Tja kwestie van smaak denk ik, ik vind haar wel leukquote:Op zondag 21 juli 2024 19:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Die kop en manier van praten en Feyenoord.
Welk bewijs moet je nog meer?
Je bent wel veeleisend.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:56 schreef Coco het volgende:
En die blouse ja. Kan echt niet.
Snoepketting
Hoepeloorbellen
Moet ik doorgaan?
Ik vraag me alleen af alles goed gaat met haar. Wat doet ze met die handen of is dat voor de doelgroep?quote:
Dan begrijpt dombo het ook.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af alles goed gaat met haar. Wat doet ze met die handen of is dat voor de doelgroep?
Slot was een absoluut fenomeen. Wellicht een van de besten die Feyenoord/Nederland ooit heeft gehad.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:24 schreef fetX het volgende:
Dat ging toch allemaal hand in hand. Genoeg kwaliteit en een geweldige trainer. We gaan het wel zien. Ik ga er maar vanuit dat de trainer wat minder is, want Slot evenaren zullen maar weinig doen bij Feyenoord.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Slot heeft heleboel fouten gemaakt
Ik kan een hele lijst maken van de fouten afgelopen jaren
Dat had mede te maken dat hij nooit in de echte top heeft gevoetbald
Priske zal ook wel fouten gaan maken
Uiteindelijk zal het allemaal draaien om de kwaliteit van de selectie
ik vond Te Kloese belangrijker de afgelopen jaren dan slot
Hij moet voor continuïteit zorgen van de selectie en de kwaliteit daarvan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Waaruit lees je dat precies af? Volgens mij is nog nooit iemand negatief geweest voorafgaand aan de eerste officiële wedstrijd bij een nieuwe trainer.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Slot was een absoluut fenomeen. Wellicht een van de besten die Feyenoord/Nederland ooit heeft gehad.
Desalniettemin een goed gevoel bij Priske. De selectie lijkt vooralsnog niet alleen erg blij met het systeem, maar minstens zo met z’n persoonlijkheid/benadering.
quote:Op zondag 21 juli 2024 21:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Weet je zeker dat ze niet gewoon je creditcard uit je zak proberen te kloppen?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hier in Tirana zijn ze ons niet vergeten en spreken ze allemaal nog steeds oprecht vol lof over Feyenoord en de supporters
Klinkt een beetje stom maar het doet mij oprecht wel iets dat ze in zo’n gekke balkan stad Feyenoord zo positief herinneren (zeker gezien onze reputatie in andere Europese steden)
Sowieso horen we eigenlijk heel weinig geruchten voor spelers waarvan je dat zeker wel maag verwachten. Wil niet zeggen dat er ook geen interesse is. Maar als een Brentford belt met 30 miljoen voor Hancko, dan weet ik niet er harder gaat lachen, David of Dennis.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat topclubs onze sterspeler van de afgelopen 2 jaar niet herkennen.
Als ie Engels was had al lang een PL club ¤60m geboden.
En nieuw rugnummer dus hij gaat z'n contract verlengenquote:Op zondag 21 juli 2024 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Rugnummer 7.
Gaat 'getest' worden op de rechter wingback.
Jullie snappen er allemaal hier geen klote van.
ZKA heeft zo veel fake news over Geertruida verspreid dat ik hier dus geen snars van geloof.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Rugnummer 7.
ZKA was er toch ook van overtuigd dat Timber omgeschoold zou worden naar rechtsback afgelopen seizoen?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ZKA heeft zo veel fake news over Geertruida verspreid dat ik hier dus geen snars van geloof.
Volgens mij was er een jaar geleden ‘absoluut geen sprake’ dat hij zou blijven en een dag later verlengde hij. Een paar maanden terug zou hij wel weer openstaan voor verlenging en ontzettend veel geld vragen, en een dag later werd dat door alle partijen tegen gesproken
Die trainer is een eigenwijze lul.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Rugnummer 7.
En dat hij rugnummer 4 zomaar inlevert voor rugnummer 7.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het enige wat ik geloof is dat er nog geen concrete aanbieding is binnengekomen voor Geert en dat hij een langer verblijf overweegt
De rest van het verhaal vult Jannes zelf in, zoals gebruikelijk.
Tuurlijk, iedereen is in beginsel positief over z’n trainer. Behalve de types als Berghuis en die palingroker dan.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waaruit lees je dat precies af? Volgens mij is nog nooit iemand negatief geweest voorafgaand aan de eerste officiële wedstrijd bij een nieuwe trainer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |