quote:
Ik zit me vooral af te vragen hoe dat dan met tanken moet; alles los ?quote:
Maat van me heeft er eentje gehad voor op zijn Yamaha. Die zat met een soort stoffen beugels vast die je los kon ritsen.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zit me vooral af te vragen hoe dat dan met tanken moet; alles los ?
quote:Op zondag 21 juli 2024 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben ik allang geweest, gewoon niet gemerkt jij
Hoi.quote:
Ah op die manier. Ik heb hem altijd in mijn jas. Zit mijn hesje ook nog overheenquote:Op zondag 21 juli 2024 21:07 schreef fietsie het volgende:
Primair gaat het om een veilige plek voor mijn portemonnee. Ik vind hem niet altijd prettig zitten in mijn jas, en soms wil je m toch makkelijker pakken dan achteruit de koffer.
Hoezo dan.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:37 schreef DeathonStrike het volgende:
Volgens mij ligt de helft al te slapen…
Handjes boven de dekens hè!!!
Duidelijk tijd om de sc te verlaten.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm. Ik weet niet wat ik hier nou van moet denken hoor, Stiggy en @:Lordofleaves .............
Veel te warm voor die onzin. Heb momenteel geen dekens nodig om te kunnen slapen.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:37 schreef DeathonStrike het volgende:
Volgens mij ligt de helft al te slapen…
Handjes boven de dekens hè!!!
Lord!quote:
En dit.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Veel te warm voor die onzin. Heb momenteel geen dekens nodig om te kunnen slapen.
Stigs!quote:
Ja, heerlijkquote:Op maandag 22 juli 2024 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Gelukkig word het al koeler.
Ben ik blij dat ik overal airco hebquote:Op maandag 22 juli 2024 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Veel te warm voor die onzin. Heb momenteel geen dekens nodig om te kunnen slapen.
Patserquote:Op maandag 22 juli 2024 10:24 schreef DeathonStrike het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik overal airco heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 22 juli 2024 10:37 schreef Sally het volgende:
[..]
PatserSallySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Mag hoorquote:Op maandag 22 juli 2024 12:02 schreef Sally het volgende:
Moggellll Middâââgghhhh.
Sorry - moest even wat telefoontjes plegen. Time flies.
quote:
Ik zou willen dat ik zulke controle hadquote:Op maandag 22 juli 2024 12:16 schreef Sally het volgende:
[..]
zou wat zijn, dat het van jou niet mag om telefoontjes te plegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |