Aws! Zowel jammer als fijnquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:48 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb van het weekend mijn kast eens goed opgeruimd. Ik heb ik denk 3 jaar geleden een mooie broek gekocht maar deze bijna nooit aangehad want hij zat eigenlijk altijd te strak. Dus ik dacht nu he laag ik die weer eens passen. Nu is ie te groot
Herkenbaarquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:48 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb van het weekend mijn kast eens goed opgeruimd. Ik heb ik denk 3 jaar geleden een mooie broek gekocht maar deze bijna nooit aangehad want hij zat eigenlijk altijd te strak. Dus ik dacht nu he laag ik die weer eens passen. Nu is ie te groot
Ik heb echt heel weinig en oude kleding. Even wat nieuwe hoodies en jeans heb ik dan wel verdientquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HerkenbaarDat heb ik ook ooit gehad met een echt toffe broek, die dus helaas te klein was. Nadat ik ineens op het idee kwam dat ie misschien nu wel zou passen, was de broek echt te groot
Stom gevoel is dat hè?
En het is leuk om leuke nieuwe kleren te kunnen kopen, ChildoftheStars!Toch een mooi cadeautje
Super bezig!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, vanaf vandaag kan ik zeggen 20kg afgevallen te zijn
Nu lekker doorbikkelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks dagboek
[ Bericht 7% gewijzigd door Pinuts op 26-10-2024 07:27:42 ]
Ik kom hier bijna nooit meer want ff niet met gewicht bezig (eerder dit jaar met depressie bezig geweest en zo, ff focus op wat anders), maar ff een paar punten:quote:Op donderdag 24 oktober 2024 07:42 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb even wat advies /meningen nodig. Nee dit is niet bedoeld als kijk mij eens goed bezig zijn verhaal, maar oprecht.
De afgelopen 10 jaar heb ik mijn gewicht gestruggeld en vooral veel gejojo-t omdat ik echt een alles of niets mentaliteit had en dan weer heel streng voor mezelf was en dan weer alles at wat los en vast zat.
Nu ben ik over de afgelopen 2 jaar 15 kilo kwijtgeraakt op een goede duurzame manier die prima vol te houden is (het voelt niet eens meer als volhouden maar gewoon als de nieuwe ik) en waar ik ook plezier in heb. Inmiddels zit ik op mijn ultieme droomgewicht (65 kg bij 172 cm) waarvan ik noooit gedacht had dat ik dit ooit zou halen. In mijn hoofd was dit altijd het eindpunt.
Echter, ik zit er lekker in en nu het zo goed gaat zou ik eigenlijk echt graag een keer echt ‘droog’/strak willen zijn. Aan de andere kant, als ik de rest van mijn leven mijn huidige shape zou kunnen behouden zou ik er ook voor tekenen. Ander ding wat ik lastig vind is dat 65 kg altijd klonk als mijn ideale gewicht en alles daaronder vind ik ‘eng’ weinig klinken. Bijv 59,9 klinkt in mijn oren als echt veeeel te licht. Ik doe overigens wel ook aan krachttraining. Er zijn ook wel vriendinnen die zeggen dat mijn gezicht wel ‘spits’ aan het worden is. Dat zie ik ook wel maar bij mijn buik heb ik echt nog wel een vetlaag(je).
Dus ik zit een beetje met het dilemma nu ‘stoppen’ (wel gewoon gezond op maintenance eten) of toch die ultieme shape proberen te behalen en daarna misschien voorzichtig met een bulk beginnen voor meer spiermassa.
Hieronder ook even een huidige shape foto (die ik ook weer redelijk snel weg ga halen)
Thanks dagboek
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 07:42 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb even wat advies /meningen nodig. Nee dit is niet bedoeld als kijk mij eens goed bezig zijn verhaal, maar oprecht.
De afgelopen 10 jaar heb ik mijn gewicht gestruggeld en vooral veel gejojo-t omdat ik echt een alles of niets mentaliteit had en dan weer heel streng voor mezelf was en dan weer alles at wat los en vast zat.
Nu ben ik over de afgelopen 2 jaar 15 kilo kwijtgeraakt op een goede duurzame manier die prima vol te houden is (het voelt niet eens meer als volhouden maar gewoon als de nieuwe ik) en waar ik ook plezier in heb. Inmiddels zit ik op mijn ultieme droomgewicht (65 kg bij 172 cm) waarvan ik noooit gedacht had dat ik dit ooit zou halen. In mijn hoofd was dit altijd het eindpunt.
Echter, ik zit er lekker in en nu het zo goed gaat zou ik eigenlijk echt graag een keer echt ‘droog’/strak willen zijn. Aan de andere kant, als ik de rest van mijn leven mijn huidige shape zou kunnen behouden zou ik er ook voor tekenen. Ander ding wat ik lastig vind is dat 65 kg altijd klonk als mijn ideale gewicht en alles daaronder vind ik ‘eng’ weinig klinken. Bijv 59,9 klinkt in mijn oren als echt veeeel te licht. Ik doe overigens wel ook aan krachttraining. Er zijn ook wel vriendinnen die zeggen dat mijn gezicht wel ‘spits’ aan het worden is. Dat zie ik ook wel maar bij mijn buik heb ik echt nog wel een vetlaag(je).
Dus ik zit een beetje met het dilemma nu ‘stoppen’ (wel gewoon gezond op maintenance eten) of toch die ultieme shape proberen te behalen en daarna misschien voorzichtig met een bulk beginnen voor meer spiermassa.
Hieronder ook even een huidige shape foto (die ik ook weer redelijk snel weg ga halen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks dagboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je zo lekker gaat. Wat anderen zeggen, is niet zo heel interessant. Wat jij voelt en denkt wel.
Ik zou wel uitkijken met blijven focussen op de getallen en toch gaan voor extra kilo's eraf. Je kunt nu met je krachttraining ook gaan voor strakker en meer spieren. Daarvoor hoef je niet eerst vijf kilo af te vallen. Het is vooral wat je eet en hoe je sport dat werkt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Met mij gaat het goed. Na de weken met het voedingsplan met de sportschool ben ik bepaalde dingen uit dat plan blijven doen en een deel is weer gewoon. Daarnaast train ik minstens vier en maximaal zes keer per week, gewoon omdat ik het ontzettend leuk en fijn vindt. Daarmee val ik niet af, maar wordt ik wel strakker en krijg ik meer spieren. Voor mij werkt dat erg goed.quote:Op zondag 27 oktober 2024 07:46 schreef Pinuts het volgende:
Hoe is het met de rest eigenlijk? Het is hier zo rustig de laatste tijd? Even niet met afvallen bezig of gewoon wat minder actief met posten?
quote:Op zondag 27 oktober 2024 08:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]GraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je zo lekker gaat. Wat anderen zeggen, is niet zo heel interessant. Wat jij voelt en denkt wel.
Ik zou wel uitkijken met blijven focussen op de getallen en toch gaan voor extra kilo's eraf. Je kunt nu met je krachttraining ook gaan voor strakker en meer spieren. Daarvoor hoef je niet eerst vijf kilo af te vallen. Het is vooral wat je eet en hoe je sport dat werkt.
Ja precies. Ik merk wel dat ik in de gym nog altijd sterker wordt. Niet heel snel maar er is nog steeds progressie dus daarmee concludeer ik wel dat ik ook langzaam spiermassa aan het opbouwen ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |