quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:57 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen is het dan eindelijk de beurt aan het eerste lid van de equipe van Equatoriaal Guinea: de opvolger van de legendarische Ιric Moussambani in het zwembad.
[ afbeelding ]
Higinio Ndong Obama (geen familie van) mag het in de tweede heat van de 50m vrij opnemen tegen zwemmers uit onder andere de Marshall Eilanden, Oost-Timor en allerlei Congo's. Met een kwalificatietijd van 29.13 zit hij maar net boven de kwalificatietijd van 21.96, maar gelukkig wilde het IOC hem toch een kans geven in het Olympische bad. Go Higinio!
Ja, ik was gister al trots op mijn team, maar nu al helemaal. Ook een mooi verhaal, zoals ik hier al eerder schreef:quote:
Ooh Palau ook!quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Saint Vincent and the Grenadines' Alex Joachim komt morgen ook als eerste van zijn land uit, ook op de 50m.
It's onquote:Op woensdag 31 juli 2024 23:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ooh Palau ook!
Battle of the adoptielanden
Alex werd vijfde van zijn heat met een respectabele 23.59.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Saint Vincent and the Grenadines' Alex Joachim komt morgen ook als eerste van zijn land uit, ook op de 50m.
Torrez heeft gedaan wat ze moest doen en haar heat in de voorronde gewonnen en ging als derde door naar de eerste ronde waar ze het mocht opnemen tegen alle toplanden. Dat ging niet geheel verrassend niet al te best, maar desondanks een prima resultaatquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:52 schreef Nattekat het volgende:
Nu kijken we uit naar Guadalupe Torrez die morgen de voorronde van de 100m sprint in het atletiek gaat lopen met alle andere exoten op dat nummer.
Vergeet voor Grenada het ODR op speerwerpen van de geweldig sympathieke Lindon Victor nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:59 schreef potjecreme het volgende:
[ x ]
Bij de eerste ronde heeft ze de 57ste tijd gelopen.
[ x ]
Eindigt net voor de Nederlander Roozen en voorkomt daarmee dat Nederland zijn eerste medaille ooit wint op de tienkampquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:02 schreef potjecreme het volgende:
Lekker avondje. We hebben een medaille gewonnen![]()
[ x ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |