Ik denk niet dat het niet selecteren van Joost Luijten internationaal gezien veel aandacht heeft gekregen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Op zn minst de vierde rel na Steven van de Velde, Joost Luijten en Charlotte Dujardin.
[ x ]
Niet alleen bij België nemen ze het zekere voor het onzekerequote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)et-belgische-atleten
BELGED.
quote:Olympiërs krijgen advies mondkapje te dragen en boks te geven
Nederlandse sporters en begeleiders krijgen rond de Olympische Spelen in Parijs het advies om in drukke ruimtes een mondkapje te dragen en mensen te begroeten met een boks in plaats van een knuffel of hand. "Zo willen we allerlei soorten infecties voorkomen. Maar we hebben geen regels, alleen adviezen", zo licht een woordvoerder van sportkoepel NOC*NSF toe.
Ruim honderd sporters zijn tussen eind vorige week en dinsdag in het olympisch dorp in Saint-Denis aangekomen, ongeveer een even grote groep volgt nog. Dinsdagmiddag, bij de openstelling van het dorp voor de pers, arriveerden onder anderen de badmintonequipe en tafeltennisster Britt Eerland.
Daarbij waren nog niet voor iedereen de adviezen duidelijk. Bij aankomst werd een van de leden van de ploegen gewezen op de adviezen: "Ik wilde een knuffel geven, maar kreeg op m'n flikker", klonk het uit de mond van een begeleider. Ook schudden meerdere sporters de handen van journalisten.
Kunnen wij dit bewijs ook zien?quote:Landgenote en topschermster Ysaora Thibus mag ondanks een positieve dopingtest wél uitkomen op de Spelen. De 32-jarige Française kon aantonen dat het verboden middel ostarine via haar partner in haar lichaam is terechtgekomen.
Ik doe het ook nog steeds. Je weet nooit.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:59 schreef kilon het volgende:
[..]
Niet alleen bij België nemen ze het zekere voor het onzekere
[..]
Hopelijk vooral bij de mannenhockeyploeg.quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:47 schreef kilon het volgende:
Als het zo doorgaat mag er wel weer een apart corona topic geopend worden.
https://sporza.be/nl/2024(...)-test~1721803551165/
Corona-alarm gaat af bij Belgische delegatie: "Al enkele olympiërs zijn niet kunnen afreizen door positieve test"
Ik zat even op r/Olympics, maar daar kan je als Nederlander ook maar even beter wegblijven. Alsof we Hitler himself naar de spelen laten gaan.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Op zn minst de vierde rel na Steven van de Velde, Joost Luijten en Charlotte Dujardin.
[ x ]
Amerikanen hèquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zat even op r/Olympics, maar daar kan je als Nederlander ook maar even beter wegblijven. Alsof we Hitler himself naar de spelen laten gaan.
Zou ze zijn zaad hebben geslikt? Dat lijkt me toch de meest logische verklaring. Neem aan dat hij daarna ook nog een paar keer een kwakje heeft ingeleverd waar dan dat middel in zat.quote:
quote:The French newspaper, Le Monde, reported that the intelligence services had listened into a call two months ago between the individual and a Russian intelligence services handler in which the suspect had stated that “the French are going to have an opening ceremony like there has never been before”.
Echt bij alles waar maar iets over Nederland gezegd wordt ja, ook als het er totaal niet mee te maken heeft. Zwaar vermoeiend. Maar goed, zag gisteren ook een tweet waarin stond dat hij voor de ogen van andere sporters vermoord zou moeten worden, had meer dan 80.000 likes.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zat even op r/Olympics, maar daar kan je als Nederlander ook maar even beter wegblijven. Alsof we Hitler himself naar de spelen laten gaan.
Ja. Topic over de dierenmishandeling van Dujardin "OoH dUs DiEreNmisHanDeLing GaaT Ze WEl tE vErrrrR" ad infinitum.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gewoon de muziek bij het beachvolleybal wat harder zetten en 't publiek wat zachter.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja. Topic over de dierenmishandeling van Dujardin "OoH dUs DiEreNmisHanDeLing GaaT Ze WEl tE vErrrrR" ad infinitum.
Die man gaat het moeilijk krijgen met het publiek. Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij er zelf naar uit kijkt.
Hoe zit het eigenlijk? Ik kan me moeilijk voorstellen dat het NOC-NSF er erg gelukkig mee is en ze konden in principe een team sturen die een plek lager stond op de wereldranglijst, als ik het goed begreep. Was dat juridisch niet mogelijk? Vonden ze het oneerlijk aangezien de straf afgerond was?
In dat interview met Pieter van den Hoogenband leek het er meer op dat ze het niet verwacht hadden, omdat hij de afgelopen jaren ook al aan EK’s en WK’s heeft meegedaan en dat zonder ophef ging.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja. Topic over de dierenmishandeling van Dujardin "OoH dUs DiEreNmisHanDeLing GaaT Ze WEl tE vErrrrR" ad infinitum.
Die man gaat het moeilijk krijgen met het publiek. Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij er zelf naar uit kijkt.
Hoe zit het eigenlijk? Ik kan me moeilijk voorstellen dat het NOC-NSF er erg gelukkig mee is en ze konden in principe een team sturen die een plek lager stond op de wereldranglijst, als ik het goed begreep. Was dat juridisch niet mogelijk? Vonden ze het oneerlijk aangezien de straf afgerond was?
Maar er is inmiddels als een paar maanden ophef, dus hoe ging dat daarna dan?quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
In dat interview met Pieter van den Hoogenband leek het er meer op dat ze het niet verwacht hadden, omdat hij de afgelopen jaren ook al aan EK’s en WK’s heeft meegedaan en dat zonder ophef ging.
https://nos.nl/l/2529750quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar er is inmiddels als een paar maanden ophef, dus hoe ging dat daarna dan?
Inderdaad. Gekwalificeerd dus heeft er recht op en eerder was er geen ophef, dus wat verbazing.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
https://nos.nl/l/2529750
Volgens mij als je dit zo hoort is er niet echt twijfel geweest verder.
Omdat er meer mensen naar de OS kijken. Dit is volgens mij op Reddit begonnen en van daar is het balletje gaan rollen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
In dat interview met Pieter van den Hoogenband leek het er meer op dat ze het niet verwacht hadden, omdat hij de afgelopen jaren ook al aan EK’s en WK’s heeft meegedaan en dat zonder ophef ging.
Wat dat betreft kun je de bal aardig kaatsen, gezien uitgerekend verkrachter en pussygrabber Trump met een fetisj voor zijn eigen dochter die een kleedkamer met minderjarige meisjes binnenliep en een beschuldiging van seks onder supervisie van Epstein aan zijn broek had, alle kans heeft om weer president te worden.quote:
En de Britse pers blijft ook maar voedenquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat er meer mensen naar de OS kijken. Dit is volgens mij op Reddit begonnen en van daar is het balletje gaan rollen.
Dat is de Britse persquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En de Britse pers blijft ook maar voeden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |