quote:
Op vrijdag 19 juli 2024 11:26 schreef Phaidra het volgende:[..]
Ik verbruikte eerst ook minder dan 1 GB, maar dat werd ineens ook te weinig, terwijl ik min of meer dezelfde tijd online was. Ik denk dat er tegenwoordig veel meer video's op social media staan en dat vergt meer data.
Newcastle was erg leuk! We zijn eerst naar het kasteel gegaan, dat was klein en kneuterig (voor een kasteel dan), maar wel informatief. Daarna geluncht in een echte pub, met een bizar goedkope lunchdeal (keuze uit beperkte kaart maar met drinken voor GBP 6 per persoon). Erg lekker ook! We hadden toen nog ca. 2 uur over. We hebben een beetje door het centrum gewandeld, want winkels bekeken (maar niks gekocht, een trui van GBP 220 vond ik toch wat overdreven). Als laatste nog het Discovery museum bezocht. Dat had een kleine science exhibition, een soort Nemo in het klein.
Zoon kon het Engels eigenlijk wel goed volgen, dat verbaasde me wel.
Oh en ondanks dat we het in dit topic al eens genoemd hadden, was ik vergeten dat ik toestemming nodig had van mijn vriend om alleen te reizen met zoon

. Dat was nog even spannend, maar zowel in NL als in Newcastle werden we als betrouwbaar bestempeld (wat ik eigenlijk een beetje gek vond, maar daar ging ik natuurlijk geen punt van maken op dat moment - die regels zijn er niet voor niets).
Klinkt echt heel fijn, dat tripje

en idd, 220 pond voor een trui...

En het hoeft niet duur te zijn, dat merk je.
De historie druipt daar van de muren dus ik wil ook
Zoon kwam met Funkopops terug, gekocht bij Grainger Market. 130 euro uitgegeven op zijn tripje
Jaaa, die formulieren! Had ik ook altijd bij me naar Londen maar bij dit zou ik er ook niet aan denken. Goeie reminder dus. Maar heb nog nóóit controle gehad.
Vraag me af, we gaan naar de bios in België...

Af en toe staat mijn geluid aan en dan tettert er ineens een filmpje of reclame dwars door alles heen, en dat op de nieuwssite van RTL

Denk ook dat het verbruik daardoor opgelopen is want ik kijk eigenlijk amper filmpjes op mn foon.
Morgen komt kleinzoon een dagje. Vraag me af hoe dat moet met deze hitte want ik lig voor Pampus

Geniet ervan
@Amsel