abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juli 2024 @ 23:10:31 #1
862 Arcee
Look closer
pi_214368991

Joe Biden

Kamala Harris

House of Representatives:
Republican (219)
Democratic (213)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (49)
Democratic (48)
Independents (3)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Mike Johnson (R)

Majority Leader of the House:
Steve Scalise (R)
Minority Leader of the House:
Hakeem Jeffries (D)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Schumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_214369002
It's Bidone. Good Byedon. Etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 21-07-2024 23:16:26 ]
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_214369006
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 23:09 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Oh sorry, ja, ik begreep je verkeerd. Had in feite al aangenomen dat Harris het wordt.

Harris geen endorsement vooralsnog van Obama btw.
Moet je overigens ook niet te veel achter zoeken, z’n endorsement voor Biden 4 jaar terug kwam ook pas heel laat. Hij vindt dat vanuit z’n hoedanigheid niet zo passend, wil verbinder zijn.
zie email 27 oktober
pi_214369007
twitter

Bingokaart erbij
pi_214369020
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 23:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Zo werkt het doorgaans bij politieke partijen en machtswisselingen. En stap 3 is al zeker 2 weken geleden gezet.
Je verzint gewoon maar van alles he _O- Waar is het bewijs? Waar is de endorsement van Pelosi? Van Schumer? Andere prominenten? Je komt echt over als een complotwappie. Hexagon weet het allemaal wel hoor, die heeft insider knowledge over de interne werkingen van de Democratische partij :')
pi_214369026
Fun fact: Trump was een donateur van Kamala Harris in haar campagne in 2011
  zondag 21 juli 2024 @ 23:12:58 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214369030
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 23:10 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dit kun je niet weten en weet je ook niet.
Het is gebaseerd op vele boeken die ik heb gelezen over hoe politieke partijen werken en hoe het in het verleden ging.

Jouw argumenten zijn enkel "nietes!" roepen en verder niks.
  zondag 21 juli 2024 @ 23:13:33 #8
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_214369038
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 22:47 schreef luxerobots het volgende:
Trump is ook echt alleen maar negatief.

Crooked Joe Biden is the Worst President, by far, in the History of our Nation. He has done everything possible to destroy our Country, from our Southern Border, to Energy Dominance, National Security, International Standing, and so much more. He was annihilated in an Earth Shattering Debate, and now the Corrupt and Radical Democrats are throwing him overboard. He was not fit to serve from the very beginning, but the people around him lied to America about his Complete and Total Mental, Physical, and Cognitive Demise. Whoever the Left puts up now will just be more of the same. MAKE AMERICA GREAT AGAIN!

https://truthsocial.com/@(...)s/112826092367825344
Eerst heeft hij afgerekend met 'geriatric democracy', en nu zal hij afrekenen met 'misguided diversity'... Daar komen verder geen enkele klasse of verheven idealen bij kijken. Does what it says on the box.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_214369041
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 23:10 schreef VoMy het volgende:

[..]
De lange aanloop = een teken?
Als je een teken wil zien dan is dat voor mij vooral dat de dag (zondag) al dagen rondzong. Dat duidt op een plan.

Maar dat de endorsement niet meteen kwam zou je dan weer contrair kunnen uitleggen.
zie email 27 oktober
pi_214369057
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 23:11 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Moet je overigens ook niet te veel achter zoeken, z’n endorsement voor Biden 4 jaar terug kwam ook pas heel laat. Hij vindt dat vanuit z’n hoedanigheid niet zo passend, wil verbinder zijn.
Ja, weet ik niet ... het zal wel komen vermoedelijk, maar het is wel vrij expliciet dat hij zich niet wil uitspreken op het moment in ieder geval.

“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  zondag 21 juli 2024 @ 23:14:49 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214369059
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 23:12 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Je verzint gewoon maar van alles he _O- Waar is het bewijs? Waar is de endorsement van Pelosi? Van Schumer? Andere prominenten? Je komt echt over als een complotwappie. Hexagon weet het allemaal wel hoor, die heeft insider knowledge over de interne werkingen van de Democratische partij :')
Ik ben een complotwappie omdat ik vertel in hoe politieke partijen doorgaans machtwisselingen voorbereiden en uitvoeren?
pi_214369069
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 23:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik ben een complotwappie omdat ik vertel in hoe politieke partijen doorgaans machtwisselingen voorbereiden en uitvoeren?
Nee, omdat je zonder enig bewijs of onderbouwing stelt dat jouw theorie hier van toepassing is. Feit is, niemand weet het precies. Jij al helemaal niet.
  zondag 21 juli 2024 @ 23:16:25 #13
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_214369078
Aan campagnegeld heeft ze iig geen tekort.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_214369083
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 23:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het is gebaseerd op vele boeken die ik heb gelezen over hoe politieke partijen werken en hoe het in het verleden ging.

Jouw argumenten zijn enkel "nietes!" roepen en verder niks.
Mijn argumenten zijn: waar is de endorsement van Pelosi? Schumer? Obama? Dat kun je niet beantwoorden omdat je het niet weet.
  zondag 21 juli 2024 @ 23:17:29 #15
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214369088
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 23:15 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Nee, omdat je zonder enig bewijs of onderbouwing stelt dat jouw theorie hier van toepassing is. Feit is, niemand weet het precies. Jij al helemaal niet.
Ik stel dat het waarschijnlijk is, omdat dit nou eenmaal een vaker voorkomend ritueel is bij politieke partijen. En een professionele partij weet hoe ze een machtsoverdracht moeten regisseren.

Jij roept alleen maar "nietes!" zonder het te onderbouwen.
  zondag 21 juli 2024 @ 23:18:38 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214369108
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 23:16 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Mijn argumenten zijn: waar is de endorsement van Pelosi? Schumer? Obama? Dat kun je niet beantwoorden omdat je het niet weet.
Heb jij aanwijzingen dat die een ander gaan endorsen? Waarschijnlijk houden ze hun kruit nog even droog, want tot de conventie duurt het nog even.
pi_214369117
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 23:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Heb jij aanwijzingen dat die een ander gaan endorsen?
Nee, maar ik doe dan ook niet net alsof ik allemaal dingen weet die ik niet kan weten. Er zijn nul komma nul aanwijzingen voor jouw bizarre complottheorie. Net als qanon ligt de bewijslast bij jou.
pi_214369124
Stevig discussiëren mag, maar niet op de man.
zie email 27 oktober
pi_214369135
Ik ben het overigens wel met hexagon eens als hij stelt dat het waarschijnlijk is dat hier een mate van voorbereiding aan vooraf gegaan is. Ik moet alleen nog even zien hoe ver dat gegaan is. Als je de halve partij afbelt staat het immers binnen no-time in de krant. Zaak om nu snel de rijen te sluiten.
zie email 27 oktober
  zondag 21 juli 2024 @ 23:24:17 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214369164
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 23:21 schreef trein2000 het volgende:
Ik ben het overigens wel met hexagon eens als hij stelt dat het waarschijnlijk is dat hier een mate van voorbereiding aan vooraf gegaan is. Ik moet alleen nog even zien hoe ver dat gegaan is. Als je de halve partij afbelt staat het immers binnen no-time in de krant. Zaak om nu snel de rijen te sluiten.
Waarschijnlijk de DNC, de topfunctionarissen uit het congres, Obama en de kansrijke opvolgkandidaten. Meer niet.

Enkele lagere knuppels zijn een paar uur geleden geinstrueerd.
pi_214369165
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 23:11 schreef Sportex het volgende:
[ x ]

Bingokaart erbij
Dat hebben de republikeinen bij elkaar gezocht, al voordat Biden de keuze openbaar gemaakt had.
pi_214369173
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 23:21 schreef trein2000 het volgende:
Toen Obama aangaf dat Biden zijn positie moest heroverwegen was het voor mij wel duidelijk dat de kogel al door de kerk was. Niet zeker te weten natuurlijk, maar anders had hij dat nooit gedaan lijkt me.
pi_214369203
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 23:24 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Toen Obama aangaf dat Biden zijn positie moest heroverwegen was het voor mij wel duidelijk dat de kogel al door de kerk was. Niet zeker te weten natuurlijk, maar anders had hij dat nooit gedaan lijkt me.
Ik denk dat het voor sommigen ook al duidelijk was toen er gesproken werd over dit weekend.
  zondag 21 juli 2024 @ 23:27:31 #24
323401 Kijkertje
met filter
pi_214369207
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 23:24 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
En het was wel duidelijk dat de uitspraak 'only Joe can decide' maar één uitkomst had na Pelosi's interview.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214369217
De Democraten hebben het momentum wel weer teruggepakt nu, iedereen lijkt de mislukte aanslag op Trump weer vergeten...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')