In rechtse kringen hebben ze daar een woord voor, maar ik heb niet het idee dat dat de werkelijke oorzaak is.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En het lijken er alleen maar meer te worden. Ik begrijp het niet
Whatquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:48 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Bij de vierdaagse gaat het om een kruisje - winnen is belangrijker dan meedoen - en dat kan hij nu wel op zijn buik schrijven.
En zo stoppen er veel vrijwilligers, heel erg jammer.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:46 schreef Qarrad het volgende:
Mijn bejaarde vadertje werkte jaren als vrijwilliger bij de lokale avondvierdaagse. Hij is ermee gekapt omdat met name de ouders van de deelnemers in basisschoolleeftijd zich niet konden gedragen. Schreeuwen, dreigen, met de auto oprijden dwars door de wandelaars heen, hele kijfpartijen, noem maar op.
Dan zet je dus met vrijwilligers dat hele parcours af voor een leuk evenement, en dan krijg je dat. Elk jaar werd het erger. Het grootste deel doet natuurlijk normaal, maar er was geen avond meer zonder incident, al jaren niet.
Ja zoals hierboven al gezegd zullen de redenen uiteenlopen maar ik zie, hoor en lees toch vooral autochtone kneuzen van een bepaalde leeftijdquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En het lijken er alleen maar meer te worden. Ik begrijp het niet
Inderdaad, ik ben zelf boven de 40 maar zie voldoende 40+ zich nergens wat van aantrekken. Zeg je er wat van, dan moet je je er niet mee bemoeien, eerst maar eens op anderen en jezelf letten of, in het positiefste geval, krijg je een ‘ja, snap ik’ en lopen ze door. In het negatiefste geval heb ik een ernstige ziekte, val ik op jongens of heb ik een chromosoom te veel.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zoals hierboven al gezegd zullen de redenen uiteenlopen maar ik zie, hoor en lees toch vooral autochtone kneuzen van een bepaalde leeftijd
Dit dusquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:09 schreef Discombobulate het volgende:
Dan maar zonder kruisje lopen toch. Doe het voor jezelf, dat is het allerbelangrijkste, niet een materieel symbolisch kruisje.
Je zou je toch kapot schamen als dat het beste is wat je dan te bieden hebt. Nou ja waarschijnlijk doen ze dat ookquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:09 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
In het negatiefste geval heb ik een ernstige ziekte, val ik op jongens of heb ik een chromosoom te veel.
Mooi, optyfen en wegwezen.quote:Indien de diskwalificatie definitief is, was dit zijn laatste 4Daagse, zegt hij.
Verbieden kan niet natuurlijk maar je krijgt geen medaillequote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe kunnen ze je verbieden mee te lopen dan? Is toch allemaal openbaar terrein?
Ik dacht dat mensen het deden omdat het iets leuks was om te doen, sociaal lekker met elkaar wandelen enzoquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Verbieden kan niet natuurlijk maar je krijgt geen medaille
Ja dat is zo, ik heb hem 5 keer meegelopen lang geleden maar deed dat niet voor de medaille maar voor de gezelligheid en uitdagingquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen het deden omdat het iets leuks was om te doen, sociaal lekker met elkaar wandelen enzo
en voor persoonlijke uitdaging
die medaille kan je dan toch gestolen worden
Snelwandelaars zijn de wielrenners van het voetpad.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:41 schreef Janneke141 het volgende:
Dit is sowieso een apart slag geweest. Er zijn in de hele vierdaagse namelijk maar een man of tien die de safetycar überhaupt in beeld zien, en dat zijn die paar verrekte snelwandelaars. Wat die (willen) doen mag sowieso al niet, dat is de hele reden dat er überhaupt een safetycar bestaat.
En dan gaat het niet om iemand die één ping laat afgaan bij het ontvangen van een appje in de stiltecoupé, maar om ouders van kinderen die je bijna omver duwen tijdens het tikkertje spelen in de supermarkt. Of om mensen die de trein binnnenstormen terwijl je uitstapt. Of het gaat om mensen die op een terrasje bijna bij je op schoot zitten en steeds verder achteruit schuiven met hun stoel.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou je toch kapot schamen als dat het beste is wat je dan te bieden hebt. Nou ja waarschijnlijk doen ze dat ook
[/quote]quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:50 schreef Nober het volgende:
Gewoon van start gaan morgen net als Diana:
[ x ]
[..]
https://www.omroepbrabant(...)gewoon-de-vierdaagse
Zo is dat. Laat ze de moord stikken.
"De volgende keer neem ik een pistool mee!"quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:35 schreef PotjeSambal het volgende:
Type Mart Smeets. Ongelikte beer. Boomer. Je hebt er direct een beeld bij.
Ja, die mensen die er een wedstrijd van maken terwijl de organisatie dat niet wilt.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:41 schreef Janneke141 het volgende:
Dit is sowieso een apart slag geweest. Er zijn in de hele vierdaagse namelijk maar een man of tien die de safetycar überhaupt in beeld zien, en dat zijn die paar verrekte snelwandelaars. Wat die (willen) doen mag sowieso al niet, dat is de hele reden dat er überhaupt een safetycar bestaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |