Abbingh en 3x3 basketballer de Jongquote:Op maandag 22 juli 2024 11:59 schreef Szura het volgende:
Ik denk een handbalster als vlaggendrager, Abbingh of Polman ofzo
U gaat door voor de koelvriescombinatie:quote:Op maandag 22 juli 2024 11:59 schreef Szura het volgende:
Ik denk een handbalster als vlaggendrager, Abbingh of Polman ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Ik had gehoopt op die beachvolleyballer. Dat zou pas een statement geweest zijn.quote:Op maandag 22 juli 2024 12:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelvriescombinatie:
[ x ]
nigel?quote:Op maandag 22 juli 2024 13:38 schreef Nober het volgende:
Draagt Surinamer De Jong de Surinamese vlag?
Als die Surinamer is vast wel!quote:Op maandag 22 juli 2024 13:38 schreef Nober het volgende:
Draagt Surinamer De Jong de Surinamese vlag?
Nou volgens mij is die er alleen geboren en hij komt uit voor Nederlandquote:
Derksen heeft geluk dat die op vakantie is.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou volgens mij is die er alleen geboren en hij komt uit voor Nederland
https://www.telegraaf.nl/(...)et-belgische-atletenquote:Verplicht mondkapje voor journalisten die met Belgische sporters willen praten
Journalisten die tijdens de Spelen in contact komen met leden van de Belgische delegatie, moeten een mondkapje dragen. Dat bevestigt het Belgisch Olympisch en Interfederaal Comité (BOIC) na berichtgeving van de krant Le Soir. ,,Er wordt ook gevraagd om een zekere afstand te bewaren met de delegatieleden, maar de atleten zijn niet verplicht om een mondmasker te dragen. Ze zijn natuurlijk vrij om het wel te doen", aldus een woordvoerder.
Het BOIC beschouwt het olympisch dorp en de wedstrijdlocaties als 'een bubbel waarin het dragen van een masker niet verplicht is' voor atleten. ,,Maar de gebruikelijke aanbevelingen zijn van toepassing, zoals het regelmatig ontsmetten van de handen."
Met de voorzorgsmaatregelen volgt het BOIC naar eigen zeggen 'de aanbevelingen van ons medisch team' op. Dat ,,volgt de situatie op de voet op.''
Stukje kinderarbeid.quote:Jongste, oudste en meeste deelnames: straffe cijfers uit Parijs
De allerjongste deelnemer aan de Olympische Spelen in Parijs is 11 jaar en 11 maanden: de Chinese skateboardster Zhen Haohao. Op de slotdag van het evenement, op 11 augustus, viert ze haar 12de verjaardag.
De doyennes zijn dan weer terug te vinden in het paardrijden. De 69-jarige Australische dressuurruiter Mary Hanna reist al voor de zevende keer af naar de Spelen, maar moet zich tevreden stellen met een rol als reserve. Indien ze niet in actie komt, zien toeschouwers met de 61-jarige Canadese Jill Irving - eveneens dressuurruiter - de oudste atlete aan het werk.
Schutter Nino Salukvadze maakt zich op voor haar tiende deelname aan de Olympische Spelen: sinds die van 1988 in Seoel was ze er onafgebroken bij. De 55-jarige Georgische komt daarmee op gelijke hoogte met de Canadese springruiter Ian Millar, die zijn tiental in 2012 in Londen bereikte.
Ik denk niet dat het niet selecteren van Joost Luijten internationaal gezien veel aandacht heeft gekregen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Op zn minst de vierde rel na Steven van de Velde, Joost Luijten en Charlotte Dujardin.
[ x ]
Niet alleen bij België nemen ze het zekere voor het onzekerequote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)et-belgische-atleten
BELGED.
quote:Olympiërs krijgen advies mondkapje te dragen en boks te geven
Nederlandse sporters en begeleiders krijgen rond de Olympische Spelen in Parijs het advies om in drukke ruimtes een mondkapje te dragen en mensen te begroeten met een boks in plaats van een knuffel of hand. "Zo willen we allerlei soorten infecties voorkomen. Maar we hebben geen regels, alleen adviezen", zo licht een woordvoerder van sportkoepel NOC*NSF toe.
Ruim honderd sporters zijn tussen eind vorige week en dinsdag in het olympisch dorp in Saint-Denis aangekomen, ongeveer een even grote groep volgt nog. Dinsdagmiddag, bij de openstelling van het dorp voor de pers, arriveerden onder anderen de badmintonequipe en tafeltennisster Britt Eerland.
Daarbij waren nog niet voor iedereen de adviezen duidelijk. Bij aankomst werd een van de leden van de ploegen gewezen op de adviezen: "Ik wilde een knuffel geven, maar kreeg op m'n flikker", klonk het uit de mond van een begeleider. Ook schudden meerdere sporters de handen van journalisten.
Kunnen wij dit bewijs ook zien?quote:Landgenote en topschermster Ysaora Thibus mag ondanks een positieve dopingtest wél uitkomen op de Spelen. De 32-jarige Française kon aantonen dat het verboden middel ostarine via haar partner in haar lichaam is terechtgekomen.
Ik doe het ook nog steeds. Je weet nooit.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:59 schreef kilon het volgende:
[..]
Niet alleen bij België nemen ze het zekere voor het onzekere
[..]
Hopelijk vooral bij de mannenhockeyploeg.quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:47 schreef kilon het volgende:
Als het zo doorgaat mag er wel weer een apart corona topic geopend worden.
https://sporza.be/nl/2024(...)-test~1721803551165/
Corona-alarm gaat af bij Belgische delegatie: "Al enkele olympiërs zijn niet kunnen afreizen door positieve test"
Ik zat even op r/Olympics, maar daar kan je als Nederlander ook maar even beter wegblijven. Alsof we Hitler himself naar de spelen laten gaan.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Op zn minst de vierde rel na Steven van de Velde, Joost Luijten en Charlotte Dujardin.
[ x ]
Amerikanen hèquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zat even op r/Olympics, maar daar kan je als Nederlander ook maar even beter wegblijven. Alsof we Hitler himself naar de spelen laten gaan.
Zou ze zijn zaad hebben geslikt? Dat lijkt me toch de meest logische verklaring. Neem aan dat hij daarna ook nog een paar keer een kwakje heeft ingeleverd waar dan dat middel in zat.quote:
quote:The French newspaper, Le Monde, reported that the intelligence services had listened into a call two months ago between the individual and a Russian intelligence services handler in which the suspect had stated that “the French are going to have an opening ceremony like there has never been before”.
Echt bij alles waar maar iets over Nederland gezegd wordt ja, ook als het er totaal niet mee te maken heeft. Zwaar vermoeiend. Maar goed, zag gisteren ook een tweet waarin stond dat hij voor de ogen van andere sporters vermoord zou moeten worden, had meer dan 80.000 likes.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zat even op r/Olympics, maar daar kan je als Nederlander ook maar even beter wegblijven. Alsof we Hitler himself naar de spelen laten gaan.
Ja. Topic over de dierenmishandeling van Dujardin "OoH dUs DiEreNmisHanDeLing GaaT Ze WEl tE vErrrrR" ad infinitum.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gewoon de muziek bij het beachvolleybal wat harder zetten en 't publiek wat zachter.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja. Topic over de dierenmishandeling van Dujardin "OoH dUs DiEreNmisHanDeLing GaaT Ze WEl tE vErrrrR" ad infinitum.
Die man gaat het moeilijk krijgen met het publiek. Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij er zelf naar uit kijkt.
Hoe zit het eigenlijk? Ik kan me moeilijk voorstellen dat het NOC-NSF er erg gelukkig mee is en ze konden in principe een team sturen die een plek lager stond op de wereldranglijst, als ik het goed begreep. Was dat juridisch niet mogelijk? Vonden ze het oneerlijk aangezien de straf afgerond was?
In dat interview met Pieter van den Hoogenband leek het er meer op dat ze het niet verwacht hadden, omdat hij de afgelopen jaren ook al aan EK’s en WK’s heeft meegedaan en dat zonder ophef ging.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja. Topic over de dierenmishandeling van Dujardin "OoH dUs DiEreNmisHanDeLing GaaT Ze WEl tE vErrrrR" ad infinitum.
Die man gaat het moeilijk krijgen met het publiek. Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij er zelf naar uit kijkt.
Hoe zit het eigenlijk? Ik kan me moeilijk voorstellen dat het NOC-NSF er erg gelukkig mee is en ze konden in principe een team sturen die een plek lager stond op de wereldranglijst, als ik het goed begreep. Was dat juridisch niet mogelijk? Vonden ze het oneerlijk aangezien de straf afgerond was?
Maar er is inmiddels als een paar maanden ophef, dus hoe ging dat daarna dan?quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
In dat interview met Pieter van den Hoogenband leek het er meer op dat ze het niet verwacht hadden, omdat hij de afgelopen jaren ook al aan EK’s en WK’s heeft meegedaan en dat zonder ophef ging.
https://nos.nl/l/2529750quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar er is inmiddels als een paar maanden ophef, dus hoe ging dat daarna dan?
Inderdaad. Gekwalificeerd dus heeft er recht op en eerder was er geen ophef, dus wat verbazing.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
https://nos.nl/l/2529750
Volgens mij als je dit zo hoort is er niet echt twijfel geweest verder.
Omdat er meer mensen naar de OS kijken. Dit is volgens mij op Reddit begonnen en van daar is het balletje gaan rollen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
In dat interview met Pieter van den Hoogenband leek het er meer op dat ze het niet verwacht hadden, omdat hij de afgelopen jaren ook al aan EK’s en WK’s heeft meegedaan en dat zonder ophef ging.
Wat dat betreft kun je de bal aardig kaatsen, gezien uitgerekend verkrachter en pussygrabber Trump met een fetisj voor zijn eigen dochter die een kleedkamer met minderjarige meisjes binnenliep en een beschuldiging van seks onder supervisie van Epstein aan zijn broek had, alle kans heeft om weer president te worden.quote:
En de Britse pers blijft ook maar voedenquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat er meer mensen naar de OS kijken. Dit is volgens mij op Reddit begonnen en van daar is het balletje gaan rollen.
Dat is de Britse persquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En de Britse pers blijft ook maar voeden
quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:00 schreef Nober het volgende:
Sporza heeft 't gemist.
[ x ]
https://sporza.be/nl/2024(...)ntjes~1721736829965/
Ach 19-jarigen doen weleens impulsieve dingen vraag het Van de Velde.quote:Shoko Miyata, the 19-year-old captain of the Japan women’s artistic gymnastics team, has withdrawn from the squad for the Paris Games after violating the team’s code of conduct by smoking, the Japanese Gymnastics Association (JGA) said on Friday.
JGA officials said Miyata arrived in Japan on Thursday after leaving the team’s training camp in Monaco for investigation, which confirmed the violation including drinking alcohol. The women’s squad would compete with four athletes instead of five, the JGA told a media conference.
“We apologise from the bottom of our hearts for this,” the JGA’s president, Tadashi Fujita, said, bowing deeply along with other officials including Miyata’s personal coach, Mutsumi Harada.
Coach Harada said that while Miyata’s conduct had been reckless, she had been under extreme pressure to perform at the highest level. “She was spending her days really burdened with so much pressure,” he said, wiping away tears. “I would implore people to understand that.”
Mental health issues facing young athletes took centre stage at the previous Olympic Games in Tokyo when Simone Biles pulled out of several of her events.
Miyata is the reigning Japanese national champion. Although Japan are not considered a challenger for a team medal in Paris, Miyata won bronze on the beam at the 2022 world championships and came in fifth in the all-around competition.
Japan’s men’s team won gymnastics gold at the 2016 Olympics, while the women last won a team medal in 1964. Mai Murakami claimed bronze in the floor exercise at the 2020 Games, becoming the first Japanese woman to win an individual artistic gymnastics medal at the Olympics.
https://www.theguardian.c(...)olympics-for-smoking
Helaas wel inderdaad.quote:
Misschien komen ze wel te laat voor de volgende wedstrijd ... Allemaal de schuld van dat andere team dat de Conmebol Copa America won.quote:
https://nos.nl/artikel/25(...)-aanmoedigen-koreaanquote:Australische zwemcoach weggestuurd van Spelen na aanmoedigen Koreaan
Het olympisch avontuur van de Australische zwemcoach Michael Palfrey was van korte duur. Hij is door de zwembond naar huis gestuurd omdat hij een Zuid-Koreaan aanmoedigde in een interview.
Palfrey gaf bij de Zuid-Koreaanse media aan dat hij hoopte dat de Zuid-Koreaan Kim Woo-min op de 400 meter vrije slag goud zou winnen, in plaats van de Australiërs Sam Short en Elijah Winnington. De drie zwemmers, allemaal voormalig wereldkampioen, nemen het zaterdag tegen elkaar op in La Defense Arena.
Dat Palfrey de Koreaanse zwemmer een warm hart toedraagt is niet zo verwonderlijk, want de coach begeleidde hem in aanloop naar de Spelen. Maar volgens de Australische zwemhoofdcoach Rohan Taylor is Palfrey veel te ver gegaan. "Ik ben zeer teleurgesteld, extreem teleurgesteld. Het is onacceptabel dat een coach in ons team een andere atleet prevaleert boven onze atleten."
Volgens de krant The Sydney Morning Herald droeg Palfrey de kleuren van het Australische team toen hij werd geïnterviewd door Zuid-Koreaanse journalisten. Hij riep ook 'go Korea'.
Dat is ook niet zo slimquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)-aanmoedigen-koreaan
Radcliffe heeft gezeik gehad in Engeland om haar eerdere uitspraken en komt daar nu op terug, daar vinden wij wat van.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:13 schreef Zipportal het volgende:
Voormalig topatlete trekt steun aan veroordeelde Steven van de Velde in: ‘Geschokt dat ik verkrachting niet heb veroordeeld’
https://www.ad.nl/olympis(...)eroordeeld~a276b1a8/
Wij zijn tegen pedo's. @:coco @:nober @:de_boswachter
Yep. Kruipen kruipen kruipen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:13 schreef Zipportal het volgende:
Voormalig topatlete trekt steun aan veroordeelde Steven van de Velde in: ‘Geschokt dat ik verkrachting niet heb veroordeeld’
JosBrechedquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:13 schreef Zipportal het volgende:
Zeker, de rest zijn groepswedstrijden en kwalificaties enzo.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:07 schreef PippenScottie het volgende:
Hele dag met de kinders op stap geweest. Zelfs Angola gemist
Rest van de dag voor de buis. Rugby kwartfinales als hoogtepunt, denk ik?
Buigen onder druk van de deugers dit.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:13 schreef Zipportal het volgende:
Echt hoor. Typisch Engels.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Buigen onder druk van de deugers dit.
De nog altijd nagloeiende Paula Radcliffe.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radcliffe heeft gezeik gehad in Engeland om haar eerdere uitspraken en komt daar nu op terug, daar vinden wij wat van.
Mensen die niet kunnen leven met het juridische proces zijn niet de deugers in dit verhaal.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Buigen onder druk van de deugers dit.
quote:Argentijnse voetballers voor chaos tegen Marokko slachtoffer van diefstal
Argentinië kende gisteren een bizarre openingswedstrijd van het voetbaltoernooi. Bondscoach Javier Mascherano liet een dag later weten dat zijn spelers voor het duel met Marokko (1-2) te maken kregen met diefstal. Terwijl de Argentijnen aan het trainen waren, zou onder meer een horloge van middenvelder Thiago Almada zijn buit gemaakt. ,,We zijn bestolen, tijdens de Olympische Spelen", aldus Mascherano.
,,We wilden na de training niets zeggen", ging Mascherano verder. ,,Ik denk niet dat het zou helpen. Maar het is natuurlijk onaangenaam dat zulke dingen gebeuren."
Nederlands die te laat komen voor het eten? Ongeloofwaardigquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:45 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/l/2530247
Geen eten
Man man man, Fransen…
Zijn er nog meer die aan twee disciplines meedoen?quote:At the Paris Test Event in August 2023, Knibb placed fifth, qualifying her to compete in Triathlon for team USA at the 2024 Summer Olympics.[14] In May 2024, she won the Time Trial at the USA Cycling Pro Road National Championships, qualifying her for the Time Trial cycling event Paris 2024, making her a rare dual-sport Olympian
quote:
quote:"Maar dit zijn mijn zesde Spelen. Ik geloof niet dat ik er één heb meegemaakt waarbij het vanaf het begin allemaal goed liep", aldus Delmée. "Dus daar komen we ook wel weer doorheen. Hopelijk is het geen issue meer zodra we echt zijn begonnen."
Dit soort zaken hoor je altijd wel aan het begin van de Spelen. Over een paar dagen zou dat wel beter moeten zijn.quote:
Je zorgt toch wel dat je zelf of desnoods bekenden met een camper die kant op rijden met voldoende eten dat je normaal ook eet. Voorbereiding is immers het halve werk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:45 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/l/2530247
Geen eten
Man man man, Fransen…
Daarom.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit soort zaken hoor je altijd wel aan het begin van de Spelen. Over een paar dagen zou dat wel beter moeten zijn.
Hoe dan. Je weet jaren van tevoren dat je voor veel mensen moet koken. Plan het even.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit soort zaken hoor je altijd wel aan het begin van de Spelen. Over een paar dagen zou dat wel beter moeten zijn.
Nou ja, het is wel altijd terecht. Zelfs als het niet zo is.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daarom.
Maar trein moet weer ff haten op Fransen, leuke rubriek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |