Dus jij volgt de politiek daar niet en verwacht volledig te worden bijgepraat?quote:Op maandag 22 juli 2024 14:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Welke policies hebben de Republikeinen bedacht?
Ik ken alleen aan abortus denken, grenzen dicht en minder belasting en meer FED voor de rijken
knul, ik ben docent in het onderwijs, ik zit middenin de 'problemen van het volk' en ik speel al sinds 2008 geen wow meer, ik vond het gewoon een geweldig spel en ik hou van tradities dus ik hou dat avatar plaatje in ere.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:26 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik zou eens wat minder wow spelen en wat meer in de echte wereld leven, dan was je opgevallen dat de dems de laatste jaren, zoals de gehele linkse politiek in de westerse wereld op haat en rancune drijft, ze totaal geen oor hebben voor de problemen aan de rechterkant en die mensen het liefste verder zouden blijven negeren zoals ze al decennia doen omdat ze de "verkeerde" mening hebben. Aldus het volk wat in hun bubbel blijft hangen.
Vraag mij af of mensen nog dommer kunnen zijn dan dit, we hebben hier echt een verloren generatie van gehersenspoeld volk en ik zie dat niet meer goed komen, een dialoog aangaan is onmogelijk net zoals een klein beetje zelf nadenken bij dit volk.
Blij jij vooral geloven in de grootste leugenaar in de VS. De tijd zal het leren wie er gelijk heeft.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is niet zo relevant wat jij denkt en gelooft.
Hij heeft de cijfers niet paraat, lekker makkelijk praten dan. Bij de vraag of ze goedkoper worden is de subsidie natuurlijk wel erg relevant. Als de subsidie bijvoorbeeld is gestegen (weet ik niet hoor), dan betaal je minder uit eigen zak voor zo'n voertuig. Dat betekent echter niet dat de kostprijs dan lager is geworden en subsidies zijn vrijwel altijd eindig. Wanneer het voor de massa bereikbaar wordt, zie je ze vrijwel altijd direct verdwijnen.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
De term fact check is van dat random twitter account en heeft niet zoveel te maken met wat ik zei.
Maar vooruit dan maar ... voorafgaand hierin had die Republikeins afgevaardigde wat tekst en volgens Buttigieg klopten er een aantal dingen niet aan dat verhaal:
1. EV verkopen gaan omhoog, niet omlaag en de afgevaardigde probeerde de boel te mislieden door Q1 en Q4 te vergelijken
2. Ook qua private verkopen (waar hij de cijfers niet direct paraat heeft)
3. EV's worden goedkoper. Inclusief subsidie vergelijkbaar en iets lager dan auto's met verbrandingsmotor.
4. Er is geen verplichting op het kopen van EV's (het zoveelste lulverhaal van Republikeinen, wat wat doet denken aan het fabeltje dat Democraten gasfornuizen kwamen afpakken, van een jaar eerder) het staat burgers vrij een auto met verbrandingsmotor te kopen.
Leek me duidelijk gecommuniceerd en zie dat er maar weinig zo doen, wat mijn punt was.
Geen wonder dat het niveau van basisonderwijs zo aan het afglijden is als de docenten zo'n gebrekkige algemene kennis hebben als jij...quote:Op maandag 22 juli 2024 14:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
knul, ik ben docent in het onderwijs
Wie zegt dat ik hem per definitie geloof?quote:Op maandag 22 juli 2024 14:54 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Blij jij vooral geloven in de grootste leugenaar in de VS. De tijd zal het leren wie er gelijk heeft.
AOC wordt ook door veel doodnormale, nuchtere Democraten (terecht) totaal niet serieus genomen. Ze kraamt voornamelijk totale onzin uit met "valley girl"-taalgebruik. "Like, you know, like, I DO think that, like, literally, like, like, like".quote:Op maandag 22 juli 2024 11:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
AOC is te jong om presidentskandidaat te zijn. Maar wellicht in de toekomst wel een goede.
Tja, prima als jij dat gelooft.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:28 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat hoeven wij helemaal niet te doen, dat doen die Amerikanen zelf al
Ja, want als de Democraten liegen is het natuurlijk prima.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:57 schreef Hexagon het volgende:
Hoe dan ook is dat Project 2025 een prima ding om de komende maanden te herhalen en te herhalen.
Jouw argument is dat Trump zich allang en breed van af heeft gekeerd van project 2025. Dat gebruik jij als argument. Waarom zou je dat als argument gebruiken als je hem niet gelooft?quote:Op maandag 22 juli 2024 15:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem per definitie geloof?
Het argument 'ja, maar omdat hij ontkent en vaak liegt is het dus waar' is simpelweg infantiel.
Logisch, als alle andere argumenten keihard bij elkaar gelogen worden maakt 1 nieuwe keiharde leugen idd echt geen moer meer uitquote:Op maandag 22 juli 2024 14:57 schreef Hexagon het volgende:
Hoe dan ook is dat Project 2025 een prima ding om de komende maanden te herhalen en te herhalen.
Omdat als hij dit als blauwdruk ziet hij zich daar niet van had af hoeven te keren, maar simpelweg zeggen: plan is niet van mij, vraag het lekker aan anderen. Dan kun je later geloofwaardig zeggen, ik heb het inmiddels gelezen en verdomd nog aan toe, het is precies wat ik ook wilde.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:09 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Jouw argument is dat Trump zich allang en breed van af heeft gekeerd van project 2025. Dat gebruik jij als argument. Waarom zou je dat als argument gebruiken als je hem niet gelooft?
Dat zullen dan gewoon ingehaalde donaties zijn van mensen die hun donatie stop hadden gezet zolang Biden niet opgestapt was.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:13 schreef Mikeytt het volgende:
Democraten hebben vandaag en gisteren het hoogste aantal donaties van het jaar ontvangen. De democraten zijn blij
Zie veel mensen online die direct op het nieuws aangaven gedoneerd te hebben en dat nooit eerder hebben gedaan. Maar goed, dat is op zich te faken. Ik geloof wel dat het nieuwe energie losmaakt... de optredens van Biden de laatste weken gaven nou niet echt bepaald vertrouwen richting november, to put it mildly.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat zullen dan gewoon ingehaalde donaties zijn van mensen die hun donatie stop hadden gezet zolang Biden niet opgestapt was.
Er is voor vandaag niet echt een dip te zien, dus dat zal t niet zijn.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat zullen dan gewoon ingehaalde donaties zijn van mensen die hun donatie stop hadden gezet zolang Biden niet opgestapt was.
Toen hij zag dat zaken in project 2025 niet lekker vielen heeft hij zich er snel van gedistantieerd en er een eigen agenda 47 van gemaakt, die veel zaken uit project 2025 heeft geleend, maar de meest controversiėle onderwerpen er voor alsnog heeft uitgelaten. Ik ben er zeker niet gerust op dat dit ook zo gaat blijven wanneer Trump daadwerkelijk aan de macht is.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat als hij dit als blauwdruk ziet hij zich daar niet van had af hoeven te keren, maar simpelweg zeggen: plan is niet van mij, vraag het lekker aan anderen. Dan kun je later geloofwaardig zeggen, ik heb het inmiddels gelezen en verdomd nog aan toe, het is precies wat ik ook wilde.
Trump heeft ook een volstrekt andere stijl van liegen. Het liegen van hem is vooral dat hij gewoon dingen ter plekke verzint om maar over te komen als alwetend.
Hoe dan ook: het is idioot om te stellen dat project2025 het plan is wat Trump wil gaan volgen als hij gekozen wordt. Dat blijkt nergens uit. Punt.
Er zijn inmiddels zoveel enorm cringe video's van Harris te vinden, die komt soms echt over als licht zwakzinnig.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:20 schreef Confetti het volgende:
Je ziet de media al vrijwel elk artikel beginnen met :
-ze is een vrouw;
-ze is zwart.
Ik vermoed dat ze weer de media-darling gaat worden en daardoor iedereen gaat denken dat ze goed draait. Maar de gewone man op straat heeft aan die eigenschappen geen boodschap.
Jammer dat ze ook letterlijk niets van haar (vrij indrukwekkende) cv noemen.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:20 schreef Confetti het volgende:
Je ziet de media al vrijwel elk artikel beginnen met :
-ze is een vrouw;
-ze is zwart.
Ik vermoed dat ze weer de media-darling gaat worden en daardoor iedereen gaat denken dat ze goed draait. Maar de gewone man op straat heeft aan die eigenschappen geen boodschap.
Het gaat helemaal niet om haar cv joh. Het gaat erom dat ze tieten, een spleet en een donkere huid heeft.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jammer dat ze ook letterlijk niets van haar (vrij indrukwekkende) cv noemen.
Je moet alleen niet TE diep gaan graven hoe ze dat allemaal bereikt heeftquote:Op maandag 22 juli 2024 15:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jammer dat ze ook letterlijk niets van haar (vrij indrukwekkende) cv noemen.
Oh vertel eensquote:Op maandag 22 juli 2024 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet alleen niet TE diep gaan graven hoe ze dat allemaal bereikt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |