. Maar als ze bijvoorbeeld met een of andere move de hoogste score heeft en de winst definitief binnen is, is ze superemotioneel. Ok, vooruit. Maar even later komen dan de prijzen, en als zij haar prijs krijgt reageert ze vol ongeloof alsof ze nét gehoord heeft dat ze totaal uit het niks gewonnen heeftquote:Op zondag 28 juli 2024 12:03 schreef kilon het volgende:
[..]
Ze is dan ook al emotioneel volwassen met haar 16 jaar. De omschrijving klinkt niet anders al een gemiddelde scholier. Ik ben benieuwd straks
Opeens kwam Jan Smit uit de oordopjes.quote:
Deze sport is nog net wel acceptabel voor de OS. Al blijft het een jury sport. Breaking daarentegen...quote:Op zondag 28 juli 2024 12:05 schreef kilon het volgende:
Ach, ze gebruiken tenminste hun gewone namen in plaats van die nicknames bij het breaking.
Ik denk dat ik breaking meer kan waarderenquote:Op zondag 28 juli 2024 12:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze sport is nog net wel acceptabel voor de OS. Al blijft het een jury sport. Breaking daarentegen...
quote:Op zondag 28 juli 2024 12:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik breaking meer kan waarderen
Heb je wel eens breaking gekeken? Kan best competitief zijn en je ziet vaak wel dat de een of de ander beter is. Verschillende stijlen zijn ook leuk. Tja, het is en blijft een jurisport, maar dat zijn wel meer sporten.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze sport is nog net wel acceptabel voor de OS. Al blijft het een jury sport. Breaking daarentegen...
Jij erkent Keet niet?quote:Op zondag 28 juli 2024 12:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik schakel in om te kijken hoe goed Roos het doet, daarna gaat die stream vast weer heel snel uit
Uiteindelijk ga ik wel even inschakelen. Iedere sport krijgt altijd een kans. Misschien raak ik wel helemaal verkocht.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zie je ze in elk geval superveel met hun lichaam doen, echt hele toffe dingen. Hier zie je eigenlijk alleen het skateboard 'iets' doen. Natuurlijk, dat doen de atleten, maar visueel gebeurt er met het lichaam bijna niks. Bij freestyle snowboarden bijvoorbeeld zie je ze tenminste ook de flips en alles zelf maken ipv alleen het board onder de voeten dat draait.quote:
Het ding is dat ik dan naar 10 pogingen achter elkaar moet kijken. Ik vind eentje nu al te veel.quote:
Ik zie ze mooi vallen met het lichaam.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar zie je ze in elk geval superveel met hun lichaam doen, echt hele toffe dingen. Hier zie je eigenlijk alleen het skateboard 'iets' doen. Natuurlijk, dat doen de atleten, maar visueel gebeurt er met het lichaam bijna niks. Bij freestyle snowboarden bijvoorbeeld zie je ze tenminste ook de flips en alles zelf maken ipv alleen het board onder de voeten dat draait.
Ik ga het meemaken deze Spelen. In Tokio ook gedaan met BMX Park, Skateboard Park en Golfsurfen. Allen waardeloos.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je wel eens breaking gekeken? Kan best competitief zijn en je ziet vaak wel dat de een of de ander beter is. Verschillende stijlen zijn ook leuk. Tja, het is en blijft een jurisport, maar dat zijn wel meer sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |