Monaco 2024 2.0quote:
Katjequote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 21:16 schreef potjecreme het volgende:
![]()
McLaren after so much missed opportunities, they missed today the opportunity to enjoy their win.
Je merkt toch wel dat ze wat meer op de hand zijn van Max ja.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat niet wil zeggen dat het objectief is.
Ik weet nog dat destijds Viaplay zo duidelijk was dat ze het niet zo zouden doen als Ziggo met hun oranjefeestjes.
Nee dat mag dan waar zijn maar als je goed luistert zijn ze zo ontzettend vaak op de hand van Max zonder goede argumenten.
Niks anders van je gewendquote:Op zondag 21 juli 2024 21:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik roep wat impopulaire dingen volgens mij
Wist je al dat Van Hoepen gediskwalificeerd is? Om het feest nog wat groter te makenquote:Op zondag 21 juli 2024 21:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik welquote:Op zondag 21 juli 2024 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben volgende week ook niet aanwezig
Deed ie Verschoortjequote:Op zondag 21 juli 2024 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wist je al dat Van Hoepen gediskwalificeerd is? Om het feest nog wat groter te maken
Heb je nou weer zitten jinxen?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wist je al dat Van Hoepen gediskwalificeerd is? Om het feest nog wat groter te maken
Zat m live te kijken ja.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
Stukje amateurisme ondertussen aan de andere kant van de plas.
[/offtopic]
Ja, P3 staat nog meen ik.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je nou weer zitten jinxen?
Heeft Verschoor het nog gehaald?
quote:Op zondag 21 juli 2024 21:35 schreef Nattekat het volgende:
Ga het nou niet jinxenquote:
Hier vinden @Nizno en ik wat vanquote:Op zondag 21 juli 2024 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben volgende week ook niet aanwezig
Ik schaaf niet aan bodemplaten noch maak ik hoogstpersoonlijk wagens lichterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |