Vakbond er bij!quote:Op zondag 21 juli 2024 16:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik Lando was zou ik een klacht bij HR indienen, dit kan echt niet wat het team doet
ik vind dit ook wel heel ernstig.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik Lando was zou ik een klacht bij HR indienen, dit kan echt niet wat het team doet
Max gebruikte zijn Turbo Boostquote:
Podium zal hem niet boeien joh, het gaat erom dat Norris meer punten pakt dan hem.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:36 schreef tralalala het volgende:
Max straks MAD op RBR terwijl hij een podium het putje in gooit.
Hittebevangen?quote:Op zondag 21 juli 2024 16:35 schreef Rnie het volgende:
Iedereen is geïrriteerd deze race. Bizar joh.
Ookquote:
dat wel jaquote:
Als hij niet instuurt is er geen contact. Dan kan hij gewoon de switcheroo doen.quote:
Dit, pussyquote:Op zondag 21 juli 2024 16:37 schreef takura het volgende:
Als Lando de winst opgeeft is hij echt een cuck.
Precies, strategy van RB vandaag niet al te best... maar jezelf op lopen naaien en dit weg gooien. Moet beter weten als 3-voudig wereldkampioenquote:Op zondag 21 juli 2024 16:36 schreef tralalala het volgende:
Max straks MAD op RBR terwijl hij een podium het putje in gooit.
yupquote:
Sowieso zijn ze bij McLaren in elk geval erg triest bezig.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh... zou kunnen , ik begreep het anders.
Ik vond het wel een mooie actie, zonder die botsing was Hamilton er weer voor gekomen en hadden ze in bocht 2 weer kunnen vechtenquote:Op zondag 21 juli 2024 16:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Precies, strategy van RB vandaag niet al te best... maar jezelf op lopen naaien en dit weg gooien. Moet beter weten als 3-voudig wereldkampioen
ut is warm in hongarijequote:Op zondag 21 juli 2024 16:38 schreef Scorpie het volgende:
Wat is dit voor heetgebakerd stelletje vandaag
Iedereen is toe aan de summer break.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:38 schreef Scorpie het volgende:
Ligt aan het weerquote:Op zondag 21 juli 2024 16:38 schreef Scorpie het volgende:
quote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 16:38 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, dat meen je! Sorry voor de verwarring. ik kan inderdaad geen voorspelling doen over wie de meeste gele kaarten heeft gepakt.
Maar hopelijk heb je genoten van de wedstrijd! Is er nog iets anders waarover we kunnen praten?
Maar nu krijgen we juist de terechte winnaar.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:38 schreef aeque het volgende:
Je zult maar zo je eerste race moeten winnen.![]()
![]()
Je eerste overwinning een gegeven, moet je niet willenquote:Op zondag 21 juli 2024 16:39 schreef Montov het volgende:
Zal ook lekker voelen voor Piastri om op deze manier te winnen.
Sky moet een penalty krijgenquote:Op zondag 21 juli 2024 16:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kut SKY zit naar een Penalty voor MAX te vissen
die moet je sowieso niet te serieus nemen in hun commentaarquote:Op zondag 21 juli 2024 16:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lijkt me wel logischquote:Op zondag 21 juli 2024 16:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jaquote:Op zondag 21 juli 2024 16:39 schreef -XOR- het volgende:
Gebeurt er iets met de viaplaystream of crasht mijn GPU?
Dat zou volkomen terecht zijnquote:Op zondag 21 juli 2024 16:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb Piastri.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:39 schreef Zorro het volgende:
Maar ik eis wel kamervragen waarom dit net gebeurt als ik Piastri voor Norris vervangen heb in de manager
Verstappen zit ook bij élk tikje gelijk te blèren over straffen en moving under braking en alles, ach.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je Gpu denk, snel een nieuwe kopenquote:Op zondag 21 juli 2024 16:39 schreef -XOR- het volgende:
Gebeurt er iets met de viaplaystream of crasht mijn GPU?
Coulthard zat zijn eigen Multi21 bij Mclaren ook al te reciterenquote:Op zondag 21 juli 2024 16:39 schreef Repentless het volgende:
Schumacher-Barrichello vibes bij McLaren.
Kijk nou uit, straks ben je een troll!quote:Op zondag 21 juli 2024 16:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verstappen zit ook bij élk tikje gelijk te blèren over straffen en moving under braking en alles, ach.
Dat is overduidelijk ironie, dat hoor je toch zelf ook wel?quote:Op zondag 21 juli 2024 16:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verstappen zit ook bij élk tikje gelijk te blèren over straffen en moving under braking en alles, ach.
Nee die titels pakken ze ook wel.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:39 schreef manny het volgende:
Bizar. Geven ze het al op voor het kampioenschap...
Na de race gaan ze ernaar kijkenquote:Op zondag 21 juli 2024 16:40 schreef RAVW het volgende:
Hoe lang duurt het voor dat ze gaan kijken naar de tik die Ham gaf aan Ver .. want nog geen melding gezien dat ze er naar gaan kijken
Inderdaad.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:40 schreef FvanS het volgende:
Nouja wel leuk voor Piastri hoor, maar jammer dat het zo moet.
en terecht want bij elke tik die hij uit deelt krijgt hij de hele media over zich heenquote:Op zondag 21 juli 2024 16:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2024 16:41 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd welke ongelukkige ziel van het team mee het podium op mag/moet.
Ik ook niet, maar hij wordt hier genaaid.quote:
Strafschop?quote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 16:41 schreef schommelstoel het volgende:
Lang geleden dat Perez zo dicht achter Max stond.
Als Max nog een penalty krijgt dan kan die nog ervoor eindigen.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maar Perez heeft wel punten gepakt!
Terecht want? McLaren gooit toch zelf Norris ervoor door de pitstops. Dat hoort er net zo bij als op de baan presteren. Vervolgens is Norris veel sneller en kan hij ff uit zijn neus gaan zitten vreten omdat de zogenaamde terechte winnaar 6/7 seconden erachter zit.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar nu krijgen we juist de terechte winnaar.
Topsporters zijn vaak niet zo tof als het tegenzit.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar heb je niets aan .. die Ham moet gewoon nu een black krijgenquote:
Mompelt iets met België en Spaquote:Op zondag 21 juli 2024 16:41 schreef pmponer het volgende:
Lekker de zomer in straks met zijn allen, wat een kut gp
Is dat zo? Diskwalificeren die hap !quote:Op zondag 21 juli 2024 16:42 schreef Sally het volgende:
Ik hoop dat er een Investigation komt.
Team orders mochten niet meer.
HOE VAAK is Norris wel verteld dat hij 'the right thing' moest doen en zelfs letterlijk 'thinking about a swap'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het vermoeden dat het contact tussen Toto en Team Verstappen al een tijdje loopt.quote:
Nee dat is niet zo. Al een tijdje niet meerquote:Op zondag 21 juli 2024 16:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat zo? Diskwalificeren die hap !
Heel dom van McLaren om deze situatie te creeeren. Hamilton was helemaal geen gevaar. Al helemaal niet om 6 rondes na zijn pitstop opeens verrast te zijn voor een undercutquote:Op zondag 21 juli 2024 16:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Terecht want? McLaren gooit toch zelf Norris ervoor door de pitstops. Dat hoort er net zo bij als op de baan presteren. Vervolgens is Norris veel sneller en kan hij ff uit zijn neus gaan zitten vreten omdat de zogenaamde terechte winnaar 6/7 seconden erachter zit.
Mag gewoon voor zover ik weet.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:42 schreef Sally het volgende:
HOE VAAK is Norris wel verteld dat hij 'the right thing' moest doen en zelfs letterlijk 'thinking about a swap'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat mag al een poosje weer toch?quote:Op zondag 21 juli 2024 16:42 schreef Sally het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oscar! You are a race winner! What a race! What a performance! Pure dominance from start to finish! No one was touching you today.quote:
Team orders mogen, maar dit is echt zo dom voor het WDCquote:Op zondag 21 juli 2024 16:42 schreef Sally het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Verstappen gaat gewoon weg bij RBR ja, misschien niet in 2025 maar 2026 op zeker. Dit weekend is wel de nail in the coffin.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het contact tussen Toto en Team Verstappen al een tijdje loopt.
Max is toch ook al een keer daar in de fabriek geweest?quote:Op zondag 21 juli 2024 16:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het contact tussen Toto en Team Verstappen al een tijdje loopt.
Compensatie voor de kwali, jammer wel idd.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit is de lelijkste race van dit jaar.
Kan het me wel voorstellen, zo wil je toch niet winnen.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:43 schreef LTVDK het volgende:
Heb nog nooit iemand zijn eerste race win zo gedeprimeerd horen vieren
Mag gewoon. Adem in, adem uit. Rustig aan.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:42 schreef Sally het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Spannende en interessante race en alleen maar chagrijn alom.quote:
Ik denk eigenlijk in 2025 al maar dat vermoeden heb ik hier al wel vaker geuit.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verstappen gaat gewoon weg bij RBR ja, misschien niet in 2025 maar 2026 op zeker. Dit weekend is wel de nail in the coffin.
Meerdere keren wordt gezegdquote:Op zondag 21 juli 2024 16:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max is toch ook al een keer daar in de fabriek geweest?
Ach er gaat vandaag zo veel fout bij die lui van de FIA ...quote:Op zondag 21 juli 2024 16:42 schreef Sally het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
kloptquote:
Ja het enige hoogtepunt van dit raceweekend.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:44 schreef Zorro het volgende:
Zie het van de zonnige kant:
Dit wordt een geweldige Lollipopman
Ja. Niet alleen van dit jaar.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit is de lelijkste race van dit jaar.
Toto koopt het contract afquote:Op zondag 21 juli 2024 16:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij vermoed een Masterplan om weg te komen bij RBR?
Zou jij zo willen winnen?quote:Op zondag 21 juli 2024 16:43 schreef MoreDakka het volgende:
Die Piastri klinkt als een roboten dat is dan je eerste overwinning
Ik heb hem niet gehoord over het agressieve verdedigen van Hamilton ervoorquote:Op zondag 21 juli 2024 16:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus dat !quote:Op zondag 21 juli 2024 16:45 schreef heywoodu het volgende:
Lelijke race, maar heb me supergoed vermaakt.
RBR heeft het in dat geval zelf verpest.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Perez vol dopamine naar de hoeren.quote:
Pfffff.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:43 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo. Al een tijdje niet meer
Zou raar zijn, een divebomb mag gewoon.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:46 schreef Lichtloper het volgende:
Verstappen zal nog wel een 5 seconden penalty krijgen denk ik, dat kost hem nog een extra plaatsje
Wel zelf verneukt. Denk toch dat die late nacht geen goed idee is geweest. Makkelijk praten achteraf maar hij was echt veel te opgefokt vandaag.quote:
Niet vieren met het team?quote:
Mwah, die verwijdering is eigenlijk al aan het begin van het seizoen ingezet door dat Telegraafstuk.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
RBR heeft het in dat geval zelf verpest.
De Mercedes mensen duwden de Prema-nobuddies letterlijk weg na de overwinning van Antonelli eerder vandaag, denk dat dat wel rond is.quote:
2026 ja. Maar kans is ook groot dat het dan geen F1 is.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verstappen gaat gewoon weg bij RBR ja, misschien niet in 2025 maar 2026 op zeker. Dit weekend is wel de nail in the coffin.
quote:
quote:
Zie een vorige post van mequote:Op zondag 21 juli 2024 16:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Team orders mogen, maar dit is echt zo dom voor het WDC
Die heeft alle recht om ziedend te zijn.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:46 schreef potjecreme het volgende:
Mensen straks hier weer janken dat Norris te emotioneel is.
quote:Op zondag 21 juli 2024 16:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Pfffff.
Kut.
Met peren.
En niet die van mij, nee.![]()
Dan wordt het nooit wat.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:46 schreef Nober het volgende:
Teamgenoten die nog echt elkaar wat gunnen. Prachtig om te zien.
Causing a collision mag dan weer nietquote:Op zondag 21 juli 2024 16:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zou raar zijn, een divebomb mag gewoon.
Dat snapt men hier niet.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die heeft alle recht om ziedend te zijn.
Zo jammer dat hij geen Verschoor doetquote:
Je weet niet helemaal zeker of Norris daadwerkelijk PIA op de baan had ingehaald.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Norris had 'm gewoon op eigen kracht en op pace gewonnen, jammer dat hij het uit handen moet geven.
Ook niet slim voor het kampioenschap.
Max terecht woest, RedBull had de undercut in handen moeten houden, baanpositie is hier cruciaal.
Hij was opgefokt dat zijn auto in een paar maanden tijd totaal niet meer goed berijdbaar is en dat zijn zekere kampioenschap op het spel staatquote:Op zondag 21 juli 2024 16:46 schreef franske19 het volgende:
[..]
Wel zelf verneukt. Denk toch dat die late nacht geen goed idee is geweest. Makkelijk praten achteraf maar hij was echt veel te opgefokt vandaag.
Vanzelfsprekend dat Max de penalty krijgt maar hij was ervoor en het is Lewis die tegen hem aanrijdt.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:46 schreef Lichtloper het volgende:
Verstappen zal nog wel een 5 seconden penalty krijgen denk ik, dat kost hem nog een extra plaatsje
want jij verwacht dat Oscar gaat juichen terwijl op deze manier de hele situatie gegaan is?quote:Op zondag 21 juli 2024 16:47 schreef LTVDK het volgende:
De eerste overwinning van een coureur, een 1-2'tje voor het team, en het wordt gevierd alsof ze een goede tijd hebben gereden tijdens FP1
Dat zal je nooit weten.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je weet niet helemaal zeker of Norris daadwerkelijk PIA op de baan had ingehaald.
Tja McLaren hèquote:Op zondag 21 juli 2024 16:47 schreef takura het volgende:
[..]
Kinderachtig. Is niet Piastri's schuld.
Verstappen gunt Perez ook altijd een tweede plaats.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:46 schreef Nober het volgende:
Teamgenoten die nog echt elkaar wat gunnen. Prachtig om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |