abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214324719
Mogge!

Zo fijn, als de logees er zijn en het is buiteneetweer.

Voor de vegetariër cantharellenstoof gemaakt:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214324806
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Was vandaag bij een vriendin die een verbouwing had gehad. Ook nieuwe ramen en nu had ze veel beter uitzicht op haar vlinderstruik. Ze ziet nu pas hoeveel vlinders daar komen
Gaaf O+ Hier zie ik ze dit jaar ook beter omdat ze wat hoger zijn geworden.
pi_214324939
Mogguh!

Hard werken, zo’n logeerhond. En op het werk is het ook crisis. Maar vandaag vrij O+

Paddenstoelen zijn altijd goed @sigme :9

Waardeloze post zonder foto’s @Myraela :6 ;)

De tuin is hier enorm ontploft. Vorige week de voortuin/ oprit weer een beetje in model gesnoeid, gelijk weer twee aanhangers vol. :D
pi_214325054
Ik kreeg als tip The Good Doctor.
Ben nu halverwege de eerste aflevering. Wordt het beter?
Over het algemeen kan ik het wel hebben als niet alles helemaal correct is en/of een beetje over the top is, maar allemachtig…. :'
pi_214325162
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2024 09:43 schreef Candaasje het volgende:
Over het algemeen kan ik het wel hebben als niet alles helemaal correct is en/of een beetje over the top is, maar allemachtig…. :'
Geloof dat ik daar ook gestopt ben. Vond het niks
We have far more in common than that which devides us..
pi_214325474
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2024 09:32 schreef Candaasje het volgende:
Waardeloze post zonder foto’s @:Myraela :6 ;)
Haha, soms is het ook gewoon fijn om blijheid te kunnen delen. Ik denk dat de stoelen niet iedereens smaak zijn, dus niet iedereen zal hetzelfde enthousiasme delen. :D

Ik heb twee van deze bordeauxrode stoelen nieuw.

En dan heb ik dus rond de eettafel een mix van twee van deze, twee witte en twee houten stoelen. Of nouja, uiteindelijk twee van die houten, daar moet ik er nog eentje van halen.

En als ik dan toch een foto deel. Ook heel blij met de tafel. O+ Standaard is die twee meter, en dat vind ik al gewoon een prima maat. Maar hij kan uitschuiven tot 3 meter, en dat is wel echt heerlijk voor etentjes. O+
pi_214325529
Oh die tafel O+ @Myraela! Waar komt die vandaan?

Sporten was weer lekker, ik heb de na-de-vakantie-weer-beginnen-drempel denk ik achter de rug.
pi_214325562
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 10:30 schreef Tuindier het volgende:
Oh die tafel O+ @:Myraela! Waar komt die vandaan?

Sporten was weer lekker, ik heb de na-de-vakantie-weer-beginnen-drempel denk ik achter de rug.
Sav en Okse! Die hebben sowieso echt mooie tafels voor een best schappelijk prijs. Maar wij hebben extra geluk gehad. We hadden deze tafel al op het oog, en toen stond die gewoon in perfecte staat in de outlet van Loods 5.
pi_214326084
quote:
Ik heb alleen maar afentoe een aflevering met mijn ouders meegekeken, maar erg goed vond ik het niet.
pi_214326091
Ondertussen liggen we al ruim een uur lekker in het badje buiten te lezen O+
Zo'n beetje het eerste moment deze vakantie dat echt relaxt voelt :')
pi_214326377
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2024 09:00 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Zo fijn, als de logees er zijn en het is buiteneetweer.
[ afbeelding ]

Voor de vegetariër cantharellenstoof gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik mis wel een glas wijn/water op tafel.
Lekker lijkt me, die stoof :9
pi_214326417
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:14 schreef Sarabi het volgende:
Ondertussen liggen we al ruim een uur lekker in het badje buiten te lezen O+
Zo'n beetje het eerste moment deze vakantie dat echt relaxt voelt :')
Vaker iets opzoeken wat je relaxt maakt ;)
Lekker in badje!

Ik ga zo weer wat banen zwemmen.
Laatste keer, zwembad gaat dus 3 weken of zo dicht voor onderhoud. Ook het buitenbad.
Niet leuk voor alle kinderen die nu zomervakantie hebben en niet weggaan... ik snap het niet helemaal... deze timing :?
pi_214326496
Afgewezen voor PhD-plek bij m'n ouwe prof, "niet genoeg ambitie". -O-

Zometeen sollicitatiegesprek bij die bij vlindertje in de buurt. Lekkere volgorde wel zo.

Ik heb het "niet genoeg ambitie" ding nu al vaker gehoord en snap nog steeds niet echt wat ik ermee moet. Deze prof legde het uit als "te bescheiden over hoe ver je wilt gaan om problemen op te lossen" en als hij dat al vindt terwijl hij me (en hoe veel ik mijn best doe) al langer kent wat moet ik daar dan mee? Misschien ben ik idd niet gemaakt voor dit soort werk.
pi_214326594
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:50 schreef Tele6 het volgende:

Zometeen sollicitatiegesprek bij die bij vlindertje in de buurt. Lekkere volgorde wel zo.

Ik heb het "niet genoeg ambitie" ding nu al vaker gehoord en snap nog steeds niet echt wat ik ermee moet. Deze prof legde het uit als "te bescheiden over hoe ver je wilt gaan om problemen op te lossen" en als hij dat al vindt terwijl hij me (en hoe veel ik mijn best doe) al langer kent wat moet ik daar dan mee? Misschien ben ik idd niet gemaakt voor dit soort werk.
Wat kut, en wat raar om je uit te nodigen als hij je kent en dus al weet wat hij qua persoonlijkheid kan verwachten.
pi_214326835
quote:
Ik ben ook vrij snel afgehaakt. Om wat jij zegt.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 10:25 schreef Myraela het volgende:

[..]
Haha, soms is het ook gewoon fijn om blijheid te kunnen delen. Ik denk dat de stoelen niet iedereens smaak zijn, dus niet iedereen zal hetzelfde enthousiasme delen. :D

[ afbeelding ]

En dan heb ik dus rond de eettafel een mix van twee van deze, twee witte en twee houten stoelen. Of nouja, uiteindelijk twee van die houten, daar moet ik er nog eentje van halen.
[ afbeelding ]

En als ik dan toch een foto deel. Ook heel blij met de tafel. O+ Standaard is die twee meter, en dat vind ik al gewoon een prima maat. Maar hij kan uitschuiven tot 3 meter, en dat is wel echt heerlijk voor etentjes. O+
Barbie stoelen O+
Altijd mijn associatie bij dst type stoelen, mijn Barbie had die in haar interieurtje. Uiteraard, passend in de tijdgeest, fel oranje en paars _O-

quote:

Balen -O-
Voor wat het waard is: in de SC heb je momenten waarop je jezelf naar mijn idee wat te klein maakt, te zeer twijfelt (naast de diverse ‘zal me me reet roesten/ ik weet wat ik kan, zelfvertrouwen’ momenten).
Misschien laat je dat in je sollicitaties meer zien dan je zelf in de gaten hebt?
Je hebt kennis en talent, je bent niet voor niks uitgenodigd en zelfs gevraagd, misschien moet je, voor jouw gevoel, wat meer overdrijven om ook anderen te laten zien dat je de ambitie echt wel hebt. Succes vanmiddag!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214327052
Sollicitatiegesprek gehad ^O^
Geprobeerd zelfverzekerder over te komen. We zullen zien.
Als het goed is hoor ik volgende week of ik door ben voor een tweede ronde half augustus ^O^
pi_214327072
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 21:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Och hemel @:blues tegen die tijd ben je gesloopt -O-

Maaltijdboxen doe ik ook niet (meer) aan. Wel een tijdje Marley spoon gehad maar daarvan vond ik de opgewarmde dingen niet lekker en éénpersoons was er niet (nauwelijks te vinden of schreeuwend duur). Hello fresh vond ik ook niet wat. AH heeft het ook een tijd gehad maar zijn gestopt, daar was ik best blij mee.
AH heeft tegenwoordig van die verspakketten. Die zijn echt geweldig vinden wij :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_214327136
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Wat kut, en wat raar om je uit te nodigen als hij je kent en dus al weet wat hij qua persoonlijkheid kan verwachten.
Als je het zo bekijkt is het idd wel raar. Ik heb tijdens mijn master bijna 2 jaar met hem samengewerkt, dan weet hij toch hoe ik ben.
Het kan best zijn dat het verschil met de andere kandidaat echt maar heel klein was, en hij op zoek is gegaan naar een reden dat hij haar heeft gekozen en mij niet.
pi_214327325
Hola,

Wat raar @Tele6 hoe ver je wil gaan om problemen op te lossen. Wat moet je daar anders op zeggen dan “alles goed uitzoeken en door blijven gaan tot dat het opgelost is”. Jij bent niet iemand die zegt “ lukt het niet, laat maar waar is m’n luie stoel”.

@PdeHoog de verspakketten van picnic zijn ook prima maar da’s vaak voor 4 personen, voor maaltijd soep of lasagne (die van mij is lekkerder 😉) prima maar sommige dingen zijn niet fijn invriezen

Lekker genieten van een luie dag @Sarabi (en vaker inplannen zo’n dag)

Tafel en stoelen van @Myraela zijn heel leuk, maar vooral dat kastje op de achtergrond, zoiets hadden wij thuis ook jarenlang. Heb m ook nog op mijn kamer thuis gehad maar toen ik op kamers ging kon die niet mee en hebben m’n ouders ‘m zonder overleg weggedaan :(

Staat het recept van de stoof van @sigme hier ergens?

Spreekuur was niet enorm druk, veel vragen “ 3 weken geleden papieren opgestuurd, nog niets gehoord. En ook al is het vast gezegd nu nog een keer, dat kan wel 15 maanden duren -O-
We hebben ook een nieuwe tolk, die spreekt vloeiend engels, zo fijn
pi_214327628
Ik ga voor je duimen @Tele6

Het is ook wel herkenbaar wat je zegt. Ik kreeg de van de week de e-mail die is rondgestuurd om aan te kondigen dat ik een nieuwe collega ben, en toen ik las hoe mijn achtergrond omschreven wordt was ik er zelf van onder de indruk. Mijn nieuwe manager weet mij beter te verkopen dan ik mijzelf.
pi_214327669
Ik was alweer te laat om je succes te wensen @Tele6 - hopelijk ben je door!

Wat ik met deze info zou doen is zelf nog eens nadenken of wat Cat zegt, in dat gesprek gespeeld kan hebben. En misschien ook bedenken dat het zou kunnen zijn dat hij uit die vorige periode sommige dingen die jij wel gedaan hebt, misschien niet op die manier gezien heeft. Dus dat jij wel heel erg je best gedaan hebt, maar niet alles wat jij deed, ook voor hem op die manier zichtbaar is geweest. Want ik vermoed dat jij er niet de persoon naar bent die aan hem uitgebreid gaat vertellen wat je allemaal gedaan hebt, maar eerder gewoon al die moeite doet en dan hem het resultaat laat zien zonder jezelf schouderklopjes te geven over hoeveel werk het was. Dat zie ik bij mijn stagestudenten ook best regelmatig gebeuren, en ben ik zelf ook regelmatig tegenaan gelopen (zowel werkgerelateerd als bij het hockey vrijwilligerwerk bv): dat ik niet begrijp waarom anderen niet zien wat ik allemaal doe, maar ik zelf ook daar geen 'ruchtbaarheid' aan geef verder, waardoor het ook eigenlijk niet zo goed zichtbaar is.

En als je die dingen hebt bedacht, en je een idee hebt of dat wel of niet meegespeeld kan hebben, dan zou ik het verder laten rusten en vooral meenemen dat iemand blijkbaar wel zodanig van je onder de indruk was dat die jou heeft gevraagd te solliciteren én een fantastische brief voor je heeft geschreven. En dat je dus soms best iets meer mag voelen én laten zien hoe capabel je bent :). Je reactie nu illustreert denk ik ook wel goed wat Cat bedoelt: je twijfelt meteen of dit werk dan toch niks voor jou is, ipv dat je denkt, misschien past deze plek/begeleider dan toch niet zo bij mij. Nou snap ik die gedachte wel, hoor, ik wilde immers ook de pabo gaan doen als ik niet aangenomen zou worden :+ maar hij is wel meteen vrij negatief richting jezelf.

Voor ik bij mijn postdoc begon, heb ik bij een vrij prestigieuze gesolliciteerd waar ik net 2e werd, omdat de ander al ervaring had met precies het soort analyses dat gedaan zou moeten worden en ik niet. En daarna bij eentje die echt op mijn lijf geschreven was qua onderwerp, en waar ik echt een leuke klik en leuk gesprek had, maar waar ook net iemand anders al ervaring had met de (vrij complexe en andersoortige dan 'normaal' gebruikelijke) analyses die ze wilden gaan doen en ik niet. En ik dus ook weer net tweede werd - maar die prof had me wel zelf gebeld om dat te vertellen, omdat hij het écht heel vervelend vond en het echt heel dicht bij elkaar zat en hij het dus goed wilde uitleggen, en dat ik niet zou denken dat ik niet geschikt zou zijn oid, en dat ik absoluut heel graag weer moest solliciteren als er nog een vacature kwam keer bij ze. Vooral die laatste heb ik echt tranen met tuiten om gehuild want zo echt 100% waar ik voor stond en wat ik wilde doen. En in Utrecht wilden ze me meteen hebben en was mijn sollicitatiegesprek een 'nou je kan 1 dec beginnen en bel even met PersoonB over salaris enzo en dit is wat we gaan doen en superfijn dat je wil komen' :+ .

Dus net 2e worden hoort er soms ook bij, hoe kut het is, maar het hoeft absoluut niks te zeggen over hoe capabel je bent. Soms heeft de ander net iets wat jij niet hebt, wat het inwerken korter maakt of iets anders makkelijker maakt of zoiets en kiezen ze dat. Of is de klik net beter met iemand anders, past een ander net beter in een team. En soms ben jij diegene die dat net heeft - bij mn PhD plek was het dus juist net andersom, ik werd daar 1e en iemand anders net 2e omdat ik net iets meer ervaring ergens mee had dan zij. En twee jaar later werd zij 1e op een nieuwe plek die we hadden :)

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 18-07-2024 13:57:38 ]
pi_214327758
Op naar de 2e ronde @Tele6 !

Heel jammer van de afwijzing en ook beetje meh omdat hij je kent en weet hoe je bent.
Het is nu eenmaal zo dat je nooit echt weet hoe je bij een ander overkomt in een gesprek.
Kan net in een klein zinnetje of lichaamshouding/blik zitten.
pi_214327824
Nou ja Tele6 jammer voor de prof.
De sufferd o|O
pi_214328343
Pff wilde net boodschappen gaan doen maar werd ineens heel beroerd. Thuis gebleven en morgen komt picnic :D
Voel me wel een stuk beter weer maar het borrelt enorm vanbinnen
pi_214328434
Rustig aan Kaat!

20 banen zitten er weer op. Brunch thuis en voor paar dagen boodschappen gedaan + apotheek en haringkjes gehaald en samen gegeten thuis.

Zometeen een lekker hersteldutje en daarna nog ff een broek strijken.

Gekletst op insta met nwe/oude coll en ze is HEEL erg enthousiast en heeft er zin in. :D
pi_214328547
quote:

Alsof ambitie zo'n topeigenschap is }:|
Veel mensen met veel ambitie zijn imo vooral heel vervelend en egocentrisch.

De uitleg klinkt alsof je een prettige persoonlijkheid hebt en ze op zoek zijn naar een eikel die over lijken gaat.
Lijkt me een compliment, deze afwijzing :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 18 juli 2024 @ 15:53:42 #227
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214328602
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 15:44 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Alsof ambitie zo'n topeigenschap is }:|
Veel mensen met veel ambitie zijn imo vooral heel vervelend en egocentrisch.

De uitleg klinkt alsof je een prettige persoonlijkheid hebt en ze op zoek zijn naar een eikel die over lijken gaat.
Lijkt me een compliment, deze afwijzing :Y
Dit. Wat een sukkels Tele.

J heeft tijdens zijn allereerste sollicitatiegesprek ooit (in 2022) zich heel bescheiden opgesteld. Hij werd het niet. Hij leerde daarvan dat hij zelfverzekerder en minder onder de indruk van zijn gesprekspartner moest zijn. Bij de volgende drie bedrijven kreeg hij wel een aanbod en kon toen de beste uitkiezen.
Spoilers!
  donderdag 18 juli 2024 @ 15:55:58 #228
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214328620
Ik heb de afgelopen paar uur 36 planken twee keer geverfd. Best warm :')
Spoilers!
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:00:12 #229
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214328647
Ik ken inmiddels alle achttien de Faeröer eilanden uit mijn hoofd :') Nog even wachten op salaris, dan kan ik gaan boeken. Ze willen bij boeken een aanbetaling van 25 % met een minimum van ¤ 810. Dat is ongeveer 80 % van wat ik wil gaan boeken, maar okee. En dat komt nu even nèt niet lekker uit. Dusjah.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_214328665
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Vaker iets opzoeken wat je relaxt maakt ;)
Lekker in badje!

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:

Lekker genieten van een luie dag @:sarabi (en vaker inplannen zo’n dag)

Komt goed :) vanavond nog lekker uiteten samen.

En wat jammer @Tele6!
pi_214328870
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ken inmiddels alle achttien de Faeröer eilanden uit mijn hoofd :') Nog even wachten op salaris, dan kan ik gaan boeken. Ze willen bij boeken een aanbetaling van 25 % met een minimum van ¤ 810. Dat is ongeveer 80 % van wat ik wil gaan boeken, maar okee. En dat komt nu even nèt niet lekker uit. Dusjah.
Gewoon los een ticket boeken en hotel op booking, dan zit je niet met deze onzin. Op de Faroer heb je nog redelijk wat mogelijkheden om zelf te reizen als je geen auto hebt.
pi_214329063
Oh wat jammer @Tele6 :{
Wat @Vanyel zegt, en Vlinder, en al die wijzen voor mij :Y

Godskolere wat is het warm. Ik wilde eigenlijk nog een keer lekker gaan wandelen deze middag maar dat wordt wat later op de avond denk ik maar. Op zich verder wel lekker zo'n luie dag, was gewoon een soort van ziek van vermoeidheid en zelfs mijn schenen protesteerden pijnlijk tijdens het lopen en autorijden :?

Dus nu verdeel ik mijn aandacht maar over logeerhond Chase, kat Simon, en konijn Vinny. Ik heb er zo ongeveer een dagtaak aan :P
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:42:17 #233
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214329074
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
waar ga je heen??
de chef komt van de schapen eilanden O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:44:15 #234
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214329110
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]
waar ga je heen??
de chef komt van de schapen eilanden O+
Cruise Hirtshals - IJsland, 2 dagen daar en beide keren een stopover van een paar uur in Tórshavn :s)

Zat eerst te kijken naar een langer verblijf maar ik ga het eerst zo eens even bekijken voordat het onsmakelijk veel geld kost.
pi_214329141
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 10:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik ben altijd nieuwsgierig naar mensen hun inrichting :P (Kan er niks aan doen, tik van mijn moeder geërfd :+ )
Ook als het niet per se mijn smaak is, vind ik het leuk om te zien hoe mensen hun eigen Thuis maken, helemaal als het een beetje afwijkt van de antraciete/greige VT-Wonen era O+

(Ik heb al drie eeuwen mijn klustopic niet meer geupdate, maar het eindigde volgens mij ergens met de discussie over groene tegeltjes met polls en al. En de uitkomst dat de meerderheid ze niet op de muur zou plakken in de keuken. Drie keer raden wat er op de muur zit :+ )

Vind je stoelen grappig! Positief, want het plaatje klopt gewoon.
(Ben nu ook nieuwsgierig naar je wandkleed :D Maar snap het ook als je niet gelijk heel je inrichting weer on line wil hebben staan hoor. Maar zo werkt mijn hoofd nu eenmaal ;) )
pi_214329258
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik ben altijd nieuwsgierig naar mensen hun inrichting :P (Kan er niks aan doen, tik van mijn moeder geërfd :+ )
Ook als het niet per se mijn smaak is, vind ik het leuk om te zien hoe mensen hun eigen Thuis maken, helemaal als het een beetje afwijkt van de antraciete/greige VT-Wonen era O+

(Ik heb al drie eeuwen mijn klustopic niet meer geupdate, maar het eindigde volgens mij ergens met de discussie over groene tegeltjes met polls en al. En de uitkomst dat de meerderheid ze niet op de muur zou plakken in de keuken. Drie keer raden wat er op de muur zit :+ )

Vind je stoelen grappig! Positief, want het plaatje klopt gewoon.
(Ben nu ook nieuwsgierig naar je wandkleed :D Maar snap het ook als je niet gelijk heel je inrichting weer on line wil hebben staan hoor. Maar zo werkt mijn hoofd nu eenmaal ;) )
Heb ik ook. Dol op funda en woonprogramma’s. Maar ook op insta pagina’s over verbouwingen (huis in belgravia, zo knap mensen die daar doorheen kunnen kijken) en voor en na foto’s. Wil echt niet verhuizen en ben heel blij met alles in huis maar kijken is zo leuk.
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:08:52 #237
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214329403
ja hallo.
hier waren toch mensen die hun kat naar een pension brengen tijdens vakantie?
waar op te letten als je een pension bezoekt om kennis te maken ?
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:10:06 #238
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214329411
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Cruise Hirtshals - IJsland, 2 dagen daar en beide keren een stopover van een paar uur in Tórshavn :s)

Zat eerst te kijken naar een langer verblijf maar ik ga het eerst zo eens even bekijken voordat het onsmakelijk veel geld kost.
ah ok. waarom je dan de andere 17 namen van de eilanden moet weten weet ik niet, vast leuk voor je boekje :+
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:12:21 #239
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214329424
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]
ah ok. waarom je dan de andere 17 namen van de eilanden moet weten weet ik niet, vast leuk voor je boekje :+
Precies. Ik heb ook al van elk opgezocht wat de oppervlakte is, hoeveel mensen er wonen, hoe het hoogste punt heet en hoe hoog het is.

Waar komt de chef vandaan precies? Streymoy zeker? :+
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:17:10 #240
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214329473
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Precies. Ik heb ook al van elk opgezocht wat de oppervlakte is, hoeveel mensen er wonen, hoe het hoogste punt heet en hoe hoog het is.

Waar komt de chef vandaan precies? Streymoy zeker? :+
torshavn..
z'n moeders familie van Suðuroy en daar gaan we dus nog geregeld naar toe, echt fijn daar O+

mooi ook wel :
quote:
Een andere wat grotere plaats is Klaksvík met 4664 inwoners
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:24:37 #241
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214329560
ga je trouwens onze wederzijdse kennis opzoeken? die fietst momenteel in ijsland
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:25:41 #242
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214329579
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:24 schreef Barreltje het volgende:
ga je trouwens onze wederzijdse kennis opzoeken? die fietst momenteel in ijsland
Wie? Femke? :o
pi_214329582
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Cruisen O+

Tofheid! Ga je weer met je maat?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:27:15 #244
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214329595
quote:
11s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wie? Femke? :o
jup
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:30:45 #245
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_214329623
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:08 schreef Barreltje het volgende:
ja hallo.
hier waren toch mensen die hun kat naar een pension brengen tijdens vakantie?
waar op te letten als je een pension bezoekt om kennis te maken ?
Kun je je kat eerst laten proefslapen zonder dat je (lang) weg bent?
Wij boekten de eerste keer gelijk voor 4 nachten en toen bleek dat onze kat zo gestresst was dat hij niet at.
En aangezien hij zijn hartmedicijnen bij z'n eten krijgt (d.m.v. easypill) bleek dat achteraf echt geen goed idee.
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:35:00 #246
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214329667
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:30 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Kun je je kat eerst laten proefslapen zonder dat je (lang) weg bent?
Wij boekten de eerste keer gelijk voor 4 nachten en toen bleek dat onze kat zo gestresst was dat hij niet at.
En aangezien hij zijn hartmedicijnen bij z'n eten krijgt (d.m.v. easypill) bleek dat achteraf echt geen goed idee.
mja we hebben twee katten en die zijn op zich erg makkelijk bij anderen slapen. maar ik weet niet zo goed wat ik bij een pension moet voorstellen. een heeft het over hokken en ik vind het dan weer niet een fijn idee dat ze in een HOK moeten ofzo ??
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:35:31 #247
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214329674
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Cruisen O+

Tofheid! Ga je weer met je maat?
Nee deze keer maar eens even alleen. Hij wil ook wel maar dan meteen de auto mee en zo. Nou ja dat kan altijd ook nog wel een keer maar ik wil dit nu gewoon even alleen op en neer.
pi_214329682
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee deze keer maar eens even alleen. Hij wil ook wel maar dan meteen de auto mee en zo. Nou ja dat kan altijd ook nog wel een keer maar ik wil dit nu gewoon even alleen op en neer.
Ook lekker, leuk vooruitzicht ^O^
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:37:03 #249
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214329687
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:27 schreef Barreltje het volgende:

[..]
jup
Ah leuk :s) Nee ik ga pas in mei he. En spreek haar eigenlijk ook nooit meer :@
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:37:23 #250
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_214329691
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:35 schreef Barreltje het volgende:

[..]
mja we hebben twee katten en die zijn op zich erg makkelijk bij anderen slapen. maar ik weet niet zo goed wat ik bij een pension moet voorstellen. een heeft het over hokken en ik vind het dan weer niet een fijn idee dat ze in een HOK moeten ofzo ??
Ah dat scheelt. Onze kat heeft nog nooit ergens anders geslapen.
Vaak hebben ze bij een pension privéhokken of hokken voor een paar katten, plus een soort groot losloophok waar ze de katten per groepje in laten. Het is dus niet zo dat je kat de hele dag in een soort hondenhok zit.
  donderdag 18 juli 2024 @ 18:00:25 #251
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214329902
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:37 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ah dat scheelt. Onze kat heeft nog nooit ergens anders geslapen.
Vaak hebben ze bij een pension privéhokken of hokken voor een paar katten, plus een soort groot losloophok waar ze de katten per groepje in laten. Het is dus niet zo dat je kat de hele dag in een soort hondenhok zit.
tnx! dit stelt me wat meer gerust. we hebben nu twee pensions op het oog, daar gaan we van de week even kijken
  donderdag 18 juli 2024 @ 18:04:58 #252
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214329937
Gonzo de geweldige die vorig jaar overleed ging ook een keer in een pension. Wij twee weken op vakantie. Was K want we misten Gonzo. We gingen hem na de vakantie ophalen, hij zag ons, kwam kort naar ons toe om hoi te zeggen en verdween vervolgens weer om met zijn nieuwe vriendjes en vriendinnetjes te gaan rennen en spelen.
pi_214330013
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 15:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff wilde net boodschappen gaan doen maar werd ineens heel beroerd. Thuis gebleven en morgen komt picnic :D
Voel me wel een stuk beter weer maar het borrelt enorm vanbinnen
Gaat het al beter nu Kaat? Heb je iets ongebruikelijks gegeten? Of is het té warm?

Wij waren alle twee in de sportschool aan de apparaten aan het werk. Bij het uitwandelen in Cal langs de Sacramento rivier - mooi mooi daar- , demonstreerde mnX dat er ook een ventilator is op de loopband. Leuk leuk. Na afloop had ik het warmer😎

En de hulp is hondsberoerd van Covid. Al dagen.
Dan maar op gepaste afstand haar verjaarscadootje afgeven.
pi_214330093
Covid slaat weer flink om zich heen ja.
Paar opgenomen bij ons en zelfs een paar weer op de ic.
pi_214330099
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 18:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gonzo de geweldige die vorig jaar overleed ging ook een keer in een pension. Wij twee weken op vakantie. Was K want we misten Gonzo. We gingen hem na de vakantie ophalen, hij zag ons, kwam kort naar ons toe om hoi te zeggen en verdween vervolgens weer om met zijn nieuwe vriendjes en vriendinnetjes te gaan rennen en spelen.
Een honT in een pension is wel ff wat anders dan een kaD.
pi_214330110
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 18:18 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gaat het al beter nu Kaat? Heb je iets ongebruikelijks gegeten? Of is het té warm?

Wij waren alle twee in de sportschool aan de apparaten aan het werk. Bij het uitwandelen in Cal langs de Sacramento rivier - mooi mooi daar- , demonstreerde mnX dat er ook een ventilator is op de loopband. Leuk leuk. Na afloop had ik het warmer😎

En de hulp is hondsberoerd van Covid. Al dagen.
Dan maar op gepaste afstand haar verjaarscadootje afgeven.
Dank je, ja het gaat beter of eigenlijk helemaal goed. Er moest blijkbaar iets uit. Heb dat vaker met warmte maar nu was het wel erg vroeg, zo warm is het nog niet. Rustig aan gedaan. Beetje huishouden maar niet enorm enthousiast :D
  donderdag 18 juli 2024 @ 19:21:57 #257
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_214330533
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2024 18:00 schreef Barreltje het volgende:

[..]
tnx! dit stelt me wat meer gerust. we hebben nu twee pensions op het oog, daar gaan we van de week even kijken
Hier is het pension 1 grote ruimte met een deel afgeschermd buiten.
Ze zitten soms bij brengen eerst even in een hokje om te wennen.
Maar als ze makkelijk zijn kunnen ze meteen los.
Meestal als ik de kat op kom halen zit ze lekker in het buiten deel naar buiten te kijken. O+
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 19:23:21 #258
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214330547
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2024 18:00 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Geen buren die ze even buiten kunnen laten? Blijven ze in hun eigen omgeving en spaart een hoop geld.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 18 juli 2024 @ 19:28:23 #259
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214330593
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 18:29 schreef Blues het volgende:

[..]
Een honT in een pension is wel ff wat anders dan een kaD.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, had nooit kadden. Maar geloof je direct
pi_214330829
Mijn eerste kat is een paar keer in pension geweest tijdens vakantie. Wel een groot hok maar omdat ze een kat alleen was zat ze daar ook in haar uppie. Ik werd bij het ophalen steevast genegeerd :D

Op een gegven moment was ze er meerdere keren in korte tijd en dat deed haar geen goed, vertoonde thuis heel raar gedrag. Daarna hebben mensen hier in de flat op haar gepast en dat doen ze nog steeds en ik bij hun katten.
Laatst moest ik even iets brengen, was een van de katten van slag dat ik niet even op mijn vaste plek ging zitten om te knuffelen, hij zat er klaar voor _O-
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 19:59:27 #261
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214330900
Een buurkat drentelt al knorrend wat om me heen en wil geaaid worden en geeft kopjes. Daarvoor lag ie al onder de tuintafel te slapen.

Dacht maak even foto voor hier, maar heb het gehouden bij een screenshot van de camera :D

pi_214330968
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dit. Wat een sukkels Tele.

J heeft tijdens zijn allereerste sollicitatiegesprek ooit (in 2022) zich heel bescheiden opgesteld. Hij werd het niet. Hij leerde daarvan dat hij zelfverzekerder en minder onder de indruk van zijn gesprekspartner moest zijn. Bij de volgende drie bedrijven kreeg hij wel een aanbod en kon toen de beste uitkiezen.
Ik heb me niet laten intimideren in het sollicitatiegesprek (dat deed ik eerder idd wel vaker) maar zou meer moeten werken aan de "ik liep tegen een probleem aan en toen deed ik iets Heel Erg Slims en toen had ik het opgelost". Nu formuleer ik dat soort situaties vaak als "ik had een probleem en met hard werk en goed zoeken kwam ik er wel uit" :P
pi_214330975
Goede kad @derLudolf _O_
pi_214331036
Vanavond een kikkererwtenstoof met paprika, spinazie en harissa gegeten.
En de couscous was ‘aangekleed’ met gestoofde ui en tom.puree en muntblaadjes.

Het was zó lekker, dat het ons deed terugdenken aan het vega restaurant in Essouira, Marokko, dat Duderinnetje ons aanraadde. Wat een heerlijke smaken. :Y)

Fijn Kaat dat je bent opgeknapt.
pi_214331134
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 20:10 schreef AnneX het volgende:
Vanavond een kikkererwtenstoof met paprika, spinazie en harissa gegeten.
En de couscous was ‘aangekleed’ met gestoofde ui en tom.puree en muntblaadjes.

Het was zó lekker, dat het ons deed terugdenken aan het vega restaurant in Essouira, Marokko, dat Duderinnetje ons aanraadde. Wat een heerlijke smaken. :Y)

Fijn Kaat dat je bent opgeknapt.
Klinkt goed! Welke box kwam dit uit?

Ik heb mijn nagels rood gelakt, en ik heb nooit nagellak op dus ik denk nu steeds dat mijn vinger bloedt.
pi_214331172
Vandaag had ik een enorme (formaat) bofkip bereid voor het eten met gasten. En citroenrijst en ovengroente. En voor de vegetariër een gebakken appel ( met knoflook en tijm).

@Blues geen water of wijn voor deze gasten, dit zijn de pilsgasten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214331212
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 20:16 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Klinkt goed! Welke box kwam dit uit?

Ik heb mijn nagels rood gelakt, en ik heb nooit nagellak op dus ik denk nu steeds dat mijn vinger bloedt.
Green chef.
Moest nog aan je opmerking denken. Het was ietwat bewerkelijk. Alhoewel.
De maaltijden deze week staan gepland op 25/30 minuten volgens de recepten kaart .

De nagels roodgelakt is om te oefenen of ga je morgen beginnen?
Voor het eerst is de laag eraf bij één vinger. -O- Maandag nieuwe kleur uitzoeken.
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 20:27:51 #268
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214331315
Becks? Als bierliefhebbers had ik dan Haacke Beck uit die stad verwacht :+
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 20:29:47 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214331361
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 20:04 schreef Tele6 het volgende:
Goede kad @:derLudolf _O_
Rijk (achternaam De Schooier) noemen we hem.
Balen van die sollicitatie. Was dit de leukere/interessantere van de twee?
pi_214331608
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 20:04 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb me niet laten intimideren in het sollicitatiegesprek (dat deed ik eerder idd wel vaker) maar zou meer moeten werken aan de "ik liep tegen een probleem aan en toen deed ik iets Heel Erg Slims en toen had ik het opgelost". Nu formuleer ik dat soort situaties vaak als "ik had een probleem en met hard werk en goed zoeken kwam ik er wel uit" :P
Iemand die dat laatste doet is net zo waardevol als iemand die het eerste doet. Je wil vooral een goeie mix van die mensen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214331686
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 20:21 schreef AnneX het volgende:

[..]
Green chef.
Moest nog aan je opmerking denken. Het was ietwat bewerkelijk. Alhoewel.
De maaltijden deze week staan gepland op 25/30 minuten volgens de recepten kaart .

De nagels roodgelakt is om te oefenen of ga je morgen beginnen?
Voor het eerst is de laag eraf bij één vinger. -O- Maandag nieuwe kleur uitzoeken.
Ik heb nog even vakantie. Voor die tijd heb ik de kleur er ook al lang weer afgehaald denk ik.
pi_214333890
T is buiten zo lekker, qua temperatuur zou ik daar best kunnen slapen, maar ik heb geen klamboe en die is wel nodig.
Dus toch maar naar m’n echte slaapkamer
  vrijdag 19 juli 2024 @ 07:47:50 #273
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214334871
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 19:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Geen buren die ze even buiten kunnen laten? Blijven ze in hun eigen omgeving en spaart een hoop geld.
ik wil eigenlijk liever niet dat ze naar buiten gaan :)
als we thuis zijn komt dat wel goed, maarik vind het minder fijn als we niet thuis zijn ivm grote weg naast het huis.
  vrijdag 19 juli 2024 @ 09:04:16 #274
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214335263
Nog 3 uurtjes, dan ben ik 3 weken vrij.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_214335273
Goedemorgen :O
Gisteren en eergisteren bij 2 verschillende restaurants spareribs gegeten, en het verschil kon niet groter. Die van woensdag waren echt niet lekker maar die van gisteren waren heerlijk en vielen zo van het bot O+

Nu heb ik wel weer even genoeg vlees gezien voor dit jaar :D
  Moderator vrijdag 19 juli 2024 @ 09:08:31 #276
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214335288
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 09:04 schreef fietsie het volgende:
Nog 3 uurtjes, dan ben ik 3 weken vrij.
Als je Windows update al wat eerder geloof ik :+
pi_214335293
Poes moest een paar nachtjes uit logeren (dat kan gelukkig gewoon bij mn ouders, niet dat ze dat relaxed vindt, maar die zorgen gegarandeerd beter voor dr dan wij :@ ) maar heeft me inmiddels weer vergeven O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 19 juli 2024 @ 09:10:11 #278
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214335299
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 09:08 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Windows 10, en dan met een specifieke update, begreep ik.

Dit soort dingen maken ook dat grote bedrijven moeten balanceren tussen wel updaten, maar niet direct, en ook niet heel veel later..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_214335414
Mogguh.

@Kaatje1 jij bent wel thuis in de lapjes en stofjes…
Nu ben ik op zoek naar een dun heel soepel vallende katoen van hooguit 25 cm x 25 cm. Waar kan ik dat vinden?
Het is om een split te maken in 2 broekspijpen.
pi_214335436
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 09:29 schreef AnneX het volgende:
Mogguh.

@:Kaatje1 jij bent wel thuis in de lapjes en stofjes…
Nu ben ik op zoek naar een dun heel soepel vallende katoen van hooguit 25 cm x 25 cm. Waar kan ik dat vinden?
Het is om een split te maken in 2 broekspijpen.
Ik zou even naar een markt gaan, dan kan je het voelen. Heel soepel vallend vind ik katoen niet, dan is viscose fijner. Wat voor kleur moet het zijn en moet het effen? Dan kan ik hier in de grote graaibak kijken en opsturen
  vrijdag 19 juli 2024 @ 09:56:44 #281
63722 z80
I fink you freaky
pi_214335661
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 09:10 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dit soort dingen maken ook dat grote bedrijven moeten balanceren tussen wel updaten, maar niet direct, en ook niet heel veel later..
Ik kijk eerst even op fok. Zie dit langs komen en :? Zwiept tweakers aan, ook niets. :?
Kijk op de telefaag, wel groot een MS verstoring. Natuurlijk achter een paywall.
Maar als ik dit heel snel lees, dan is het geen update die de boel plat legt maar de "wolk" de weg is gedreven.

Na de koffie maar eens verder gaan spitten wat er uit ligt en hoeveel last ik daar van ge krijgen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_214335674
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 09:56 schreef z80 het volgende:

[..]
Ik kijk eerst even op fok. Zie dit langs komen en :? Zwiept tweakers aan, ook niets. :?
Kijk op de telefaag, wel groot een MS verstoring. Natuurlijk achter een paywall.
Maar als ik dit heel snel lees, dan is het geen update die de boel plat legt maar de "wolk" de weg is gedreven.

Na de koffie maar eens verder gaan spitten wat er uit ligt en hoeveel last ik daar van ge krijgen.
Alleen een probleem als je beveiliging bij CrowdStrike ligt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 19 juli 2024 @ 10:02:49 #283
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214335722
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 09:56 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik zie twee grote problemen passeren, waarbij er 1 speelt rond een update, die niet alleen de directe klanten van CrowdStrike raakt, maar ook klanten die diensten aan derden leveren.
En een Azure storing waarvan ik nog weinig goede bronnen kan vinden, maar die behoorlijk huishoudt.
  vrijdag 19 juli 2024 @ 10:08:30 #284
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214335781
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 09:08 schreef derLudolf het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 09:10 schreef fietsie het volgende:
Het is geen Windows update. Het is een CrowdStrike update. Als je geen CrowdStrike gebruikt kun je gewoon doorFok!ken.
  vrijdag 19 juli 2024 @ 10:08:41 #285
63722 z80
I fink you freaky
pi_214335783
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 09:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Alleen een probleem als je beveiliging bij CrowdStrike ligt.
Dat had ik inmiddels ook gevonden. Hier heb ik gelukkig geen last van.
Maar antivirus en blauwe schermen is helaas niet iets nieuws. En kan een heleboel werk opleveren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 19 juli 2024 @ 10:09:41 #286
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214335792
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 10:08 schreef z80 het volgende:

[..]
Dat had ik inmiddels ook gevonden. Hier heb ik gelukkig geen last van.
Maar antivirus en blauwe schermen is helaas niet iets nieuws. En kan een heleboel werk opleveren.
Ja. Maar nu is het gewoon wachten. Tenzij je bij CrowdStrike werkt :P
  vrijdag 19 juli 2024 @ 10:10:53 #287
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214335802
NS en Politie hebben er geen last van in ieder geval.
pi_214335903
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja. Maar nu is het gewoon wachten. Tenzij je bij CrowdStrike werkt :P
En hoe lullig wanneer je degene bent die de verkeerde toets heeft ingedrukt :o
pi_214336077
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
NS en Politie hebben er geen last van in ieder geval.

Iemand in één van mijn WhatsApp groepen: "Yes, alle projecten liggen stil sinds 6 uur vanochtend, voor iedereen die vandaag in de lift vast komt te zitten, vestig je hoop niet op de intercomverbinding, want ook het klantverkeer van een niet nader genoemde liftfabrikant ligt eruit."
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_214336107
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 10:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Iemand in één van mijn WhatsApp groepen: "Yes, alle projecten liggen stil sinds 6 uur vanochtend, voor iedereen die vandaag in de lift vast komt te zitten, vestig je hoop niet op de intercomverbinding, want ook het klantverkeer van een niet nader genoemde liftfabrikant ligt eruit."
Note to self, geen liften vandaag :+
Mijn trein rijdt gelukkig ook gewoon.
pi_214336189
quote:

[..]
Ik zou daar sowieso geen hoop op vestigen, ik ben bij een oud werkgever ooit opzoek geweest naar een reeks telefoonnummers die we wel hadden maar niet wisten waarvoor. Uiteindelijk de communicatieknop van de lift ingedrukt om te zien of hun meldkamer daar een nummer zou zien horende bij de lift.

Er werd nooit opgenomen, half uur lang laten overgaan :')
pi_214336194
quote:

[..]
Dank, ik neem de trap zo meteen
pi_214336196
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 10:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Ik zou daar sowieso geen hoop op vestigen, ik ben bij een oud werkgever ooit opzoek geweest naar een reeks telefoonnummers die we wel hadden maar niet wisten waarvoor. Uiteindelijk de communicatieknop van de lift ingedrukt om te zien of hun meldkamer daar een nummer zou zien horende bij de lift.

Er werd nooit opgenomen, half uur lang laten overgaan :')
:D dus dat nummer klopte waarschijnlijk niet eens meer
pi_214336200
'als het weer werkt moet waarschijnlijk alles eerst opnieuw geimaged worden' aldus de chat met de oud collegas.
pi_214336219
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 10:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:D dus dat nummer klopte waarschijnlijk niet eens meer
Het uitgaande nummer niet nee :D of kone had een bedrijfsuitje die dag.
pi_214336253
Ja dank Kaatje voor meedenken💐
Een kussenhoes 😂

En het is begonnen: de opbouw voor een feestje boom boom boom voor zaterdagavond: plankieren, de tent en electronica voor de dj, de biertaps, de aggregaten, de schermen, de toiletwagen en alles. De heftrucks rijden af en aan.
De overige jeugd hangt op de bankjes in afwachting van actie.
Het themafeestje van gisteravond hakt er natuurlijk ook behoorlijk in.

Het is fantastisch hoe 150 jongelui van 14 - 25 zich inspannen - met veel bier, cola en broodjes frikandel - om 100 kinderen een geweldige vakantieweek te bezorgen met iedere dag fietsen, tijdritten, bergklassement, dijkklassement, ploegentijdrit.
De ouders van de kinderen hebben ook meegefietst, en in commissies gezeten.
pi_214336551
Ooh Au dat was ik vergeten…de opbouw gebeurt natuurlijk! met luide muziek. 😎
Gelukkig ben ik straks het dorp uit: theedrinken bij de Turkse studente.
pi_214336709
Geen…
pi_214336710
zin…
pi_214336713
In…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')