Ik ben Amy-Roooooos vergeten.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
De eerste kandidaat is toch eigenlijk nooit de definitieve keuze
Straks de grote verdwijntruc.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:32 schreef Breekfast het volgende:
Geen enkele goocheltruc van René kunnen zien
Jawel hoor, de karakters moeten mog even indalen maar de montage, voiceover en setting is als vanoudsquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik kom er nog niet helemaal in. Jullie wel?
Ja zit gelukkig aardig wat tempo in, slim om met 4 te beginnen en niet meteen alle 8.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik zit er al weer in.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ja hequote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Dat jasje van Robert Jan, wat een heerlijkheid.
Ja de meningen over dit onderwerp lopen altijd erg uiteen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:45 schreef Breekfast het volgende:
Iemand naar huis sturen vanwege het ontbreken van een rijbewijs
Oh ik ben een halve kakker dus ik kan hier goed mee. Ze zijn ook allebei sympathiek.quote:
ik snap dat wel. als je uit de grote stad komt denk je 'waar GAAT dit over?', maar op het platteland kun je bijnaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:45 schreef Breekfast het volgende:
Iemand naar huis sturen vanwege het ontbreken van een rijbewijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |