Vergeleken bij sky is NL echt heeeeeel conservatief en neutraal.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:23 schreef Evenstar het volgende: [..] NL commentaar kan ik ook weinig mee inderdaad en ik snap, net als bij SKY, dat het partijdig is, maar F1 zou toch wel zo fijn zijn als ze niet zo partijdig overkomen.
Nou.. Die Nelson is echt helemaal fanboy van Max en Aston Martinquote:Op zondag 21 juli 2024 20:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vergeleken bij sky is NL echt heeeeeel conservatief en neutraal.
wat niet wil zeggen dat het objectief is.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vergeleken bij sky is NL echt heeeeeel conservatief en neutraal.
Huh?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Max met de felicitaties aan Oscar!
Hij zwaait.quote:
Arie Luyendijk doelt op dit eerdere moment:quote:Op zondag 21 juli 2024 19:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Uh Arie Max kwam toch echt naar links toen Lando eraan kwam. Mr. Verstappen kreeg geen straf voor niks!
Raar moment in de race, als ik kijk naar de balk rechts?quote:
Sky is altijd op de hand van britten, met nog slechtere argumenten alsof het een cult is.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat niet wil zeggen dat het objectief is.
Ik weet nog dat destijds Viaplay zo duidelijk was dat ze het niet zo zouden doen als Ziggo met hun oranjefeestjes.
Nee dat mag dan waar zijn maar als je goed luistert zijn ze zo ontzettend vaak op de hand van Max zonder goede argumenten.
dat kloptquote:Op zondag 21 juli 2024 20:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sky is altijd op de hand van britten, met nog slechtere argumenten alsof het een cult is.
Croft is op neutraal vlak een prima commentator maar op incidenten is het een hork. En over die kneus ted maar te zwijgen. Die was prima te pruimen totdat Max kwam ipv Ham.
Continue cringe galore.
als de rijders op rechts gemeld staan zijn het de boordcams die je kan selecteren (F1TV)quote:Op zondag 21 juli 2024 20:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Raar moment in de race, als ik kijk naar de balk rechts?
Edit; ah ik zie het al: alle rijders op een rijtje - op startnummer.
Gebalanceerd, of genuanceerd?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zelfs vind ik F1TV wel redelijk gebalanceerd
Grappig genoeg is Olav Mol in zijn beoordeling van incidenten op de baan meestal juist redelijk objectief en zeker niet altijd op de hand van Verstappen als die er bij betrokken is. Wat je verder ook van zijn commentaar vindt, bij incidenten is hij vrij neutraal en vindt 'ie volgens mij van iedereen dat ze wat minder moeten miepen.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik weet nog dat destijds Viaplay zo duidelijk was dat ze het niet zo zouden doen als Ziggo met hun oranjefeestjes.
Nee dat mag dan waar zijn maar als je goed luistert zijn ze zo ontzettend vaak op de hand van Max zonder goede argumenten.
Eensquote:Op zondag 21 juli 2024 20:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Grappig genoeg is Olav Mol in zijn beoordeling van incidenten op de baan meestal juist redelijk objectief en zeker niet altijd op de hand van Verstappen als die er bij betrokken is. Wat je verder ook van zijn commentaar vindt, bij incidenten is hij vrij neutraal en vindt 'ie volgens mij van iedereen dat ze wat minder moeten miepen.
Gebalanceerd. Zoals we in de finance zeggen: de helikopterview wordt gehanteerd.quote:
grote kans van niet nee. Net als dat ze die undercut niet hadden gedaan... dus gewoon Oscar als eerste binnen, dan verwacht ik ook niet dat hij eerste was geworden.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:54 schreef Pharkus het volgende:
Overigens had ik nog moeten zien of Oscar het gehaald zou hebben als Lando de switcheroo na de pitt had gedaan.
Dit jaquote:Op zondag 21 juli 2024 20:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Grappig genoeg is Olav Mol in zijn beoordeling van incidenten op de baan meestal juist redelijk objectief en zeker niet altijd op de hand van Verstappen als die er bij betrokken is. Wat je verder ook van zijn commentaar vindt, bij incidenten is hij vrij neutraal en vindt 'ie volgens mij van iedereen dat ze wat minder moeten miepen.
Monaco 2024 2.0quote:
Katjequote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 21:16 schreef potjecreme het volgende:
![]()
McLaren after so much missed opportunities, they missed today the opportunity to enjoy their win.
Je merkt toch wel dat ze wat meer op de hand zijn van Max ja.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Niks anders van je gewendquote:Op zondag 21 juli 2024 21:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik roep wat impopulaire dingen volgens mij
Wist je al dat Van Hoepen gediskwalificeerd is? Om het feest nog wat groter te makenquote:Op zondag 21 juli 2024 21:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik welquote:Op zondag 21 juli 2024 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben volgende week ook niet aanwezig
Deed ie Verschoortjequote:Op zondag 21 juli 2024 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wist je al dat Van Hoepen gediskwalificeerd is? Om het feest nog wat groter te maken
Heb je nou weer zitten jinxen?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wist je al dat Van Hoepen gediskwalificeerd is? Om het feest nog wat groter te maken
Zat m live te kijken ja.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
Stukje amateurisme ondertussen aan de andere kant van de plas.
[/offtopic]
Ja, P3 staat nog meen ik.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je nou weer zitten jinxen?
Heeft Verschoor het nog gehaald?
quote:Op zondag 21 juli 2024 21:35 schreef Nattekat het volgende:
Ga het nou niet jinxenquote:
Hier vinden @Nizno en ik wat vanquote:Op zondag 21 juli 2024 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben volgende week ook niet aanwezig
Ik schaaf niet aan bodemplaten noch maak ik hoogstpersoonlijk wagens lichterquote:
De Formule E seizoen al afgelopen, anders kunnen De Vries en Frijns ook nog worden gediskwalificeerd wordenquote:Op zondag 21 juli 2024 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik schaaf niet aan bodemplaten noch maak ik hoogstpersoonlijk wagens lichter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |