abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juli 2024 @ 16:43:27 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_214309571
Ik doe het echt niet met opzet :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214309913
Fijne vakantie Phaidra!

Ik vind the Mall of the Netherlands helemaal niks. Druk, mensen die totaal geen rekening houden met hun omgeving en kinderen die zich doodvervelen en daardoor heel vervelend zijn en ook anderen lastig vallen… Ik werk er vlak bij en kwam er vroeger maandelijks, maar sinds de verbouwing vermijd ik het liever. En de keren dat ik er alsnog kom (voor de LEGO store meestal) vraag ik me steeds weer af waarom ik toch weer zo dom ben geweest…
pi_214310010
Met kinderen moet je er ook niet echt wezen.
Meer als je met volwassenen voor kleding komt.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 17:48:48 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214310151
Wij komen er ook niet veel hoor, maar het is wel heel fijn om zoveel winkels bij elkaar te hebben. De pubers lopen er zaterdag iig een beetje netjes bij. ;) Niet strak in het pak, maar wel gewoon nette broek en (linnen-achtige) bloes/overhemd.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 16 juli 2024 @ 17:50:53 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214310172
Wie of wat is de Mall of the Netherlands? :@
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_214310369
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 17:50 schreef Ynske het volgende:
De Nederlandse Westfield waarvan de échte in Londen zitten ;)
Ben er 1x geweest maar ben de Engelse gewend :@

Veel plezier @Phaidra! Oh, 2 appjes en horen van anderen dat je er al bent maar er toch nog niet bent en het dus niet handig is de vliegtuigstand al uit te zetten, kost 37 euro :')

Mijn richtingaanwijzer is kaduuk en auto is net 2x gekeurd, inclusief een steekproef door de rdw. Dan zou je zeggen dat alles oké is, toch? Bij elke drempel (en we hebben er véél) vliegt dat ding naar rechts aan en wil ik em uitzetten, gaat ie links aan en krijg ik em niet meer uit :X Waardoor het best verwarrend is voor het overige verkeer :') Oh, en de autofixer is op vakantie. Voor 6 weken :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  dinsdag 16 juli 2024 @ 18:29:36 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214310497
quote:
Grote shopping mall. Bij Leidschendam. :+

[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 16-07-2024 20:24:43 ]
pi_214310727
quote:
https://www.westfield.com(...)oogle&utm_medium=GMB

Overdekt winkelcentrum in Leidschendam. :)

En ondanks mijn eerdere statement over kleding: ik heb er laatst alleen boeken en Lush gekocht. :P
pi_214310862
Goede tip van de vliegtuigstand, wij gaan maandag met de boot naar Zweden. Ook niet vergeten mijn werktelefoon op vliegtuigstand te zetten, anders heb ik een boze werkgever vermoed ik.

Nog nooit in the Mall of Netherlands geweest en ik geloof dat ik dat zo hou.
pi_214311277
T komt er graag want daar zit een New Yorker en daar shopt ze graag.
Als je gaat moet je zorgen dat je er heel vroeg bent, dan is het prima te doen.

*O* beide aanvragen Rabo sportdinges zijn goedgekeurd *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_214311372
Ik zou je telefoon niet op vliegstand zetten, maar gewoon roaming uit zetten. Dan ben je nog wel bereikbaar indien nodig, maar zit je niet met rare kosten. Wij gaan dit jaar voor het eerst een E-sim aanschaffen. Ik moet nog even uitzoeken hoe dat precies werkt, maar schijnt erg makkelijk te zijn en valt qua kosten ook mee (gps voor de auto huren via autohuur is al veel duurder).
pi_214311462
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 19:56 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou je telefoon niet op vliegstand zetten, maar gewoon roaming uit zetten. Dan ben je nog wel bereikbaar indien nodig, maar zit je niet met rare kosten. Wij gaan dit jaar voor het eerst een E-sim aanschaffen. Ik moet nog even uitzoeken hoe dat precies werkt, maar schijnt erg makkelijk te zijn en valt qua kosten ook mee (gps voor de auto huren via autohuur is al veel duurder).
Wij zitten nu op Gran Canaria, valt onder Spanje en daar is onze bundel gewoon geldig. Wifi is niet super, dus veel op eigen data.

Volgend jaar voor Amerika hebben we wel Esim nodig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 20:24:20 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214311744
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 19:47 schreef Vicky het volgende:
T komt er graag want daar zit een New Yorker en daar shopt ze graag.
Als je gaat moet je zorgen dat je er heel vroeg bent, dan is het prima te doen.

*O* beide aanvragen Rabo sportdinges zijn goedgekeurd *O*
Wij waren er idd om 10.15 en toen was het echt prima te doen.
pi_214312154
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 20:24 schreef BE het volgende:

[..]
Wij waren er idd om 10.15 en toen was het echt prima te doen.
Als we gaan gaan we echt rond openingstijden en dan zijn we weg zodra het druk wordt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 16 juli 2024 @ 21:26:03 #15
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_214312642
Ik vind de mall prima te pruimen, zorgen dat je er vroegt bent en liefst doordeweeks en er is geen kip.
Wat betreft esims ben ik heel tevreden met airalo mocht iemand dat willen gebruiken ik heb 3dollar korting voor je.
pi_214313002
Hier momenteel een e-Sim voor zuid Afrika. Ik vind het drama internet. 3G en websites laden vaak maar met moeite. Ook lang niet overal bereik, dus instellen van een navigatie lukt dan niet (of stelt niet bij als je verkeerd rijdt). Gelukkig hebben we ook een TomTom bij ons met kaarten van zuid Afrika, dus die gaan we de volgende keer gebruiken.

We zitten nu nog in Kaapstad dus best een druk bevolkt gebied, ben benieuwd hoe het in de minder druk bevolkte gebieden is.
In de hotels wel wifi, maar het was wel even stressvol toen we naar een blijkbaar niet zo veilig deel van de stad waren gereisd om mooie graffiti op de gebouwen te zien en we toen een Uber wilden roepen maar het internet het eerst niet wilde doen 😉
pi_214313195
Wel een mooie ervaring hillie, geniet van jullie vakantie! :)
If they say
  dinsdag 16 juli 2024 @ 23:49:44 #18
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_214313822
quote:
Ik ben blij dat jij het vroeg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_214315403
Fijne vakantie voor iedereen die met vakantie is of bijna gaat O+

Hier werk-drama voor vrouwlief
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214315491
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 19:56 schreef FlyingFish het volgende:
Op zee kost ook bellen (en ik vermoed ook gebeld woeden) idioot veel geld. Je valt niet onder 'buitenland' daar namelijk dus je dataverkeer gaat via de satelliet. Ik neem het zekere voor het onzekere en doe 'm ook op vliegtuigstand.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_214315564
Lekker begin van de vakantie @Schanu, al komt zoiets natuurlijk nóóit goed uit :{
Sterkte met het nagelbijten en misschien valt het mee...
If they say
pi_214315724
Ach Schanu, wat een stress. Knuffel voor jullie.

Ja, dat dus Clubsoda en een aantal uur niet bereikbaar zijn, is niet bepaald een ramp. Zou niet weten waar ze mij perse dan voor moeten bereiken. (En met slecht nieuws kan ik midden op de zee niet veel)
pi_214315871
@Schanu sterkte met afwachten :*
Fake it till you make it...
  woensdag 17 juli 2024 @ 10:36:08 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_214315915
Oei, dat is best stresvol inderdaad @Schanu
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214316318
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 18:14 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
De Nederlandse Westfield waarvan de échte in Londen zitten ;)
Ben er 1x geweest maar ben de Engelse gewend :@

Veel plezier @:Phaidra! Oh, 2 appjes en horen van anderen dat je er al bent maar er toch nog niet bent en het dus niet handig is de vliegtuigstand al uit te zetten, kost 37 euro :')
Oi, duur grapje :X. Ik heb mijn telefoon pas weer online gezet toen ik van boord was. Voor de zekerheid. Het stormde goed gisteravond, ondanks reispilletjes was zoon wat misselijk. Maar we hebben prima geslapen en vanmorgen was de zee heel rustig. Zoon zag nog een zeehond zwemmen, ik was toen net even naar de hut om spullen in te pakken }:|.

Onze kinderen zijn fan van de cupcake stand die ergens in the Mall zit. En de Lego-winkel uiteraard. Die willen dus wel mee als wij die kant op gaan.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214317703
Ons jochie is weer thuis van Scoutingkamp. Hij heeft het goed naar zijn zin gehad. Geen heimwee maar hij dacht wel af en toe aan ons, zei hij. Poepie is het.

En wat we heel fijn vonden om te horen, is dat hij de overbuurjongen die wel heimwee had heeft geholpen.

Eerste was al gedraaid want echt alles is vies en stinkt, de reminder van 5 leuke dagen.
pi_214318727
Fijn dat ie weer thuis is @exode! Succes met de was.

Wij gingen vanmorgen varen en kwamen in een school van 50+ dolfijnen terecht. Dit was zooo gaaf

♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214320085
Wat naar schanu :{
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 juli 2024 @ 20:24:38 #29
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214321737
Wat naar schanu, hoe is het gegaan?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_214322428
Wat rot Schanu. Voordeel is wel weer dat er momenteel voldoende vacatures zijn, dus mocht het slecht nieuws zijn dan kan ze met een beetje geluk zo elders aan de slag als ze een beetje een algemene functie heeft.
pi_214322675
@Schanu hopelijk snel positief nieuws
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214322772
Bedankt allemaal!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 17 juli 2024 @ 23:48:11 #33
37150 livelink
pi_214323780
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 21:50 schreef Schanu het volgende:
Bedankt allemaal!

SPOILER
Sterkte Schanu. Vervelende boodschap en toestand en er is ook zo weinig aan te doen. Ik hoop voor jullie dat he toch nog tot een mooie nieuwe weg leidt, maar voor nu is het gewoon ongelooflijk rotnieuws.
pi_214324891
Kak zeg -O-
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214325810
Sterkte @Schanu! Hebben jullie een rechtsbijstandverzekering die de VSO kan bekijken? Of anders lid van een vakbond?
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:37:41 #36
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_214326353
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 21:50 schreef Schanu het volgende:
Bedankt allemaal!

SPOILER
Balen!
Ik weet een hele fijne jurist, DM-en mag je altijd. Heeft mij waanzinnig goed geholpen met mijn VSO, waarvan mijn toenmalige werkgever dacht er zo mee weg te komen. Heeft hem uiteindelijk 5000 extra gekost :X O-)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_214326532
Bedankt, lief, maar ik ben zelf jurist arbeidsrecht dus dat komt in deze situatie wel goed uit :+
De vaststellingsovereenkomst die is neergelegd is helaasch meteen het eerste en laatste voorstel, er is al een voorlopige ontslagaanvraag ingediend bij het UWV en daar is reeds akkoord op gegeven. Er is dus 0 onderhandelingsruimte. Gelukkig zijn ze met een netter voorstel gekomen dan wanneer het via een ontslagvergunning gaat, alhoewel ik het nog steeds karig vind gelet op de lengte van het dienstverband. We kunnen er in ieder geval financieel een tijdelijke WW situatie mee overbruggen en van daaruit kan vrouwlief gaan bedenken wat ze verder wil.

Vrouwlief ziet het ondertussen wel zitten om van een lange vakantie te genieten, dus die ziet er de voordelen al wel van in :')
pi_214326611
Jouw vrouw :D O+
Sterkte en succes voor jullie @Schanu want deze situatie wil je gewoon niet mee hoeven te maken. Het is en blijft kut.
If they say
pi_214327971
@Mushanga71 naar welke bios gaan jullie? Mijn man heeft gekeken maar ziet overal 16+ staan bij Deadpool
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214328073
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 14:29 schreef Vicky het volgende:
@:Mushanga71 naar welke bios gaan jullie? Mijn man heeft gekeken maar ziet overal 16+ staan bij Deadpool
Wij gaan naar deze
https://www.pathe.be/nl/bioscopen/cinema-euroscoop-maasmechelen
Er staat idd 16+ bij maar België geeft de leeftijd als advies, niet zoals hier dat het wettelijk is.
If they say
pi_214328112
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 14:44 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Wij gaan naar deze
https://www.pathe.be/nl/bioscopen/cinema-euroscoop-maasmechelen
Er staat idd 16+ bij maar België geeft de leeftijd als advies, niet zoals hier dat het wettelijk is.
Thnx
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 16:38:53 #42
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_214329011
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 19:07 schreef exode het volgende:
Goede tip van de vliegtuigstand, wij gaan maandag met de boot naar Zweden. Ook niet vergeten mijn werktelefoon op vliegtuigstand te zetten, anders heb ik een boze werkgever vermoed ik.

Nog nooit in the Mall of Netherlands geweest en ik geloof dat ik dat zo hou.
Hoezo dat? Je bundel is gewoon geldig in Zweden:

quote:
Binnen de Europese Unie worden geen roamingkosten in rekening gebracht. Zweden behoort tot de EU en daardoor kun je met je smartphone uit je bundel bellen, sms-en en internetten.
Esim in Thailand gehad, dat was wel ideaal ^O^
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_214329113
In Zweden wel ja, maar op de boot is Exode nog niet in Zweden.
Die EU regels voor roamingkosten gelden alleen wanneer je verbonden bent met een mobiele netwerken op het grondgebied en dat ben je op de boot niet.
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 16:53:36 #44
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_214329244
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:44 schreef Elleska het volgende:
In Zweden wel ja, maar op de boot is Exode nog niet in Zweden.
Die EU regels voor roamingkosten gelden alleen wanneer je verbonden bent met een mobiele netwerken op het grondgebied en dat ben je op de boot niet.
Ah op die manier, daar had ik niet aan gedacht :) Wij hadden op de boot naar Faroer/IJsland ook nul wifi. Konden we geloof ik kopen voor een tientje per 100MB ofzo, dat hebben we maar niet gedaan :P
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_214330089
Op zee val je onder het maritiem netwerk, die kosten zijn niet grappig.

Roaming in het buitenland maak ik me niet druk om, mijn databundels zijn nogal groot.
pi_214330140
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 18:28 schreef exode het volgende:
Op zee val je onder het maritiem netwerk, die kosten zijn niet grappig.

Roaming in het buitenland maak ik me niet druk om, mijn databundels zijn nogal groot.
Whahah mijne ook. Ik heb 30gb. In NL verbruik ik dit amper. Nu op GC gaat het wat harder want de wifi is ruk.
Ik heb nu nog bijna 13gb en krijg over 4 dagen een nieuwe bundel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214330432
Ik had 13+ jaar een abo van Vodafone, 2gb en onbeperkt bellen en sms'en voor nog geen 10tje. Nu mijn S7 dood is en ik een S24 O+ heb, ook maar een ander abo genomen. 2gb is écht niet genoeg meer :D
Volgende maand krijg ik 12gb, met verdubbeling 24gb met onbeperkt bellen en sms'en voor 18,50.
Als zoon op sport is en ik daar zit te wachten, verbruik ik 175mb per uur, voor alleen nieuws lezen en Fok! Vind dat best heel veel.
If they say
pi_214333588
Ik zit al heel lang bij Tele2, nu Odido. Ik ben begonnen met een abo van 0,5 GB. Door de jaren heen is dit door bonussen en familiekorting al gegroeid maar 4 GB voor hetzelfde geld. Ik verbruik misschien 1,5 als ik mijn best doe :D. Odido heeft tegenwoordig alleen nog unlimited abo’s. De goedkoopste (nog steeds duurder dan wat ik nu betaal) heeft dan een lagere snelheid. Daar pas ik dus voor. Ik heb nu meer dan genoeg aan mijn huidige bundel en ga nevernooit niet overstappen naar unlimited als ik dan in moet leveren op snelheid voor meer geld :N.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214333994
Dan gewoon blijven zitten @Phaidra :Y
Hoe was New Castle?

Ik gebruikte meestal ook maar 1,5gb maar de laatste maanden is dat meer geworden en geen idee waarom. Dat abo wat ik had kon Vodafone niet opzeggen én de prijs niet verhogen. Maar ik vind het goed zo, hoef straks niet meer op te letten.
If they say
pi_214335045
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 22:57 schreef Phaidra het volgende:
Ik zit al heel lang bij Tele2, nu Odido. Ik ben begonnen met een abo van 0,5 GB. Door de jaren heen is dit door bonussen en familiekorting al gegroeid maar 4 GB voor hetzelfde geld. Ik verbruik misschien 1,5 als ik mijn best doe :D. Odido heeft tegenwoordig alleen nog unlimited abo’s. De goedkoopste (nog steeds duurder dan wat ik nu betaal) heeft dan een lagere snelheid. Daar pas ik dus voor. Ik heb nu meer dan genoeg aan mijn huidige bundel en ga nevernooit niet overstappen naar unlimited als ik dan in moet leveren op snelheid voor meer geld :N.
Wij zitten allemaal bij Odido, van mijn meiden is in januari het abonnement vernieuwd maar ze hebben geen unlimited.
We kregen wel gratis verdubbeling. Zij hebben 15gb standaard, 5gb cadeau plus 20gb klantvoordeel vanwege meerdere abonnementen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214336668
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 23:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Dan gewoon blijven zitten @:Phaidra :Y
Hoe was New Castle?

Ik gebruikte meestal ook maar 1,5gb maar de laatste maanden is dat meer geworden en geen idee waarom. Dat abo wat ik had kon Vodafone niet opzeggen én de prijs niet verhogen. Maar ik vind het goed zo, hoef straks niet meer op te letten.
Ik verbruikte eerst ook minder dan 1 GB, maar dat werd ineens ook te weinig, terwijl ik min of meer dezelfde tijd online was. Ik denk dat er tegenwoordig veel meer video's op social media staan en dat vergt meer data.

Newcastle was erg leuk! We zijn eerst naar het kasteel gegaan, dat was klein en kneuterig (voor een kasteel dan), maar wel informatief. Daarna geluncht in een echte pub, met een bizar goedkope lunchdeal (keuze uit beperkte kaart maar met drinken voor GBP 6 per persoon). Erg lekker ook! We hadden toen nog ca. 2 uur over. We hebben een beetje door het centrum gewandeld, want winkels bekeken (maar niks gekocht, een trui van GBP 220 vond ik toch wat overdreven). Als laatste nog het Discovery museum bezocht. Dat had een kleine science exhibition, een soort Nemo in het klein.

Zoon kon het Engels eigenlijk wel goed volgen, dat verbaasde me wel.

Oh en ondanks dat we het in dit topic al eens genoemd hadden, was ik vergeten dat ik toestemming nodig had van mijn vriend om alleen te reizen met zoon :@. Dat was nog even spannend, maar zowel in NL als in Newcastle werden we als betrouwbaar bestempeld (wat ik eigenlijk een beetje gek vond, maar daar ging ik natuurlijk geen punt van maken op dat moment - die regels zijn er niet voor niets).
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 19 juli 2024 @ 12:41:19 #52
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_214337465
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 11:26 schreef Phaidra het volgende:
Oh en ondanks dat we het in dit topic al eens genoemd hadden, was ik vergeten dat ik toestemming nodig had van mijn vriend om alleen te reizen met zoon . Dat was nog even spannend, maar zowel in NL als in Newcastle werden we als betrouwbaar bestempeld (wat ik eigenlijk een beetje gek vond, maar daar ging ik natuurlijk geen punt van maken op dat moment - die regels zijn er niet voor niets).
Ik was ook zo dom toen ik met dochter naar Londen ging. En dat terwijl we die dingen ongeveer bij elk tripje naar het buitenland invullen (als oudste met opa met de trein naar Keulen of Luik gaat, krijgt hij al zo'n formulier mee). En dan ga je zelf buiten de EU notabene en dan vergeet je het :') Vette preek van de douane en wat vragen aan dochter en gelukkig e/v in mijn paspoort staan dus we mochten mee.

Wel heel tof jullie tripje naar Newcastle!
  vrijdag 19 juli 2024 @ 18:14:06 #53
344469 Amsel
zonder t
pi_214341169
Eindelijk zomervakantie *O*
pi_214341486
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 11:26 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ik verbruikte eerst ook minder dan 1 GB, maar dat werd ineens ook te weinig, terwijl ik min of meer dezelfde tijd online was. Ik denk dat er tegenwoordig veel meer video's op social media staan en dat vergt meer data.

Newcastle was erg leuk! We zijn eerst naar het kasteel gegaan, dat was klein en kneuterig (voor een kasteel dan), maar wel informatief. Daarna geluncht in een echte pub, met een bizar goedkope lunchdeal (keuze uit beperkte kaart maar met drinken voor GBP 6 per persoon). Erg lekker ook! We hadden toen nog ca. 2 uur over. We hebben een beetje door het centrum gewandeld, want winkels bekeken (maar niks gekocht, een trui van GBP 220 vond ik toch wat overdreven). Als laatste nog het Discovery museum bezocht. Dat had een kleine science exhibition, een soort Nemo in het klein.

Zoon kon het Engels eigenlijk wel goed volgen, dat verbaasde me wel.

Oh en ondanks dat we het in dit topic al eens genoemd hadden, was ik vergeten dat ik toestemming nodig had van mijn vriend om alleen te reizen met zoon :@. Dat was nog even spannend, maar zowel in NL als in Newcastle werden we als betrouwbaar bestempeld (wat ik eigenlijk een beetje gek vond, maar daar ging ik natuurlijk geen punt van maken op dat moment - die regels zijn er niet voor niets).
Klinkt echt heel fijn, dat tripje O+ en idd, 220 pond voor een trui... :X
En het hoeft niet duur te zijn, dat merk je.
De historie druipt daar van de muren dus ik wil ook :D
Zoon kwam met Funkopops terug, gekocht bij Grainger Market. 130 euro uitgegeven op zijn tripje :')

Jaaa, die formulieren! Had ik ook altijd bij me naar Londen maar bij dit zou ik er ook niet aan denken. Goeie reminder dus. Maar heb nog nóóit controle gehad.
Vraag me af, we gaan naar de bios in België... O-)

Af en toe staat mijn geluid aan en dan tettert er ineens een filmpje of reclame dwars door alles heen, en dat op de nieuwssite van RTL :') Denk ook dat het verbruik daardoor opgelopen is want ik kijk eigenlijk amper filmpjes op mn foon.

Morgen komt kleinzoon een dagje. Vraag me af hoe dat moet met deze hitte want ik lig voor Pampus :{

Geniet ervan @Amsel :)
If they say
  vrijdag 19 juli 2024 @ 19:32:35 #55
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214341854
Ik krijg morgen bezoek van twee dames die ik echt al 10 jaar of zo niet gezien had, wordt heel gezellig maar het is hier zooooooooooo warm :X
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214341929
Das nog te doen, daar hoef je niet achteraan te rennen ;)
Ik trek dit weer heel slecht. Vond de afgelopen weken, al regende het, eigenlijk wel prima :@
If they say
  vrijdag 19 juli 2024 @ 19:47:57 #57
176471 oh-oh
pi_214342016
Oh ik vond het weer tot nu toe geniaal, die regen was echt lekker, nu is het te warm om lekker te lopen en ik moet onwijs veel werken, dan wil ik gewoon lekker een paar uur per dag mijn kop leeglopen. Gelukkig wordt het zondag weer lekker koeler.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214342337
:@ wij hebben de airco thuis aangezet zodat de poezen het niet te warm hebben :@
Het was hier vandaag ook flink zweten. Warmer dan afgelopen dagen . We waren in een dierenpark ergens in de bergen. De warmte bleef goed hangen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214342731
Echte Hollandse zomer O+
Voor de was buiten ophangen is de regen wat minder maar als ik mocht kiezen... :+

Airco voor de poezen :D Ik doe de mobiele op de slaapkamer gewoon helemaal voor mezelf aan :P
If they say
pi_214343985
Heet, fris, warm, regen.
Ik kan er wel mee leven als het zo afwisselt. Als het maar niet wekenlang vies warm is.
pi_214344007
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik krijg morgen bezoek van twee dames die ik echt al 10 jaar of zo niet gezien had, wordt heel gezellig maar het is hier zooooooooooo warm :X
3 hete dames is een kot zo warm als de oven.
Wat een scenario. :P
  vrijdag 19 juli 2024 @ 22:55:19 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214344421
Kijk! Zo gaaf!
Ruim 120 crodinoflesjes met lathyrusjes! Het ruikt zo lekker bij mijn ouders thuis nu!

Alles is helemaal klaar voor morgen nu. O+
  vrijdag 19 juli 2024 @ 22:59:53 #63
37150 livelink
pi_214344461
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 22:55 schreef BE het volgende:
Kijk! Zo gaaf!
Ruim 120 crodinoflesjes met lathyrusjes! Het ruikt zo lekker bij mijn ouders thuis nu!

[ afbeelding ]

Wat een kleurenpracht, BE O+

Alvast veel sterkte voor morgen :*
pi_214344557
quote:
Kijk! Zo gaaf!

[ afbeelding ]

Wow wat mooi
Heel veel sterkte morgen 😘
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214344683
quote:
Kijk! Zo gaaf!

[ afbeelding ]

Sterkte morgen :*
Werewolf
pi_214344725
Dat ziet er prachtig uit BE!
Zo fijn dat je het zelf allemaal kunt doen, precies zoals jullie gepland hebben.
Heel veel sterkte en kracht voor morgen :*
If they say
  vrijdag 19 juli 2024 @ 23:30:17 #67
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_214344762
Wat mooi BE! Heel veel sterkte voor morgen :*
pi_214345171
Erg mooi BE, zal je moeder vast heel blij mee geweest zijn! Veel sterkte morgen.
  zaterdag 20 juli 2024 @ 00:27:50 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_214345221
Sterkte vandaag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 20 juli 2024 @ 06:51:45 #70
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_214345675
Indrukwekkend! Ik wens jullie een mooi afscheid toe, BE.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 20 juli 2024 @ 07:22:06 #71
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214345720
Prachtig BE, heel veel sterkte vandaag. En een prachtig afscheid gewenst :*
Today is life -

Dale Carnegie
pi_214345788
Sterkte BE! :* het ziet er prachtig uit
pi_214345825
Wauw @BE wat mooi O+. Sterkte vandaag, en een mooi afscheid gewenst :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214345858
Prachtig BE O+ op een liefdevol afscheid :*
pi_214345920
Prachtige kleuren BE.

Sterkte vandaag.
pi_214346238
Ziet er prachtig uit, BE! Een mooi en liefdevol afscheid gewenst, sterkte vandaag :*
  zaterdag 20 juli 2024 @ 09:52:22 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214346596
Tx! 🩷💜🩵🤍🩵💜🩷
pi_214346749
Mooi @BE
Lijkt mij een persoonlijk afscheid wat ze helemaal heeft verdiend. Ze heeft geluk met nabestaanden zoals jullie. O+
Sterkte voor vandaag!
pi_214347011
Ik hoop dat het een mooi en fijn afscheid is @BE O+ De bloemetjes zijn prachtig!
pi_214348433
@BE, ik wens jullie een mooi afscheid, sterkte :*
Fake it till you make it...
  zaterdag 20 juli 2024 @ 13:21:54 #81
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214348508
Sterkte vandaag BE
pi_214348774
quote:
Kijk! Zo gaaf!

[ afbeelding ]

Wat ziet dat er prachtig uit. Heel erg veel sterkte vandaag :*
  zaterdag 20 juli 2024 @ 21:24:19 #83
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214354898
Mooi be :*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214360367
Prachtig BE O+
Met een meidenkwartet
  zondag 21 juli 2024 @ 16:12:00 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214361661
Prachtig BE, sterkte :*

[ Bericht 2% gewijzigd door Leandra op 21-07-2024 17:37:56 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 21 juli 2024 @ 16:57:51 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214362960
Het was gisteren en het was zo ontzettend mooi! Er waren ondanks de vakantie echt heel veel mensen en bij het oplopen naar de aula stond er een haag van mensen van de Jeu de Boules vereniging (die zij 40jr terug mede heeft opgericht) in een haag met hun ballen tegen elkaar te tikken, kippenvel! O+

Ik deel met liefde een linkje naar een foto met de kist met vaasjes per dm, maar ik plemp hem er niet zomaar in, niet iedereen zit daar op te wachten. ;)
  zondag 21 juli 2024 @ 17:11:21 #87
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214363256
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2024 16:57 schreef BE het volgende:
Het was gisteren en het was zo ontzettend mooi! Er waren ondanks de vakantie echt heel veel mensen en bij het oplopen naar de aula stond er een haag van mensen van de Jeu de Boules vereniging (die zij 40jr terug mede heeft opgericht) in een haag met hun ballen tegen elkaar te tikken, kippenvel! O+

Ik deel met liefde een linkje naar een foto met de kist met vaasjes per dm, maar ik plemp hem er niet zomaar in, niet iedereen zit daar op te wachten. ;)
Van mij mag je het zowel hier delen (in spoiler) of via dm hoor.
En dat van die ballen klinkt oprecht mooi en ik zou instant gaan huilen.

Ben ooit eens op een uitvaart geweest en op gegeven moment kreeg de overledene applaus, en dat ging echt tot in m’n botten. Ik heb zelden zo hard gehuild op een begrafenis.
pi_214363365
Wat fijn @BE Een mooie herinnering dus aan het afscheid. Sterkte ook de komende tijd.
  zondag 21 juli 2024 @ 17:25:26 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214363485
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2024 17:11 schreef amaranta het volgende:

[..]
Van mij mag je het zowel hier delen (in spoiler) of via dm hoor.
En dat van die ballen klinkt oprecht mooi en ik zou instant gaan huilen.

Ben ooit eens op een uitvaart geweest en op gegeven moment kreeg de overledene applaus, en dat ging echt tot in m’n botten. Ik heb zelden zo hard gehuild op een begrafenis.
Nou, ik hield het ook echt niet droog en schrok even want ik dacht 'ik moet zo nog', maar dat ging daarna gelukkig wel prima.

En ik doe het gewoon ook wel ook, want het is zo ontzettend mooi en ik ben er gewoon trots op dat we dit voor mijn moeder hebben kunnen doen.

SPOILER: foto van de uitvaartkist met lathyrusjes erop
pi_214363515
Ik ben toch heftig verkouden deze week... Lekker, de laatste dagen op vakantie :') Zojuist bij thuiskomst een corona test gedaan, maar die is negatief. Nu maar aan de hoestdrank en hopen dat het snel overgaat. Pfff.
  zondag 21 juli 2024 @ 17:33:47 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214363597
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 17:27 schreef Hupje het volgende:
Ik ben toch heftig verkouden deze week... Lekker, de laatste dagen op vakantie :') Zojuist bij thuiskomst een corona test gedaan, maar die is negatief. Nu maar aan de hoestdrank en hopen dat het snel overgaat. Pfff.
Oh, dat is wel echt balen hoor, op je vakantie. -O- :{
pi_214363814
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 17:25 schreef BE het volgende:

[..]
Nou, ik hield het ook echt niet droog en schrok even want ik dacht 'ik moet zo nog', maar dat ging daarna gelukkig wel prima.

En ik doe het gewoon ook wel ook, want het is zo ontzettend mooi en ik ben er gewoon trots op dat we dit voor mijn moeder hebben kunnen doen.

SPOILER: foto van de uitvaartkist met lathyrusjes erop
Mooi. Knuffel.
Werewolf
pi_214364182
Prachtig BE O+
pi_214364294
Prachtig, BE. En gecondoleerd. Sterkte voor je vader! Dat van die ballen vind ik ontroerend en ook heel lief.
  zondag 21 juli 2024 @ 18:37:00 #95
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_214364431
Wat mooi BE. Hopelijk geeft het mooie afscheid jullie ook veel troost.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 21 juli 2024 @ 18:46:08 #96
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214364536
Prachtig!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_214364968
Wat mooi gedaan BE! En dat van die ballen, bijzonder O+
Fijn dat het allemaal naar wens verlopen is, dat is zo belangrijk.
Sterkte voor jullie :*

@Hupje beterschap :*
If they say
  zondag 21 juli 2024 @ 20:44:59 #98
176471 oh-oh
pi_214366753
Echt heel erg mooi BE O+
Ook dat van de ballen. Wist je dat niet zelf?
Hier was laatst een grafitti artiest overleden, was buiten iedereen met een spuitblik aan het schudden, ook echt mooi!
Ik ben altijd een beetje in shock hoe voorzichtig mensen zijn om over begrafenissen te praten.Vorig jaar of zo was er een zus van mijn vader overleden op de Molukken, uren die uitvaart via live stream gevolgd.
Open kist ofc, en gewoon in haar eigen huis, zelfs aan de overkant van de straat zaten mensen.
( Groucho Marx )
pi_214366863
Wat mooi BE, die vaasjes met die bloemen O+
Fijn dat jullie zo’n mooi afscheid hebben kunnen verzorgen voor haar!

En toen ik las over het tikken met die ballen door de leden van de kei de boule vereniging, toen schoten de tranen in m’n ogen even, wat een mooi gebaar!

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')