Niet lullig bedoeld maar ik adviseer je echt om bij Twitter weg te blijven. Dit is lang niet de eerste keer dat je dubieuze news accounts hier neergooid en je jezelf daarna moet corrigeren. Twitter zit vol met nep nieuws en framing zowel aan de linker en rechterkant.quote:Op maandag 22 juli 2024 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je de tijden gechecked?
En nou nou, je hebt er 1 gevonden die wellicht op dat moment net achterhaald was.
De honderden voorbeelden waarin moedwillig de achtergrond van de daders is weggemoffeld, die negeer je.
Cherry picken heet dat, dat mag, maar je weet zelf dat je uiteindelijk gewoon fout zit.
Leuk advies Ursula, maar nee dank je.quote:Op maandag 22 juli 2024 16:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar ik adviseer je echt om bij Twitter weg te blijven. Dit is lang niet de eerste keer dat je dubieuze news accounts hier neergooid en je jezelf daarna moet corrigeren. Twitter zit vol met nep nieuws en framing zowel aan de linker en rechterkant.
Als je graag een rechts geluid wilt zullen er toch alternatieven zijn, zoals Telegraaf of een ander krantje? Waar in elk geval nog een beetje journalistiek bedreven wordt.
Dat maak je er helemaal zelf vanquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:42 schreef thedeedster het volgende:
Tragische kwestie. Punt is. De verdachte is opgepakt.
Kap met polariserende speculaties en laat het aan de rechter.
Ach ja...Schimmelpenninck...nuff said.quote:
Wat je ook van Schimmelpenninck vindt, hij heeft hier best een punt.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach ja...Schimmelpenninck...nuff said.
Er is geen smeriger onderkruipsel dan die Schimmelpenninck.quote:
Niet echt, tenzij je een net afgestudeerde student INTERSECTIONAL POSTCOLONIALISM WHITENESS bentquote:Op maandag 22 juli 2024 19:28 schreef recursief het volgende:
[..]
Wat je ook van Schimmelpenninck vindt, hij heeft hier best een punt.
We weten allemaal hoe de 'progressieven' op de Islam zouden reageren als het grootste deel van de moslims autochtone zou zijn.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
De meeste moslims hebben een 'kleurtje'. Dat, en alleen dat, betekent dat hele hordes deugkneuzende 'witte' progressieven maar een lans blijven breken voor aanhangers van een aartsconservatieve religie die qua denkbeelden over vrouwen, homo's en andersdenkenden niet onderdoet voor een calvinistische predikant anno 1618.
De doodgravers van rechten van homo's, vrouwen en andersdenkenden, met hun pathologische angst verweten te worden racistisch te zijn.
Wees er trots op, 'progressief' Nederland. Jullie, en alleen jullie, zullen schuldig zijn aan de telooorgang van de hier zwaar bevochten rechten van minderheden
Veel plezier alvast, volgend jaar, bij het 'meedoen met zo'n gezellige en inclusieve' iftar.
Dat is inderdaad doodvermoeiend. Het liefst zou ik zien dat de media en politici zich meer verbindend opstellen, maar zo werkt de wereld helaas niet.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:58 schreef FYazz het volgende:
Ik vind het een verheven polariserende column van Sander.
Die soms echt wel goede dingen kan zeggen (en soms ook niet), en dit soort stellige columns over 'domrechts' dragen niets bij aan het oplossen van de onderlinge verdeeldheid ofwel dat beide kanten beter naar elkaar gaan luisteren.
De andere kant is dat de reacties erop, die dan weer even polariserend zijn maar dan over 'links/progressieve deugers', ook totaal niets bijdragen.
Misschien moeten we al die ophitsers aan beide kanten eens gaan negeren. Laat ze lekker met elkaar bekvechten in de eigen bubbel.
Het is toch doodvermoeiend dat alles maar draait om vingertjes wijzen, argwaan hebben naar de ander en elkaar klem te zetten.
Enge vrouw- en homohatende conservatieve engerds natuurlijk.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:04 schreef ISVV het volgende:
[..]
We weten allemaal hoe de 'progressieven' op de Islam zouden reageren als het grootste deel van de moslims autochtone, blanke Nederlanders waren.
Kritiek op islam = racisme.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:05 schreef Triggershott het volgende:
Advocaat Anis Boumanjal, die de nabestaanden bijstaat, laat weten dat de familie het belangrijk vindt dat een eventueel racistisch motief nadrukkelijk wordt onderzocht. Volgens regionale media was de 25-jarige Hamza als minderjarige overigens zelf betrokken bij meerdere gewapende overvallen en kreeg hij om die reden een zogeheten PIJ-maatregel opgelegd, in de volksmond bekend als jeugd-tbs. Een OM-woordvoerder mag daarover niets zeggen. Advocaat Boumanjal reageert geïrriteerd op vragen hierover. ‘Ik weet daar niets van en het lijkt me ook niet relevant op dit moment, vindt u wel? Die jongeman is net overleden.’
In een interview in de regionale krant BN/DeStem sprak hij toen de achteraf bezien nogal beladen woorden: ‘Het is waar dat pistolen gemaakt worden om mensen dood te schieten. Maar dat is niet iets waar verzamelaars bij stilstaan.’
Ook wel betuttelracisme genoemd.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Enge vrouw- en homohatende conservatieve engerds natuurlijk.
Maar ja, dat kleurtje: nu moet gemaand worden tot 'respect voor diversiteit' en vooral heel veel nuance.
Hypocrieten
Op Linkedin ook weer, allemaal van die 'witte' deugneuzen die de tenenkrommende janksessie van Esmah Lalah liken en bejubelen als teken van 'dapperheid' en 'moed'.quote:
Zet ff linkjes bij je quotes plsquote:Op maandag 22 juli 2024 20:05 schreef Triggershott het volgende:
Advocaat Anis Boumanjal, die de nabestaanden bijstaat, laat weten dat de familie het belangrijk vindt dat een eventueel racistisch motief nadrukkelijk wordt onderzocht. Volgens regionale media was de 25-jarige Hamza als minderjarige overigens zelf betrokken bij meerdere gewapende overvallen en kreeg hij om die reden een zogeheten PIJ-maatregel opgelegd, in de volksmond bekend als jeugd-tbs. Een OM-woordvoerder mag daarover niets zeggen. Advocaat Boumanjal reageert geïrriteerd op vragen hierover. ‘Ik weet daar niets van en het lijkt me ook niet relevant op dit moment, vindt u wel? Die jongeman is net overleden.’
In een interview in de regionale krant BN/DeStem sprak hij toen de achteraf bezien nogal beladen woorden: ‘Het is waar dat pistolen gemaakt worden om mensen dood te schieten. Maar dat is niet iets waar verzamelaars bij stilstaan.’
Ik vind de hypocrisie van de andere club blootleggen door middel van polariseren geen goede reden alsook geen goed middel.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik de hypocrisie van die club verafschuw.
Plus dat ze natuurlijk al enkele tijden de media op hun hand hebben.
Die andere club is voor geen enkele rede vatbaar. Dat uitgerekend ik, met mijn staat van dienst hier en elders, door lidmaten van deze sekte wordt verweten 'racistisch' en 'conservatief' te zijn, zegt genoeg.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:16 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik vind de hypocrisie van de andere club blootleggen door middel van polariseren geen goede reden als middel. Je blijft hiermee ook in een cirkel draaie, want de andere club reageert met eenzelfde polariserende toon.
Je kunt ook zonder termen als domrechts en deugkneuzen etc. een punt maken.
Je kunt ook met een gezonde kritische blik en met begrip/interesse in de ander de hypocrisie blootleggen ipv puur vanuit de aanval en afkeur op de mening/actie van de ander.
Ik ook.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:05 schreef oblo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad doodvermoeiend. Het liefst zou ik zien dat de media en politici zich meer verbindend opstellen, maar zo werkt de wereld helaas niet.
Nou, hij schijnt ook diversiteit te hebben met neuken. En van wat ik begreep niet met medeweten van zijn vriendin (als dat anders is: b'vo).quote:Op maandag 22 juli 2024 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Schimmelpenninck is zo'n 13 in een dozijn grachtengordeliaan wiens enige diversiteit bestaat uit het plaatsen van bestellingen op thuisbezorgd.
Dit blijft inderdaad fascinerend om te aanschouwen.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die andere club is voor geen enkele rede vatbaar. Dat uitgerekend ik, met mijn staat van dienst hier en elders, door lidmaten van deze sekte wordt verweten 'racistisch' en 'conservatief' te zijn, zegt genoeg.
Nee, de grens is bereikt. We hebben hier van doen met een onbelezen, fanatische roedel van met 'witte erfschuld' behepte charlatans die juist zelf enkel nog in kleur en ras kunnen denken, en daarmee alles wat met progressivisme en Verlichting te maken heeft naar het graf dragen.
Dat eeuwige gedweep met de islam, alsof het een oh zo eenhoorn en regenboog gekleurde religie van tolerantie en begrip en inclusie is, daar moet gewoon korte metten mee gemaakt worden.
VOORAL voor onze vrouwen en homo's.
Ja, ja ... de andere club is.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die andere club is voor geen enkele rede vatbaar. Dat uitgerekend ik, met mijn staat van dienst hier en elders, door lidmaten van deze sekte wordt verweten 'racistisch' en 'conservatief' te zijn, zegt genoeg.
Nee, de grens is bereikt. We hebben hier van doen met een onbelezen, fanatische roedel van met 'witte erfschuld' behepte charlatans die juist zelf enkel nog in kleur en ras kunnen denken, en daarmee alles wat met progressivisme en Verlichting te maken heeft naar het graf dragen.
Dat eeuwige gedweep met de islam, alsof het een oh zo eenhoorn en regenboog gekleurde religie van tolerantie en begrip en inclusie is, daar moet gewoon korte metten mee gemaakt worden.
VOORAL voor onze vrouwen en homo's.
Bij Real Time was het weer tijd voor future headlines. Een daarvan:quote:Op maandag 22 juli 2024 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
De meeste moslims hebben een 'kleurtje'. Dat, en alleen dat, betekent dat hele hordes deugkneuzende 'witte' progressieven maar een lans blijven breken voor aanhangers van een aartsconservatieve religie die qua denkbeelden over vrouwen, homo's en andersdenkenden niet onderdoet voor een calvinistische predikant anno 1618.
De doodgravers van rechten van homo's, vrouwen en andersdenkenden, met hun pathologische angst verweten te worden racistisch te zijn.
Wees er trots op, 'progressief' Nederland. Jullie, en alleen jullie, zullen schuldig zijn aan de telooorgang van de hier zwaar bevochten rechten van minderheden
Veel plezier alvast, volgend jaar, bij het 'meedoen met zo'n gezellige en inclusieve' iftar.
Dat interesseert me nul.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:26 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ja, ja ... de andere club is.
En die club vindt weer wat van dat andere clubje en beide doen ze bijvoorbaat al niet meer naar elkaar luisteren.
Wat de ene club ook zegt, het is domrechts. En wat de andere club ook zegt, het is deugkneuzen links.
Wees eerlijk.
Hoeveel mensen van de andere polariserende club heb jij weten te overtuigen met jouw polariserende houding? Met hoeveel van die andere clubleden heb jij echt verbinding gemaakt en zijn jullie nader tot elkaar gekomen?
Wat heeft het 'jouw' clubje en het andere clubje concreet gebracht door zo te polariseren?
Die 'hij doet hetzelfde' begrijp ik niet.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:57 schreef oblo het volgende:
Maar hij heeft toch gewoon een punt over dat telegraaf artikel? Het leest niet echt objectief en geen woord over het online profiel van de dader.
Dat hij vervolgens precies doet wat de telegraaf ook doet met zijn “extreemrechtse moordpartij” is wel cringe.
Dat zou dan juist weer kunnen wijzen op dat het motief niet racistisch van aard was.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:05 schreef Triggershott het volgende:
Ook de vrouw van Hamza leek volgens haar niet op de hoogte van een conflict, merkte ze toen ze afgelopen week langsging om haar condoleances over te brengen. ‘Zijn vrouw vertelde me dat Hamza en mijn buurman soms gewoon gezellig met elkaar kletsten over auto’s.’
Je bent/doet dus net zoals Sander.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat interesseert me nul.
Ik kan in ieder geval met gerust hart naar mezelf kijken in de spiegel, wetende dat ik mijn progressieve en Verlichtings-idealen niet verloochend heb voor wat likes van 'witte' deugkneuzen en hun religieuze 'broeders en zusters'
Schouderklopjes interesseren me ook nul.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:36 schreef FYazz het volgende:
[..]
Je bent/doet dus net zoals Sander.
Maar dan met een ander smaakje.
Maar goed, dan blijven jullie beide jezelf schouderklopjes geven omdat jullie heldhaftig blijven staan voor de eigen waarheid (over de ander) en omdat jullie dat andere clubje toch echt even de waarheid hebben verteld (die vervolgens helemaal niet naar jullie hebben geluisterd).
Het andere clubje zegt hetzelfde.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Schouderklopjes interesseren me ook nul.
Mij interesseren de rechten van vrouwen, homo's en andersdekenen/ongelovigen.
Ooit was dat heel 'progressief'.
Hij beticht de telegraaf ervan deze moord af te doen als “parkeerruzie” door selectief om te gaan met de informatie.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die 'hij doet hetzelfde' begrijp ik niet.
Elke club die de islam continu met fluwelen handschoentjes aanpakt en zegt op te komen voor die rechten neem ik dus totaal niet serieus.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:39 schreef FYazz het volgende:
[..]
Het andere clubje zegt hetzelfde.
Maar jullie horen elkaar niet meer
Niet projecteren svpquote:Op maandag 22 juli 2024 19:35 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Er is geen smeriger onderkruipsel dan die Schimmelpenninck.
Ok, laten we er even vanuit gaan dat Wilders en Duk aangesproken moeten kunnen worden op de handelingen van hun volgers, kunnen we het er dan over eens zijn dat hetzelfde gezegd kan worden over de imams van de moskeeen waar de Mohammded B's en de Gokmen T's van deze wereld hun inspiratie opdeden?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:28 schreef recursief het volgende:
[..]
Wat je ook van Schimmelpenninck vindt, hij heeft hier best een punt.
Ook nooit over het oproepen om zwarte piet voor zijn kop te schoppen, of Tofik die tijdens ramadan mensen op een terras wil sniperen, zal toeval zijnquote:Op maandag 22 juli 2024 21:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ok, laten we er even vanuit gaan dat Wilders en Duk aangesproken moeten kunnen worden op de handelingen van hun volgers, kunnen we het er dan over eens zijn dat hetzelfde gezegd kan worden over de imams van de moskeeen waar de Mohammded B's en de Gokmen T's van deze wereld hun inspiratie opdeden?
Want daar heb ik Schimmelkut nooit op kunnen betrappen.
Dat is helemaal niet wat Schimmelpenninck zegt.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ok, laten we er even vanuit gaan dat Wilders en Duk aangesproken moeten kunnen worden op de handelingen van hun volgers
Nou dat is dus zo klaar als een klontje, hij was overduidelijk verward. Classificeren we dat niet altijd zo?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:05 schreef Triggershott het volgende:
De grote vraag is wat Gerben van V. bezielde, toen hij zijn wapen richtte op de jonge vader. De directe buren van verdachte en slachtoffer zeggen nooit iets te hebben gemerkt van enig conflict.
Ook de vrouw van Hamza leek volgens haar niet op de hoogte van een conflict, merkte ze toen ze afgelopen week langsging om haar condoleances over te brengen. ‘Zijn vrouw vertelde me dat Hamza en mijn buurman soms gewoon gezellig met elkaar kletsten over auto’s.’
Omdat de andere een isolationistische mafkees is.quote:
Link?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:27 schreef VEM2012 het volgende:
Co-founder of Queers for Palestine visits Gaza, changes his mind
Volgens deze redenatie kan Schimmelpenninck zélf ook verantwoordelijk gehouden worden voor eventuele acties van zíjn volgers.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ok, laten we er even vanuit gaan dat Wilders en Duk aangesproken moeten kunnen worden op de handelingen van hun volgers, kunnen we het er dan over eens zijn dat hetzelfde gezegd kan worden over de imams van de moskeeen waar de Mohammded B's en de Gokmen T's van deze wereld hun inspiratie opdeden?
Want daar heb ik Schimmelkut nooit op kunnen betrappen.
https://nos.nl/artikel/25(...)mpersgat-langer-vastquote:Verdachte dodelijke schietpartij Stampersgat langer vast
De man die verdacht wordt van het doodschieten van zijn 25-jarige buurman in Stampersgat moet langer in de cel blijven. Dat heeft de raadkamer van de rechtbank in Breda bepaald.
Dat zou sws niet kunnen want alleen Marokkanen zorgen voor ellende rondom voetbalwedstrijden las ik net.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:50 schreef Triggershott het volgende:
Wat zat Gerben te doen een uur of twee voordat hij Hamza doodschoot (nacht van 10 op 11 juli)? Hij draaide door nadat Engeland Nederland uitschakelde?
Waarschijnlijk op zoek naar het Weideveen-topique.quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Bedankt voor je constructieve bijdrage, mooie kick.
quote:In juli werd Hamza el Baghdadi (25) doodgeschoten door een buurman in Stampersgat. Al gauw gingen verhalen over een racistisch motief, maar dat is nog maar de vraag. Volgens de rechtbank in Breda staat er niks daarover in het dossier. Het Openbaar Ministerie (OM) wil nu geen conclusie trekken omdat het onderzoek nog loopt. De schutter zegt dat hij bezorgd is over alle verhalen die de ronde doen. "Ik vind het stuitend dat ik neergezet word als een of andere racist die om zich heen heeft lopen schieten."
De schutter Gerben van V. (55) beroept zich op zelfverdediging en wijst naar Hamza: "Hij is de aanstichter van het geheel geweest." Het OM heeft Van V. aangeklaagd voor moord of doodslag.
De zitting maandagmiddag begon met een korte mededeling van de rechtbankvoorzitter. Die merkte op dat er veel belangstelling is van de media, vanaf het eerste moment. "De grote belangstelling en opnames zijn vanwege het mogelijke motief. Maar we hebben in de vijfhonderd pagina’s dossier die er nu zijn geen aanknopingspunt gevonden voor een racistisch motief. Dat is belangrijk om vooraf te zeggen", zei de rechter.
De officier van justitie benadrukte dat zij nog geen conclusies wil trekken. "Het benoemen van motieven kan het OM pas doen als alles is onderzocht. Onderzoek naar zijn socialemediauitingen is nog steeds in volle gang. Wij kunnen nog geen uitspraak doen over het motief of mogelijke motieven."
Bekentenis
De officier vertelde ook dat verdachte Gerben van V. tot nu toe vier keer is gehoord door de politie. "Hij heeft telkens aangegeven meermaals op het slachtoffer te hebben geschoten", zei de officier. Er loopt nog volop onderzoek naar onder meer schotresten. In februari of maart komt er een rapport over de hulzen.
Een psychiater had al een gesprek met de verdachte. En er zijn geen aanwijzingen voor een ziekte of stoornis. Wel autistische trekken, maar er is geen nader persoonlijk onderzoek nodig, is het advies. Het OM volgt dat op.
Geen racist
Van V. wilde zelf ook nog kort wat kwijt. “Het eerste schot is in de woning zelf gevallen. Van binnen naar buiten, dat was het eerste.” En hij deed dat omdat hij zich verdedigde. "Ik beroep me op zelfverdediging, noodweer. Hij is de aanstichter van het geheel geweest. Ik vind het stuitend dat ik neergezet wordt als een of andere racist die om zich heen heeft lopen schieten."
Van V. zei dat hij het zwaar heeft in het huis van bewaring. "Mijn veiligheid in de PI in Grave is niet gegarandeerd. Dat vind ik nogal zorgelijk. Ik zit al twee weken in beveiligde detentie in Grave. Dat vind ik wel belangrijk om te benoemen." Volgens Van V. lijden ook zijn familieleden onder de beschuldigingen en durft niemand te getuigen.
Meer wapens
Van V. verklaarde bij de politie dat hij Hamza met een Mauser-handvuurwapen zou hebben gedood. Maar de officier van justitie vertelde dat in het huis van Van V. meer wapens zijn gevonden, "Ik heb alle wapens in beslag laten nemen.” Ze bevestigde dat het nog niet honderd procent vast staat dat Hamza met het Mauser-handvuurwapen is gedood, vandaar het onderzoek naar de hele collectie.
Hoe groot die collectie was, is niet bekendgemaakt. Van V. was verzamelaar en had een vergunning. Hij voegde daar ook nog wat aan toe. "Ik was bezig met de verkoop van de collectie. Vrijdag voor de schietpartij zijn de laatste foto’s gemaakt."
Nabestaanden
De zitting van maandag was de eerste in deze zaak en daarmee de openbare start van het proces. Er was veel belangstelling. De weduwe en kinderen van Hamza zaten in de zaal. Samen met hun slachtofferadvocaat. Die vond het 'ongepast' dat de rechtbank nu al motieven uitsluit terwijl het onderzoek nog loopt.
De rechters benadrukten nogmaals. "Wij lezen ook kranten en kijken ook tv en wij hebben een dossier. Bij de huidige stand van het onderzoek - en er is al veel socialemediaonderzoek gedaan - hebben we geen aanleiding om te veronderstellen dat meneer Van V. het heeft gedaan uit racistische overwegingen.” Daarna voegde de rechtbankvoorzitter er nog eens expliciet aan toe: "Op dit moment"
De advocaat van de verdachte deed geen verzoeken voor het opheffen van zijn voorarrest. De zaak gaat verder op 8 januari. Wanneer het proces inhoudelijk is dat is nog onbekend.
https://www.omroepbrabant(...)nt-dat-hij-racist-is
Vergelijkbaar met Asmerom Z., de eerste zaak omtrent straatintimidatie, die zonder advocaat het iets onderschat had laatst. Ook daar heel veel media.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:04 schreef Tekaschi het volgende:
Geen racistische moord dus, al die "journalisten" (proest) en politici weer helemaal voor niets een tweedeling veroorzaakt in de maatschappij. Toch apart hoe snel er naar racisme wordt gewezen en hoeveel aandacht er voor was, nog aparter dat dit andersom nooit gebeurd, de media aandacht dan racistische aanvallen zijn er dagelijks op autochtone Nederlanders.
Hopelijk snel meer duidelijkheid, want als het eerste schot vanuit zijn woning is gevallen zal die Hamza wel agressief zijn geweest, had natuurlijk al een heel verleden en strafblad.
Dat je niet veilig bent in de gevangenis is niet raar, het zit daar vol met Hamza's en Hamza kan de grootste crimineel op aarde zijn, de loyaliteit in die kringen kent geen grenzen.
Vraag mij wel af of al die schreeuwende islamitische politici, die het veelvoud aan racisme andersom altijd doodzwijgen of downplayen, en een Jihad probeerden te starten nu hun excuses aanbieden? Lol wat zeg ik, die jutten hun islamitische achterban nog wel even lekker verder op.
Denk eerder dat de mensen die zijn x account bekeken hebben, daar 2 berichten over moslims vonden, 50 over christen, 100 over Joden, 150 over vrouwen en 200 over de PVV vooral racistisch zijn om de focus alleen op die over moslims te leggen. Types zoals Sander Schimmelpennick die hele haatzaai columns schreef over Wierd Duk, Wilders en de dom rechtse PVV stemmer, of Tofik Dibi, Kati Piri en Esmah Lahlah die meteen hun haat voor Nederlanders konden spuien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:25 schreef Killumination het volgende:
Zou de rechter ook een racist zijn?
Ach ja, je denkt….quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:34 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Denk eerder dat de mensen die zijn x account bekeken hebben, daar 2 berichten over moslims vonden, 50 over christen, 100 over Joden, 150 over vrouwen en 200 over de PVV vooral racistisch zijn om de focus alleen op die over moslims te leggen. Types zoals Sander Schimmelpennick die hele haatzaai columns schreef over Wierd Duk, Wilders en de dom rechtse PVV stemmer, of Tofik Dibi, Kati Piri en Esmah Lahlah die meteen hun haat voor Nederlanders konden spuien.
Helemaal mee eens, hadden de eerder opgesomde personen dat ook maar gedaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach ja, je denkt….
Laat dat maar over aan de rechters in deze zaak.
Noodweer exces misschien?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Noodweer? Hij heeft van binnen het huis naar buiten geschoten schijnbaar. Dus als het noodweer was, dan moet er een worsteling ofzo zijn geweest in de deuropening. Hij zal niet het slachtoffer even in de deur hebben laten staan om zijn Mauser te halen, dus opengedaan hebben met de Mauser. Dan lijkt me dat er al een conflict was, maar kun je nog wel van noodweer/zelfverdediging spreken als je een geweer meeneemt naar de deur om die open te doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |