quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:57 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen is het dan eindelijk de beurt aan het eerste lid van de equipe van Equatoriaal Guinea: de opvolger van de legendarische Éric Moussambani in het zwembad.
[ afbeelding ]
Higinio Ndong Obama (geen familie van) mag het in de tweede heat van de 50m vrij opnemen tegen zwemmers uit onder andere de Marshall Eilanden, Oost-Timor en allerlei Congo's. Met een kwalificatietijd van 29.13 zit hij maar net boven de kwalificatietijd van 21.96, maar gelukkig wilde het IOC hem toch een kans geven in het Olympische bad. Go Higinio!
Ja, ik was gister al trots op mijn team, maar nu al helemaal. Ook een mooi verhaal, zoals ik hier al eerder schreef:quote:
Ooh Palau ook!quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Saint Vincent and the Grenadines' Alex Joachim komt morgen ook als eerste van zijn land uit, ook op de 50m.
It's onquote:Op woensdag 31 juli 2024 23:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ooh Palau ook!
Battle of the adoptielanden
Alex werd vijfde van zijn heat met een respectabele 23.59.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Saint Vincent and the Grenadines' Alex Joachim komt morgen ook als eerste van zijn land uit, ook op de 50m.
Torrez heeft gedaan wat ze moest doen en haar heat in de voorronde gewonnen en ging als derde door naar de eerste ronde waar ze het mocht opnemen tegen alle toplanden. Dat ging niet geheel verrassend niet al te best, maar desondanks een prima resultaatquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:52 schreef Nattekat het volgende:
Nu kijken we uit naar Guadalupe Torrez die morgen de voorronde van de 100m sprint in het atletiek gaat lopen met alle andere exoten op dat nummer.
Vergeet voor Grenada het ODR op speerwerpen van de geweldig sympathieke Lindon Victor nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:59 schreef potjecreme het volgende:
[ x ]
Bij de eerste ronde heeft ze de 57ste tijd gelopen.
[ x ]
Eindigt net voor de Nederlander Roozen en voorkomt daarmee dat Nederland zijn eerste medaille ooit wint op de tienkampquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:02 schreef potjecreme het volgende:
Lekker avondje. We hebben een medaille gewonnen![]()
[ x ]
Doet die worstelaar niet mee die in Tokio een medaille won? Het worsteltoernooi moet nog beginnen.quote:
Je hebt gelijk, ik kan niet lezen. Worstelgenot (dat klinkt ranzig).quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:52 schreef freako het volgende:
[..]
Doet die worstelaar niet mee die in Tokio een medaille won? Het worsteltoernooi moet nog beginnen.
Net 9e en dus helaas maar 3 kansen, met 6.61 kwam ze net iets verder dan in de kwalificatie.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:06 schreef Hanca het volgende:
Gister was de eerste echt succesvolle atlete in actie voor Burkina Faso, Marthe Koala plaatste zich als 11e voor de finale van het verspringen bij de dames. Ze bleef met 6.59 nog een stukje van haar PR van 6.94, maar krijgt dus donderdag in de finale nog minstens 3 en hopelijk 6 kansen.
Helaas is dit Olympische avontuur geëindigd in een DNF voor Seidler. Hij heeft de Seine verlaten in ronde 4.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 02:01 schreef Jane het volgende:
Ik sla het openwaterzwemmen voor mannen morgenochtend waarschijnlijk over, maar voor degenen die gaan kijken, let even op deze man.
[ afbeelding ]
Philip Seidler komt uit voor Namibië. In Tokio finishte hij als 16de, hopelijk kan hij die prestatie in Parijs verbeteren.
Nou, de marathon was een beetje een fiasco voor de Amerikaanse Maagdeneilanden, want Eduardo Garcia heeft zelfs de 10km niet gehaald. Daarmee heeft-ie niet alleen een DNF op z'n naam, maar is-ie ook helemaal onderaan in het klassement geëindigd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:47 schreef Tijn het volgende:
Weinig updates vanuit de US Virgin Islands, want alle atleten op 1 na zijn zonder buit naar huis.
De enige kandidaat die over is, is marathonrenner Eduardo Garcia. Maar of hij het gaat redden met z'n kwalificatietijd van 2:18:50 durf ik te betwijfelen. Maar dat was in 2019, dus wie weet wat-ie nu kan laten zien!
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |