Okay. Ik kijk eerlijk gezegt ook niet naar dat programma.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:09 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
NeeIk bedoel dat ze heel goed weet wie ze moet paaien, pleasen en volgen.
Danny Blind.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:59 schreef RipCity het volgende:
Wilfred Genee komt zingen vanavond dus nog minder…
De Gamma reclames waren met Van Waardenberg én Buijsman samen slimmerik.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:49 schreef WethouderHekking het volgende:
De Gamma reclames waren met Martin van Waardenberg Sander!
John Buijsman kennen we van Loenatik.
Ja sorry was ik even vergeten, dacht dat het met z,n kompaan Wilfried de Jong was.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:51 schreef Martinello het volgende:
[..]
De Gamma reclames waren met Van Waardenberg én Buijsman samen slimmerik.
Geeft niks 😁quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja sorry was ik even vergeten, dacht dat het met z,n kompaan Wilfried de Jong was.
Is alweer lang geleden he.
Denk dat het wel gaat stijgen juist, want errug veel negatieve berichten in duh mediah over de knulligheden in het program. Ik word ook nieuwsgierig en de benieuwd nu, en gooi de buis nog ff anquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kutmuziek
Sander de Kramer
Rutger
Nu moet het lukken om onder de 500.000 te zakken
Rutger kende ik voor de tv niet zo goed, maar die heeft eigenlijk niets te zeggen. Of komt op mij over of die niks zegt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:01 schreef ISVV het volgende:
Rutger, altijd een goede reden om niet te kijken.
Er hebben inderdaad mensen voor minder naar de Pil van Drion gegrepen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:14 schreef prievieleezjuh het volgende:
Willen ze wel kijkers? Zingende Genee, ouwe dibbes, Rutger, Coronal, Migeila Krajicek…
Dan krijgt Thomas helemaal het 1001 dingen doekje effect en overkill. Officieel is hij politiek verslaggever maar hij presenteert en schuift echt overal aan de laatste tijd. Maar qua charisma en scherpte geen slecht idee.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:43 schreef Eightyone het volgende:
Er gaat weinig oprecht enthousiasme van Johnny uit. Dat helpt niet.
Mogelijke oplossing: Thomas van Groningen de boel laten overnemen. Dan maar even geen familie van de baas op het scherm.
Die zat naar de savanne te kijken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:57 schreef Tasmaniak het volgende:
Ik loop een beetje achter vanwege uitgesteld kijken, maar zal Michaëlla Krajicek zich niet afgevraagd hebben waarom ze daar aan de bar zat?
2 pluspunten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:57 schreef Tasmaniak het volgende:
Ik loop een beetje achter vanwege uitgesteld kijken, maar zal Michaëlla Krajicek zich niet afgevraagd hebben waarom ze daar aan de bar zat?
Persvoorlichter komt u er maar inquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb best een beetje te doen met Johnny. Zoveel kritiek. Dat moet toch pijn doen al is het terecht.
https://www.soccernews.nl(...)-voor-johnny-de-mol/quote:Johnny de Mol erkende in Shownieuws al dat hij ‘ook intern kritiek heeft gekregen’. “Ik heb hier intern ook kritiek gekregen van mijn redacteuren, mijn eindredacteur, mijn regisseur, maar dat is allemaal opbouwend en dat is heel logisch. Daar luister ik naar.”
Wat zal hem dat jeuken?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Oranjezomer-ellende compleet voor Johnny de Mol’
Vandaag Inside wordt in de zomer vervangen door De Oranjezomer, maar de eerste week van de nieuwe talkshow verliep erg moeizaam. Er is veel kritiek op met name de presentator, Johnny de Mol. Hij weet Hélène Hendriks niet te doen vergeten.
Kijkcijfers gaan na één week al richting een halvering![]()
![]()
Vrijdagavond keken er nog maar 551.000 mensen naar De Oranjezomer; zo’n 300.000 mensen minder dan op maandag naar aflevering één. “Dat is behoorlijk onder het niveau van de eerste reeks van Hélène vanuit Breda”, constateert Tina Nijkamp op haar eigen analysekanaal
“Er is geen Jack van Gelder (jammer), er zijn nu veel meer sportonderwerpen en -gasten (veel te veel), meer wokegasten (Viggo Waas), en vooral: weinig tot geen mediaonderwerpen. Geen tv-shows of BN’ers die worden besproken. Dat doen zowel VI als Hélène wel. Saaier dus.”
[..]
https://www.soccernews.nl(...)-voor-johnny-de-mol/
Daar is de prietpraat al![]()
Daar luister ik naar![]()
![]()
Nee, lul, de bedoeling is dat je er wat mee doet![]()
En niet luisteren is onbeschoft, dus bespaar me deze onzin
Het is opbouwend, ja Johnny kan ook niet slechter dus afbouwend kan gewoon niet, wijsneus
Zo zit hij er ook bijquote:
John gaat zijn zoon niet van het programma halen.. of de kijkcijfers moeten structureel flink lager zijn want dan kost het hem geld. Maar ik denk dat het probleem meer ligt in de VI life versie en dat dagelijks.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kijk jij zonder Hélène en Jack?
Ik wel
42%
Ik niet
58%
1471+ Votes
https://www.soccernews.nl(...)ws-over-oranjezomer/
Van 808.000 naar 550.000 in een weekquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
John gaat zijn zoon niet van het programma halen.. of de kijkcijfers moeten structureel flink lager zijn want dan kost het hem geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |