SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
"Treinverkeer richting Assen is stilgelegd" Dus zo goed als al het treinverkeer dat Groningen met de bewoonde wereld verbindtquote:
Omreizen via Leeuwarden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
"treinverkeer richting assen is stilgelegd" Dus zo goed als al het treinverkeer dat Groningen met de bewoonde wereld verbindt
Verbouwing station Groningen gaat dus langer durenquote:
Dat zei ik alquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verbouwing station Groningen gaat dus langer duren
Maar goed dat werkzaamheden rond station Leeuwarden vorige week zijn afgerondquote:
I don't know.quote:
Vorige maand omgereisd via Groningen richting Zwolle, omdat het treinverkeer bij Steenwijk weer eruit lagquote:
Zwab, ben jij het?quote:
Weet je wel hoe veel stations er 6 sporen hebben?quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar stations als Uithuizermeeden hebben er doorgaans maar twee. Eén voor heen, de ander voor terug. Meer spoor ligt daar gewoon niet.
Ja, die hoek is qua omreisopties wel wat summier. Vaak zat gehad dat ik over Enschede moest of zoiets doms.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorige maand omgereisd via Groningen richting Zwolle, omdat het treinverkeer bij Steenwijk weer eruit lag
In regio Groningen? Bar weinig.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je wel hoe veel stations er 6 sporen hebben?
Het was er al een bende toen ik er jaren geleden voor het eerst kwam, en nu m'n zus daar klaar is met studeren is het nog steeds een bende. Kutstad verdient niet beter.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verbouwing station Groningen gaat dus langer duren
Ja daarom is de lelylijn belangrijk, als er nu iets rond meppel of steenwijk gebeurd dan is er geen verbinding meer tussen het Noorden en de rest van het landquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die hoek is qua omreisopties wel wat summier. Vaak zat gehad dat ik over Enschede moest of zoiets doms.
Volgens mij zijn ze in ergens in covid tijd begonnen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar voor mijn gevoel zijn ze ook al 10 jaar ofzo bezig
Ben je weer in de ketel met koningswater gevallen?quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was er al een bende toen ik er jaren geleden voor het eerst kwam, en nu m'n zus daar klaar is met studeren is het nog steeds een bende. Kutstad verdient niet beter.
Misschien is ie wel een fan van stations en las ie dit nieuws over een station aan de andere kant van het land. Net als ik nu over Groningen praat.quote:
Is goed jongen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien is ie wel een fan van stations en las ie dit nieuws over een station aan de andere kant van het land. Net als ik nu over Groningen praat.
Ik vermaakte me er in 2006/2007 best prima.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:11 schreef Elvi het volgende:
Ik ben nog nooit in Groningen geweest, is het een beetje leuk?
Ik heb liever dat ik op station Leeuwarden of Zwolle dat ik weet dat ik moet omreizen, dan dat ik al onderweg ben.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die hoek is qua omreisopties wel wat summier. Vaak zat gehad dat ik over Enschede moest of zoiets doms.
De ring is al 6 jaar een bouwput en het station is al 6 jaar een bouwput. Dit kan er best bij.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben je weer in de ketel met koningswater gevallen?
Sloop is wel al eerder, dat reken ik er wel gewoon bij, want sindsdien is het al een bouwputquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze in ergens in covid tijd begonnen.
Volgens google zal het project ergens in 2026 klaar zijn.
Kan erg leuk zijn, als je de corpsballen een beetje weet te vermijdenquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:11 schreef Elvi het volgende:
Steden die stil staan in hun ontwikkelingquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De ring is al 6 jaar een bouwput en het station is al 6 jaar een bouwput. Dit kan er best bij.
https://www.rug.nl/museum/exhibitions/permanent/anatomy-roomquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:11 schreef Elvi het volgende:
Dat sowieso, een "hahaa, je reis duurt ongepland 2 uur langer" is hoe dan ook kut. Als je het op tijd weet, kan je er tenminste nog wat om plannen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ik op station Leeuwarden of Zwolle dat ik weet dat ik moet omreizen, dan dat ik al onderweg ben.
Nee joh gewoon lekker zuipen met een roedel vindicattersquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kan erg leuk zijn, als je de corpsballen een beetje weet te vermijden
LOLnee.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh gewoon lekker zuipen met een roedel vindicatters
Ik ben sinds die verbouwing mijn oriëntatie waar die perrons zitten voor eventuele overstap helemaal kwijt.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was er al een bende toen ik er jaren geleden voor het eerst kwam, en nu m'n zus daar klaar is met studeren is het nog steeds een bende. Kutstad verdient niet beter.
gadverdamme, dat zijn dus van die types die van het balkon af pissenquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh gewoon lekker zuipen met een roedel vindicatters
Vorig jaar moest ik richting Nijmegen naar een bruiloft. Aanrijding bij Steenwijk. Dan kon ik lekker anderhalf uur om reizen Groningen. Ik zat wel in de stress of ik op tijd zou zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat sowieso, een "hahaa, je reis duurt ongepland 2 uur langer" is hoe dan ook kut. Als je het op tijd weet, kan je er tenminste nog wat om plannen.
of vallen/springenquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
gadverdamme, dat zijn dus van die types die van het balkon af pissen
Mooi tochquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
gadverdamme, dat zijn dus van die types die van het balkon af pissen
Ook altijd op dat soort dagen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorig jaar moest ik richting Nijmegen naar een bruiloft. Aanrijding bij Steenwijk. Dan kon ik lekker anderhalf uur om reizen Groningen. Ik zat wel in de stress of ik op tijd zou zijn.
Ga je naar de Action en haal je een rommelhobby.quote:
Ik hoop dat die bussen zijn voor Assen.quote:Arriva en NS zetten bussen in tussen Groningen en Groningen Europapark om reizigers te vervoeren. Die bussen moeten even na 10.00 uur gaan rijden.
Treinen van Arriva vanuit Oost-Groningen en sprinters van NS van Zwolle naar Groningen hebben tijdelijk Groningen Europapark als eindstation. Intercity's rijden niet verder dan Assen. Het is niet duidelijk hoelang de stremming nog duurt.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga je naar de Action en haal je een rommelhobby.
Wat denk je dat ik tien jaar geleden deedquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, en ik had van jou ook wel wat meer klasse verwacht
In Leiden is er afgelopen week een prachtige nieuwe autoweg opgeleverd die maar *checkt notities* 6 jaar heeft geduurd. En ze zijn al jaren aan het ruziën met hun buurgemeente over een noordelijke ringweg, maar dat doen ze gewoon netjes voor de bouw begonnen is.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Steden die stil staan in hun ontwikkeling
Ga je schoonmaken. Buiten rommel rapen. De kat knuffelen.quote:
Nattekat knuffelen?quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga je schoonmaken. Buiten rommel rapen. De kat knuffelen.
Niet iedereen kan dat.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoop dat die bussen zijn voor Assen.
Je kan makkelijk lopen naar station Europapark.
Valt me van je tegen dat je ermee gestopt bentquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik tien jaar geleden deed![]()
![]()
Waarom heb je dat gisteravond niet gedaan dan?quote:
Toen ik nog Assen werkte en tussen Groningen en Assen eruit lag, dan reden alleen de bussen richting Assen. Voor Europapark vonden ze dat er genoeg andere reisopties waren.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet iedereen kan dat.
En als er staat bussen tussen a en b, zal dat tussen a en b zijn, niet tussen a en c.
Eerst baantjes gezwommen en dan daarna lui op de bank gezeten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom heb je dat gisteravond niet gedaan dan?
Niet relevant voor de huidige situatie lijkt me, best kans dat er nog dingen aangepast worden, maar zolang ze aangeven dat ze tussen bepaalde stations rijden, zal dat gewoon zo zijnquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen ik nog Assen werkte en tussen Groningen en Assen eruit lag, dan reden alleen de bussen richting Assen. Voor Europapark vonden ze dat er genoeg andere reisopties waren.
Wil je niet dat ik sneller naar je toe kan komen?quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:27 schreef Nattekat het volgende:
Ze praten al over die Lelylijn sinds Flevoland droog is.
Ik heb liever een zo lang mogelijke waarschuwing vooraf.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil je niet dat ik sneller naar je toe kan komen?
Herkenbaar.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eerst baantjes gezwommen en dan daarna lui op de bank gezeten.
Minstens 9 maanden en in drievoud.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb liever een zo lang mogelijke waarschuwing vooraf.
Ik zit boeken te piraten.quote:
Zo ff naar bed.quote:
Wat?!quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op Disney kan je hem zovaak bekijken als je maar wil.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:02 schreef datismijnmening het volgende:
HOEZO IS DE ERAS TOUR FILM NIET MEER IN DE BIOS???!??!![]()
Ik heb het weer opgepakt. Heerlijk rustig, Onderhoudend en leerzaam. Ga ook weer abonnementen nemen. (OOR, VI)quote:
Weekje vrijquote:
Ja maar das niet op groot schermquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Op Disney kan je hem zovaak bekijken als je maar wil.
Oh, jij zit er nog steeds niet in?quote:
Komend weekend ben ik gewoon aan het werk, omdat jij het weer laat afwetenquote:
Koop een groot schermquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar das niet op groot scherm
Nu krijg ik de code niet meerquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, jij zit er nog steeds niet in?
Kun je makkelijk hebben.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:08 schreef datismijnmening het volgende:
Omg zag net een meisje met een lange metallic zilver rok, hakken en leren jack lopen![]()
Wou dat ik dat durfde te dragen
Same herequote:Op woensdag 17 juli 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat ik nog geen boeken heb en ik mezelf had beloofd geen boeken er meer bij te nemen voorlopig.
Gewoon doen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:08 schreef datismijnmening het volgende:
Omg zag net een meisje met een lange metallic zilver rok, hakken en leren jack lopen![]()
De kindle is in de aanbieding vandaag.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanavond eens kijken of m'n e-reader überhaupt nog wat doet.
Ik durf zoiets ook niet te dragen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:08 schreef datismijnmening het volgende:
Het weekend erna weer, dus dat maakt niet echt uit.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komend weekend ben ik gewoon aan het werk, omdat jij het weer laat afweten![]()
Daar moet ik me geestelijke en lichamelijk op voorbereiden.
Waarquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kindle is in de aanbieding vandaag.
Jammer dat er geen sprintrace is op die dagquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het weekend erna weer, dus dat maakt niet echt uit.
Overigens ben ik er op zaterdag wel.
Ja, maar dan op dezelfde manier waarop je zelf net ook keek.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lol nee dan gaat iedereen kijken
Ik *heb* een kindlequote:Op woensdag 17 juli 2024 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kindle is in de aanbieding vandaag.
Dan had ik die wel geboycot natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jammer dat er geen sprintrace is op die dag
@:Nizno
Positief denkenquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar dan op dezelfde manier waarop je zelf net ook keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |