Mja er is geen Kata deze keerquote:Op zondag 21 juli 2024 22:36 schreef Felagund het volgende:
Dit was de vorige keer erg leuk, het lijkt dit keer moeilijker te worden met minder echt grote favorieten.
Dat ook niet, en ook minder echt grote favorieten in de atletiek en zwemmen heb ik het idee.quote:
Als er niet teveel deelnemers zijn moet dat wel lukken.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:49 schreef wimderon het volgende:
Is @:zorro28 eventueel weer bereid om te tellen?
Je kan per onderdeel maar een keer goud winnen als sporter.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
Is twee keer goud tweemaal het aantal punten? Enz.
Je moet ook het onderdeel opgeven per atleet/teamquote:Op maandag 22 juli 2024 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
Is twee keer goud tweemaal het aantal punten? Enz.
Er gaat hier vanalles foutquote:
Ja verdorie.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er gaat hier vanalles fout. Eén team per discipline (hockey, boogschieten, tafeltennis heb je dubbel) en je hebt ook al Lavreysen als individuele sporter (heb je ook 2x gekozen), dus dan mag de teamsprint niet.
Denk ook aan huidskleur, seksuele geaardheid, politieke voorkeur.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:09 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga proberen zoveel mogelijk verschillende landen te kiezen en 50/50 mannen en vrouwen. Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog aan verandering onderhevig; even kladlijstje hier op FOK!
[ Bericht 0% gewijzigd door Frozen-assassin op 24-07-2024 08:26:49 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk nachtelijk vermaak wel
[ Bericht 1% gewijzigd door Fok-it op 24-07-2024 14:49:27 ]“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Hanca op 25-07-2024 14:58:41 ]Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
quote:Op woensdag 24 juli 2024 03:01 schreef Fok-it het volgende:
Bij het luchtpistool 10m gemengd doen neem ik aan meerdere Chinese teams mee, graag aangeven welk team.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk nachtelijk vermaak wel
Verder is ´Synchroonzwemmen heren´ geen onderdeel: Bedoel je Artistiek Zwemmen Team/Duet of Schoonspringen 3m/10m heren?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Je hebt gelijk. Vooral Luchtpistool was beetje lastig research doen, maar thanks, aangepastquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij het luchtpistool 10m gemengd doen neem ik aan meerdere Chinese teams mee, graag aangeven welk team.
Verder is ´Synchroonzwemmen heren´ geen onderdeel: Bedoel je Artistiek Zwemmen Team/Duet of Schoonspringen 3m/10m heren?
quote:Op woensdag 24 juli 2024 03:01 schreef Fok-it het volgende:
Wel knap dat je op een schaal van 1-32, 36 punten hebt weten uit te delen. De puntentellingmeester valt hier niet voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk nachtelijk vermaak wel![]()
Haha godquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wel knap dat je op een schaal van 1-32, 36 punten hebt weten uit te delen. De puntentellingmeester valt hier niet voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Riofan83 op 25-07-2024 20:44:22 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:22 schreef Hanca het volgende:
Noah Lyles schijnt misschien ook de 4x400m te lopen. Die heb je dan dubbel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door ijs_beer op 26-07-2024 00:30:41 ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ja, dat ze de Q gaan winnen wisten we al welquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:37 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb m'n voorspelling nog in klad staan, heb ook Korea (m) boogschieten als team, mag dat nu ze al begonnen zijn met de kwalificaties?
quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:21 schreef ijs_beer het volgende:
Jij denkt dat Dressel niet mee gaat doen aan de 4×100m wisselslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed punt. Even aanpassen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Dressel niet mee gaat doen aan de 4×100m wisselslag?
quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:53 schreef Riofan83 het volgende:
Even voor mijn helderheid, je mag toch niet meerdere roeiteams kiezen? Roeien is één discipline.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee klopt, had ik nog niet gezien @Riofan83quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Even voor mijn helderheid, je mag toch niet meerdere roeiteams kiezen? Roeien is één discipline.
Chris Baileyquote:Op donderdag 25 juli 2024 06:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Noah Lyles schijnt misschien ook de 4x400m te lopen. Die heb je dan dubbel.
Ik heb het team maar wel vervangen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Chris Bailey
Bryce Deadmon
Quincy Hall
Michael Norman
Vernon Norwood
Quincy Wilson
https://en.m.wikipedia.or(...)2024_Summer_Olympics
Aldus wikipedia maar wanneer maakt USATF dat officieel?
Dank je wel, ik heb het aangepast.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Even voor mijn helderheid, je mag toch niet meerdere roeiteams kiezen? Roeien is één discipline.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[ Bericht 1% gewijzigd door Slobeend op 26-07-2024 12:08:01 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig inspirerend lijstje. Veel te weinig tijd voor genomen.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:28 schreef Pino112 het volgende:
Doe voor het eerst ooit mee, dus zitten vast domme of onlogische keuzes bij. Maar goed, hopelijk klopt het zo.Kim en Boogschieten heren mag niet samen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja leuk, zonet veranderd. Was het nog even aan het controleren.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kim en Boogschieten heren mag niet samen.
Even bewerkenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja leuk, zonet veranderd. Was het nog even aan het controleren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig tijd voor gehad, heb maar wat ingevuld voor de leuk. Hopelijk geen dubbelen over het hoofd gezien of een regel gemist
Xbox Live Gamertag : ThaD16
[ Bericht 0% gewijzigd door heywoodu op 27-07-2024 07:39:39 ]Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:53 schreef heywoodu het volgende:
Je vergeet de schiftingsvraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat ik alles nog correct heb in kunnen vullen want wijzigingen gaan me niet meer lukken voor 8:30
Die is toch alleen nodig bij een gelijke stand, dus irrelevantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Natuurlijk niet, deadline geldt voor iedereen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:01 schreef Nattekat het volgende:
Mja, ik vind dit hartstikke leuk om uit te zoeken, maar daar is nu echt totaal de tijd nog niet voor geweest
Gewoon morgenochtend op m'n gemak aan de slag en hopen dat de organisator coulant is
Dat is altijd handig, ik probeer overall de score bij te houden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:02 schreef Pino112 het volgende:
Neem aan dat we zelf onze score moeten bijhouden?
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:02 schreef Pino112 het volgende:
Neem aan dat we zelf onze score moeten bijhouden?
Nee en op de 100m schoolslag kwam ze ook niet in de buurtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:48 schreef Nober het volgende:
Heb deze fout:
12 Rūta Meilutytė (zwemmen, 50m schoolslag, v)
Er is kennelijk geen 50m schoolslag.
Gisteren:
Individueel
23 Tom Pidcock (wielrennen, mountainbike, m)
Team
24 Heren, Zuid-Korea, handboogschieten
Vandaag:
Individueel
11 Tato Grigalashvili (judo, -81kg, m)
Het werd zilver
Kijk eens dom, ja ho maar.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:48 schreef Nober het volgende:
Heb deze fout:
Er is kennelijk geen 50m schoolslag.
Ik zag dat ze wereldkampioen was geworden in 2022, 2023 en 2024 en het was al 12 jaar geleden dat ze goud won op de OS (weliswaar de 100m) dus als het op het programma had gestaan dan had ze gewonnen.quote:
Ja leuk, maar je weet toch wel dat alleen de 50 vrij olumpisch is?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zag dat ze wereldkampioen was geworden in 2022, 2023 en 2024 en het was al 12 jaar geleden dat ze goud won op de OS (weliswaar de 100m) dus als het op het programma had gestaan dan had ze gewonnen.
Edit: Geen Rojas op de triple jump, lekker dan.quote:Individueel:
11 Tato Grigalashvili (judo, -81kg, m)
7 Chloé Dygert (wielrennen, tijdrit, v)
Team:
9 Dames, Bodnar/Radiş, Roemenië, roeien
6 Heren, Fiji, rugby sevens
-45
Een van de grootste upsets ooit op de Spelen, ze ligt er in de eerste ronde uitquote:
Ik kom zelf op -44 (-24 Ingebrigtsen, -10 Kipyegon, -9 Italië schermen floret, -1 MVDP)quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:56 schreef zorro28 het volgende:
De tweede tussenstand
Gewoon omdat ik er zin in had, nog maar eens een tussenstand. Er is genoeg veranderd sinds vrijdag!
Slobeend -34
Jij weet nu al dat Kipyegon de 1500m niet gaat winnen?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kom zelf op -44 (-24 Ingebrigtsen, -10 Kipyegon, -9 Italië schermen floret, -1 MVDP)
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:17 schreef Nober het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de + voor 67kg vergeten bij Laurin.quote:9 Althéa Laurin (taekwondo, 67kg, v)
Komt morgen in actie.
Dit is wel knap.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |