Heeft dat beroep eigenlijk schorsende werking?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:01 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd of de beroepscommissie voor de 1e speelronde nog een uitspraak gaat/kan doen.
Doe maar gewoon een automatische 0-3 voor Telstar. Deze hele poppenkast gaat echt nergens meer over.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heeft dat beroep eigenlijk schorsende werking?
Die soap gaat nog wel even door vermoed ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik voorzie een zwart gat voor velen hier als deze soap over is.
Ik zie die licentie er helemaal niet komen eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die soap gaat nog wel even door vermoed ik
Vitesse krijgt de licentie, Franke trekt zich uiteindelijk terug en dan begint alles weer opnieuw ergens aan het eind van komend seizoen is mijn voorzichtige inschatting
Dan gaan we gewoon elke week genieten van zenuwpees Vd Brom langs de lijn en na afloop.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik voorzie een zwart gat voor velen hier als deze soap over is.
Sportief rolletje in de marge komende jaren. Maar ze zullen daar na twee overwinningen tegen TOP Oss en Jong Utrecht wel weer beginnen te roepen dat ze naar de eredivisie willen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit zag je van mijlenver aankomen.
Dikke prima ook verder
Neem aan dat ze hier nog wel een extra puntenstrafje voor krijgen, mocht de licentie verleend wordenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sportief rolletje in de marge komende jaren. Maar ze zullen daar na twee overwinningen tegen TOP Oss en Jong Utrecht wel weer beginnen te roepen dat ze naar de eredivisie willen.
Dit lijkt me ook de knvb onder druk zetten. Anders leg je dit aan de knvb voor in afwachting van goedkeuring ipv communiceren "het kan niet meer mis".quote:
Oh wacht. Dit is hét account van Vitessequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:05 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook de knvb onder druk zetten. Anders leg je dit aan de knvb voor in afwachting van goedkeuring ipv communiceren "het kan niet meer mis".
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is gewoon een supportersaccount hé.
Aangezien ze toch niet kunnen degraderen op sportieve gronden, kunnen ze gewoon met wat jong spul een opbouwjaar draaien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:42 schreef Cupfighter het volgende:
Mocht Vitesse een licentie krijgen dan zijn er alsnog zorgen genoeg, de club heeft amper zich kunnen voorbereiden op het nieuwe seizoen en geld voor spelers is er niet
Dat kan maar ze willen zo snel mogelijk weer promoveren natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Aangezien ze toch niet kunnen degraderen op sportieve gronden, kunnen ze gewoon met wat jong spul een opbouwjaar draaien.
Dat lijkt me gezien het kaartenhuis Vitesse vrij onverstandig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat kan maar ze willen zo snel mogelijk weer promoveren natuurlijk
Denk niet dat het de fans momenteel veel uitmaakt of ze er vrijdag met 0-5 oid vanaf gaan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Over 4 dagen begint voor Vitesse de competitie en de hoofdmacht bestaat op dit moment uit welgeteld 11 spelers, waarvan 9 die 22 of jonger zijn.
https://www.transfermarkt(...)n/499/saison_id/2024
@Fok-itquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:55 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Het orakel heeft gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |