Wie? Femke?quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:24 schreef Barreltje het volgende:
ga je trouwens onze wederzijdse kennis opzoeken? die fietst momenteel in ijsland
Cruisenquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cruise Hirtshals - IJsland, 2 dagen daar en beide keren een stopover van een paar uur in Tķrshavn![]()
Zat eerst te kijken naar een langer verblijf maar ik ga het eerst zo eens even bekijken voordat het onsmakelijk veel geld kost.
jupquote:
Kun je je kat eerst laten proefslapen zonder dat je (lang) weg bent?quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:08 schreef Barreltje het volgende:
ja hallo.
hier waren toch mensen die hun kat naar een pension brengen tijdens vakantie?
waar op te letten als je een pension bezoekt om kennis te maken ?
mja we hebben twee katten en die zijn op zich erg makkelijk bij anderen slapen. maar ik weet niet zo goed wat ik bij een pension moet voorstellen. een heeft het over hokken en ik vind het dan weer niet een fijn idee dat ze in een HOK moeten ofzo ??quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:30 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Kun je je kat eerst laten proefslapen zonder dat je (lang) weg bent?
Wij boekten de eerste keer gelijk voor 4 nachten en toen bleek dat onze kat zo gestresst was dat hij niet at.
En aangezien hij zijn hartmedicijnen bij z'n eten krijgt (d.m.v. easypill) bleek dat achteraf echt geen goed idee.
Nee deze keer maar eens even alleen. Hij wil ook wel maar dan meteen de auto mee en zo. Nou ja dat kan altijd ook nog wel een keer maar ik wil dit nu gewoon even alleen op en neer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Cruisen![]()
Tofheid! Ga je weer met je maat?
Ook lekker, leuk vooruitzichtquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee deze keer maar eens even alleen. Hij wil ook wel maar dan meteen de auto mee en zo. Nou ja dat kan altijd ook nog wel een keer maar ik wil dit nu gewoon even alleen op en neer.
Ah leukquote:
Ah dat scheelt. Onze kat heeft nog nooit ergens anders geslapen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja we hebben twee katten en die zijn op zich erg makkelijk bij anderen slapen. maar ik weet niet zo goed wat ik bij een pension moet voorstellen. een heeft het over hokken en ik vind het dan weer niet een fijn idee dat ze in een HOK moeten ofzo ??
tnx! dit stelt me wat meer gerust. we hebben nu twee pensions op het oog, daar gaan we van de week even kijkenquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:37 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ah dat scheelt. Onze kat heeft nog nooit ergens anders geslapen.
Vaak hebben ze bij een pension privéhokken of hokken voor een paar katten, plus een soort groot losloophok waar ze de katten per groepje in laten. Het is dus niet zo dat je kat de hele dag in een soort hondenhok zit.
Gaat het al beter nu Kaat? Heb je iets ongebruikelijks gegeten? Of is het té warm?quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff wilde net boodschappen gaan doen maar werd ineens heel beroerd. Thuis gebleven en morgen komt picnic![]()
Voel me wel een stuk beter weer maar het borrelt enorm vanbinnen
Een honT in een pension is wel ff wat anders dan een kaD.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gonzo de geweldige die vorig jaar overleed ging ook een keer in een pension. Wij twee weken op vakantie. Was K want we misten Gonzo. We gingen hem na de vakantie ophalen, hij zag ons, kwam kort naar ons toe om hoi te zeggen en verdween vervolgens weer om met zijn nieuwe vriendjes en vriendinnetjes te gaan rennen en spelen.
Dank je, ja het gaat beter of eigenlijk helemaal goed. Er moest blijkbaar iets uit. Heb dat vaker met warmte maar nu was het wel erg vroeg, zo warm is het nog niet. Rustig aan gedaan. Beetje huishouden maar niet enorm enthousiastquote:Op donderdag 18 juli 2024 18:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gaat het al beter nu Kaat? Heb je iets ongebruikelijks gegeten? Of is het té warm?
Wij waren alle twee in de sportschool aan de apparaten aan het werk. Bij het uitwandelen in Cal langs de Sacramento rivier - mooi mooi daar- , demonstreerde mnX dat er ook een ventilator is op de loopband. Leuk leuk. Na afloop had ik het warmer😎
En de hulp is hondsberoerd van Covid. Al dagen.
Dan maar op gepaste afstand haar verjaarscadootje afgeven.
Hier is het pension 1 grote ruimte met een deel afgeschermd buiten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tnx! dit stelt me wat meer gerust. we hebben nu twee pensions op het oog, daar gaan we van de week even kijken
Geen buren die ze even buiten kunnen laten? Blijven ze in hun eigen omgeving en spaart een hoop geld.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tnx! dit stelt me wat meer gerust. we hebben nu twee pensions op het oog, daar gaan we van de week even kijken
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, had nooit kadden. Maar geloof je directquote:Op donderdag 18 juli 2024 18:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Een honT in een pension is wel ff wat anders dan een kaD.
Ik heb me niet laten intimideren in het sollicitatiegesprek (dat deed ik eerder idd wel vaker) maar zou meer moeten werken aan de "ik liep tegen een probleem aan en toen deed ik iets Heel Erg Slims en toen had ik het opgelost". Nu formuleer ik dat soort situaties vaak als "ik had een probleem en met hard werk en goed zoeken kwam ik er wel uit"quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit. Wat een sukkels Tele.
J heeft tijdens zijn allereerste sollicitatiegesprek ooit (in 2022) zich heel bescheiden opgesteld. Hij werd het niet. Hij leerde daarvan dat hij zelfverzekerder en minder onder de indruk van zijn gesprekspartner moest zijn. Bij de volgende drie bedrijven kreeg hij wel een aanbod en kon toen de beste uitkiezen.
Klinkt goed! Welke box kwam dit uit?quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:10 schreef AnneX het volgende:
Vanavond een kikkererwtenstoof met paprika, spinazie en harissa gegeten.
En de couscous was ‘aangekleed’ met gestoofde ui en tom.puree en muntblaadjes.
Het was zķ lekker, dat het ons deed terugdenken aan het vega restaurant in Essouira, Marokko, dat Duderinnetje ons aanraadde. Wat een heerlijke smaken.![]()
Fijn Kaat dat je bent opgeknapt.
Green chef.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:16 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Klinkt goed! Welke box kwam dit uit?
Ik heb mijn nagels rood gelakt, en ik heb nooit nagellak op dus ik denk nu steeds dat mijn vinger bloedt.
Rijk (achternaam De Schooier) noemen we hem.quote:
Iemand die dat laatste doet is net zo waardevol als iemand die het eerste doet. Je wil vooral een goeie mix van die mensen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb me niet laten intimideren in het sollicitatiegesprek (dat deed ik eerder idd wel vaker) maar zou meer moeten werken aan de "ik liep tegen een probleem aan en toen deed ik iets Heel Erg Slims en toen had ik het opgelost". Nu formuleer ik dat soort situaties vaak als "ik had een probleem en met hard werk en goed zoeken kwam ik er wel uit"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |