Okay. Ik kijk eerlijk gezegt ook niet naar dat programma.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:09 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
NeeIk bedoel dat ze heel goed weet wie ze moet paaien, pleasen en volgen.
Danny Blind.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:59 schreef RipCity het volgende:
Wilfred Genee komt zingen vanavond dus nog minder…
De Gamma reclames waren met Van Waardenberg én Buijsman samen slimmerik.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:49 schreef WethouderHekking het volgende:
De Gamma reclames waren met Martin van Waardenberg Sander!
John Buijsman kennen we van Loenatik.
Ja sorry was ik even vergeten, dacht dat het met z,n kompaan Wilfried de Jong was.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:51 schreef Martinello het volgende:
[..]
De Gamma reclames waren met Van Waardenberg én Buijsman samen slimmerik.
Geeft niks 😁quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja sorry was ik even vergeten, dacht dat het met z,n kompaan Wilfried de Jong was.
Is alweer lang geleden he.
Denk dat het wel gaat stijgen juist, want errug veel negatieve berichten in duh mediah over de knulligheden in het program. Ik word ook nieuwsgierig en de benieuwd nu, en gooi de buis nog ff anquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kutmuziek
Sander de Kramer
Rutger
Nu moet het lukken om onder de 500.000 te zakken
Rutger kende ik voor de tv niet zo goed, maar die heeft eigenlijk niets te zeggen. Of komt op mij over of die niks zegt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:01 schreef ISVV het volgende:
Rutger, altijd een goede reden om niet te kijken.
Er hebben inderdaad mensen voor minder naar de Pil van Drion gegrepen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:14 schreef prievieleezjuh het volgende:
Willen ze wel kijkers? Zingende Genee, ouwe dibbes, Rutger, Coronal, Migeila Krajicek…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |