Dan zouden het aantal foto's op Tinder waar ze met een breezertje in de hand staan significant moeten toenemen.quote:
Jij wachtte braaf tot je 16 was?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Nooit die bende op, toen ik alcohol mocht drinken was dat volgens mij al over de hype heen.
Lekker nummer nog steeds hoor. Het origineel ook trouwens.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:20 schreef Hexagon het volgende:
Het is pas echt terug als dit opnieuw een hit wordt
Toch wel het volkslied van de Breezerjugend.
Want dat schrijf ik?quote:
Hahaha jaaaa, helemaal vergeten deze! Maar die is van 2002, toen was de Breezer al een beetje op z’n retour toch? Ik mis die tijd echt wel, een beetje het uitgaansleven ontdekken en van feestje naar feestje hoppen, freewheelend het VWO door. Echt alleen maar goede herinneringen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:20 schreef Hexagon het volgende:
Het is pas echt terug als dit opnieuw een hit wordt
Toch wel het volkslied van de Breezerjugend.
En nog het allerbelangrijkste; iedereen had een mobiel om te bellen of te smsen, niet om er uren op te turen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hahaha jaaaa, helemaal vergeten deze! Maar die is van 2002, toen was de Breezer al een beetje op z’n retour toch? Ik mis die tijd echt wel, een beetje het uitgaansleven ontdekken en van feestje naar feestje hoppen, freewheelend het VWO door. Echt alleen maar goede herinneringen.
Ik kreeg op m’n 15e al Breezer en andere smerige mixdrankjes van m’n ouders zodat ik kon wennen aan alcohol
En je smsjes kosten geld, dus korte je de berichten in.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En nog het allerbelangrijkste; iedereen had een mobiel om te bellen of te smsen, niet om er uren op te turen.
In 2002 was juist het omslagmoment. Daarvoor was Breezer nog een hip drankje voor yuppen. Maar het "breezersletje" kwam pas echt dat jaar in toen tieners het massaal gingen drinken. Kun je ook terugzien in oude FOK-posts. In 2002 werd dat woord ongeveer uitgevonden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hahaha jaaaa, helemaal vergeten deze! Maar die is van 2002, toen was de Breezer al een beetje op z’n retour toch? Ik mis die tijd echt wel, een beetje het uitgaansleven ontdekken en van feestje naar feestje hoppen, freewheelend het VWO door. Echt alleen maar goede herinneringen.
Ik kreeg op m’n 15e al Breezer en andere smerige mixdrankjes van m’n ouders zodat ik kon wennen aan alcohol
Een opleving in 2008?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In 2002 was juist het omslagmoment. Daarvoor was Breezer nog een hip drankje voor yuppen. Maar het "breezersletje" kwam pas echt dat jaar in toen tieners het massaal gingen drinken. Kun je ook terugzien in oude FOK-posts. In 2002 werd dat woord ongeveer uitgevonden.
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Ik mijn beleving was die Breezahcultuur een beetje van 2002 tot ongeveer 2005 en verdween het daarna vrij geruisloos.
Wat is dit nou voor bijzondere redenatie? Jij hebt een theorie (die ik niet deel), in IN JOU theorie zou mijn antwoord zichzelf tegenspreken. En dus is van tegenspreken geen sprake. Een ezelsbruggetje: jezelf tegenspreken kan niet met van anderen argumenten waar je niet in gelooft....quote:Op zaterdag 20 juli 2024 05:45 schreef FvanS het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf hier nogal tegen...
Breezer richt zich inderdaad op jongeren, dus waarom zouden ze dan volgens jou reclame maken in de ouderwetse media, waar de jeugd nauwelijks naar kijkt. Marketingtechnisch totaal niet interessant. Kunnen ze beter wat jonge influencers aantrekken voor platforms als tiktok/insta/snapchat.
Ik eet gewoon met bestek dus ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:16 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over “mensen” die saus over de patat gooien.
Alleen bij een patatzakje is dat gedoogd
Ja, misschien bekijk ik ‘t vanuit m’n eigen perceptie. In 2002 was ik 16 en toen leerde ik ongeveer wel bier waarderen en vond ik alle mixdrankjes niet echt cool meerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In 2002 was juist het omslagmoment. Daarvoor was Breezer nog een hip drankje voor yuppen. Maar het "breezersletje" kwam pas echt dat jaar in toen tieners het massaal gingen drinken. Kun je ook terugzien in oude FOK-posts. In 2002 werd dat woord ongeveer uitgevonden.
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Ik mijn beleving was die Breezahcultuur een beetje van 2002 tot ongeveer 2005 en verdween het daarna vrij geruisloos.
Die zijn nooit weggeweest, er waren alleen geen breezers voor ze.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Met het drankje Breezer komt het fenomeen breezerslet waarschijnlijk ook weer terug.
En het naampje zal nu anders zijn.quote:Op zondag 21 juli 2024 08:38 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Die zijn nooit weggeweest, er waren alleen geen breezers voor ze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |