Beter gaat ie naar Mercedesquote:
Nee het is gewoon een trieste bedoening met zeer matige teamtactics, dit zou Ferrari zelfs beter aanpakkenquote:Op zondag 21 juli 2024 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
want jij verwacht dat Oscar gaat juichen terwijl op deze manier de hele situatie gegaan is?
Ja, omdat er een bocht ligt en Max rechtdoor rijdtquote:Op zondag 21 juli 2024 16:47 schreef bedachtzaam het volgende: [..] Vanzelfsprekend dat Max de penalty krijgt maar hij was ervoor en het is Lewis die tegen hem aanrijdt.
Grotendeels mee eensquote:Op zondag 21 juli 2024 16:49 schreef Evenstar het volgende:
Slechtste race van Max in tijden. Te gefrustreerd, te boos, te ongemakellijk en te kinderachtig.
Hij kan in heel veel dingen gelijk hebben, zoals een slechte strategie, geen consequente FIA en een slechte auto, maar dan nog hoef je je niet zo te gedragen. Geniaal dat GP hem gewoon een kleuter noemde.
Ik vind het wel belachelijk dat Max dus een straf had gekregen als hij de plek niet had teruggegeven en dat Lewis er iedere keer mee wegkomt. Nu ook weer aan het einde. Hij stuurt in tijdens het remmen, hij stuurt in terwijl er een auto zit en tikt Max op de achterband wat wel zijn signature move is.
Hoe dan ook, Red Bull heeft een probleem. Auto is kut, relaties zijn kut en als strategie nu ook kut wordt dan is het wel klaar denk ik.
McLaren maakt er zelf een rotzooi van. Had gewoon gezegd "sorry Piastri, voor WK moet Norris winnen". Je was er dan als team sterk uitgekomen, Norris blij, Piastri duidelijkheid etc. Nu ben je als team een totale sukkel, Norris een eikel en Piastri een cuck. Goed gewerk piemels.
Terecht ergens.quote:
dat is wel waar ja maar dat kun je nu niemand aanrekenen dat er niet wordt gejuichtquote:Op zondag 21 juli 2024 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het is gewoon een trieste bedoening met zeer matige teamtactics, dit zou Ferrari zelf beter aanpakken
Die bewaart zijn shots voor de Ying-Yang.quote:
Er is nog een under investigationquote:Op zondag 21 juli 2024 16:49 schreef Evenstar het volgende:
Slechtste race van Max in tijden. Te gefrustreerd, te boos, te ongemakellijk en te kinderachtig.
Hij kan in heel veel dingen gelijk hebben, zoals een slechte strategie, geen consequente FIA en een slechte auto, maar dan nog hoef je je niet zo te gedragen. Geniaal dat GP hem gewoon een kleuter noemde.
Ik vind het wel belachelijk dat Max dus een straf had gekregen als hij de plek niet had teruggegeven en dat Lewis er iedere keer mee wegkomt. Nu ook weer aan het einde. Hij stuurt in tijdens het remmen, hij stuurt in terwijl er een auto zit en tikt Max op de achterband wat wel zijn signature move is.
Hoe dan ook, Red Bull heeft een probleem. Auto is kut, relaties zijn kut en als strategie nu ook kut wordt dan is het wel klaar denk ik.
McLaren maakt er zelf een rotzooi van. Had gewoon gezegd "sorry Piastri, voor WK moet Norris winnen". Je was er dan als team sterk uitgekomen, Norris blij, Piastri duidelijkheid etc. Nu ben je als team een totale sukkel, Norris een eikel en Piastri een cuck. Goed gewerk piemels.
Denk dat Max daar eerder een straf uit krijgtquote:Op zondag 21 juli 2024 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is nog een under investigation
Onzinquote:Op zondag 21 juli 2024 16:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk dat Max daar eerder een straf uit krijgt
Ja, en? Waarom stuurt hij dan in voordat Verstappen voorbij is gegleden?quote:Op zondag 21 juli 2024 16:49 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ja, omdat er een bocht ligt en Max rechtdoor rijdt
En terecht, maar lijkt me inderdaad een racing incident.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lol nee. Verstappen remt veel te laat, blokkeert en dan pas stuurt Hamilton in.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:49 schreef Evenstar het volgende:
Nee. Zn team laat hem in de steek en probeert het op de baan goed te maken. Undercut hamilton was echt beschamend. En deze auto is het ook echt niet. Die voorkant is zo enorm ruk, je ziet het onderstuur gewoonweg continu in de krappe bochten. Hij moet die auto op 105% rijden wil hij bij blijven. Ik snap zn frustratie en drang om er het beste uit te halen wel.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:45 schreef ondeugend het volgende: Wat heeft Max zich weer eens laten kennen. Jammer was nog niet nodig.
![]()
https://www.voetbalprimeu(...)nu-al-laat-zien.htmlquote:Dat Verstappen van voetbal houdt, is al langer bekend. In Nederland juicht de drievoudig wereldkampioen Formule 1 voor PSV, maar in het buitenland gaat zijn hart sneller kloppen van FC Barcelona.
Bij mclaren ookquote:Op zondag 21 juli 2024 16:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
De relatie(s) bij RBR nu wel op een dieptepunt schat ik zo in.
Precies, Max heeft dit volledig aan zichzelf te danken. Je kan altijd een keer een kut race hebben, slechte pitstop, strategie etc. Juist dan moet je je hoofd koel houden en aan damage control doen. P3 lag voor het oprapen, was Norris maar 3 puntjes ingelopen.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:49 schreef Evenstar het volgende:
uiteraard. Max had de bocht niet gehaald, maar hij stuurt in alsof er niemand zit en bewoog ook nog onder het remmenquote:Op zondag 21 juli 2024 16:49 schreef PirE het volgende:
Racing incident volgens de goat, de stewards kunnen de boel inpakken.
Max kan op zich ook zich verremd hebben omdat Lewis toch wat dichtbij kwam bij het insturen.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:49 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ja, omdat er een bocht ligt en Max rechtdoor rijdt
Want Hamilton.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij stuurt in terwijl Verstappen er nog zit, een fractie van een seconde wachten met insturen en er is niks aan de hand.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol nee. Verstappen remt veel te laat, blokkeert en dan pas stuurt Hamilton in.
quote:Op zondag 21 juli 2024 16:52 schreef Nober het volgende:
We gaan genieten als Norris zeven of minder punten te kort komt in Abu Dhabi.
Stoom komt nog uit zijn oren.quote:
Perez was welk ok vandaag. Verstappen totaal niet.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:52 schreef Cherni het volgende:
Aks RB zo blijft presteren de rest van het seizoen vrees ik het ergste voor Max. Slechte strategie(vandaag), mindere auto, een teammaat die bizar slecht presteert. Als Norris zo blijft doorgaan dan zie ik Norrus nog het WK winnen. McL is bizar snel geworden.
Ja zou zomaar kunnenquote:Op zondag 21 juli 2024 16:52 schreef Nober het volgende:
We gaan genieten als Norris zeven of minder punten te kort komt in Abu Dhabi.
Gamen tot 2:30 's nachts helpt daar ook niet echt aan mee, maar ik zou hetzelfde doen met zo'n kut salaris.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Precies, Max heeft dit volledig aan zichzelf te danken. Je kan altijd een keer een kut race hebben, slechte pitstop, strategie etc. Juist dan moet je je hoofd koel houden en aan damage control doen. P3 lag voor het oprapen, was Norris maar 3 puntjes ingelopen.
quote:Op zondag 21 juli 2024 16:53 schreef Rnie het volgende:
Ik gun het Oscar zoveel meer dan Lando.Lando begint met de week irritanter te worden.
Akelig ventje inmiddels.quote:
Banden van Max waren wel nog 6 ronden nieuwer dan die van Hamilton.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Zn team laat hem in de steek en probeert het op de baan goed te maken. Undercut hamilton was echt beschamend. En deze auto is het ook echt niet. Die voorkant is zo enorm ruk, je ziet het onderstuur gewoonweg continu in de krappe bochten. Hij moet die auto op 105% rijden wil hij bij blijven. Ik snap zn frustratie en drang om er het beste uit te halen wel.
Beetje had in eigen boezem mag bij VER ook wel.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:52 schreef Cherni het volgende:
Aks RB zo blijft presteren de rest van het seizoen vrees ik het ergste voor Max. Slechte strategie(vandaag), mindere auto, een teammaat die bizar slecht presteert. Als Norris zo blijft doorgaan dan zie ik Norrus nog het WK winnen. McL is bizar snel geworden.
Op een circuit als Monza, Baku of Spa zou ik de RedBull strategie wel begrijpen, daar kan je prima inhalen en dan is het fijn om net wat versere banden te hebben aan het eind.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Zn team laat hem in de steek en probeert het op de baan goed te maken. Undercut hamilton was echt beschamend. En deze auto is het ook echt niet. Die voorkant is zo enorm ruk, je ziet het onderstuur gewoonweg continu in de krappe bochten. Hij moet die auto op 105% rijden wil hij bij blijven. Ik snap zn frustratie en drang om er het beste uit te halen wel.
Normaal zou Verstappen ook meesturen de bocht in. Dat kon Verstappen niet en dat had niets met Hamilton te maken.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij stuurt in terwijl Verstappen er nog zit, een fractie van een seconde wachten met insturen en er is niks aan de hand.
quote:Op zondag 21 juli 2024 16:53 schreef quo_ het volgende:
[..]
Akelig ventje inmiddels.
In de eerste rondje max een oor aan naaien en de manier hoe hij zijn eigen teamgenoot te kakken is helemaal stuitend.
Onzin, volle rook van de bandenquote:Op zondag 21 juli 2024 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij stuurt in terwijl Verstappen er nog zit, een fractie van een seconde wachten met insturen en er is niks aan de hand.
Hij krijgt de schuld van zijn eigen actie, insturen op een auto naast je. Dat was nergens voor nodig.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bijzonder, en vooral typisch, dat Lewis dan toch nog weer de schuld krijgt van die actie.
Want wat moest Norris daar anders doen.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:53 schreef quo_ het volgende:
[..]
Akelig ventje inmiddels.
In de eerste rondje max een oor aan naaien en de manier hoe hij zijn eigen teamgenoot te kakken is helemaal stuitend.
Sarcasmequote:Op zondag 21 juli 2024 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oscar:
Well executed from the team
Nou..
Oké!
Kan prima als je 26 bent.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gamen tot 2:30 's nachts helpt daar ook niet echt aan mee, maar ik zou hetzelfde doen met zo'n kut salaris.
Waar, maar als je al even met frustraties loopt helpt dit opstapelen van meer van die momenten niet.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Precies, Max heeft dit volledig aan zichzelf te danken. Je kan altijd een keer een kut race hebben, slechte pitstop, strategie etc. Juist dan moet je je hoofd koel houden en aan damage control doen. P3 lag voor het oprapen, was Norris maar 3 puntjes ingelopen.
Oscar is veel te lief.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oscar:
Well executed from the team
Nou..
Oké!
Die stuurde toch ook relatief vroeg in...?quote:Op zondag 21 juli 2024 16:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bijzonder, en vooral typisch, dat Lewis dan toch nog weer de schuld krijgt van die actie.
De inhaalactie kwam van ver, totaal onnodig. Als het de laatste bocht is tegen een directe concurrent oké. Maar Max had Lewis uiteindelijk makkelijk gepakt. Hij zat gewoon als doorgesnoven idioot achter het stuur.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Max kan op zich ook zich verremd hebben omdat Lewis toch wat dichtbij kwam bij het insturen.
Dan ga je zelf ook sturen en dan raak je de grip kwijt.
Maar goed, daar zullen vast nog wel 30 analyses in slow motion op losgelaten worden.
In principe had Max een prima inhaalactie tot hij blokkeerde.
Toch had Max vandaag gewoon 3e moeten worden als hij wat rustiger was gebleven. Ondanks slechte auto,strategie, stewards etc. Daar moet hij op bouwen met zo'n voorsprong. Het is gewoon 2021 wat nu al nek aan nek is.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:52 schreef Cherni het volgende:
3:25 maar dan had ie nog zo'n 10-11 uur voordat hij op het circuit moest zijn, tijd zat dus.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gamen tot 2:30 's nachts helpt daar ook niet echt aan mee, maar ik zou hetzelfde doen met zo'n kut salaris.
Het was gewoon veel te ongeduldig. Die move op Leclerc zo had hij Hamilton ook kunnen pakken een paar rondes later. Hij gedroeg zich ook echt als een klein kind op de radio.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Banden van Max waren wel nog 6 ronden nieuwer dan die van Hamilton.
Als Max de undercut had gekregen had hij langer op de mediums moeten doorrijden terwij de mediums ook niet echt super waren voor de wagen.
Lol. Hij haalt alles uit die RBR wat mogelijk is en dat al weken lang. Ook vandaag.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:53 schreef franske19 het volgende:
[..]
Perez was welk ok vandaag. Verstappen totaal niet.
Dus dat!quote:Op zondag 21 juli 2024 16:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Die stuurde toch ook relatief vroeg in...?
Call m crazy.
Max zat er al naast.
De andere rijders waren natuurlijk netjes aan het slapenquote:Op zondag 21 juli 2024 16:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Max ging rechtdoor. Veel te gefrustreerde actie.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Die stuurde toch ook relatief vroeg in...?
Call m crazy.
Max zat er al naast.
Volgende week in België maar weer op tijd naar bedquote:Op zondag 21 juli 2024 16:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Normaal zou Verstappen ook meesturen de bocht in. Dat kon Verstappen niet en dat had niets met Hamilton te maken.
Het was ten eerste een debiele actie van Max, laat dat duidelijk zijnquote:Op zondag 21 juli 2024 16:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja, dus Hamilton kon er prima aan de binnenkant langs zonder Verstappen te raken. Hij moet wel reageren op wat er gebeurt, je kun niet insturen alsof Verstappen er niet is alleen omdat die blokkeert.quote:
Alles om Max zijn doldwaze actie goed te praten, lachwekkend.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Max ging rechtdoor. Veel te gefrustreerde actie.
Lewis remde ook vrij laat, zie ik in de herhaling. Dan lijkt de inhaalactie van Max ook later dan hij eigenlijk is.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
De inhaalactie kwam van ver, totaal onnodig. Als het de laatste bocht is tegen een directe concurrent oké. Maar Max had Lewis uiteindelijk makkelijk gepakt. Hij zat gewoon als doorgesnoven idioot achter het stuur.
Horny Horner moet maar eventjes de controller achter slot en grendel zetten na 21:00.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgende week in België maar weer op tijd naar bed
En Verstappen had al genoeg nadeel van de actie zelf.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het was ten eerste een debiele actie van Max, laat dat duidelijk zijnHij had de bocht niet gehaald, toch snap ik niet waarom Lewis instuurt terwijl er een auto zit en ook nog beweegt tijdens het remmen. Dat zijn ook gewoon overtredingen.
... racing incident hier zou ik nog snappen, want beide zitten fout.
Leek inderdaad wel of Jos vandaag reed.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
De inhaalactie kwam van ver, totaal onnodig. Als het de laatste bocht is tegen een directe concurrent oké. Maar Max had Lewis uiteindelijk makkelijk gepakt. Hij zat gewoon als doorgesnoven idioot achter het stuur.
Hamilton zat wel de hele tijd te bewegen onder het remmen, dat deed hij eerder ook al.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:55 schreef franske19 het volgende:
[..]
Het was gewoon veel te ongeduldig. Die move op Leclerc zo had hij Hamilton ook kunnen pakken een paar rondes later. Hij gedroeg zich ook echt als een klein kind op de radio.
.quote:
If you no longer go for a gap which exists you are no longer a racing driverquote:Op zondag 21 juli 2024 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En als je besluit er voor te gaan, zoals Max deed, dan is er ook geen weg meer terug.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hamilton zat wel de hele tijd te bewegen onder het remmen, dat deed hij eerder ook al.
Max moest in de binnenbocht vol in de ankers ja - hence de rook van de blokkerende wielen....quote:Op zondag 21 juli 2024 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als mede Max fan helemaal mee eens. Domme actie, frustratie in je hoofd laten kruipen. Matig.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
.
Echt, ik ben Max fan. Maar mensen die hier Max verdedigen en wijzen naar Hamilton. Het was gewoon een klassieke dive bomb en totaal onnodig.
Vooral totaal onnodig.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
.
Echt, ik ben Max fan. Maar mensen die hier Max verdedigen en wijzen naar Hamilton. Het was gewoon een klassieke dive bomb en totaal onnodig.
Onnodig wellicht, maar aan de andere kant misschien ook wel de enige plek waar je op deze baan in kunt halen.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
.
Zo doe ik het ook altijd in F1 2023quote:Op zondag 21 juli 2024 16:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
.
Ze waren er nog 10x langs gekomen.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Onnodig wellicht, maar aan de andere kant misschien ook wel de enige plek waar je op deze baan in kunt halen.
En? Zat een backmarker tussen en je had nog 7 rondes om het te doen. Je was een half seconde per ronde sneller.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Onnodig wellicht, maar aan de andere kant misschien ook wel de enige plek waar je op deze baan in kunt halen.
Verstappen heeft veel meer te verliezen. Een dive bomb met een auto waarmee je al de hele race worstelt om in te sturen is gewoon niet slim. Het hele seizoen maximaliseert hij al resultaten door geduldig te blijven en de juiste momenten te kiezen, vandaag was het tegenovergestelde. Het is gewoon opvallend.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hamilton zat wel de hele tijd te bewegen onder het remmen, dat deed hij eerder ook al.
NK had Wilhelmus voorspeldquote:
Bron?quote:
Bij de start kon Max niet anders. Onbegrijpelijk on daar een plek terug te geven. En met Lewis moet je een risico nemen. Gewoon een race incident. Zonder risico was hij 4e op deze baan geworden en nu dan vijfde. Thats it. Nee in het team rommelt het al maanden. En dan vind ik dat Max uitstekend presteert ook vandaag als je de strategie bekijkt waar Max niets aan kan doen.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Toch had Max vandaag gewoon 3e moeten worden als hij wat rustiger was gebleven. Ondanks slechte auto,strategie, stewards etc. Daar moet hij op bouwen met zo'n voorsprong. Het is gewoon 2021 wat nu al nek aan nek is.
is er niet want er is gewoon een summon en nog lang geen uitspraakquote:
Wellicht een beetje, maar echt niet meer dan Max destijds bij Norris. Toen zat iedereen hier te verklaren dat het geen bewegen was onder het remmen.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En het was niet meer dan een mislukte inhaalactie totdat Hamilton instuurde op Verstappen.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
.
Troll.quote:
Dit kun je niet menen.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:00 schreef Cherni het volgende:
. En dan vind ik dat Max uitstekend presteert ook vandaag
quote:Op zondag 21 juli 2024 16:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Max moest in de binnenbocht vol in de ankers ja - hence de rook van de blokkerende wielen....
Maar even (een fractie later) stuurde Hamilton in. Die zag Max inmiddels naast zich.
Iemand een rerun gifje? @:Hidiho mss?
Snap dat overdrevene ook niet echt. Of hij is in zijn hoofd echt klaar met RB, enige wat ik dan nog kan bedenken, want dit was zo overdreven.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vooral totaal onnodig.
Max had, als hij zijn kop er gewoon eens bij had gehouden, makkelijk die derde plek gehaald.
Heel bijzonder waar die frustratie van alleen een mindere auto vandaan komt.
Hamilton zijn fout, duidelijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op zondag 21 juli 2024 17:01 schreef Scorpie het volgende:
Verstappen had echt nooit zo’n actie moeten maken, had zat kansen om Hamilton later nog in te halen.
Ik ben tegen vandalisme.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als ik Norris was, zou ik die beker van Piastri zeker breken
Ik begrijp overigens niet dat Hamilton gewoon instuurde, er zat 2/3e van een RedBull voorbij z'n voorwiel.quote:
Precies... max ging te hard, maar het was ook dom van L:ewis om in te sturen, max was er bijna voorbijquote:
Op deze baan? Ik denk het niet.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:01 schreef Scorpie het volgende:
Verstappen had echt nooit zo’n actie moeten maken, had zat kansen om Hamilton later nog in te halen.
teamorders zijn niet meer verbodenquote:Op zondag 21 juli 2024 17:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat de FIA ook nog wat vinden van het opzichtig verkiezen van de winnaar door McLaren of zijn Hamilton en Verstappen weer de ideale bliksemafleiders?
Kinderachtig gvd!quote:Op zondag 21 juli 2024 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als ik Norris was, zou ik die beker van Piastri zeker breken
Dat mag gewoonquote:Op zondag 21 juli 2024 17:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat de FIA ook nog wat vinden van het opzichtig verkiezen van de winnaar door McLaren of zijn Hamilton en Verstappen weer de ideale bliksemafleiders?
En Hamilton moest dan ook rechtdoor.........quote:Op zondag 21 juli 2024 17:02 schreef Maver24 het volgende:
Als hamilton niet instuurt gebeurd er niets en schiet max rechtdoor. Was er verder niks gebeurd
Max ging er sowieso af, dus dan had Hamilton mee gemoeten.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Precies... max ging te hard, maar het was ook dom van L:ewis om in te sturen, max was er bijna voorbij
Nou precies dat dus, je ziet hem gewoon vol insturen, zijn handschoen zie je duidelijk boven cockpit uitkomen op gif hierboven. Snap dat echt niet.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik begrijp overigens niet dat Hamilton gewoon instuurde, er zat 2/3e van een RedBull voorbij z'n voorwiel.
Ja dat vind ik ook vreemdquote:Op zondag 21 juli 2024 17:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik begrijp overigens niet dat Hamilton gewoon instuurde, er zat 2/3e van een RedBull voorbij z'n voorwiel.
Die kan er dan achterlangs er langs.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En Hamilton moest dan ook rechtdoor.........
Ja maar met frustratie haal je het beste er niet uit.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar als er een auto aan de binnenkant zit, dan kan je niet insturen.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
behalve dat Ham ook de bocht niet zou halenquote:Op zondag 21 juli 2024 17:02 schreef Maver24 het volgende:
Als hamilton niet instuurt gebeurd er niets en schiet max rechtdoor. Was er verder niks gebeurd
Remmen en achterlangs, vaak genoeg gezien. Insturen terwijl je weet dat er iets zit is nooit de oplossing, had ook zijn race kunnen kosten. Het gaat dan niet eens over goed of fout, maar hij had zijn eigen race kunnen verneuken. Beetje wat Norris in Oostenrijk dit, even weer onafhankelijk van wie fout zat.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Denk dat Lewis hem gewoon niet heeft gezien. Daarom race incident.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:02 schreef Maver24 het volgende:
had hij minder dan 2 meter later in hoeven sturen. Max schoof er zo voorbijquote:Op zondag 21 juli 2024 17:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Eerste bocht reden ze met zijn 3en door de bocht. Het kan wel. Alleen Verstappen kon de bocht niet meer halen. Hij had Hamilton er vanaf kunnen kegelen. Gelukkig is dat niet gebeurd.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar als er een auto aan de binnenkant zit, dan kan je niet insturen.
Het is niet echt heel slim van Hamilton. Denk niet dat hij er straf voor krijgt maar intelligent is het niet echt.
Ja deze race was cruciaal volgens Max...quote:Op zondag 21 juli 2024 17:05 schreef Scorpie het volgende:
Lando gaat WK worden trouwens, Verstappen en RBR zijn het helemaal kwijt, die updates hebben niet geholpen en ze zijn volledig in paniek. Max gaat geen 1e plekken meer halen.
Lando gaat 7 punten tekort komenquote:Op zondag 21 juli 2024 17:05 schreef Scorpie het volgende:
Lando gaat WK worden trouwens, Verstappen en RBR zijn het helemaal kwijt, die updates hebben niet geholpen en ze zijn volledig in paniek. Max gaat geen 1e plekken meer halen.
Nee, gewoon wachten tot Max klaar was met doorschieten.quote:
Daarbij heb je een team dat al zoveel races voor je gewonnen heeft en bijna altijd foutloos is. Om dan op zon manier te keer te gaan tegen ze vind ik ook schandalig en oncollegiaal.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar met frustratie haal je het beste er niet uit.
Kennelijk was hij meer bezig met het uiten van zijn gevoelens dan met rijden. Je zag dit gewoon aankomen.
Ik vond het management bij RBR anders uitstekend.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:04 schreef Wertha het volgende:
Op managementniveau een compleet waardeloze race natuurlijk bij McLaren en RBR.
Over Max: het is dat hij er uit ziet als zijn vader en Senna al lang een breed overleden was voordat hij geboren werd, anders zou ik zweren dat hij een bastaardkindje van Ayrton Senna was.
quote:
Waarom niet? Beetje slim coureur ziet max komen veels te hard. Ik zou dan eerder remmen en er achterlangs er weer voorbij. Hamilton wilde max gewoon rakenquote:
als de beweren wordt dat hij hem niet gezien heeft ben ik wel benieuwd wanneer Lewis stopt met racen.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:05 schreef takura het volgende:
[..]
Denk dat Lewis hem gewoon niet heeft gezien. Daarom race incident.
Of hij had Max niet zien aankomen.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, gewoon wachten tot Max klaar was met doorschieten.
Je kan niet insturen als er iets naast je zit, de vliegreis van Max bewijst dat.
Dat Max doorschiet is wss niet Hamilton z'n schuld maar de keuze om in te sturen alsof Max niet bestaat wel.
Dit zegt iedereen. Maar dit is niet zo. Inhalen hier was bijna onmogelijk. RB heeft het tot 2 keer toe compleet verkloot met de pitstopstrategie. Was het slim van Max? Nee. Maar ik kan het mij wel voorstellen. Zoveel kansen krijg je niet dus dan ga je er soms voor. Hoe vaak dani ric niet ingehaald heeft met een enorme divebomb is niet meer op 4 handen te tellen maar dan vond iedereen het altijd fantastischquote:Op zondag 21 juli 2024 17:01 schreef Scorpie het volgende:
Maar daar had Lewis helemaal geen belang bij, die mag God op zijn blote knietjes bedanken dat hij door kon.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom niet? Beetje slim coureur ziet max komen veels te hard. Ik zou dan eerder remmen en er achterlangs er weer voorbij. Hamilton wilde max gewoon raken
Het is racen, niet het verkeer zelfquote:Op zondag 21 juli 2024 17:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
als de beweren wordt dat hij hem niet gezien heeft ben ik wel benieuwd wanneer Lewis stopt met racen.
Je traint als rijder enorm op het waarnemenvan alles in je omgeving en dus ook dit soort dingen zie je echt wel
Gewoon een fractie van een seconde later insturen ipv doen alsof Verstappen er niet was.quote:
Ze moeten 17.50 meldenquote:Op zondag 21 juli 2024 17:06 schreef 3rr0r het volgende:
Komt de beslissing over Lewis Max incident op maandag of heb ik die melding even gemist?
Ik vind GP zo geniaal, gewoon pats boem kleuter, klaarquote:Op zondag 21 juli 2024 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vond het management bij RBR anders uitstekend.
De auto van Max zat al 2/3e voor het voorwiel van Hamilton.quote:
Nouja zo'n divebomb is natuurlijk lastig om te zien.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
als de beweren wordt dat hij hem niet gezien heeft ben ik wel benieuwd wanneer Lewis stopt met racen.
Je traint als rijder enorm op het waarnemenvan alles in je omgeving en dus ook dit soort dingen zie je echt wel
Hopelijk ook op F1 TVquote:
Ja dat vind ik ook.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarbij heb je een team dat al zoveel races voor je gewonnen heeft en bijna altijd foutloos is. Om dan op zon manier te keer te gaan tegen ze vind ik ook schandalig en oncollegiaal.
Ik denk ook race incident, maar niet omdat Lewis hem niet zag. Dan zou Stroll nooit straf krijgen, want die ziet überhaupt niets.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:05 schreef takura het volgende:
[..]
Je hebt meerdere malen kunnen zie hoe moeizaam het hier inhalen is dus geheel te begrijpen dat je op den duur wat meer risico moet nemen om uiteindelijk toch die inhaalactie te kunnen maken.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
En? Zat een backmarker tussen en je had nog 7 rondes om het te doen. Je was een half seconde per ronde sneller.
Heb je twee gifjes gezocht waarop niet te zien is dat Hamilton instuurt op Verstappen?quote:Op zondag 21 juli 2024 17:08 schreef FvanS het volgende:
Hier kon Hamilton toch echt niks aan doen, behalve zichzelf er af rijden? Was gewoon een domme divebomb van Max
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net het beeld vanuit Hamilton z'n cockpit is hier belangrijk en dat mist.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:08 schreef FvanS het volgende:
Hier kon Hamilton toch echt niks aan doen, behalve zichzelf er af rijden? Was gewoon een domme divebomb van Max
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit duidelijk en straf maxquote:Op zondag 21 juli 2024 17:08 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ter verdediging: Norris kwam in Oostenrijk beide keren weg met de divebombs. Dus dan is het prima dat Verstappen het probeertquote:Op zondag 21 juli 2024 17:08 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij kon er idd niet veel aan doen als in, ik hoop niet dat hij gaat beweren dat hij max niet gezien heeft.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:08 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij had die voorsprong natuurlijk ook omdat hij eerder de pit in mocht dan Piastriquote:Op zondag 21 juli 2024 17:05 schreef THEFXR het volgende:
Ik voel me genaaid door mclaren als F1 fan, 6 sec voorsprong en express op je rem gaan staan om je mate voor te laten.
Je ziet Hamilton wel degelijk reageren op Max. Kan me voorstellen dat Max daarvan schrokquote:Op zondag 21 juli 2024 17:08 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx.quote:
Het blijkt maar weer hoe moeilijk het is voor de Max-fans om een keer toe te geven dat hij echt een hele slechte race heeft gereden.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:07 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dit zegt iedereen. Maar dit is niet zo. Inhalen hier was bijna onmogelijk. RB heeft het tot 2 keer toe compleet verkloot met de pitstopstrategie. Was het slim van Max? Nee. Maar ik kan het mij wel voorstellen. Zoveel kansen krijg je niet dus dan ga je er soms voor. Hoe vaak dani ric niet ingehaald heeft met een enorme divebomb is niet meer op 4 handen te tellen maar dan vond iedereen het altijd fantastisch
quote:Op zondag 21 juli 2024 17:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gewoon een fractie van een seconde later insturen ipv doen alsof Verstappen er niet was.
Maar kijk nou eens even heel goed.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:08 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juli 2024 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Heb je twee gifjes gezocht waarop niet te zien is dat Hamilton instuurt op Verstappen?
Dit is gewoon de onboard van beide coureurs, er is geen onboard van de voorkant van Lewis helaas.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Net het beeld vanuit Hamilton z'n cockpit is hier belangrijk en dat mist.
Dat is bij elk team zo, iemand is altijd het 1stequote:Op zondag 21 juli 2024 17:09 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Hij had die voorsprong natuurlijk ook omdat hij eerder de pit in mocht dan Piastri
Volgens mij deed Verstappen juist alsof Lewis er niet was.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gewoon een fractie van een seconde later insturen ipv doen alsof Verstappen er niet was.
Je ziet in onderste ook heel goed dat Lewis beweegt en knijpt tijdens het remmen.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Heb je twee gifjes gezocht waarop niet te zien is dat Hamilton instuurt op Verstappen?
Je bedoelt door Paistri te piepelen door hem niet als eerste naar binnen te halen.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:10 schreef Tarado het volgende:
McLaren wtf, onbegrijpelijk.
Verstappen had z'n dag ook niet, tijd geleden dat ik hem zo gezien heb, 1 plek verloren door het team en 1 plek door hemzelf.
Grappig is dat McLaren dan meewerkt door Lando te piepelen.
Lewis kon toch niet anders? Max duikt er vol inquote:Op zondag 21 juli 2024 17:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Maar kijk nou eens even heel goed.
Ongeveer als Max op hoogte van einde pitstraatlijn rijdt, stuurt Lewis opeens in. Dat is wat Max bedoelde met bewegen onder het remmen. Dat was best gevaarlijk.
Hoe dan ook was het een domme actie van Max. Dat is wat mij betreft een feit, maar hier lopen doen alsof Lewis niks fout deed is wat mij betreft ook onzin.
als piastri eerder had gepit dan vermoed ik dat hij ook wel ingehaald werdquote:Op zondag 21 juli 2024 17:09 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Hij had die voorsprong natuurlijk ook omdat hij eerder de pit in mocht dan Piastri
Max probeert nog om de bocht in te sturen, en dan zit HAM al op zn achterwiel en lukt sturen al helemaal niet meer.quote:
Denk dat Lando dan nog sneller was geweestquote:Op zondag 21 juli 2024 17:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je bedoelt door Paistri te piepelen door hem niet als eerste naar binnen te halen.
Nog ver voor de bocht, als een verdedigende actie. Hoezo kon hij niet anders? Sorry, maar dat is onzin. Lewis kon zeker wel anders.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:11 schreef FvanS het volgende:
[..]
Lewis kon toch niet anders? Max duikt er vol in
quote:Op zondag 21 juli 2024 17:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik dus ook...quote:
Samen er af gaan had gekund ja...quote:Op zondag 21 juli 2024 17:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nog ver voor de bocht, als een verdedigende actie. Hoezo kon hij niet anders? Sorry, maar dat is onzin. Lewis kon zeker wel anders.
Met blokkerende wielen kan je niet meer sturenquote:Op zondag 21 juli 2024 17:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Max probeert nog om de bocht in te sturen, en dan zit HAM al op zn achterwiel en lukt sturen al helemaal niet meer.
Ik ook. Maar dan lag het aan de coureurs. Nu hebben ze een rare situatie gecreëerd.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Denk dat Lando dan nog sneller was geweest
Maarja.. achteraf
Ja, en? Het is een niet geslaagde inhaalactie omdat hij blokkeert. Dan verliest hij dus die bocht en wat tijd. Maar dat is niet wat de aanrijding veroorzaakt.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij deed Verstappen juist alsof Lewis er niet was.
Die remsporen staan er volgend jaar nog.
Jazeker, al had ik dan nog moeten zien of hij Norris voor was gebleven, maar dan hadden ze de schijn beter op kunnen houden.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je bedoelt door Paistri te piepelen door hem niet als eerste naar binnen te halen.
En door te sturen tijdens het remmen, kunnen banden gaan blokkeren (teveel remdruk op 1 band / kant).quote:Op zondag 21 juli 2024 17:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Met blokkerende wielen kan je niet meer sturen
Was gewoon een dive bombquote:Op zondag 21 juli 2024 17:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Thnx.
Eigenlijk zou je iets eerder willen zien, want hier komt Max al met rokende banden aanrijden. Maar mss is die camerahoek er niet...
Ze hadden Verstappen met speels gemak derde kunnen laten worden door niet tot 2x toe in de undercutval te trappen. Dan had GP ook niet die complete shitstorm van heethoofd Max hoeven te managen. Wat een hondenbaan had die man vandaag.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vond het management bij RBR anders uitstekend.
Niet gezien?quote:Op zondag 21 juli 2024 17:05 schreef takura het volgende:
[..]
10s is te weinig ik zou hem bannen voor het leven.quote:
Dat is ook weer zo, in Oostenrijk heeft Max nog een paar van dit soort dive bombs overleefd door niet in te sturen.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
10s is te weinig ik zou hem bannen voor het leven.
....in Oostenrijk was Norris de held met zijn divebombs, Max doet er één en men roept om een straf
Bij de start?quote:Op zondag 21 juli 2024 17:14 schreef potjecreme het volgende:
Is er een gifje dat ze met z'n 3en door de bocht gingen.
Het ligt nog bij de stewards voor plek 7quote:Op zondag 21 juli 2024 17:15 schreef FvanS het volgende:
Hoe dan ook, Max is hier denk ik sowieso gewoon goed mee weggekomen, dat hij P5 kon behouden met zo'n botsing is al heel wat
Ze dachten even die achterbakse Stella tot een uitspraak te verlokken maar toen die niet wilde solliciteerde Rosberg maar naar een volgende race als analyticus.quote:
en daar hebben we de hele dubbele moraal. de ene is tegen Max en de andere is tegen Lewisquote:Op zondag 21 juli 2024 17:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
....in Oostenrijk was Norris de held met zijn divebombs, Max doet er één en men roept om een straf
Hij had gewoon achter Lewis aan moeten sluitenquote:Op zondag 21 juli 2024 17:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het werd een dive bomb toen hij blokkeerde.
Het inzetten van de remactie was niet zo heel gek.
Het ging eigenlijk al mis bij de call om de plek terug te geven aan Norris. Vanaf dat moment was het één brok frustratie.quote:
Verstappen was niet de reden dat ze elkaar raakten.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:11 schreef FvanS het volgende:
[..]
Lewis kon toch niet anders? Max duikt er vol in
Kloptquote:Op zondag 21 juli 2024 17:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk al mis bij de call om de plek terug te geven aan Norris. Vanaf dat moment was het één brok frustratie.
Wat een onzin.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
en daar hebben we de hele dubbele moraal. de ene is tegen Max en de andere is tegen Lewis
Ik ben het aan 1 kant wel eens dat Lewis niet recht door hoeft te gaan. Maar Lewis hoort Max wel al te zien als hij er al zo naast zit en je hem dan nog weet te rakenquote:Op zondag 21 juli 2024 17:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Verstappen was niet de reden dat ze elkaar raakten.
Op zich klopte de strategie denk ik wel. Accepteren dat je plekken verliest met de undercut, zodat je later in de race die plekken weer terugpakt met versere banden.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ze hadden Verstappen met speels gemak derde kunnen laten worden door niet tot 2x toe in de undercutval te trappen. Dan had GP ook niet die complete shitstorm van heethoofd Max hoeven te managen. Wat een hondenbaan had die man vandaag.
Wordt net geanalyseerd door Viaplay. Door Ho Pin Tungquote:Op zondag 21 juli 2024 17:14 schreef potjecreme het volgende:
Is er een gifje dat ze met z'n 3en door de bocht gingen.
niet? werd er tegen Norris ook geroepen dat die 10s had moeten krijgen?quote:
Ik zie Lewis gewoon de lijn van de bocht volgen. Op dat moment verwacht je niet ineens iemand aan de binnenkant. Dit is gewoon het risico van de divebomb. Je kunt niet verwachten dat als je een divebomb plaatst dat de ander dan opzij springt.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet gezien?
Gifje gekeken? HiDiHo in F1 / [Live] Formula 1 Hungarian Grand Prix 2024 #12
En waarom eigenlijk?quote:Op zondag 21 juli 2024 17:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou wel lachen zijn als de stewards Hamilton 10 seconden geven voor van lijn en wisselen en 10 seonden voor insturen.
quote:
Max kwam daar niet slecht uit overigensquote:Op zondag 21 juli 2024 17:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wordt net geanalyseerd door Viaplay. Door Ho Pin Tung
We hebben nog 1 te gaan tot de zomerstopquote:
Je vergeet dat Lewis zichzelf ook uit de race had kunnen rijdenquote:Op zondag 21 juli 2024 17:18 schreef takura het volgende:
[..]
Ik zie Lewis gewoon de lijn van de bocht volgen. Op dat moment verwacht je niet ineens iemand aan de binnenkant. Dit is gewoon het risico van de divebomb. Je kunt niet verwachten dat als je een divebomb plaatst dat de ander dan opzij springt.
Dat ondersteund toch juist dat hij Max niet zag.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je vergeet dat Lewis zichzelf ook uit de race had kunnen rijden
Hij heeft het ook verprutst bij de startquote:
Tuurlijk wel. Er zijn opnames van een onboard/helmet cam. Ook van Lewis.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:10 schreef FvanS het volgende:
geen onboard van de voorkant van Lewis helaas
Lewis heeft ontzettend veel mazzel dat er geen enkel stangetje is gebroken.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je vergeet dat Lewis zichzelf ook uit de race had kunnen rijden
Het is onmogelijk dat hij hem niet zagquote:Op zondag 21 juli 2024 17:20 schreef takura het volgende:
[..]
Dat ondersteund toch juist dat hij Max niet zag.
quote:Op zondag 21 juli 2024 17:19 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Alles is de schuld van Hamilton. Altijd.
Je zag bij de eerste pit al dat dit niet werkte. Om het dan nog een keer te doen bij de 2e pit is helemaal stom. Daardoor verloor je nog een plek. De auto wil al niet best. Maar op deze manier maak je het helemaal onmogelijk voor Verstappen om iets van de race te maken.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:17 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Op zich klopte de strategie denk ik wel. Accepteren dat je plekken verliest met de undercut, zodat je later in de race die plekken weer terugpakt met versere banden.
Ja maar niet voor mij beschikbaar op F1TV, daar moet je het onboard gedeelte gewoon doen met wat de regie beslist.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Er zijn opnames van een onboard/helmet cam. Ook van Lewis.
Ja maandje wachten tot Zandvoortquote:Op zondag 21 juli 2024 17:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben nog 1 te gaan tot de zomerstop
Genoeg McLaren fans aanwezigquote:
Als je niet weet waar je concurrent rijdt dan hoor je niet in de F1 thuisquote:Op zondag 21 juli 2024 17:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als ik het in de herhaling bekijk en naar het wiel dat blokkeert bij Max, dan komt het omdat Max op Hamilton reageert en net teveel op het vuil komt met z'n rechter voorband.
Daardoor verandert de remactie in een oncontroleerbare "dive bomb".
Hamilton maakt het dan nog af door gewoon in te sturen.
Als Hamilton wist waar Max zat, dan had hij niet moeten insturen.
Als Hamilton niet wist waar Max zat, dan had hij zeker niet moeten insturen
Je moet het van boven zienquote:
Volgens de stewards nooit, of het was wel zijn schuld maar dan was hij er heel open en eerlijk over dus dan toch maar niet.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:19 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Alles is de schuld van Hamilton. Altijd.
het is wel mogelijk maar dan hoop ik dat hij wel kiest voor zijn eigen veiligheidquote:Op zondag 21 juli 2024 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is onmogelijk dat hij hem niet zag
En toch zie ik Max een beetje een move into de bocht maken (de bocht naar rechts, dus. en dan de binnenkant ervan). HiDiHo in F1 / [Live] Formula 1 Hungarian Grand Prix 2024 #12quote:Op zondag 21 juli 2024 17:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Met blokkerende wielen kan je niet meer sturen
Dat maakt allemaal niet uit, was het andersom geweest dan hadden we gehoord dat Max toch echt te agressief is en beweegt in de remzone en bovendien tegen het achterwiel van Lewis aan rijdt.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als ik het in de herhaling kijk en naar het wiel dat blokkeert bij Max, dan komt het omdat Max op Hamilton reageert en net teveel op het vuil komt met z'n rechter voorband.
Daardoor verandert de remactie in een oncontroleerbare "dive bomb".
Hamilton maakt het dan nog af door gewoon in te sturen.
Als Hamilton wist waar Max zat, dan had hij niet moeten insturen.
Als Hamilton niet wist waar Max zat, dan had hij zeker niet moeten insturen
Denk het niet, al is dat achteraf altijd makkelijker, het bandenvoordeeel was genoeg bij te komen maar niet om in te halen, dat is ook het moeilijke op dit circuit.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:17 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Op zich klopte de strategie denk ik wel. Accepteren dat je plekken verliest met de undercut, zodat je later in de race die plekken weer terugpakt met versere banden.
Norris deed dat alleen niet met vier rokende banden 50 meter langquote:Op zondag 21 juli 2024 17:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
zat kansen?quote:Op zondag 21 juli 2024 17:01 schreef Scorpie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |