Dan hebben we daar een rechtspraak voor en sancties. De doodstraf is hier al enige tijd afgeschaft, en terecht.quote:
Omdat er blijkbaar in de islam een behoefte bestaat aan het bekeren van criminele labiele elementen, zoals een Joram van Klaveren, of een Arnoud van Doorn. Moet je trots op zijn als zulke pannenkoeken zich geroepen voelen om zich bij je aan te sluiten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:30 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Religie i.p.v. cultuur.
Criminelen in gevangenissen worden eerder benaderd zodat ze zich bekeren dan hen te laten vallen.
De variant die hij predikt staat kindhuwelijken, concubines, polygamie en slavinnen toe. Logisch dat criminelen daar voor vallen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Omdat er blijkbaar in de islam een behoefte bestaat aan het bekeren van criminele labiele elementen, zoals een Joram van Klaveren, of een Arnoud van Doorn. Moet je trots op zijn als zulke pannenkoeken zich geroepen voelen om zich bij je aan te sluiten.
Wil je zeggen dat er wel campagne wordt gevoerd om Gerben uit de gevangenis te krijgen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:32 schreef Triggershott het volgende:
nee, je ziet ons ook geen campagne voeren om hem uit de gevangenis te krijgen nadat hij een woningoverval heeft gepleegd.
Moge de Heer jou zegenen voor je mooie post.quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan hebben we daar een rechtspraak voor en sancties. De doodstraf is hier al enige tijd afgeschaft, en terecht.
Sowieso, zodra mensen over andere mensen als ongedierte gaan praten kun je je borst nat maken. Wat een gifbelt er dan nog verder onder die hersenpan zit...
Die Gerben is een moordenaar en zal de bak in draaien (terecht); het slachtoffer heeft wellicht ernstige misdrijven begaan, dat is in Nederland nog altijd geen reden om geëxecuteerd te worden, al helemaal niet door vigilantes.
Zeker. Bewezen zaken kunnen gewoon benoemd worden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:38 schreef Tekaschi het volgende:
In Stampersgat vermoorde Hamza als 17-jarige veroordeeld voor drie overvallen
@:Fyazz
Nu mag het hopelijk wel.
Punt is, beste Fyazz, dat er hier meteen wordt gewezen naar een moord uit racistisch motief, omdat zaken als ruzie zoeken met de buurt ontkend werden.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:30 schreef FYazz het volgende:
[..]
Zeker. Bewezen zaken kunnen gewoon benoemd worden.
Dat je vervolgens, bijna 'content', een betoog houdt over het foute gedrag van het slachtoffer en ook zo blijft focussen op het foute gedrag en schuld hebben van het slachtoffer en het nieuws gebruikt om te generaliseren blijf ik wel wat onfris vinden.
Denk dat er genoeg andere topics zijn waarin je jouw mening over en ervaringen met moslims en politiek kunt uiten (en waar je ook al jaren de ruimte voor krijgt). Persoonlijk hoeft dat voor mij niet in een topic over moord en over de rug van het slachtoffer.
Andersom is het dan natuurlijk ook waar. Dat je als moslim een niet moslim vermoord, wil niet zeggen dat je moord omdat de ander niet moslim is.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Punt is, beste Fyazz, dat er hier meteen wordt gewezen naar een moord uit racistisch motief, omdat zaken als ruzie zoeken met de buurt ontkend werden.
Als je in je achterhoofd houdt wat dit slachtoffer in het verleden gedaan heeft, kun je je voorstellen (althans ik wel) dat het geen lieverdje was in de buurt en dat het heel goed mogelijk is dat hij deze dader tot het uiterste getergd heeft. Buurtbewoners kunnen hiervoor getuigen.
Het feit dat Gerben naar racisme neigende content heeft geplaatst, wil niet per definitie zeggen dat hij Hamza vermoord heeft, omdat het een moslim is. Lijkt mij dat er echt wel wat anders de oorzaak is dat hij tot deze daad is gekomen. En het lijkt mij ook dat het andersom had kunnen zijn. Hamza heeft al eerder messen getrokken, dat had ook hier kunnen gebeuren.
Neemt niet weg dat er nog steeds sprake is van moord of doodslag en dat Gerben hier voor gestraft moet worden. Daar is iedereen het over eens. Maar een verzwarende straf vanwege een racistisch motief lijkt mij moeilijk te bewijzen.
Punt is beste Gia dat ik nimmer heb gesteld dat het wel een racistisch motief betreft. Ik zie die link ook niet direct en daar gaat de discussie tussen user en mij ook helemaal niet over.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Punt is, beste Fyazz, dat er hier meteen wordt gewezen naar een moord uit racistisch motief, omdat zaken als ruzie zoeken met de buurt ontkend werden.
Als je in je achterhoofd houdt wat dit slachtoffer in het verleden gedaan heeft, kun je je voorstellen (althans ik wel) dat het geen lieverdje was in de buurt en dat het heel goed mogelijk is dat hij deze dader tot het uiterste getergd heeft. Buurtbewoners kunnen hiervoor getuigen.
Het feit dat Gerben naar racisme neigende content heeft geplaatst, wil niet per definitie zeggen dat hij Hamza vermoord heeft, omdat het een moslim is. Lijkt mij dat er echt wel wat anders de oorzaak is dat hij tot deze daad is gekomen. En het lijkt mij ook dat het andersom had kunnen zijn. Hamza heeft al eerder messen getrokken, dat had ook hier kunnen gebeuren.
Neemt niet weg dat er nog steeds sprake is van moord of doodslag en dat Gerben hier voor gestraft moet worden. Daar is iedereen het over eens. Maar een verzwarende straf vanwege een racistisch motief lijkt mij moeilijk te bewijzen.
Lijkt mij dat dat soort dingen altijd op een spectrum liggen. Van pro-slachtoffer tot pro-dader.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:11 schreef FYazz het volgende:
[..]
Punt is beste Gia dat ik nimmer heb gesteld dat het wel een racistisch motief betreft. Ik zie die link ook niet direct en daar gaat de discussie tussen user en mij ook helemaal niet over.
Maar denk zo dat je dit allemaal niet hebt gelezen omdat je mij per definitie als 'tegenstander' ziet en dus automatisch denkt dat ik het tegenovergestelde vind en me daarom hierop moet aanspreken/corrigeren.
Dat doe je wel vaker namelijk en dan blijkt dat we hetzelfde vinden en reageer je niet meer ...
Of het wel/geen racistisch motief betreft verklaart nog altijd niet de drang om de focus zo eenzijdig op het gedrag en schuld van het slachtoffer te leggen. Of dat nu in deze zaak is of zoals in Weiteveen.
Nogmaals, ik heb bij moord en zedendelicten niet zo'n behoefte om pro-dader te zijn of überhaupt om daar als buitenstaander in te moeten wroeten of een harde mening erover te hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Lijkt mij dat dat soort dingen altijd op een spectrum liggen. Van pro-slachtoffer tot pro-dader.
Maar niet iedereen moet dit maar op jouw manier interpreteren en op dezelfde plek van dat spectrum zetten.
- Slachtoffer was een crimineel. of minimaal iemand met een crimineel verledenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:42 schreef FYazz het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb bij moord en zedendelicten niet zo'n behoefte om pro-dader te zijn of überhaupt om daar als buitenstaander in te moeten wroeten of een harde mening erover te hebben.
Niets moet inderdaad en ik mag het gewoon onfris en minder fatsoenlijk vinden dat de focus zo op een slachtoffer wordt gelegd. En dat spreek ik ook gewoon uit.
Nee, dat zeg ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
- Slachtoffer was een crimineel. of minimaal iemand met een crimineel verleden
- Slachtoffer was een constante treiteraar binnen de relatie en ook richting andere buren
Dat telt gewoon zwaar mee. Dat je dat onsmakelijk vindt is echt bizar.
Je oogst wat je zaait. Als je jaren lang iemands woongenot aan het verkankeren bent.. en die persoon draait dan een keertje gewoon door... tsja...
Precies. Ook als die moslim op Islamitische sites afgeeft op het verderfelijke westen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Andersom is het dan natuurlijk ook waar. Dat je als moslim een niet moslim vermoord, wil niet zeggen dat je moord omdat de ander niet moslim is.
We discussiëren hier met meerdere users en de discussie gaat al vanaf het begin over het al dan niet sprake zijn van een racistisch motief. Aangezien dat tot strafverzwaring kan leiden.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:11 schreef FYazz het volgende:
[..]
Punt is beste Gia dat ik nimmer heb gesteld dat het wel een racistisch motief betreft. Ik zie die link ook niet direct en daar gaat de discussie tussen user en mij ook helemaal niet over.
Maar denk zo dat je dit allemaal niet hebt gelezen omdat je mij per definitie als 'tegenstander' ziet en dus automatisch denkt dat ik het tegenovergestelde vind en me daarom hierop moet aanspreken/corrigeren.
Dat doe je wel vaker namelijk en dan blijkt dat we hetzelfde vinden en reageer je niet meer ...
Of het wel/geen racistisch motief betreft verklaart nog altijd niet de drang om de focus zo eenzijdig op het gedrag en schuld van het slachtoffer te leggen. Of dat nu in deze zaak is of zoals in Weiteveen.
Het Christendom bedoel je?quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De variant die hij predikt staat kindhuwelijken, concubines, polygamie en slavinnen toe. Logisch dat criminelen daar voor vallen.
Nee, jij bemoeit je met/reageert op een discussie tussen Tekaschi en mij over iets waar wij dus helemaal geen discussie over hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:58 schreef Gia het volgende:
[..]
We discussiëren hier met meerdere users en de discussie gaat al vanaf het begin over het al dan niet sprake zijn van een racistisch motief. Aangezien dat tot strafverzwaring kan leiden.
Wie zegt dat het een koelbloedige moord was? Ik vind dat nogal een uitspraak, eerlijk gezegd! Juist het feit dat hij dreigde ook nog zijn vrouw en kind dood te schieten, doet mij vermoeden dat hij op dat moment helemaal over de rooien was en absoluut niet koelbloedig.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:51 schreef FYazz het volgende:
Nogmaals, slachtoffer was geen lieverdje maar de dader nog minder gelet op de koelbloedige moord maar daar ligt opmerkelijk genoeg niet de focus op.
Ik quote puur de uitspraken van de buurman, waar notabene het artikel van boevennieuws mee begint.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een koelbloedige moord was? Ik vind dat nogal een uitspraak, eerlijk gezegd! Juist het feit dat hij dreigde ook nog zijn vrouw en kind dood te schieten, doet mij vermoeden dat hij op dat moment helemaal over de rooien was en absoluut niet koelbloedig.
Dit was geen voorbereide, bewuste moord, eerder een dader die over the edge is geduwd en doordraaide.
Nee, hij verwerpt Jezus als godheid, dus dat is vrij onwaarschijnlijk. Voorts waren vooral Unitaristen erg tegen de slavernij, dus dat zal hij ook niet zijn.quote:
Vervelend dat dat je is overkomen. Dat lijkt mij heel frustrerend.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:51 schreef FYazz het volgende:
Lees anders ff mijn post 183 terug. Geeft een duidelijke uitleg en daar laat ik het bij.
Zo sta ik er ook in. Alleen betreft mijn empathie hooguit de vrouw en het kind in dit verhaal.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:38 schreef SpecialK het volgende:
Maar op basis van dit... lukt het mij met geen mogelijkheid om meer dan de minimale basishoeveelheid empathie op te wekken voor het slachtoffer. Waarmee ik bedoel.. het was een mens en ik gun hem zijn rechten zoals ik Hitler en moeder Teresa ook hun rechten zou gunnen.
Hoe kom je bij die onzin?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook in. Alleen betreft mijn empathie hooguit de vrouw en het kind in dit verhaal.
Niemand, hoe verrot ook, verdient het om vermoord te worden, maar je kunt mensen tot het uiterste treiteren en op een bepaald moment slaan ze door.
In mijn ogen is het dan doodslag, geen moord, ook niet als hij doelbewust het wapen gepakt heeft. Lijkt mij zeker geen sprake van een racistisch motief, want het is niet zo dat deze man iemand doodschiet omdat het een moslim is. Als dit een Surinamer, een belg of een nederlander was geweest die hem, op deze manier, gedurende langere tijd getreiterd had, had hetzelfde kunnen gebeuren.
Maar goed, dat is allemaal aan de rechtbank. Ik ga zeker geen actie voeren of zo om deze man vrij te krijgen, of strafvermindering. Hij heeft het gedaan en nu is het aan de rechter om hier een oordeel over te vellen.
Vrees alleen wel, gezien het feit dat rechters nogal gevoelig zijn voor druk vanuit de moslimgemeenschap, dat hier wel dat racistisch motief aangehangen gaat worden. Dat vind ik dan jammer, maar ik zal er geen minuut minder om slapen.
Ervaringen uit het verleden geven in dit geval wel garanties voor de toekomst.quote:
Het is klinkklare nonsens.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden geven in dit geval wel garanties voor de toekomst.
En nee, ik heb op deze zonnige vrijdag geen zin om voorbeelden met bronnen te gaan zoeken, dus je doet het maar met mijn mening.
Blijkbaar wel, want je moet toch constant offtopic op me reagerenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:34 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
En laat dit nou eens niemand interesseren.
Het christendom staat geen polygamie toe.quote:
quote:Daarom zal een mens vader en moeder verlaten, en zal zijn vrouw aanhangen, en die twee zullen tot een vlees zijn
Dat zegt niks over polygamie. Dat betekent alleen, dat ze zullen neuken (voor de voortplanting, natuurlijk, niet voor de lol).quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het christendom staat geen polygamie toe.
Mattheus 19:5
[..]
Wow, wat een kritiek op religie ineens... nu wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat zegt niks over polygamie. Dat betekent alleen, dat ze zullen neuken (voor de voortplanting, natuurlijk, niet voor de lol).
Wel eens van Koning David gehoord? Of Salomo?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wow, wat een kritiek op religie ineens... nu wel.
En nee, veelwijverij is in het christendom nooit de norm geweest.
Ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wel eens van Koning David gehoord? Of Salomo?
Eerder dan jij, vermoedelijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja.
Wel eens van Augustinus gehoord?
Dat zou kunnen zijn.quote:
Ja hoor, echt een HEL hier voor aanhangers van de islam.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:45 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Ik hoop oprecht dat karma bestaat, walgelijk flutkrantje.
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:45 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Ik hoop oprecht dat karma bestaat, walgelijk flutkrantje.
Zo waar helaas..quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:56 schreef Mubassie het volgende:
Stel je voor:
Angst onder christenen na schietpartij in Utrechtse tram.
Een utopie dat deze headliner het ooit zou hebben gehaald.
Weet je wel wat een column inhoudtquote:Op maandag 22 juli 2024 14:34 schreef Richestorags het volgende:
Wat een walgelijk ideologisch kutblad is de Volkskrant toch. In plaats van nieuws feitelijk te presenteren printen ze gewoon een agenda.
Toch ben jij zo goed op de hoogte van al die zogenaamde misdrijven.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:36 schreef LaDaDiDa het volgende:
Moslims hebben altijd zo weinig zelf reflectie.
Hoevaak zijn Nederlanders niet het slachtoffer van misdrijven van moslims, en daar hoor je nooit iets over.
Het gaat om de combinatie van de toon die ze in hun nieuwsartikelen, gestapeld met hun columns, proberen neer te zetten. Dat is een toon die voortkomt uit een agenda onafhankelijk van wat er feitelijk is gebeurd.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:01 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Weet je wel wat een column inhoudt
Lijkt de Telegraaf welquote:Op maandag 22 juli 2024 15:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het gaat om de combinatie van de toon die ze in hun nieuwsartikelen, gestapeld met hun columns, proberen neer te zetten. Dat is een toon die voortkomt uit een agenda onafhankelijk van wat er feitelijk is gebeurd.
Niets mis mee IMHO, objectieve media bestaan niet. Deze kranten komen uit een tijd waar ze openlijk bij een zuil hoorden.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:03 schreef Richestorags het volgende:
Het gaat om de combinatie van de toon die ze in hun nieuwsartikelen, gestapeld met hun columns, proberen neer te zetten. Dat is een toon die voortkomt uit een agenda onafhankelijk van wat er feitelijk is gebeurd.
Heb ik gezegd dat dat een kwaliteitskrant is? Ben je werkelijk zo intellectueel lui dat je denkt dat A = kut, B = goed betekent? Echt, reageer dan gewoon niet.quote:
Dan kun je zelf misschien wel een moslim zijn, maar wat deze user zegt wil je toch niet ontkennen zeker?quote:Op maandag 22 juli 2024 15:02 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Toch ben jij zo goed op de hoogte van al die zogenaamde misdrijven.
Yep, al doet "de pers" er van alles aan om zoveel mogelijk achter tehouden:quote:Op maandag 22 juli 2024 15:02 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Toch ben jij zo goed op de hoogte van al die zogenaamde misdrijven.
quote:Op maandag 22 juli 2024 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, al doet "de pers" er van alles aan om zoveel mogelijk achter tehouden:
[ afbeelding ]
En da's 1 voorbeeld, van de NOS zijn er honderden te vinden inmiddels.
Daarom hebben de mensen zo weinig vertrouwen in de journalistiek inmiddels.
Idd...quote:Op maandag 22 juli 2024 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn God, dat er naar zo'n Youssef wordt geluisterd in plaats van dat hij keihard wordt aangepakt geeft het failliet van het land wel weer aan zeg.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van alles mis mee want ze proberen de publieke opinie te sturen in plaats van nieuws te brengen. Het probleem is dat bijna de gehele mainstream media inmiddels zo is.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:09 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Niets mis mee IMHO, objectieve media bestaan niet. Deze kranten komen uit een tijd waar ze openlijk bij een zuil hoorden.
De krant is van oorsprong rooms-katholiek en richt zich sinds de jaren 1960 op de hoger opgeleide lezers.
In Amsterdam hetzelfde met die Groot Wassink.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Mijn God, dat er naar zo'n Youssef wordt geluisterd in plaats van dat hij keihard wordt aangepakt geeft het failliet van het land wel weer aan zeg.
*de wappiesquote:Op maandag 22 juli 2024 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan zijn de wappies, inmiddels dus aantoonbaar bewezen hierboven, goed geinformeerdquote:
Je kunt dan vast wel enkele tientallen van de honderden voorbeelden delen?quote:Op maandag 22 juli 2024 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zijn de wappies, inmiddels dus aantoonbaar bewezen hierboven, goed geinformeerd.
De PM?quote:Op maandag 22 juli 2024 16:10 schreef vul_maar_in het volgende:
beetje raar om over wappies te spreken als destijds de PM door het stof ging maar ok.
Ja hoor, maar ik ga je huiswerk niet 100% doen voor je, ik geef je een hele kleine opdracht, zoek op X het account "blik op de NOS" en zie de jarenlange propaganda in actiequote:Op maandag 22 juli 2024 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je kunt dan vast wel enkele tientallen van de honderden voorbeelden delen?
Terugkrabbelgenotquote:Op maandag 22 juli 2024 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik ga je huiswerk niet 100% doen voor je, ik geef je een hele kleine opdracht, zoek op X het account "blik op de NOS" en zie de jarenlange propaganda in actie.
Nope, leeg argumentquote:
Gerben van V? Lijkt me Japans of iets in die richting.quote:Op maandag 22 juli 2024 16:12 schreef recursief het volgende:
Even on-topic: Welke nationaliteit heeft de doodschieter uit Stampersgat eigenlijk? Is dat bekend?
Yep, vergeet ook niet "verwarde man" en "jongeren"quote:
Lekker zwemmen in je fabeltjesfuikquote:Op maandag 22 juli 2024 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, leeg argument.
Ik geef al 2 voorbeelden, artikel dat ik post en Groot Wassink. Niet genoeg? Jammer dat je zo onwetend bent, kan ik niets aan doen.
Een fuik met inmiddels 2 harde bewijzen een een account vol bewijs tegen..quote:Op maandag 22 juli 2024 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lekker zwemmen in je fabeltjesfuik
Een account vol bewijsquote:Op maandag 22 juli 2024 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een fuik met inmiddels 2 harde bewijzen een een account vol bewijs tegen..
*checkt notes.
Jouw lege posts.
Ik zie nu pas dat jouw harde bewijs al van een jaar geleden is.quote:Op maandag 22 juli 2024 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een fuik met inmiddels 2 harde bewijzen een een account vol bewijs tegen..
*checkt notes.
Jouw lege posts.
Yep, vooralsnog ben jij nog met 0,0, niks, nakkes, nada op de proppen gekomen qua iets dat ook maar in de buurt komt van een tegenargument.quote:Op maandag 22 juli 2024 16:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een account vol bewijs. Lekker blijven trappelen jongen
Ah ja, dingen die "we" al jaren benoemen zijn niet meer geldig omdat ze, in dit geval, van een tijd terug zijn.quote:Op maandag 22 juli 2024 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jouw harde bewijs al van een jaar geleden is.
Figures.
Nee precies, ik toon verder niet aan hoe dat fameuze account waar je altijd mee schermt met HONDERDEN voorbeelden eigenlijk geen reet voorsteltquote:Op maandag 22 juli 2024 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, vooralsnog ben jij nog met 0,0, niks, nakkes, nada op de proppen gekomen qua iets dat ook maar in de buurt komt van een tegenargument.
En toch zou IK aan het trappelen zijn. Apart jochie ben je toch.
Nee, dat deed je inderdaad totaal niet. De eerste post met de waarheid van je in dit topicquote:Op maandag 22 juli 2024 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee precies, ik toon verder niet aan hoe dat fameuze account waar je altijd mee schermt met HONDERDEN voorbeelden eigenlijk geen reet voorstelt.
Agreed.quote:
Zo blind word je dus in een fabeltjesfuik. Eigenlijk best treurig ookquote:Op maandag 22 juli 2024 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat deed je inderdaad totaal niet. De eerste post met de waarheid van je in dit topic.
Elke Europeaan zou voor zijn eigen bestwil voor de Democraten moeten zijn.quote:
De fabeltjesfuik vol bewijzen, wederom, tegen jouw "je hebt ongelijk" diarree zonder inhoud.quote:Op maandag 22 juli 2024 16:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zo blind word je dus in een fabeltjesfuik. Eigenlijk best treurig ook.
Waarom vind je dat?quote:Op maandag 22 juli 2024 16:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Elke Europeaan zou voor zijn eigen bestwil voor de Democraten moeten zijn.
Het is inderdaad wel een bewijs van een fabeltjesfuik dat dat X account vorige week nog 'vergat' dat Leeds wel degelijk gewoon in het NOS Journaal zat.quote:Op maandag 22 juli 2024 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De fabeltjesfuik vol bewijzen, wederom, tegen jouw "je hebt ongelijk" diarree zonder inhoud.
Heb je de tijden gechecked?quote:Op maandag 22 juli 2024 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een bewijs van een fabeltjesfuik dat dat X account vorige week nog 'vergat' dat Leeds wel degelijk gewoon in het NOS Journaal zat.
Ben je het zelf dat accountquote:Op maandag 22 juli 2024 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je de tijden gechecked?
En nou nou, je hebt er 1 gevonden die wellicht op dat moment net achterhaald was.
De honderden voorbeelden waarin moedwillig de achtergrond van de daders is weggemoffeld, die negeer je.
Cherry picken heet dat, dat mag, maar je weet zelf dat je uiteindelijk gewoon fout zit.
Neequote:
Best lekker, vermaak me prima met dat leuke account van je.quote:Op maandag 22 juli 2024 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee.
Wederom geen enkel argument alleen een domme aantijging.
Hoe vind je zelf dat het gaat?.
Da's mooi danquote:Op maandag 22 juli 2024 16:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Best lekker, vermaak me prima met dat leuke account van je.
Je weet best hoe het zit, hou eens op met dat goedpraten.quote:Op maandag 22 juli 2024 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Deze is ook wel mooi (en ontopic)
[ x ]
Nergens beweert "de staatsomroep" (of de neutrale taakomroep) iets in die trant maar ok
Wat een fopaccount zeg.
Nee ik begin net johquote:Op maandag 22 juli 2024 16:36 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Je weet best hoe het zit, hou eens op met dat goedpraten.
O wacht, je bent een moslim?
Dat is absoluut zo. Betekend nog niet dat je in je eigen land voor de d66'ers van deze planeet moet zijn.quote:Op maandag 22 juli 2024 16:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Elke Europeaan zou voor zijn eigen bestwil voor de Democraten moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |