Qua hoogte op het veld is het 3-4-1-2, maar als je naar de oorspronkelijke posities van de spelers kijkt is het wel 5-3-2.quote:
Behalve dat die vleugelverdedigers zelden achterin te vinden zijn.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:09 schreef bbuddybb het volgende:
Je speelt nu met 5 verdedigers, niet met 4.
Moet er altijd om lachen dat trainers proberen om dat aanvallender te laten lijken dan een 4-3-3 door te zeggen dat je met 3 verdedigers speelt.
Atalanta en Bayer Leverkusen haalden er de finale mee met superattractief voetbal. Volgens mij heb je hier eerder feitenvrij over gejankt dus ik snap niet echt waarom je dit opnieuw probeert.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:09 schreef bbuddybb het volgende:
Je speelt nu met 5 verdedigers, niet met 4.
Moet er altijd om lachen dat trainers proberen om dat aanvallender te laten lijken dan een 4-3-3 door te zeggen dat je met 3 verdedigers speelt.
Dat wordt wel wat lastiger met Bart Nieuwkoop op rechts en Pedersen of Smal op links.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Atalanta en Bayer Leverkusen haalden er de finale mee met superattractief voetbal. Volgens mij heb je hier eerder feitenvrij over gejankt dus ik snap niet echt waarom je dit opnieuw probeert.
De manier waarop Arne met deze arme jongen om ging sloeg echt helemaal nergens op.quote:
Detail.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt wel wat lastiger met Bart Nieuwkoop op rechts en Pedersen of Smal op links.
Mascha.quote:
Pump and dump.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zou haar niet mijn bed uitgooien hoor
Lijkt me gewoon een spontane leuke dame, ik zie het tokkie er niet in wat jij blijkbaar wel zietquote:
De blouse loopt niet door. @Coco is dat het probleem?quote:Op zondag 21 juli 2024 19:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een spontane leuke dame, ik zie het tokkie er niet in wat jij blijkbaar wel ziet
Die kop en manier van praten en Feyenoord.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een spontane leuke dame, ik zie het tokkie er niet in wat jij blijkbaar wel ziet
U bent meer van de mannenliefde. Dat is helemaal niet erg.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:56 schreef Coco het volgende:
En die blouse ja. Kan echt niet.
Snoepketting
Hoepeloorbellen
Moet ik doorgaan?
Zeg, doe ff dimmen.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:56 schreef Coco het volgende:
Snoepketting
Hoepeloorbellen
Moet ik doorgaan?
Ah, ik keek het klein mobiel, groter zie ik het wel ja.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:56 schreef Coco het volgende:
Snoepketting
Hoepeloorbellen
Moet ik doorgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |