abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juli 2024 @ 23:50:04 #101
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214334025
quote:
5s.gif Op donderdag 18 juli 2024 22:49 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Hoe bedoel je? <Nope>
Dan hebben we daar een rechtspraak voor en sancties. De doodstraf is hier al enige tijd afgeschaft, en terecht.

Sowieso, zodra mensen over andere mensen als ongedierte gaan praten kun je je borst nat maken. Wat een gifbelt er dan nog verder onder die hersenpan zit...

Die Gerben is een moordenaar en zal de bak in draaien (terecht); het slachtoffer heeft wellicht ernstige misdrijven begaan, dat is in Nederland nog altijd geen reden om geëxecuteerd te worden, al helemaal niet door vigilantes.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jippie op 19-07-2024 00:56:36 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 18 juli 2024 @ 23:50:27 #102
117098 Hathor
Effe niet
pi_214334029
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 20:30 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Religie i.p.v. cultuur.

Criminelen in gevangenissen worden eerder benaderd zodat ze zich bekeren dan hen te laten vallen.
Omdat er blijkbaar in de islam een behoefte bestaat aan het bekeren van criminele labiele elementen, zoals een Joram van Klaveren, of een Arnoud van Doorn. Moet je trots op zijn als zulke pannenkoeken zich geroepen voelen om zich bij je aan te sluiten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 18 juli 2024 @ 23:51:30 #103
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214334040
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 23:50 schreef Hathor het volgende:

[..]
Omdat er blijkbaar in de islam een behoefte bestaat aan het bekeren van criminele labiele elementen, zoals een Joram van Klaveren, of een Arnoud van Doorn. Moet je trots op zijn als zulke pannenkoeken zich geroepen voelen om zich bij je aan te sluiten.
De variant die hij predikt staat kindhuwelijken, concubines, polygamie en slavinnen toe. Logisch dat criminelen daar voor vallen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214334154
Ik ben tegen racisme. :{
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 19 juli 2024 @ 00:14:48 #106
3542 Gia
User under construction
pi_214334233
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 20:32 schreef Triggershott het volgende:
nee, je ziet ons ook geen campagne voeren om hem uit de gevangenis te krijgen nadat hij een woningoverval heeft gepleegd.
Wil je zeggen dat er wel campagne wordt gevoerd om Gerben uit de gevangenis te krijgen?

Vrijwel iedereen is het erover eens dat hij bestraft moet worden voor moord of doodslag.
pi_214334287
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dan hebben we daar een rechtspraak voor en sancties. De doodstraf is hier al enige tijd afgeschaft, en terecht.

Sowieso, zodra mensen over andere mensen als ongedierte gaan praten kun je je borst nat maken. Wat een gifbelt er dan nog verder onder die hersenpan zit...

Die Gerben is een moordenaar en zal de bak in draaien (terecht); het slachtoffer heeft wellicht ernstige misdrijven begaan, dat is in Nederland nog altijd geen reden om geëxecuteerd te worden, al helemaal niet door vigilantes.
Moge de Heer jou zegenen voor je mooie post.
pi_214335061
quote:
Zeker. Bewezen zaken kunnen gewoon benoemd worden.

Dat je vervolgens, bijna 'content', een betoog houdt over het foute gedrag van het slachtoffer en ook zo blijft focussen op het foute gedrag en schuld hebben van het slachtoffer en het nieuws gebruikt om te generaliseren blijf ik wel wat onfris vinden.

Denk dat er genoeg andere topics zijn waarin je jouw mening over en ervaringen met moslims en politiek kunt uiten (en waar je ook al jaren de ruimte voor krijgt). Persoonlijk hoeft dat voor mij niet in een topic over moord en over de rug van het slachtoffer.

[ Bericht 1% gewijzigd door FYazz op 19-07-2024 08:39:04 ]
  vrijdag 19 juli 2024 @ 10:39:58 #109
3542 Gia
User under construction
pi_214336091
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 08:30 schreef FYazz het volgende:

[..]
Zeker. Bewezen zaken kunnen gewoon benoemd worden.

Dat je vervolgens, bijna 'content', een betoog houdt over het foute gedrag van het slachtoffer en ook zo blijft focussen op het foute gedrag en schuld hebben van het slachtoffer en het nieuws gebruikt om te generaliseren blijf ik wel wat onfris vinden.

Denk dat er genoeg andere topics zijn waarin je jouw mening over en ervaringen met moslims en politiek kunt uiten (en waar je ook al jaren de ruimte voor krijgt). Persoonlijk hoeft dat voor mij niet in een topic over moord en over de rug van het slachtoffer.
Punt is, beste Fyazz, dat er hier meteen wordt gewezen naar een moord uit racistisch motief, omdat zaken als ruzie zoeken met de buurt ontkend werden.
Als je in je achterhoofd houdt wat dit slachtoffer in het verleden gedaan heeft, kun je je voorstellen (althans ik wel) dat het geen lieverdje was in de buurt en dat het heel goed mogelijk is dat hij deze dader tot het uiterste getergd heeft. Buurtbewoners kunnen hiervoor getuigen.

Het feit dat Gerben naar racisme neigende content heeft geplaatst, wil niet per definitie zeggen dat hij Hamza vermoord heeft, omdat het een moslim is. Lijkt mij dat er echt wel wat anders de oorzaak is dat hij tot deze daad is gekomen. En het lijkt mij ook dat het andersom had kunnen zijn. Hamza heeft al eerder messen getrokken, dat had ook hier kunnen gebeuren.

Neemt niet weg dat er nog steeds sprake is van moord of doodslag en dat Gerben hier voor gestraft moet worden. Daar is iedereen het over eens. Maar een verzwarende straf vanwege een racistisch motief lijkt mij moeilijk te bewijzen.
pi_214336243
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 10:39 schreef Gia het volgende:

[..]
Punt is, beste Fyazz, dat er hier meteen wordt gewezen naar een moord uit racistisch motief, omdat zaken als ruzie zoeken met de buurt ontkend werden.
Als je in je achterhoofd houdt wat dit slachtoffer in het verleden gedaan heeft, kun je je voorstellen (althans ik wel) dat het geen lieverdje was in de buurt en dat het heel goed mogelijk is dat hij deze dader tot het uiterste getergd heeft. Buurtbewoners kunnen hiervoor getuigen.

Het feit dat Gerben naar racisme neigende content heeft geplaatst, wil niet per definitie zeggen dat hij Hamza vermoord heeft, omdat het een moslim is. Lijkt mij dat er echt wel wat anders de oorzaak is dat hij tot deze daad is gekomen. En het lijkt mij ook dat het andersom had kunnen zijn. Hamza heeft al eerder messen getrokken, dat had ook hier kunnen gebeuren.

Neemt niet weg dat er nog steeds sprake is van moord of doodslag en dat Gerben hier voor gestraft moet worden. Daar is iedereen het over eens. Maar een verzwarende straf vanwege een racistisch motief lijkt mij moeilijk te bewijzen.
Andersom is het dan natuurlijk ook waar. Dat je als moslim een niet moslim vermoord, wil niet zeggen dat je moord omdat de ander niet moslim is.
pi_214336471
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 10:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Punt is beste Gia dat ik nimmer heb gesteld dat het wel een racistisch motief betreft. Ik zie die link ook niet direct en daar gaat de discussie tussen user en mij ook helemaal niet over.

Maar denk zo dat je dit allemaal niet hebt gelezen omdat je mij per definitie als 'tegenstander' ziet en dus automatisch denkt dat ik het tegenovergestelde vind en me daarom hierop moet aanspreken/corrigeren.
Dat doe je wel vaker namelijk en dan blijkt dat we hetzelfde vinden en reageer je niet meer ...

Of het wel/geen racistisch motief betreft verklaart nog altijd niet de drang om de focus zo eenzijdig op het gedrag en schuld van het slachtoffer te leggen. Of dat nu in deze zaak is of zoals in Weiteveen.
  vrijdag 19 juli 2024 @ 11:21:32 #112
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_214336615
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 11:11 schreef FYazz het volgende:

[..]
Punt is beste Gia dat ik nimmer heb gesteld dat het wel een racistisch motief betreft. Ik zie die link ook niet direct en daar gaat de discussie tussen user en mij ook helemaal niet over.

Maar denk zo dat je dit allemaal niet hebt gelezen omdat je mij per definitie als 'tegenstander' ziet en dus automatisch denkt dat ik het tegenovergestelde vind en me daarom hierop moet aanspreken/corrigeren.
Dat doe je wel vaker namelijk en dan blijkt dat we hetzelfde vinden en reageer je niet meer ...

Of het wel/geen racistisch motief betreft verklaart nog altijd niet de drang om de focus zo eenzijdig op het gedrag en schuld van het slachtoffer te leggen. Of dat nu in deze zaak is of zoals in Weiteveen.
Lijkt mij dat dat soort dingen altijd op een spectrum liggen. Van pro-slachtoffer tot pro-dader.

Als jij stelselmatig op jonge leeftijd door je oom verkracht bent en je besluit op een bezig moment op je 18de om die man eens kapot te schieten dan zal krant-lezend Nederland dat niet zo snel gaan beredeneren vanuit die arme oom en zijn ontnomen toekomst.

Dan is het eigen schuld dikke titten. Doeg. En opgeruimd staat netjes. Zoals de gemeenschap dat ziet.

En hoewel mijn voorbeeld meer richting het "pro-slachtoffer" kant van het spectrum ligt dan deze specifieke zaak...snap ik best wel dat niet iedereen deze op hetzelfde puntje heeft liggen.

Zelf, als iemand met een soortgelijke buurman (mocro diens hond mijn moeder heeft gebeten en die haar buiten heeft laten bloeden waardoor ze zelf naar het ziekenhuis moest rijden... en waar ik nu louter en alleen maar woongenot-vergallende interacties mee heb)... kan me best voorstellen wat deze man allemaal heeft moeten doormaken.

Dus mijn gun-factor voor het slachtoffer uit het nieuwsbericht is wat dat betreft ontiegelijk laag. Ookal heb ik een hekel aan mensen die racistische shit posten.

Maar niet iedereen moet dit maar op jouw manier interpreteren en op dezelfde plek van dat spectrum zetten.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_214336869
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 11:21 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Lijkt mij dat dat soort dingen altijd op een spectrum liggen. Van pro-slachtoffer tot pro-dader.

Maar niet iedereen moet dit maar op jouw manier interpreteren en op dezelfde plek van dat spectrum zetten.
Nogmaals, ik heb bij moord en zedendelicten niet zo'n behoefte om pro-dader te zijn of überhaupt om daar als buitenstaander in te moeten wroeten of een harde mening erover te hebben.

Niets moet inderdaad en ik mag het gewoon onfris en minder fatsoenlijk vinden dat de focus zo op een slachtoffer wordt gelegd. En dat spreek ik ook gewoon uit.
  vrijdag 19 juli 2024 @ 11:46:36 #114
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_214336924
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 11:42 schreef FYazz het volgende:

[..]
Nogmaals, ik heb bij moord en zedendelicten niet zo'n behoefte om pro-dader te zijn of überhaupt om daar als buitenstaander in te moeten wroeten of een harde mening erover te hebben.

Niets moet inderdaad en ik mag het gewoon onfris en minder fatsoenlijk vinden dat de focus zo op een slachtoffer wordt gelegd. En dat spreek ik ook gewoon uit.
- Slachtoffer was een crimineel. of minimaal iemand met een crimineel verleden
- Slachtoffer was een constante treiteraar binnen de relatie en ook richting andere buren

Dat telt gewoon zwaar mee. Dat je dat onsmakelijk vindt is echt bizar.

Je oogst wat je zaait. Als je jaren lang iemands woongenot aan het verkankeren bent.. en die persoon draait dan een keertje gewoon door... tsja...
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_214336997
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 11:46 schreef SpecialK het volgende:

[..]
- Slachtoffer was een crimineel. of minimaal iemand met een crimineel verleden
- Slachtoffer was een constante treiteraar binnen de relatie en ook richting andere buren

Dat telt gewoon zwaar mee. Dat je dat onsmakelijk vindt is echt bizar.

Je oogst wat je zaait. Als je jaren lang iemands woongenot aan het verkankeren bent.. en die persoon draait dan een keertje gewoon door... tsja...
Nee, dat zeg ik helemaal niet.
Ik zeg niet dat ik het gedrag van het slachtoffer niet onfris vindt of dat het geen invloed kan hebben.
Naar ook dat je deze woorden in mijn mond probeert te leggen.

En wat betreft "tsja".
Hoe kijk jij dan naar de uitspraak en bereidheid van buurman om ook vrouw en kind te willen vermoorden. Neem aan dat het voor het kind niet geldt "eigen schuld, dikke bult"?
Nogmaals, slachtoffer was geen lieverdje maar de dader nog minder gelet op de koelbloedige moord maar daar ligt opmerkelijk genoeg niet de focus op.

Lees anders ff mijn post 183 terug. Geeft een duidelijke uitleg en daar laat ik het bij.

[ Bericht 7% gewijzigd door FYazz op 19-07-2024 12:00:07 ]
  vrijdag 19 juli 2024 @ 11:56:05 #116
3542 Gia
User under construction
pi_214337050
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 10:54 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Andersom is het dan natuurlijk ook waar. Dat je als moslim een niet moslim vermoord, wil niet zeggen dat je moord omdat de ander niet moslim is.
Precies. Ook als die moslim op Islamitische sites afgeeft op het verderfelijke westen.
  vrijdag 19 juli 2024 @ 11:58:12 #117
3542 Gia
User under construction
pi_214337078
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 11:11 schreef FYazz het volgende:

[..]

We discussiëren hier met meerdere users en de discussie gaat al vanaf het begin over het al dan niet sprake zijn van een racistisch motief. Aangezien dat tot strafverzwaring kan leiden.
pi_214337104
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De variant die hij predikt staat kindhuwelijken, concubines, polygamie en slavinnen toe. Logisch dat criminelen daar voor vallen.
Het Christendom bedoel je?
pi_214337127
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 11:58 schreef Gia het volgende:

[..]
We discussiëren hier met meerdere users en de discussie gaat al vanaf het begin over het al dan niet sprake zijn van een racistisch motief. Aangezien dat tot strafverzwaring kan leiden.
Nee, jij bemoeit je met/reageert op een discussie tussen Tekaschi en mij over iets waar wij dus helemaal geen discussie over hebben.

En dat doe je wel vaker en nooit biedt je daarna excuus aan dat je iets te voorbarig reageerde ofwel met iets bemoeit wat helemaal niet aan de orde is.
Normaal zeg ik er niks van, maar is warm zat vandaag dus nog meer vermoeiende discussies over iets wat ik niet heb gesteld of waar we het over eens zijn hoef ik niet.
  vrijdag 19 juli 2024 @ 12:03:45 #120
3542 Gia
User under construction
pi_214337132
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 11:51 schreef FYazz het volgende:

Nogmaals, slachtoffer was geen lieverdje maar de dader nog minder gelet op de koelbloedige moord maar daar ligt opmerkelijk genoeg niet de focus op.

Wie zegt dat het een koelbloedige moord was? Ik vind dat nogal een uitspraak, eerlijk gezegd! Juist het feit dat hij dreigde ook nog zijn vrouw en kind dood te schieten, doet mij vermoeden dat hij op dat moment helemaal over de rooien was en absoluut niet koelbloedig.
Dit was geen voorbereide, bewuste moord, eerder een dader die over the edge is geduwd en doordraaide.
pi_214337144
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 12:03 schreef Gia het volgende:

[..]
Wie zegt dat het een koelbloedige moord was? Ik vind dat nogal een uitspraak, eerlijk gezegd! Juist het feit dat hij dreigde ook nog zijn vrouw en kind dood te schieten, doet mij vermoeden dat hij op dat moment helemaal over de rooien was en absoluut niet koelbloedig.
Dit was geen voorbereide, bewuste moord, eerder een dader die over the edge is geduwd en doordraaide.
Ik quote puur de uitspraken van de buurman, waar notabene het artikel van boevennieuws mee begint.

"Koelbloedig, zo omschreef een buurman de 55-jarige Gerben van V. nadat hij de 25-jarige Hamza el Baghdadi had doodgeschoten voor zijn woning in Stampersgat"

Doe jij ook toch? De uitspraken van de buurt aanhalen.

Maar goed, hier heb je ook overheen gelezen omdat je enkel bezig bent met mij ergens op willen pakken ;)
Benieuwd waar je nu mee gaat komen.
  vrijdag 19 juli 2024 @ 12:09:05 #122
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214337196
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 12:00 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Nee, hij verwerpt Jezus als godheid, dus dat is vrij onwaarschijnlijk. Voorts waren vooral Unitaristen erg tegen de slavernij, dus dat zal hij ook niet zijn.

Goede kloon verder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 19 juli 2024 @ 12:38:12 #123
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_214337425
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 11:51 schreef FYazz het volgende:

Lees anders ff mijn post 183 terug. Geeft een duidelijke uitleg en daar laat ik het bij.
Vervelend dat dat je is overkomen. Dat lijkt mij heel frustrerend.

Maar.

1. Ik zou differentiëren tussen mensen die bij de feiten blijven en mensen die de boel bij elkaar verzinnen
2. Als de feiten niet kloppen zou ik aandringen dat mensen zich beseffen dat iets niet klopt.

Ik denk dat, gegeven de feiten en gegeven dat de feiten kloppen, het redelijk is dat mensen een dergelijk moreel oordeel vellen over de situatie. En zolang mensen maar niet hun eigen nieuwe feiten er bij verzinnen of belangrijke feiten expres negeren ... dan zie ik het probleem niet zo dat mensen oordelen hebben.

Alle oordelen die ik hang aan een gebeurtenis zijn ook zo weer veranderd als er nieuwe feiten boven tafel komen.

Maar op basis van dit... lukt het mij met geen mogelijkheid om meer dan de minimale basishoeveelheid empathie op te wekken voor het slachtoffer. Waarmee ik bedoel.. het was een mens en ik gun hem zijn rechten zoals ik Hitler en moeder Teresa ook hun rechten zou gunnen.
  vrijdag 19 juli 2024 @ 13:15:10 #124
3542 Gia
User under construction
pi_214337824
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 12:38 schreef SpecialK het volgende:

Maar op basis van dit... lukt het mij met geen mogelijkheid om meer dan de minimale basishoeveelheid empathie op te wekken voor het slachtoffer. Waarmee ik bedoel.. het was een mens en ik gun hem zijn rechten zoals ik Hitler en moeder Teresa ook hun rechten zou gunnen.
Zo sta ik er ook in. Alleen betreft mijn empathie hooguit de vrouw en het kind in dit verhaal.
Niemand, hoe verrot ook, verdient het om vermoord te worden, maar je kunt mensen tot het uiterste treiteren en op een bepaald moment slaan ze door.

In mijn ogen is het dan doodslag, geen moord, ook niet als hij doelbewust het wapen gepakt heeft. Lijkt mij zeker geen sprake van een racistisch motief, want het is niet zo dat deze man iemand doodschiet omdat het een moslim is. Als dit een Surinamer, een belg of een nederlander was geweest die hem, op deze manier, gedurende langere tijd getreiterd had, had hetzelfde kunnen gebeuren.

Maar goed, dat is allemaal aan de rechtbank. Ik ga zeker geen actie voeren of zo om deze man vrij te krijgen, of strafvermindering. Hij heeft het gedaan en nu is het aan de rechter om hier een oordeel over te vellen.

Vrees alleen wel, gezien het feit dat rechters nogal gevoelig zijn voor druk vanuit de moslimgemeenschap, dat hier wel dat racistisch motief aangehangen gaat worden. Dat vind ik dan jammer, maar ik zal er geen minuut minder om slapen.
  vrijdag 19 juli 2024 @ 13:17:29 #125
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214337841
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 13:15 schreef Gia het volgende:

[..]
Zo sta ik er ook in. Alleen betreft mijn empathie hooguit de vrouw en het kind in dit verhaal.
Niemand, hoe verrot ook, verdient het om vermoord te worden, maar je kunt mensen tot het uiterste treiteren en op een bepaald moment slaan ze door.

In mijn ogen is het dan doodslag, geen moord, ook niet als hij doelbewust het wapen gepakt heeft. Lijkt mij zeker geen sprake van een racistisch motief, want het is niet zo dat deze man iemand doodschiet omdat het een moslim is. Als dit een Surinamer, een belg of een nederlander was geweest die hem, op deze manier, gedurende langere tijd getreiterd had, had hetzelfde kunnen gebeuren.

Maar goed, dat is allemaal aan de rechtbank. Ik ga zeker geen actie voeren of zo om deze man vrij te krijgen, of strafvermindering. Hij heeft het gedaan en nu is het aan de rechter om hier een oordeel over te vellen.

Vrees alleen wel, gezien het feit dat rechters nogal gevoelig zijn voor druk vanuit de moslimgemeenschap, dat hier wel dat racistisch motief aangehangen gaat worden. Dat vind ik dan jammer, maar ik zal er geen minuut minder om slapen.
Hoe kom je bij die onzin?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 19 juli 2024 @ 13:19:08 #126
3542 Gia
User under construction
pi_214337855
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 13:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Hoe kom je bij die onzin?
Ervaringen uit het verleden geven in dit geval wel garanties voor de toekomst.

En nee, ik heb op deze zonnige vrijdag geen zin om voorbeelden met bronnen te gaan zoeken, dus je doet het maar met mijn mening.
  vrijdag 19 juli 2024 @ 13:27:27 #127
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214337956
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 13:19 schreef Gia het volgende:

[..]
Ervaringen uit het verleden geven in dit geval wel garanties voor de toekomst.

En nee, ik heb op deze zonnige vrijdag geen zin om voorbeelden met bronnen te gaan zoeken, dus je doet het maar met mijn mening.
Het is klinkklare nonsens.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_214338033
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 08:30 schreef FYazz het volgende:
Persoonlijk hoeft dat voor mij niet
En laat dit nou eens niemand interesseren.
pi_214339025
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 13:34 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
En laat dit nou eens niemand interesseren.
Blijkbaar wel, want je moet toch constant offtopic op me reageren :*

(Die vervolgens dan verwijderd worden omdat je de policy niet naleeft).
pi_214339285
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 12:00 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Het christendom staat geen polygamie toe.

Mattheus 19:5

quote:
Daarom zal een mens vader en moeder verlaten, en zal zijn vrouw aanhangen, en die twee zullen tot een vlees zijn
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 19 juli 2024 @ 17:51:06 #131
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_214340951
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 15:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Het christendom staat geen polygamie toe.

Mattheus 19:5
[..]

Dat zegt niks over polygamie. Dat betekent alleen, dat ze zullen neuken (voor de voortplanting, natuurlijk, niet voor de lol).
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 19 juli 2024 @ 21:17:12 #132
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214343254
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 17:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Dat zegt niks over polygamie. Dat betekent alleen, dat ze zullen neuken (voor de voortplanting, natuurlijk, niet voor de lol).
Wow, wat een kritiek op religie ineens... nu wel.

En nee, veelwijverij is in het christendom nooit de norm geweest.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 19 juli 2024 @ 21:22:44 #133
66444 Lord_Vetinari
pi_214343341
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wow, wat een kritiek op religie ineens... nu wel.

En nee, veelwijverij is in het christendom nooit de norm geweest.
Wel eens van Koning David gehoord? Of Salomo?
  vrijdag 19 juli 2024 @ 21:24:42 #134
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214343369
quote:
18s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 21:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Wel eens van Koning David gehoord? Of Salomo?
Ja.

Wel eens van Augustinus gehoord?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 19 juli 2024 @ 21:28:11 #135
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214343417
Ach ja, lag voor handen dat de grootste cultuur-relativisten - onbelezen in geschiedkunde, theologie en filosofie - vooral ideologisch te werk gaan altijd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 19 juli 2024 @ 21:32:28 #136
66444 Lord_Vetinari
pi_214343482
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja.

Wel eens van Augustinus gehoord?
Eerder dan jij, vermoedelijk.
  vrijdag 19 juli 2024 @ 21:35:11 #137
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214343535
quote:
18s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 21:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Eerder dan jij, vermoedelijk.
Dat zou kunnen zijn.

Edoch is kennelijk niet blijven hangen dat dankzij dit heerschap alles wat met seksualiteit te maken heeft in het verdomhoekje is gestopt, en zaken als masturbatie, laat staan polygamie, is afgekeurd.

Wat ontzettend fijn dat je probeert een soort 'gelijkheid in achterlijkheid' probeert te forceren; feiten zijn dat veelwijverij nooit een norm is geweest binnen het christendom en op enkele sekten na - Mormonen, zo'n 19 eeuwen na Christus - nooit is gepraktiseerd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214343679
twitter

:')

Ik hoop oprecht dat karma bestaat, walgelijk flutkrantje.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 19 juli 2024 @ 21:47:34 #139
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214343703
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 21:45 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Ja hoor, echt een HEL hier voor aanhangers van de islam.

Flikker toch een heel eind op. Liefst naar een of andere salafistische jubelstaat naar keuze. Uiteraard minder vrijheid en sociale zekerheid daar, maar je bent iig niet in de onzalige compagnie van de racistische, intolerante, hatende Nederlander.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214344283
.

[ Bericht 97% gewijzigd door Pleun2011 op 20-07-2024 00:59:43 ]
  vrijdag 19 juli 2024 @ 22:56:16 #141
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_214344435
Stel je voor:

Angst onder christenen na schietpartij in Utrechtse tram.

Een utopie dat deze headliner het ooit zou hebben gehaald.
pi_214373240
Volkskrantcolumnist: 'Wierd Duk en Geert Wilders hebben Hamza in Stampersgat vermoord' :')
https://www.geenstijl.nl/(...)e-maar-toch#comments
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 22 juli 2024 @ 14:34:30 #143
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_214373274
Wat een walgelijk ideologisch kutblad is de Volkskrant toch. In plaats van nieuws feitelijk te presenteren printen ze gewoon een agenda.
pi_214373286
Moslims hebben altijd zo weinig zelf reflectie.

Hoevaak zijn Nederlanders niet het slachtoffer van misdrijven van moslims, en daar hoor je nooit iets over. Maar is het een keer de andere kant uit...

Overig geloof ik niet dat die gast vermoord is puur omdat hij moslim was. Maar ja, slachtofferrol doet het altijd goed.
  maandag 22 juli 2024 @ 14:40:39 #145
117098 Hathor
Effe niet
pi_214373315
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 21:45 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Hardop gelachen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_214373350
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 22:56 schreef Mubassie het volgende:
Stel je voor:

Angst onder christenen na schietpartij in Utrechtse tram.

Een utopie dat deze headliner het ooit zou hebben gehaald.
Zo waar helaas..
pi_214373478
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 14:34 schreef Richestorags het volgende:
Wat een walgelijk ideologisch kutblad is de Volkskrant toch. In plaats van nieuws feitelijk te presenteren printen ze gewoon een agenda.
Weet je wel wat een column inhoudt :')
pi_214373486
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 14:36 schreef LaDaDiDa het volgende:
Moslims hebben altijd zo weinig zelf reflectie.

Hoevaak zijn Nederlanders niet het slachtoffer van misdrijven van moslims, en daar hoor je nooit iets over.
Toch ben jij zo goed op de hoogte van al die zogenaamde misdrijven.
  maandag 22 juli 2024 @ 15:03:40 #149
396550 Richestorags
pi_214373501
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 15:01 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Weet je wel wat een column inhoudt :')
Het gaat om de combinatie van de toon die ze in hun nieuwsartikelen, gestapeld met hun columns, proberen neer te zetten. Dat is een toon die voortkomt uit een agenda onafhankelijk van wat er feitelijk is gebeurd.
  maandag 22 juli 2024 @ 15:06:23 #150
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_214373520
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 15:03 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het gaat om de combinatie van de toon die ze in hun nieuwsartikelen, gestapeld met hun columns, proberen neer te zetten. Dat is een toon die voortkomt uit een agenda onafhankelijk van wat er feitelijk is gebeurd.
Lijkt de Telegraaf wel
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_214373536
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 15:03 schreef Richestorags het volgende:
Niets mis mee IMHO, objectieve media bestaan niet. Deze kranten komen uit een tijd waar ze openlijk bij een zuil hoorden.

De krant is van oorsprong rooms-katholiek en richt zich sinds de jaren 1960 op de hoger opgeleide lezers.
  maandag 22 juli 2024 @ 15:10:16 #152
396550 Richestorags
pi_214373540
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 15:06 schreef Abrikozentaart het volgende:

[..]
Lijkt de Telegraaf wel
Heb ik gezegd dat dat een kwaliteitskrant is? Ben je werkelijk zo intellectueel lui dat je denkt dat A = kut, B = goed betekent? Echt, reageer dan gewoon niet.
  maandag 22 juli 2024 @ 15:17:52 #153
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_214373599

[ Bericht 100% gewijzigd door Abrikozentaart op 22-07-2024 15:18:53 ]
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  maandag 22 juli 2024 @ 15:30:39 #154
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_214373713
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 15:02 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Dan kun je zelf misschien wel een moslim zijn, maar wat deze user zegt wil je toch niet ontkennen zeker?
  maandag 22 juli 2024 @ 15:37:49 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214373777
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 15:02 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Yep, al doet "de pers" er van alles aan om zoveel mogelijk achter tehouden:

En da's 1 voorbeeld, van de NOS zijn er honderden te vinden inmiddels.

Daarom hebben de mensen zo weinig vertrouwen in de journalistiek inmiddels :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_214373803
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2024 15:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:{w ik wil niet opscheppen maar, ik doe het toch,
ik ben ook Turks
it's ok to be Turk
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_214373806
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Idd...
Harbers treedt af om 'wegmoffelen' misdaadcijfers asielzoekers - https://nos.nl/l/2285712
  maandag 22 juli 2024 @ 15:56:03 #158
396550 Richestorags
pi_214373910
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Mijn God, dat er naar zo'n Youssef wordt geluisterd in plaats van dat hij keihard wordt aangepakt geeft het failliet van het land wel weer aan zeg.
  maandag 22 juli 2024 @ 15:57:33 #159
396550 Richestorags
pi_214373922
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 15:09 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Niets mis mee IMHO, objectieve media bestaan niet. Deze kranten komen uit een tijd waar ze openlijk bij een zuil hoorden.

De krant is van oorsprong rooms-katholiek en richt zich sinds de jaren 1960 op de hoger opgeleide lezers.
Van alles mis mee want ze proberen de publieke opinie te sturen in plaats van nieuws te brengen. Het probleem is dat bijna de gehele mainstream media inmiddels zo is.
  maandag 22 juli 2024 @ 16:07:09 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214374012
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 15:56 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Mijn God, dat er naar zo'n Youssef wordt geluisterd in plaats van dat hij keihard wordt aangepakt geeft het failliet van het land wel weer aan zeg.
In Amsterdam hetzelfde met die Groot Wassink.

Als alles echt in de media zou verschijnen zou de PVV 99% van de stemmen krijgen, daarom doet (oa) de EU er alles aan om dit soort berichten als fake nieuws te bestempelen en te censureren. De "zorgwekkende demografische ontwikkeling" moet en zal met alles wat ze hebben doorgedramd worden.

Waarom? Echt geen idee, er zijn 0,0 positieve invloeden te vinden van massa migratie in het westen.
Get woke, go broke!
pi_214374031
quote:

[..]

[ afbeelding ]

*de wappies
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 22 juli 2024 @ 16:10:06 #162
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214374036
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
*de wappies
Dan zijn de wappies, inmiddels dus aantoonbaar bewezen hierboven, goed geinformeerd :W.
Get woke, go broke!
pi_214374038
beetje raar om over wappies te spreken als destijds de PM door het stof ging maar ok.
pi_214374044
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dan zijn de wappies, inmiddels dus aantoonbaar bewezen hierboven, goed geinformeerd :W.
Je kunt dan vast wel enkele tientallen van de honderden voorbeelden delen?
In Southern Sun
pi_214374046
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:10 schreef vul_maar_in het volgende:
beetje raar om over wappies te spreken als destijds de PM door het stof ging maar ok.
De PM?
In Southern Sun
pi_214374048
Even on-topic: Welke nationaliteit heeft de doodschieter uit Stampersgat eigenlijk? Is dat bekend?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 22 juli 2024 @ 16:12:50 #167
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214374054
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Je kunt dan vast wel enkele tientallen van de honderden voorbeelden delen?
Ja hoor, maar ik ga je huiswerk niet 100% doen voor je, ik geef je een hele kleine opdracht, zoek op X het account "blik op de NOS" en zie de jarenlange propaganda in actie :).
Get woke, go broke!
pi_214374062
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja hoor, maar ik ga je huiswerk niet 100% doen voor je, ik geef je een hele kleine opdracht, zoek op X het account "blik op de NOS" en zie de jarenlange propaganda in actie :).
Terugkrabbelgenot
In Southern Sun
pi_214374070
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
De PM?
sorry Premier.
  maandag 22 juli 2024 @ 16:14:48 #170
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214374075
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Terugkrabbelgenot
Nope, leeg argument :).

Ik geef al 2 voorbeelden, artikel dat ik post en Groot Wassink. Niet genoeg? Jammer dat je zo onwetend bent, kan ik niets aan doen.
Get woke, go broke!
pi_214374078
Ah, wat een verrassend account.

twitter

:').
In Southern Sun
  maandag 22 juli 2024 @ 16:15:30 #172
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_214374082
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:12 schreef recursief het volgende:
Even on-topic: Welke nationaliteit heeft de doodschieter uit Stampersgat eigenlijk? Is dat bekend?
Gerben van V? Lijkt me Japans of iets in die richting.
  maandag 22 juli 2024 @ 16:16:04 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214374088
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[ x ]

Yep, vergeet ook niet "verwarde man" en "jongeren" :W.
Get woke, go broke!
pi_214374089
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nope, leeg argument :).

Ik geef al 2 voorbeelden, artikel dat ik post en Groot Wassink. Niet genoeg? Jammer dat je zo onwetend bent, kan ik niets aan doen.
Lekker zwemmen in je fabeltjesfuik
In Southern Sun
  maandag 22 juli 2024 @ 16:17:03 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214374097
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Lekker zwemmen in je fabeltjesfuik
Een fuik met inmiddels 2 harde bewijzen een een account vol bewijs tegen..

*checkt notes.

Jouw lege posts :').
Get woke, go broke!
pi_214374107
Deze ook, keurig. Zat gewoon in het NOS Journaal, maar dat heeft dit account vast zelf even 'gemist' :').

twitter
In Southern Sun
pi_214374110
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

*checkt notes.

Een account vol bewijs _O-. Lekker blijven trappelen jongen
In Southern Sun
pi_214374117
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

*checkt notes.

Ik zie nu pas dat jouw harde bewijs al van een jaar geleden is.

Figures :').
In Southern Sun
  maandag 22 juli 2024 @ 16:21:07 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214374130
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Een account vol bewijs _O-. Lekker blijven trappelen jongen
Yep, vooralsnog ben jij nog met 0,0, niks, nakkes, nada op de proppen gekomen qua iets dat ook maar in de buurt komt van een tegenargument.

En toch zou IK aan het trappelen zijn. Apart jochie ben je toch :).
Get woke, go broke!
  maandag 22 juli 2024 @ 16:21:54 #180
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214374143
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik zie nu pas dat jouw harde bewijs al van een jaar geleden is.

Figures :').
Ah ja, dingen die "we" al jaren benoemen zijn niet meer geldig omdat ze, in dit geval, van een tijd terug zijn.

Wat een niveau :').
Get woke, go broke!
pi_214374146
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Yep, vooralsnog ben jij nog met 0,0, niks, nakkes, nada op de proppen gekomen qua iets dat ook maar in de buurt komt van een tegenargument.

En toch zou IK aan het trappelen zijn. Apart jochie ben je toch :).
Nee precies, ik toon verder niet aan hoe dat fameuze account waar je altijd mee schermt met HONDERDEN voorbeelden eigenlijk geen reet voorstelt

In Southern Sun
pi_214374148
hou maar op deze gast is hopeloos.
  maandag 22 juli 2024 @ 16:23:01 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214374152
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nee precies, ik toon verder niet aan hoe dat fameuze account waar je altijd mee schermt met HONDERDEN voorbeelden eigenlijk geen reet voorstelt

Nee, dat deed je inderdaad totaal niet. De eerste post met de waarheid van je in dit topic :7.
Get woke, go broke!
pi_214374153
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:22 schreef vul_maar_in het volgende:
hou maar op deze gast is hopeloos.
Agreed.
In Southern Sun
pi_214374157
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, dat deed je inderdaad totaal niet. De eerste post met de waarheid van je in dit topic :7.
Zo blind word je dus in een fabeltjesfuik. Eigenlijk best treurig ook :{.
In Southern Sun
  maandag 22 juli 2024 @ 16:23:36 #186
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_214374159
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[ x ]

Elke Europeaan zou voor zijn eigen bestwil voor de Democraten moeten zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 22 juli 2024 @ 16:24:39 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214374173
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Zo blind word je dus in een fabeltjesfuik. Eigenlijk best treurig ook :{.
De fabeltjesfuik vol bewijzen, wederom, tegen jouw "je hebt ongelijk" diarree zonder inhoud.
Get woke, go broke!
pi_214374195
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Waarom vind je dat?
pi_214374200
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]
De fabeltjesfuik vol bewijzen, wederom, tegen jouw "je hebt ongelijk" diarree zonder inhoud.
Het is inderdaad wel een bewijs van een fabeltjesfuik dat dat X account vorige week nog 'vergat' dat Leeds wel degelijk gewoon in het NOS Journaal zat.
In Southern Sun
  maandag 22 juli 2024 @ 16:28:13 #190
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214374214
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Het is inderdaad wel een bewijs van een fabeltjesfuik dat dat X account vorige week nog 'vergat' dat Leeds wel degelijk gewoon in het NOS Journaal zat.
Heb je de tijden gechecked?

En nou nou, je hebt er 1 gevonden die wellicht op dat moment net achterhaald was.

De honderden voorbeelden waarin moedwillig de achtergrond van de daders is weggemoffeld, die negeer je.

Cherry picken heet dat, dat mag, maar je weet zelf dat je uiteindelijk gewoon fout zit.
Get woke, go broke!
pi_214374250
quote:
4s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Heb je de tijden gechecked?

En nou nou, je hebt er 1 gevonden die wellicht op dat moment net achterhaald was.

De honderden voorbeelden waarin moedwillig de achtergrond van de daders is weggemoffeld, die negeer je.

Cherry picken heet dat, dat mag, maar je weet zelf dat je uiteindelijk gewoon fout zit.
Ben je het zelf dat account :D?
In Southern Sun
  maandag 22 juli 2024 @ 16:31:59 #192
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214374260
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ben je het zelf dat account :D?
Nee :).

Wederom geen enkel argument alleen een domme aantijging.

Hoe vind je zelf dat het gaat? :).
Get woke, go broke!
pi_214374271
Ts moet zichzelf eens afvragen waarom zoveel politieagenten en andere opsporingsambtenaren PVV stemmen.
pi_214374279
Deze is ook wel mooi (en ontopic)

twitter

Nergens beweert "de staatsomroep" (of de neutrale taakomroep) iets in die trant maar ok

Wat een fopaccount zeg :').
In Southern Sun
pi_214374286
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee :).

Wederom geen enkel argument alleen een domme aantijging.

Hoe vind je zelf dat het gaat? :).
Best lekker, vermaak me prima met dat leuke account van je.
In Southern Sun
  maandag 22 juli 2024 @ 16:36:07 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214374294
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Best lekker, vermaak me prima met dat leuke account van je.
Da's mooi dan :).

Wie weet komt er dan na al je posts ergens nog iets van een tegenargument sterker dan " wappie, fuik, ongelijk" :).
Get woke, go broke!
  maandag 22 juli 2024 @ 16:36:24 #197
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_214374297
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Deze is ook wel mooi (en ontopic)

[ x ]

Nergens beweert "de staatsomroep" (of de neutrale taakomroep) iets in die trant maar ok

Wat een fopaccount zeg :').
Je weet best hoe het zit, hou eens op met dat goedpraten.

O wacht, je bent een moslim? :')
pi_214374305
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:36 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Je weet best hoe het zit, hou eens op met dat goedpraten.

O wacht, je bent een moslim? :')
Nee ik begin net joh :).
In Southern Sun
pi_214374327
Ook weer zo'n mooie. Er was vast niets te vinden over de berichtgeving van de NOS, dus valt het account gewoon maar wat Nieuwsuur-verslaggevers aan. Ik zou niet met dit account geassocieerd willen worden laat staan het aandragen als 'bron' van HONDERDEN bewijzen dat 'de pers' dingen achterhoudt maar goed, ieder zijn meug blijkbaar.

twitter
In Southern Sun
  maandag 22 juli 2024 @ 16:43:01 #200
168739 Red_85
'echt wel'
pi_214374349
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dat is absoluut zo. Betekend nog niet dat je in je eigen land voor de d66'ers van deze planeet moet zijn.
De dems in de VS zijn nog altijd vergelijkbaar met centrum rechts hier. Nog steeds patriottisch, maar wel met een oogje op het buitenland en pogingen tot sociaal.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')