abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214811107
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:48 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Goed bezig!
Jij bent ook super bezig!
pi_214811129
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jij bent ook super bezig!
Wat is je allerbeste tip? :)
pi_214811150
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:54 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Wat is je allerbeste tip? :)
Ik ben vegan geworden en een beetje op de koolhydraten letten... Niet echt een super geheim recept ;)
pi_214811166
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ben vegan geworden en een beetje op de koolhydraten letten... Niet echt een super geheim recept ;)
Ha, nee, maar goed, toch een goede tip denk ik! Sowieso die koolhydraten, man... daar zitten toch veel kcal in.
pi_214811189
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:59 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ha, nee, maar goed, toch een goede tip denk ik! Sowieso die koolhydraten, man... daar zitten toch veel kcal in.
Ja, ach :) vooral doen wat je vol kan houden en jezelf af en toe wat gunnen.
Ik geef weinig om dierlijke producten, dus dan is het gemakkelijk. Alleen als je van je dierlijke producten houdt, kies dan bewust :)

Ja, kcals zijn wel mijn knieval. Het is zo moeilijk om genoeg binnen te krijgen... En ja, dat is een luxe-positie als je wil afvallen ;)
pi_214811628
Hier gaat het opzich ook nog lekker. Vanochtend 65,9. Deze week begint mijn volleybaltraining weer dus voor de grap wens gekeken wat het gewicht precies 1 jaar geleden was: 74,3. Dus toch echt wel een mooi resultaat. En nee het gaat niet snel maar wel op een manier die ik prima vol kan houden. Gisteren bijvoorbeeld ook lekker met een vriendin op een terras geluncht. Tijdens mijn 'vroegere' afvalpogingen vond ik dit altijd moeilijk maar sinds ik mezelf totaal geen tijdsdruk meer opleg geniet ik weer echt van die momenten. En gewoon belangrijk om dan niet alles het raam uit te gooien maar eromheen gewoon 'gezond' te eten.

Lijstje vandaag:
O: kwark
L: pistolet parmaham, proteine pudding
D: beef shanghai
S: krachttraining
T: eiwitshake, Aardbeien, kinderchocolade reepje
  maandag 26 augustus 2024 @ 18:22:57 #157
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_214811663
Koolhydraten O+

Morgen even kijken hoe het ervoor staat, aardig wat bewogen, maar ook niet echt op mijn eten gelet (zeldzaam dagje uit met m'n zus) én ongesteld, dus eh.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_214811712
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Koolhydraten O+

Morgen even kijken hoe het ervoor staat, aardig wat bewogen, maar ook niet echt op mijn eten gelet (zeldzaam dagje uit met m'n zus) én ongesteld, dus eh.
^O^ en zulke dagen horen er ook bij :*
pi_214811718
(al zeg ik dat mooi; donderdag komt een vriend en dan heb ik wel wat lekkers in huis gehaald en ik maak me er een beetje druk om _O- slaat nergens op en loslaten zullen we maar zeggen)
pi_214811852
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
(al zeg ik dat mooi; donderdag komt een vriend en dan heb ik wel wat lekkers in huis gehaald en ik maak me er een beetje druk om _O- slaat nergens op en loslaten zullen we maar zeggen)
Precies. Ik heb nu omarmt dat stilstaan ook prima is. Want stel dat je nog 50 jaar te leven hebt, want maakt het dan uit of je nu 1 week eerder of later gewicht x hebt bereikt. Je zal je die gezellige momenten met vrienden/familie veel meer herinneren ipv of je na 3 maanden of na 5 maanden op gewicht was.
pi_214811892
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:46 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Precies. Ik heb nu omarmt dat stilstaan ook prima is. Want stel dat je nog 50 jaar te leven hebt, want maakt het dan uit of je nu 1 week eerder of later gewicht x hebt bereikt. Je zal je die gezellige momenten met vrienden/familie veel meer herinneren ipv of je na 3 maanden of na 5 maanden op gewicht was.
Ja klopt :) en daarnaast zijn er ook nog belansdagen :) en bij een spelletje een stukje chocolade is gewoon fijn. Zo vaak zie ik mijn vriend niet. (ze wonen allemaal ver weg. Als ik eens per maand iemand zie is het veel)
maar ik verwacht geen schokkende dingen op de weegschaal. Doe eromheen normaal en weeg me dan pas maandag weer, dan is het wel weer oké
pi_214849827
Ik heb zo'n geen ruggengraat
Op vrijwilligerswerk was er appeltaart. En iedereen nam... dus ik ook. :@ zeker omdat ze zeiden voor mij speciaal vegan gebakken te hebben. Ben nu boos op mezelf

Dus die taart reken ik als "warm eten" en de andere maaltijden zoals ik altijd doe

En even een kom-op-CotS-moment
Meer ruggengraat en het komt echt wel een keer goed. Nieuw moment nieuwe kansen

Buh!
pi_214850794
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb zo'n geen ruggengraat
Op vrijwilligerswerk was er appeltaart. En iedereen nam... dus ik ook. :@ zeker omdat ze zeiden voor mij speciaal vegan gebakken te hebben. Ben nu boos op mezelf

Dus die taart reken ik als "warm eten" en de andere maaltijden zoals ik altijd doe

En even een kom-op-CotS-moment
Meer ruggengraat en het komt echt wel een keer goed. Nieuw moment nieuwe kansen

Buh!
Lieverd, een keer een stukje taart MAG. Niet je (gezonde) maaltijden gaan skippen, helemaal met je ED geschiedenis. :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_214853161
Een stuk taart is geen warm eten. Ook niet qua kcal. Dat je dan zegt, joh, ik doe een kleinere maaltijd om te compenseren daar kan ik nog een beetje inkomen. Maar met 1 stuk taart in de week gaat echt niet heel je kcaltekort om af te vallen naar de maan. Helemaal niet als je eerder al aangeeft dat je moeite hebt om genoeg kcal te eten op een dag. :?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_214853309
-O- ik doe enkel mijn best...

En ik baal gewoon

Iedereen heeft wel eens zo'n baalmoment. Dat het allemaal even niet lukt zoals wil

[ Bericht 31% gewijzigd door ChildoftheStars op 31-08-2024 21:01:11 ]
pi_214853544
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
-O- ik doe enkel mijn best...

En ik baal gewoon

Iedereen heeft wel eens zo'n baalmoment. Dat het allemaal even niet lukt zoals wil
Dat mag ook en dat hoort erbij. Maar ga zeker niet je avondeten skippen. Ik zou zelf inderdaad een wat kleinere (of kcal armere) avondmaaltijd nemen maar zeker niet overslaan. Een stuk appeltaart is waarschijnlijk 'maar' zo'n 350 kcal. Veel minder dan een normale avondmaaltijd.

Hier momenteel op vakantie. Ik heb met mezelf de afspraak dat ontbijt gewoon kwark/skyr is zodat ik in ieder geval wel voldoende eiwitten binnen heb. Lunch is vaak een stokbroodje (momenteel in frankrijk) en savonds 'vrije' keuze. Ik ben wel erg actief (volgens mijn horloge vandaag 1227 actieve kcal verband, ik weet dit is niet de waarheid, maar ter indicatie). En doel voornamelijk uiteraard heerlijk genieten van mijn vakantie maar wel gewoon goede keuzes maken. Dus niet all out. Maar gisteren bijvoorbeeld een heerlijke pizza gegeten en daar ook heerlijk van genoten. Stabiel blijven op vakantie zou een hele mooie uitkomst zijn (maar ook geen drama als het niet lukt). Lijstje bijvoorbeeld vandaag:
O: skyr + Aardbeien
L: stokbroodje parmaham
T: eiwjtreep
D: biefstuk, frietjes, klein beetje groente
S/B: 40 km fietsen (berg op, berg af) en 20.000 stappen.
  Moderator donderdag 5 september 2024 @ 13:33:42 #167
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_214898898
quote:
7s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Gewicht start weddenschap (06-07-2024): 94,9 kg.
Doelgewicht weddenschap (5% afvallen): 90,1 kg.
Gewicht gistermorgen na ontbijt en een fietstocht van weer 42 km (25-08-2024): 90,6 kg.

Tot nu toe dus 4,3 kg afgevallen, met nog 0,5 kg te gaan voor de winst. Dat gezegd hebbende kwam ik wel weer geheel uitgedroogd terug van de fietsrit en heb ik na het wegen wel gelijk een halve liter water naar binnen gegooid. Dus 91,1 kg is wat realistischer.
Later die week zat ik weer op 90,6 kg, maar afgelopen weekend waren er een paar feestjes (veel wijn en hapjes) en een uitgebreide Indonesische rijsttafel en maar weinig fysieke activiteiten. Vandaar dat de 91,6 kg vanmorgen op de wegschaal me nog meevallen. We gaan vrolijk verder.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_214899108
Ken je dat, dat je naar de supermarkt gaat en je hebt trek en een humeur, maaaaar dat je geen onzin koopt. Mijn humeur is direct weer goed ^O^
(en ja ik gun mezelf heus wel eens wat, maar een keer per week/twee weken. En vandaag dus niet)
  Moderator vrijdag 6 september 2024 @ 11:01:06 #169
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_214906151
Gewicht vanmorgen na ontbijt (06-09-2024): 90,9 kg.

4 kg afgevallen in twee maanden, met nog 0,8 kg te gaan voor de winst. Wel weer een feestje vanavond, maar de rest van het weekend heb ik om dat er weer af te activeren.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_214914655
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 21:17 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Dat mag ook en dat hoort erbij. Maar ga zeker niet je avondeten skippen. Ik zou zelf inderdaad een wat kleinere (of kcal armere) avondmaaltijd nemen maar zeker niet overslaan. Een stuk appeltaart is waarschijnlijk 'maar' zo'n 350 kcal. Veel minder dan een normale avondmaaltijd.

Hier momenteel op vakantie. Ik heb met mezelf de afspraak dat ontbijt gewoon kwark/skyr is zodat ik in ieder geval wel voldoende eiwitten binnen heb. Lunch is vaak een stokbroodje (momenteel in frankrijk) en savonds 'vrije' keuze. Ik ben wel erg actief (volgens mijn horloge vandaag 1227 actieve kcal verband, ik weet dit is niet de waarheid, maar ter indicatie). En doel voornamelijk uiteraard heerlijk genieten van mijn vakantie maar wel gewoon goede keuzes maken. Dus niet all out. Maar gisteren bijvoorbeeld een heerlijke pizza gegeten en daar ook heerlijk van genoten. Stabiel blijven op vakantie zou een hele mooie uitkomst zijn (maar ook geen drama als het niet lukt). Lijstje bijvoorbeeld vandaag:
O: skyr + Aardbeien
L: stokbroodje parmaham
T: eiwjtreep
D: biefstuk, frietjes, klein beetje groente
S/B: 40 km fietsen (berg op, berg af) en 20.000 stappen.
Op die manier balansen op vakantie doe ik ook, en dat werkt enorm goed!

Misschien nog een tip als je net als ik eigenlijk niet echt van het sporten/de sportschool bent;
Er zijn openluchtzwembaden die nog deze hele maand open zijn.
Ik vind het héérlijk meermaals per week buiten baantjes te trekken
  Moderator maandag 9 september 2024 @ 09:44:33 #171
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_214931948
Gewicht gistermorgen na ontbijt en fietstocht van 42 km (08-09-2024): 90,0 kg.

Doel bereikt. *O*
4,9 kg afgevallen. Nu mag ik over 3 maanden maximaal 90,1 kg wegen om de weddenschap te winnen.

Vanmorgen woog ik weliswaar weer 90,6 kg, maar dat was te verwachten. Zo lang ik op 08-12-2024 maar maximaal 90,1 kg weeg. Al ben ik natuurlijk nu wel van plan om door te gaan richting de 85 kg.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_214931969
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2024 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Gewicht gistermorgen na ontbijt en fietstocht van 42 km (08-09-2024): 90,0 kg.

Doel bereikt. *O*
4,9 kg afgevallen. Nu mag ik over 3 maanden maximaal 90,1 kg wegen om de weddenschap te winnen.

Vanmorgen woog ik weliswaar weer 90,6 kg, maar dat was te verwachten. Zo lang ik op 08-12-2024 maar maximaal 90,1 kg weeg. Al ben ik natuurlijk nu wel van plan om door te gaan richting de 85 kg.
*O*
Goed bezig
pi_214977656
Ik ben terug van 2 weken vakantie. Veel gelopen en gefietst, maar ook veel gegeten. Maar we hebben genoten dus dikke prima. Maandag kijken wat de schade is. Nu weer de knop om en weer met goede focus verder.

O: kwark
S: 75 min boksen
L: 2 boterhammen, 2 eieren, plakje ham, beetje 30+ kaas
T: appel
D: pokebowl met zalm (zelfgemaakt)
pi_215079064
:W

Hier gaat het best oké. Val rustig aan af. Het leuke is dat ik merk dat oude kleding weer past
Huidige kleding te groot wordt

In de winter wil ik mezelf verwennen met nieuwe kleding. Eens zien welke maat ik dan heb
pi_215079105
Ik heb van het weekend mijn kast eens goed opgeruimd. Ik heb ik denk 3 jaar geleden een mooie broek gekocht maar deze bijna nooit aangehad want hij zat eigenlijk altijd te strak. Dus ik dacht nu he laag ik die weer eens passen. Nu is ie te groot _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')