De Nederlandse Westfield waarvan de échte in Londen zittenquote:
Grote shopping mall. Bij Leidschendam.quote:
https://www.westfield.com(...)oogle&utm_medium=GMBquote:
Wij zitten nu op Gran Canaria, valt onder Spanje en daar is onze bundel gewoon geldig. Wifi is niet super, dus veel op eigen data.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:56 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou je telefoon niet op vliegstand zetten, maar gewoon roaming uit zetten. Dan ben je nog wel bereikbaar indien nodig, maar zit je niet met rare kosten. Wij gaan dit jaar voor het eerst een E-sim aanschaffen. Ik moet nog even uitzoeken hoe dat precies werkt, maar schijnt erg makkelijk te zijn en valt qua kosten ook mee (gps voor de auto huren via autohuur is al veel duurder).
Wij waren er idd om 10.15 en toen was het echt prima te doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:47 schreef Vicky het volgende:
T komt er graag want daar zit een New Yorker en daar shopt ze graag.
Als je gaat moet je zorgen dat je er heel vroeg bent, dan is het prima te doen.
beide aanvragen Rabo sportdinges zijn goedgekeurd
Als we gaan gaan we echt rond openingstijden en dan zijn we weg zodra het druk wordt.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:24 schreef BE het volgende:
[..]
Wij waren er idd om 10.15 en toen was het echt prima te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zee kost ook bellen (en ik vermoed ook gebeld woeden) idioot veel geld. Je valt niet onder 'buitenland' daar namelijk dus je dataverkeer gaat via de satelliet. Ik neem het zekere voor het onzekere en doe 'm ook op vliegtuigstand.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:56 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou je telefoon niet op vliegstand zetten, maar gewoon roaming uit zetten. Dan ben je nog wel bereikbaar indien nodig, maar zit je niet met rare kosten. Wij gaan dit jaar voor het eerst een E-sim aanschaffen. Ik moet nog even uitzoeken hoe dat precies werkt, maar schijnt erg makkelijk te zijn en valt qua kosten ook mee (gps voor de auto huren via autohuur is al veel duurder).
Oi, duur grapjequote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:14 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
De Nederlandse Westfield waarvan de échte in Londen zitten![]()
Ben er 1x geweest maar ben de Engelse gewend
Veel plezier @:Phaidra! Oh, 2 appjes en horen van anderen dat je er al bent maar er toch nog niet bent en het dus niet handig is de vliegtuigstand al uit te zetten, kost 37 euro![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:50 schreef Schanu het volgende:
Bedankt allemaal!Sterkte Schanu. Vervelende boodschap en toestand en er is ook zo weinig aan te doen. Ik hoop voor jullie dat he toch nog tot een mooie nieuwe weg leidt, maar voor nu is het gewoon ongelooflijk rotnieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:50 schreef Schanu het volgende:
Bedankt allemaal!Balen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet een hele fijne jurist, DM-en mag je altijd. Heeft mij waanzinnig goed geholpen met mijn VSO, waarvan mijn toenmalige werkgever dacht er zo mee weg te komen. Heeft hem uiteindelijk 5000 extra gekost![]()
Wir müssen leben, bis wir sterben!
Wij gaan naar dezequote:Op donderdag 18 juli 2024 14:29 schreef Vicky het volgende:
@:Mushanga71 naar welke bios gaan jullie? Mijn man heeft gekeken maar ziet overal 16+ staan bij Deadpool
Thnxquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:44 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Wij gaan naar deze
https://www.pathe.be/nl/bioscopen/cinema-euroscoop-maasmechelen
Er staat idd 16+ bij maar België geeft de leeftijd als advies, niet zoals hier dat het wettelijk is.
Hoezo dat? Je bundel is gewoon geldig in Zweden:quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:07 schreef exode het volgende:
Goede tip van de vliegtuigstand, wij gaan maandag met de boot naar Zweden. Ook niet vergeten mijn werktelefoon op vliegtuigstand te zetten, anders heb ik een boze werkgever vermoed ik.
Nog nooit in the Mall of Netherlands geweest en ik geloof dat ik dat zo hou.
Esim in Thailand gehad, dat was wel ideaalquote:Binnen de Europese Unie worden geen roamingkosten in rekening gebracht. Zweden behoort tot de EU en daardoor kun je met je smartphone uit je bundel bellen, sms-en en internetten.
Ah op die manier, daar had ik niet aan gedachtquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:44 schreef Elleska het volgende:
In Zweden wel ja, maar op de boot is Exode nog niet in Zweden.
Die EU regels voor roamingkosten gelden alleen wanneer je verbonden bent met een mobiele netwerken op het grondgebied en dat ben je op de boot niet.
Whahah mijne ook. Ik heb 30gb. In NL verbruik ik dit amper. Nu op GC gaat het wat harder want de wifi is ruk.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:28 schreef exode het volgende:
Op zee val je onder het maritiem netwerk, die kosten zijn niet grappig.
Roaming in het buitenland maak ik me niet druk om, mijn databundels zijn nogal groot.
Wij zitten allemaal bij Odido, van mijn meiden is in januari het abonnement vernieuwd maar ze hebben geen unlimited.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:57 schreef Phaidra het volgende:
Ik zit al heel lang bij Tele2, nu Odido. Ik ben begonnen met een abo van 0,5 GB. Door de jaren heen is dit door bonussen en familiekorting al gegroeid maar 4 GB voor hetzelfde geld. Ik verbruik misschien 1,5 als ik mijn best doe. Odido heeft tegenwoordig alleen nog unlimited abo’s. De goedkoopste (nog steeds duurder dan wat ik nu betaal) heeft dan een lagere snelheid. Daar pas ik dus voor. Ik heb nu meer dan genoeg aan mijn huidige bundel en ga nevernooit niet overstappen naar unlimited als ik dan in moet leveren op snelheid voor meer geld
.
Ik verbruikte eerst ook minder dan 1 GB, maar dat werd ineens ook te weinig, terwijl ik min of meer dezelfde tijd online was. Ik denk dat er tegenwoordig veel meer video's op social media staan en dat vergt meer data.quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Dan gewoon blijven zitten @:Phaidra![]()
Hoe was New Castle?
Ik gebruikte meestal ook maar 1,5gb maar de laatste maanden is dat meer geworden en geen idee waarom. Dat abo wat ik had kon Vodafone niet opzeggen én de prijs niet verhogen. Maar ik vind het goed zo, hoef straks niet meer op te letten.
Ik was ook zo dom toen ik met dochter naar Londen ging. En dat terwijl we die dingen ongeveer bij elk tripje naar het buitenland invullen (als oudste met opa met de trein naar Keulen of Luik gaat, krijgt hij al zo'n formulier mee). En dan ga je zelf buiten de EU notabene en dan vergeet je hetquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:26 schreef Phaidra het volgende:
Oh en ondanks dat we het in dit topic al eens genoemd hadden, was ik vergeten dat ik toestemming nodig had van mijn vriend om alleen te reizen met zoon . Dat was nog even spannend, maar zowel in NL als in Newcastle werden we als betrouwbaar bestempeld (wat ik eigenlijk een beetje gek vond, maar daar ging ik natuurlijk geen punt van maken op dat moment - die regels zijn er niet voor niets).
Klinkt echt heel fijn, dat tripjequote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik verbruikte eerst ook minder dan 1 GB, maar dat werd ineens ook te weinig, terwijl ik min of meer dezelfde tijd online was. Ik denk dat er tegenwoordig veel meer video's op social media staan en dat vergt meer data.
Newcastle was erg leuk! We zijn eerst naar het kasteel gegaan, dat was klein en kneuterig (voor een kasteel dan), maar wel informatief. Daarna geluncht in een echte pub, met een bizar goedkope lunchdeal (keuze uit beperkte kaart maar met drinken voor GBP 6 per persoon). Erg lekker ook! We hadden toen nog ca. 2 uur over. We hebben een beetje door het centrum gewandeld, want winkels bekeken (maar niks gekocht, een trui van GBP 220 vond ik toch wat overdreven). Als laatste nog het Discovery museum bezocht. Dat had een kleine science exhibition, een soort Nemo in het klein.
Zoon kon het Engels eigenlijk wel goed volgen, dat verbaasde me wel.
Oh en ondanks dat we het in dit topic al eens genoemd hadden, was ik vergeten dat ik toestemming nodig had van mijn vriend om alleen te reizen met zoon. Dat was nog even spannend, maar zowel in NL als in Newcastle werden we als betrouwbaar bestempeld (wat ik eigenlijk een beetje gek vond, maar daar ging ik natuurlijk geen punt van maken op dat moment - die regels zijn er niet voor niets).
3 hete dames is een kot zo warm als de oven.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik krijg morgen bezoek van twee dames die ik echt al 10 jaar of zo niet gezien had, wordt heel gezellig maar het is hier zooooooooooo warm
Wat een kleurenpracht, BEquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:55 schreef BE het volgende:
Kijk! Zo gaaf!
Ruim 120 crodinoflesjes met lathyrusjes! Het ruikt zo lekker bij mijn ouders thuis nu!
[ afbeelding ]
Alles is helemaal klaar voor morgen nu.
Wow wat mooiquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:55 schreef BE het volgende:
Kijk! Zo gaaf!
Ruim 120 crodinoflesjes met lathyrusjes! Het ruikt zo lekker bij mijn ouders thuis nu!
[ afbeelding ]
Sterkte morgenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:55 schreef BE het volgende:
Kijk! Zo gaaf!
[ afbeelding ]
Wat ziet dat er prachtig uit. Heel erg veel sterkte vandaagquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:55 schreef BE het volgende:
Kijk! Zo gaaf!
[ afbeelding ]
Van mij mag je het zowel hier delen (in spoiler) of via dm hoor.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:57 schreef BE het volgende:
Het was gisteren en het was zo ontzettend mooi! Er waren ondanks de vakantie echt heel veel mensen en bij het oplopen naar de aula stond er een haag van mensen van de Jeu de Boules vereniging (die zij 40jr terug mede heeft opgericht) in een haag met hun ballen tegen elkaar te tikken, kippenvel!
Ik deel met liefde een linkje naar een foto met de kist met vaasjes per dm, maar ik plemp hem er niet zomaar in, niet iedereen zit daar op te wachten.![]()
Nou, ik hield het ook echt niet droog en schrok even want ik dacht 'ik moet zo nog', maar dat ging daarna gelukkig wel prima.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Van mij mag je het zowel hier delen (in spoiler) of via dm hoor.
En dat van die ballen klinkt oprecht mooi en ik zou instant gaan huilen.
Ben ooit eens op een uitvaart geweest en op gegeven moment kreeg de overledene applaus, en dat ging echt tot in m’n botten. Ik heb zelden zo hard gehuild op een begrafenis.
SPOILER: foto van de uitvaartkist met lathyrusjes eropOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Oh, dat is wel echt balen hoor, op je vakantie.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:27 schreef Hupje het volgende:
Ik ben toch heftig verkouden deze week... Lekker, de laatste dagen op vakantieZojuist bij thuiskomst een corona test gedaan, maar die is negatief. Nu maar aan de hoestdrank en hopen dat het snel overgaat. Pfff.
quote:Op zondag 21 juli 2024 17:25 schreef BE het volgende:
[..]
Nou, ik hield het ook echt niet droog en schrok even want ik dacht 'ik moet zo nog', maar dat ging daarna gelukkig wel prima.
En ik doe het gewoon ook wel ook, want het is zo ontzettend mooi en ik ben er gewoon trots op dat we dit voor mijn moeder hebben kunnen doen.Mooi. Knuffel.SPOILER: foto van de uitvaartkist met lathyrusjes eropOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |