SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
"Treinverkeer richting Assen is stilgelegd" Dus zo goed als al het treinverkeer dat Groningen met de bewoonde wereld verbindtquote:
Omreizen via Leeuwarden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
"treinverkeer richting assen is stilgelegd" Dus zo goed als al het treinverkeer dat Groningen met de bewoonde wereld verbindt
Verbouwing station Groningen gaat dus langer durenquote:
Dat zei ik alquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verbouwing station Groningen gaat dus langer duren
Maar goed dat werkzaamheden rond station Leeuwarden vorige week zijn afgerondquote:
I don't know.quote:
Vorige maand omgereisd via Groningen richting Zwolle, omdat het treinverkeer bij Steenwijk weer eruit lagquote:
Zwab, ben jij het?quote:
Weet je wel hoe veel stations er 6 sporen hebben?quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar stations als Uithuizermeeden hebben er doorgaans maar twee. Eén voor heen, de ander voor terug. Meer spoor ligt daar gewoon niet.
Ja, die hoek is qua omreisopties wel wat summier. Vaak zat gehad dat ik over Enschede moest of zoiets doms.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorige maand omgereisd via Groningen richting Zwolle, omdat het treinverkeer bij Steenwijk weer eruit lag
In regio Groningen? Bar weinig.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je wel hoe veel stations er 6 sporen hebben?
Het was er al een bende toen ik er jaren geleden voor het eerst kwam, en nu m'n zus daar klaar is met studeren is het nog steeds een bende. Kutstad verdient niet beter.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verbouwing station Groningen gaat dus langer duren
Ja daarom is de lelylijn belangrijk, als er nu iets rond meppel of steenwijk gebeurd dan is er geen verbinding meer tussen het Noorden en de rest van het landquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die hoek is qua omreisopties wel wat summier. Vaak zat gehad dat ik over Enschede moest of zoiets doms.
Volgens mij zijn ze in ergens in covid tijd begonnen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar voor mijn gevoel zijn ze ook al 10 jaar ofzo bezig
Ben je weer in de ketel met koningswater gevallen?quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was er al een bende toen ik er jaren geleden voor het eerst kwam, en nu m'n zus daar klaar is met studeren is het nog steeds een bende. Kutstad verdient niet beter.
Misschien is ie wel een fan van stations en las ie dit nieuws over een station aan de andere kant van het land. Net als ik nu over Groningen praat.quote:
Is goed jongen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien is ie wel een fan van stations en las ie dit nieuws over een station aan de andere kant van het land. Net als ik nu over Groningen praat.
Ik vermaakte me er in 2006/2007 best prima.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:11 schreef Elvi het volgende:
Ik ben nog nooit in Groningen geweest, is het een beetje leuk?
Ik heb liever dat ik op station Leeuwarden of Zwolle dat ik weet dat ik moet omreizen, dan dat ik al onderweg ben.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die hoek is qua omreisopties wel wat summier. Vaak zat gehad dat ik over Enschede moest of zoiets doms.
De ring is al 6 jaar een bouwput en het station is al 6 jaar een bouwput. Dit kan er best bij.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben je weer in de ketel met koningswater gevallen?
Sloop is wel al eerder, dat reken ik er wel gewoon bij, want sindsdien is het al een bouwputquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze in ergens in covid tijd begonnen.
Volgens google zal het project ergens in 2026 klaar zijn.
Kan erg leuk zijn, als je de corpsballen een beetje weet te vermijdenquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:11 schreef Elvi het volgende:
Steden die stil staan in hun ontwikkelingquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De ring is al 6 jaar een bouwput en het station is al 6 jaar een bouwput. Dit kan er best bij.
https://www.rug.nl/museum/exhibitions/permanent/anatomy-roomquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:11 schreef Elvi het volgende:
Dat sowieso, een "hahaa, je reis duurt ongepland 2 uur langer" is hoe dan ook kut. Als je het op tijd weet, kan je er tenminste nog wat om plannen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ik op station Leeuwarden of Zwolle dat ik weet dat ik moet omreizen, dan dat ik al onderweg ben.
Nee joh gewoon lekker zuipen met een roedel vindicattersquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kan erg leuk zijn, als je de corpsballen een beetje weet te vermijden
LOLnee.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh gewoon lekker zuipen met een roedel vindicatters
Ik ben sinds die verbouwing mijn oriëntatie waar die perrons zitten voor eventuele overstap helemaal kwijt.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was er al een bende toen ik er jaren geleden voor het eerst kwam, en nu m'n zus daar klaar is met studeren is het nog steeds een bende. Kutstad verdient niet beter.
gadverdamme, dat zijn dus van die types die van het balkon af pissenquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh gewoon lekker zuipen met een roedel vindicatters
Vorig jaar moest ik richting Nijmegen naar een bruiloft. Aanrijding bij Steenwijk. Dan kon ik lekker anderhalf uur om reizen Groningen. Ik zat wel in de stress of ik op tijd zou zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat sowieso, een "hahaa, je reis duurt ongepland 2 uur langer" is hoe dan ook kut. Als je het op tijd weet, kan je er tenminste nog wat om plannen.
of vallen/springenquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
gadverdamme, dat zijn dus van die types die van het balkon af pissen
Mooi tochquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
gadverdamme, dat zijn dus van die types die van het balkon af pissen
Ook altijd op dat soort dagen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorig jaar moest ik richting Nijmegen naar een bruiloft. Aanrijding bij Steenwijk. Dan kon ik lekker anderhalf uur om reizen Groningen. Ik zat wel in de stress of ik op tijd zou zijn.
Ga je naar de Action en haal je een rommelhobby.quote:
Ik hoop dat die bussen zijn voor Assen.quote:Arriva en NS zetten bussen in tussen Groningen en Groningen Europapark om reizigers te vervoeren. Die bussen moeten even na 10.00 uur gaan rijden.
Treinen van Arriva vanuit Oost-Groningen en sprinters van NS van Zwolle naar Groningen hebben tijdelijk Groningen Europapark als eindstation. Intercity's rijden niet verder dan Assen. Het is niet duidelijk hoelang de stremming nog duurt.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga je naar de Action en haal je een rommelhobby.
Wat denk je dat ik tien jaar geleden deedquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, en ik had van jou ook wel wat meer klasse verwacht
In Leiden is er afgelopen week een prachtige nieuwe autoweg opgeleverd die maar *checkt notities* 6 jaar heeft geduurd. En ze zijn al jaren aan het ruziën met hun buurgemeente over een noordelijke ringweg, maar dat doen ze gewoon netjes voor de bouw begonnen is.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Steden die stil staan in hun ontwikkeling
Ga je schoonmaken. Buiten rommel rapen. De kat knuffelen.quote:
Nattekat knuffelen?quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga je schoonmaken. Buiten rommel rapen. De kat knuffelen.
Niet iedereen kan dat.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoop dat die bussen zijn voor Assen.
Je kan makkelijk lopen naar station Europapark.
Valt me van je tegen dat je ermee gestopt bentquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik tien jaar geleden deed![]()
![]()
Waarom heb je dat gisteravond niet gedaan dan?quote:
Toen ik nog Assen werkte en tussen Groningen en Assen eruit lag, dan reden alleen de bussen richting Assen. Voor Europapark vonden ze dat er genoeg andere reisopties waren.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet iedereen kan dat.
En als er staat bussen tussen a en b, zal dat tussen a en b zijn, niet tussen a en c.
Eerst baantjes gezwommen en dan daarna lui op de bank gezeten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom heb je dat gisteravond niet gedaan dan?
Niet relevant voor de huidige situatie lijkt me, best kans dat er nog dingen aangepast worden, maar zolang ze aangeven dat ze tussen bepaalde stations rijden, zal dat gewoon zo zijnquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen ik nog Assen werkte en tussen Groningen en Assen eruit lag, dan reden alleen de bussen richting Assen. Voor Europapark vonden ze dat er genoeg andere reisopties waren.
Wil je niet dat ik sneller naar je toe kan komen?quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:27 schreef Nattekat het volgende:
Ze praten al over die Lelylijn sinds Flevoland droog is.
Ik heb liever een zo lang mogelijke waarschuwing vooraf.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil je niet dat ik sneller naar je toe kan komen?
Herkenbaar.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eerst baantjes gezwommen en dan daarna lui op de bank gezeten.
Minstens 9 maanden en in drievoud.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb liever een zo lang mogelijke waarschuwing vooraf.
Ik zit boeken te piraten.quote:
Zo ff naar bed.quote:
Wat?!quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op Disney kan je hem zovaak bekijken als je maar wil.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:02 schreef datismijnmening het volgende:
HOEZO IS DE ERAS TOUR FILM NIET MEER IN DE BIOS???!??!![]()
Ik heb het weer opgepakt. Heerlijk rustig, Onderhoudend en leerzaam. Ga ook weer abonnementen nemen. (OOR, VI)quote:
Weekje vrijquote:
Ja maar das niet op groot schermquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Op Disney kan je hem zovaak bekijken als je maar wil.
Oh, jij zit er nog steeds niet in?quote:
Komend weekend ben ik gewoon aan het werk, omdat jij het weer laat afwetenquote:
Koop een groot schermquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar das niet op groot scherm
Nu krijg ik de code niet meerquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, jij zit er nog steeds niet in?
Kun je makkelijk hebben.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:08 schreef datismijnmening het volgende:
Omg zag net een meisje met een lange metallic zilver rok, hakken en leren jack lopen![]()
Wou dat ik dat durfde te dragen
Same herequote:Op woensdag 17 juli 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat ik nog geen boeken heb en ik mezelf had beloofd geen boeken er meer bij te nemen voorlopig.
Gewoon doen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:08 schreef datismijnmening het volgende:
Omg zag net een meisje met een lange metallic zilver rok, hakken en leren jack lopen![]()
De kindle is in de aanbieding vandaag.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanavond eens kijken of m'n e-reader überhaupt nog wat doet.
Ik durf zoiets ook niet te dragen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:08 schreef datismijnmening het volgende:
Het weekend erna weer, dus dat maakt niet echt uit.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komend weekend ben ik gewoon aan het werk, omdat jij het weer laat afweten![]()
Daar moet ik me geestelijke en lichamelijk op voorbereiden.
Waarquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kindle is in de aanbieding vandaag.
Jammer dat er geen sprintrace is op die dagquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het weekend erna weer, dus dat maakt niet echt uit.
Overigens ben ik er op zaterdag wel.
Ja, maar dan op dezelfde manier waarop je zelf net ook keek.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lol nee dan gaat iedereen kijken
Ik *heb* een kindlequote:Op woensdag 17 juli 2024 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kindle is in de aanbieding vandaag.
Dan had ik die wel geboycot natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jammer dat er geen sprintrace is op die dag
@:Nizno
Positief denkenquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar dan op dezelfde manier waarop je zelf net ook keek.
Gaat een mail sturen naar de FIA en de FOM om toch die sprintrace voor komende zaterdag te regelenquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had ik die wel geboycot natuurlijk.
Jij wil me er niet bij hebben?quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat een mail sturen naar de FIA en de FOM om toch die sprintrace voor komende zaterdag te regelen
Doe ik elke F1 zondagquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:14 schreef Nattekat het volgende:
België ga ik overigens wel kijken, maar dat is met gezelschap en dan is het weer wat om de hele tijd op FOK! te zitten.
ik kreeg een paar dagen terug nog een mail dat er kaarten waren vrij gekomen voor Hamburg en ik mn code nog kon gebruiken om te bestellenquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:02 schreef datismijnmening het volgende:
HOEZO IS DE ERAS TOUR FILM NIET MEER IN DE BIOS???!??!![]()
Als jij er niet bent, dan kan geen katten gifjes plaatsenquote:
Wat je gisteren nog gedaan hebt?quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als jij er niet bent, dan kan geen katten gifjes plaatsen
Oh netjes wel.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kreeg een paar dagen terug nog een mail dat er kaarten waren vrij gekomen voor Hamburg en ik mn code nog kon gebruiken om te bestellen
quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kreeg een paar dagen terug nog een mail dat er kaarten waren vrij gekomen voor Hamburg en ik mn code nog kon gebruiken om te bestellen
Ja, maar is voor komende dinsdag en woensdag en dan gaat het me niet lukken om naar Hamburg op en neer te rijdenquote:
He daar ben je weer!quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:17 schreef Puala het volgende:
[..]
logisch met weinig andere users meer op t forum
Dat is standaard voor melden cake weerquote:
Ik koop soms Spa in de supermarkt. Komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:20 schreef Nattekat het volgende:
Kaartjes voor alleen zaterdag Spa zijn duur. Spijtig.
Het is niet echt lekker in de buurt nee.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar is voor komende dinsdag en woensdag en dan gaat het me niet lukken om naar Hamburg op en neer te rijden
Nope, en vrij nemen op die dagen is ook geen optiequote:Op woensdag 17 juli 2024 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet echt lekker in de buurt nee.
scherpe knieënquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
Cruella had staplaatsen voor Edinburgh en niemand is gegaan op die kaartjes
Ik kom als niet-mod ff homeopathisch verdunnen.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kom als niet-mod ff homeopathisch verdunnen.
Oh, burnquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:17 schreef Puala het volgende:
[..]
logisch met weinig andere users meer op t forum
quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doet me denken aan Joan Franka minus de indianentooi.
Eerder puntig.quote:
Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:36 schreef datismijnmening het volgende:
Buda gaat bij US op de blocklijst![]()
Dat kan ik obv deze foto niet beoordelen.quote:
Hm, ok.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan ik obv deze foto niet beoordelen.
Ben jij mod geweest?quote:
Ik zou niet weten waarom je mij zou kunnen verwachtenquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is helemaal lekker!
Dus hoe laat kan ik je verwachten?
sprakeloos ben ikquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je mij zou kunnen verwachten
Zo bescheiden ook jij.quote:
Daar gaat iets niet goedquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Nu al overal back to school-troep en de Action ligt al vol herfstspullen en ik heb het gevoel dat het februari is.
Zijn er al kruidnoten?quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Nu al overal back to school-troep en de Action ligt al vol herfstspullen en ik heb het gevoel dat het februari is.
Ja en je felicitatie mail van de NS heb je ook al gehad deze weekquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Maart dan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en je felicitatie mail van de NS heb je ook al gehad deze week
Hier wel nodig op het werk. Niemand aanwezig en de centrale airco staat vol aan. Heb gewoon kippenvel.quote:
lekker aan t commanderen, chef?quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maak me maar eens positief sprakeloos
Uhuhquote:
ook stijve tepels?quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier wel nodig op het werk. Niemand aanwezig en de centrale airco staat vol aan. Heb gewoon kippenvel.
quote:
Liggen er al chocoladekruidnoten?quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
vetrol 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:48 schreef Puala het volgende:
[..]
vetrol 1
vetrol 2Wat doe jij met mijn filmpje???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
vetrol 1
vetrol 2Wanneer heb je die camera in m'n huis geplaatst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
[..]
vetrol 1
vetrol 2Ach, ze sport tenminste nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hej woon jij ook in limburg?quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer heb je die camera in m'n huis geplaatst?
[..]
vetrol 1
vetrol 2Ik weet niet wat ik verwachtte, maar niet datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
vetrol 1
vetrol 2Mijn eerste ingeving was om te reageren met 'Jouw rollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.' Had ik het nou gewoon maar gedaan.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik heb van de week mn eerste rondje hardlopen gedaan. Viel niet tegenquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ook niet van jou dan
En CL ook niet.
Goed bezigquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb van de week mn eerste rondje hardlopen gedaan. Viel niet tegen![]()
De spierpijn een dag later in mn kuiten wel
Ik heb net een bak skyr met aardbeien weg zitten werkenquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed bezigMaar tis wel een aanslag op je lijf ja. Even zorgen voor wat eiwitten voor je spierherstel
Na het sportenquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb net een bak skyr met aardbeien weg zitten werken
ik heb een salade voor zometeenquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja eh, maar ik had geen hongerquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Na het sporten
Nu is ook goed, maar toch...
Daarmee kom je wel aan je eiwitteninname.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:52 schreef Puala het volgende:
wtfquote:
dat zal wel meevallen gok ik zomaarquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja eh nog ff en ik zie dr echt zo uit als dat gifje van net
Nee nee. Geloof ik niet.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja eh nog ff en ik zie dr echt zo uit als dat gifje van net
gokken kan geld kostenquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
wtf
[..]
dat zal wel meevallen gok ik zomaar
nee ze is langer, dus bij mij is t opgepropter vet. Heb je een punt.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee nee. Geloof ik niet.
En alles met mate enzo
Dus je lengte is te kort voor je gewicht. Hoef je dus niet af te vallen, maar gewoon een paar cm groeien.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:58 schreef Puala het volgende:
[..]
nee ze is langer, dus bij mij is t opgepropter vet. Heb je een punt.
er zitten wel een paar spekjes inquote:
Als dat toch eens kon hequote:Op woensdag 17 juli 2024 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus je lengte is te kort voor je gewicht. Hoef je dus niet af te vallen, maar gewoon een paar cm groeien.
5 seconden regel tochquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:00 schreef datismijnmening het volgende:
as weer een nieuwe aflevering van Dimmy Doet Boodsc
was het wel binnen de 5 seconde regel?quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:00 schreef datismijnmening het volgende:
IEEEEEEEEEEEWL!! Een meisje liet net bij de kassa haar saucijzenbroodje vallen en ging 'm daarna alsnog opeten![]()
![]()
En ik zag iemand die ik uit de rope scene ken dus ik moest me verstoppen achter de schappen![]()
![]()
De limonade was in de bonus.
Dit was weer een nieuwe aflevering van Dimmy Doet Boodschappen![]()
We eten shepard's pie vnaaf
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het wel binnen de 5 seconde regel?
Daarna is het goed voor je afweer. Win-win.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het wel binnen de 5 seconde regel?
dus eigenlijk had die dude uit de rope scene even dat meisje met dr saucijsje moeten opvoeden terwijl jij toekeek met limonade?quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:00 schreef datismijnmening het volgende:
IEEEEEEEEEEEWL!! Een meisje liet net bij de kassa haar saucijzenbroodje vallen en ging 'm daarna alsnog opeten![]()
![]()
En ik zag iemand die ik uit de rope scene ken dus ik moest me verstoppen achter de schappen![]()
![]()
De limonade was in de bonus.
Dit was weer een nieuwe aflevering van Dimmy Doet Boodschappen![]()
We eten shepard's pie vnaaf
Ik snap wel dat je iemand vastbindt als diegene de neiging heeft om zich te verstoppen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
dus eigenlijk had die dude uit de rope scene even dat meisje met dr saucijsje moeten opvoeden terwijl jij toekeek met limonade?
sowieso is een supermarkt saucijzenbroodje, die niet eens opgewarmd is, uitermate teleurstellend.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarna is het goed voor je afweer. Win-win.
fair pointquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je iemand vastbindt als diegene de neiging heeft om zich te verstoppen.
Vieslelquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso is een supermarkt saucijzenbroodje, die niet eens opgewarmd is, uitermate teleurstellend.
Een beetje extra vloerkruiden maakt dan ook niet uit
Ik had zaterdag weer een chocoladeroombroodje van de Boniquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso is een supermarkt saucijzenbroodje, die niet eens opgewarmd is, uitermate teleurstellend.
Crusht ook lekker tussen je tanden, die gelijk ook weer ff gepolijst.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Krijg je met al die sportfilmpjesquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:07 schreef TaMieke het volgende:
Ik kreeg afgelopen week ook ineens van die bondage filmpjes op InstaGeen idee welke afslag mn algoritme ineens maakte.
Of je doet je onschuldiger voor dan je bent. Of Art komt binnenkort met een verrassing.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:07 schreef TaMieke het volgende:
Ik kreeg afgelopen week ook ineens van die bondage filmpjes op InstaGeen idee welke afslag mn algoritme ineens maakte.
die ken ik nietquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zaterdag weer een chocoladeroombroodje van de Boni
Volgens mij meen je hier niets vanquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA LEUKE GRAP DERDE VERDIEPING![]()
dat is geen geldquote:
Dat zal het zijn. Kreeg ook van die Russian yoga ofzo wat meer een martelwerktuig leek dan yoga.quote:
Daar ga ik even niet vanuitquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je doet je onschuldiger voor dan je bent. Of Art komt binnenkort met een verrassing.
Welke van mijn twee suggesties reageer je nou op?quote:
Misschien dat de Plus ofzo ze ook heeft.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is geen geld
Maar ik zou ook geen boni weten te vinden
De Mythische Boniquote:
Benieuwd of CL dit date verzoek gaat inkoppen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:11 schreef gianni61 het volgende:
dat is geen geld
Maar ik zou ook geen boni weten te vinden
Helaas.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat de Plus ofzo ze ook heeft.
Damequote:Op woensdag 17 juli 2024 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
dus eigenlijk had die dude uit de rope scene even dat meisje met dr saucijsje moeten opvoeden terwijl jij toekeek met limonade?
Vul zelf maar inquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke van mijn twee suggesties reageer je nou op?
Zoals ik al vermoedde; je bent niet zo onschuldig als je jezelf voordoet.quote:
Bijna inhoudelijk gereageerd. Gelukkig herkende ik alsnog de woordspeling.quote:
Hier staan ze ook vooral als decoratie in de keuken. Heb o.a. dezequote:Op woensdag 17 juli 2024 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Oeh Blond heeft een Book Lover beker. Ik vind die dingen altijd veel te groot en gebruik ze nooit, maar deze is tof.
Ik zat eraan te denken om er een zwik weg te doen want ik heb er echt veelquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier staat ze ook vooral als decoratie in de keuken. Heb o.a. deze![]()
[ afbeelding ]
Ik verzamel ze nog steedsquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken om er een zwik weg te doen want ik heb er echt veelDan hou ik alleen de special editions.
Inhoud moeten we zien te mijden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna inhoudelijk gereageerd. Gelukkig herkende ik alsnog de woordspeling.
Gebrek aan inhoud genoeg hier. Missie geslaagd.quote:
Welke heb je?quote:
Als ik @Puala mag geloven niet.quote:
ben ze nog nooit tegen gekomenquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat de Plus ofzo ze ook heeft.
voor mij wel, ik heb me voorgenomen deze week niet te drinkenquote:
Ik ga je straks bellen namens Ziggo.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik word weer de hele week gebeld door bedrijven hoor. Eerst Beter Horen en nu Essent.
Met een doordachte zeer volwassen beslissing om één glaasje carricante te drinken bij een caprese als lunchquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We weten allemaal hoe dit afloopt.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met een doordachte zeer volwassen beslissing om één glaasje carricante te drinken bij een caprese als lunch
Ik zie een poes, een bbq en een zwembad waar ik wel in wil plonsenquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie de eerste foto in deze post:
Puala in K&W / De 3e ronde, een nieuw klusavontuur #3
In wat chiquere kringen zeggen we, "wijn voor twee daar haal je de 40 niet mee"quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met een doordachte zeer volwassen beslissing om één glaasje carricante te drinken bij een caprese als lunch
In het zwembad plonzen begrijp ik. In een poes plonzen huehuehue. Maar in een BBQ plonzen lijkt me onverantwoord.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zie een poes, een bbq en een zwembad waar ik wel in wil plonsen
quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In het zwembad plonzen begrijp ik. In een poes plonzen huehuehue. Maar in een BBQ plonzen lijkt me onverantwoord.
Tering dat bed achterinquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit in principe al inbegrepen in de prijs. Maar als je drie extra pakketten afneemt en je vastlegt voor de volgende 10 jaar dan kan ik je de komende drie maanden ¤ 50 korting geven. Wel meteen beslissen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Mag ik korting na 10+ jaar trouwe klant te zijn geweest?
Huehuehuequote:Op woensdag 17 juli 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou de hele dag als een zeester op dat ding liggen.
tof gedaanquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
jeej!quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit in principe al inbegrepen in de prijs. Maar als je drie extra pakketten afneemt en je vastlegt voor de volgende 10 jaar dan kan ik je de komende drie maanden ¤ 50 korting geven. Wel meteen beslissen.
300 miljoen voor een katoenplukker is wel een slechte investering jaquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zou wel een slechte investering wezen gok ik
Twee uur te vroeg.quote:
Die had ik niet verwachtquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
Wel grappig dat ze alletwee in mijn top tien meest gespeelde artiesten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |