Abbingh en 3x3 basketballer de Jongquote:Op maandag 22 juli 2024 11:59 schreef Szura het volgende:
Ik denk een handbalster als vlaggendrager, Abbingh of Polman ofzo
U gaat door voor de koelvriescombinatie:quote:Op maandag 22 juli 2024 11:59 schreef Szura het volgende:
Ik denk een handbalster als vlaggendrager, Abbingh of Polman ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Ik had gehoopt op die beachvolleyballer. Dat zou pas een statement geweest zijn.quote:Op maandag 22 juli 2024 12:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelvriescombinatie:
[ x ]
nigel?quote:Op maandag 22 juli 2024 13:38 schreef Nober het volgende:
Draagt Surinamer De Jong de Surinamese vlag?
Als die Surinamer is vast wel!quote:Op maandag 22 juli 2024 13:38 schreef Nober het volgende:
Draagt Surinamer De Jong de Surinamese vlag?
Nou volgens mij is die er alleen geboren en hij komt uit voor Nederlandquote:
Derksen heeft geluk dat die op vakantie is.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou volgens mij is die er alleen geboren en hij komt uit voor Nederland
https://www.telegraaf.nl/(...)et-belgische-atletenquote:Verplicht mondkapje voor journalisten die met Belgische sporters willen praten
Journalisten die tijdens de Spelen in contact komen met leden van de Belgische delegatie, moeten een mondkapje dragen. Dat bevestigt het Belgisch Olympisch en Interfederaal Comité (BOIC) na berichtgeving van de krant Le Soir. ,,Er wordt ook gevraagd om een zekere afstand te bewaren met de delegatieleden, maar de atleten zijn niet verplicht om een mondmasker te dragen. Ze zijn natuurlijk vrij om het wel te doen", aldus een woordvoerder.
Het BOIC beschouwt het olympisch dorp en de wedstrijdlocaties als 'een bubbel waarin het dragen van een masker niet verplicht is' voor atleten. ,,Maar de gebruikelijke aanbevelingen zijn van toepassing, zoals het regelmatig ontsmetten van de handen."
Met de voorzorgsmaatregelen volgt het BOIC naar eigen zeggen 'de aanbevelingen van ons medisch team' op. Dat ,,volgt de situatie op de voet op.''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |