Dan zouden het aantal foto's op Tinder waar ze met een breezertje in de hand staan significant moeten toenemen.quote:
Jij wachtte braaf tot je 16 was?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Nooit die bende op, toen ik alcohol mocht drinken was dat volgens mij al over de hype heen.
Lekker nummer nog steeds hoor. Het origineel ook trouwens.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:20 schreef Hexagon het volgende:
Het is pas echt terug als dit opnieuw een hit wordt
Toch wel het volkslied van de Breezerjugend.
Want dat schrijf ik?quote:
Hahaha jaaaa, helemaal vergeten deze! Maar die is van 2002, toen was de Breezer al een beetje op z’n retour toch? Ik mis die tijd echt wel, een beetje het uitgaansleven ontdekken en van feestje naar feestje hoppen, freewheelend het VWO door. Echt alleen maar goede herinneringen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:20 schreef Hexagon het volgende:
Het is pas echt terug als dit opnieuw een hit wordt
Toch wel het volkslied van de Breezerjugend.
En nog het allerbelangrijkste; iedereen had een mobiel om te bellen of te smsen, niet om er uren op te turen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hahaha jaaaa, helemaal vergeten deze! Maar die is van 2002, toen was de Breezer al een beetje op z’n retour toch? Ik mis die tijd echt wel, een beetje het uitgaansleven ontdekken en van feestje naar feestje hoppen, freewheelend het VWO door. Echt alleen maar goede herinneringen.
Ik kreeg op m’n 15e al Breezer en andere smerige mixdrankjes van m’n ouders zodat ik kon wennen aan alcohol
En je smsjes kosten geld, dus korte je de berichten in.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En nog het allerbelangrijkste; iedereen had een mobiel om te bellen of te smsen, niet om er uren op te turen.
In 2002 was juist het omslagmoment. Daarvoor was Breezer nog een hip drankje voor yuppen. Maar het "breezersletje" kwam pas echt dat jaar in toen tieners het massaal gingen drinken. Kun je ook terugzien in oude FOK-posts. In 2002 werd dat woord ongeveer uitgevonden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hahaha jaaaa, helemaal vergeten deze! Maar die is van 2002, toen was de Breezer al een beetje op z’n retour toch? Ik mis die tijd echt wel, een beetje het uitgaansleven ontdekken en van feestje naar feestje hoppen, freewheelend het VWO door. Echt alleen maar goede herinneringen.
Ik kreeg op m’n 15e al Breezer en andere smerige mixdrankjes van m’n ouders zodat ik kon wennen aan alcohol
Een opleving in 2008?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In 2002 was juist het omslagmoment. Daarvoor was Breezer nog een hip drankje voor yuppen. Maar het "breezersletje" kwam pas echt dat jaar in toen tieners het massaal gingen drinken. Kun je ook terugzien in oude FOK-posts. In 2002 werd dat woord ongeveer uitgevonden.
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Ik mijn beleving was die Breezahcultuur een beetje van 2002 tot ongeveer 2005 en verdween het daarna vrij geruisloos.
Wat is dit nou voor bijzondere redenatie? Jij hebt een theorie (die ik niet deel), in IN JOU theorie zou mijn antwoord zichzelf tegenspreken. En dus is van tegenspreken geen sprake. Een ezelsbruggetje: jezelf tegenspreken kan niet met van anderen argumenten waar je niet in gelooft....quote:Op zaterdag 20 juli 2024 05:45 schreef FvanS het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf hier nogal tegen...
Breezer richt zich inderdaad op jongeren, dus waarom zouden ze dan volgens jou reclame maken in de ouderwetse media, waar de jeugd nauwelijks naar kijkt. Marketingtechnisch totaal niet interessant. Kunnen ze beter wat jonge influencers aantrekken voor platforms als tiktok/insta/snapchat.
Ik eet gewoon met bestek dus ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:16 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over “mensen” die saus over de patat gooien.
Alleen bij een patatzakje is dat gedoogd
Ja, misschien bekijk ik ‘t vanuit m’n eigen perceptie. In 2002 was ik 16 en toen leerde ik ongeveer wel bier waarderen en vond ik alle mixdrankjes niet echt cool meerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In 2002 was juist het omslagmoment. Daarvoor was Breezer nog een hip drankje voor yuppen. Maar het "breezersletje" kwam pas echt dat jaar in toen tieners het massaal gingen drinken. Kun je ook terugzien in oude FOK-posts. In 2002 werd dat woord ongeveer uitgevonden.
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Ik mijn beleving was die Breezahcultuur een beetje van 2002 tot ongeveer 2005 en verdween het daarna vrij geruisloos.
Die zijn nooit weggeweest, er waren alleen geen breezers voor ze.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Met het drankje Breezer komt het fenomeen breezerslet waarschijnlijk ook weer terug.
En het naampje zal nu anders zijn.quote:Op zondag 21 juli 2024 08:38 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Die zijn nooit weggeweest, er waren alleen geen breezers voor ze.
Verstandige vrouw gespot.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Drink sowieso al jaren geen alcohol meer.
Kijken of iemand online was. Wat een tijd was dat.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:33 schreef Poefbank het volgende:
Br33Z@HSL3TJ3.
♥️♥️♥️Hvj wjnmk wij zijn niet te breken voor altijd samen♥️♥️♥️
Ik had nog een paar telefoonnummers geregeld op TMF chat. Zelfs nog een date gehadquote:Op zondag 21 juli 2024 20:13 schreef Eightyone het volgende:
Of in de TMF Chatbox ouwehoeren met GrotePik3654372 of StijveLul5604389.
En alle Marokkaantjes daar waren drugsdealertjesquote:Op zondag 21 juli 2024 20:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had nog een paar telefoonnummers geregeld op TMF chat. Zelfs nog een date gehad
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijken of iemand online was. Wat een tijd was dat.
Haha ja ik ook een paar. TMF chat was wel goud,quote:Op zondag 21 juli 2024 20:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had nog een paar telefoonnummers geregeld op TMF chat. Zelfs nog een date gehad
Shandy nooit gebruikt, had er zelfs nooit van gehoord tot mijn huisgenoot op Droevendaal (werkende jongere) van 21 het erover had in '95 dat hij dat als kind kreeg (had ook een coke-probleempje gehad waarvoor hij autoradio's had gestolen).quote:Op dinsdag 23 juli 2024 01:34 schreef ACT-F het volgende:
In mijn tijd was het nog Shandy als je geen bier lustte. Op mijn 12e kreeg ik al bier voorgeschoteld van mijn pa en oom. Om een echte keerl te wordenMooie tijd, toen er nog geen legitimatieplicht was en je als minderjarige peuken en drank kon halen.
Ja, maar vanaf 98 ging het heel snel. In 2000 had iedereen wel een mobiel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jonge vrouwen die roepen dat mobieltjes overbodig zijn en dat ze zo'n ding helemaal nooit willen hebben.
Het lijkt wel een parallel universum.
Veel plezier ermee:quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:46 schreef Paul het volgende:
Hopelijk komt watermelon in de supermarkt
Blue Curacao?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:55 schreef Twiitch het volgende:
Breezer vond ik altijd te duur. We dronken weleens iets soortgelijks maar ben de naam helemaal kwijt. Zat ook in een 30 cl flesje, het was net zo blauw als antivries en je kreeg er een droge mond van omdat het zo zoet was
Denk het wel. Zelden zulke zoete meuk geproefd. Je voelde je tanden gewoon bijna uit je mond vallen bij wijze van spreken. Gore zooi was dat zeg.quote:
Hadden die ook nog een chatbox ja? Klinkt als usernames die doen denken aan Mental Theo die het toch lastig vond van te jonge meisjes af te blijven.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:13 schreef Eightyone het volgende:
Of in de TMF Chatbox ouwehoeren met GrotePik3654372 of StijveLul5604389.
Iig was het een combinatie van dergelijke schimmig overkomende types, relvolk/trollen en gewone, onschuldige pubers.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hadden die ook nog een chatbox ja? Klinkt als usernames die doen denken aan Mental Theo die het toch lastig vond van te jonge meisjes af te blijven.
Na paar keer Googlen gevonden. Het was WKD (wie kent hem nog). Godverdomme zeg, daar heb ik een keer zo van moeten overgeven dat alleen de gedachte aan die smaak me nog steeds tegenstaat. Na 20 jaarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |