Windows 10, en dan met een specifieke update, begreep ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je Windows update al wat eerder geloof ik
Ik zou even naar een markt gaan, dan kan je het voelen. Heel soepel vallend vind ik katoen niet, dan is viscose fijner. Wat voor kleur moet het zijn en moet het effen? Dan kan ik hier in de grote graaibak kijken en opsturenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:29 schreef AnneX het volgende:
Mogguh.
@:Kaatje1 jij bent wel thuis in de lapjes en stofjes…
Nu ben ik op zoek naar een dun heel soepel vallende katoen van hooguit 25 cm x 25 cm. Waar kan ik dat vinden?
Het is om een split te maken in 2 broekspijpen.
Ik kijk eerst even op fok. Zie dit langs komen enquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Windows 10, en dan met een specifieke update, begreep ik.
Dit soort dingen maken ook dat grote bedrijven moeten balanceren tussen wel updaten, maar niet direct, en ook niet heel veel later..
Alleen een probleem als je beveiliging bij CrowdStrike ligt.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:56 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik kijk eerst even op fok. Zie dit langs komen enZwiept tweakers aan, ook niets.
![]()
Kijk op de telefaag, wel groot een MS verstoring. Natuurlijk achter een paywall.
Maar als ik dit heel snel lees, dan is het geen update die de boel plat legt maar de "wolk" de weg is gedreven.
Na de koffie maar eens verder gaan spitten wat er uit ligt en hoeveel last ik daar van ge krijgen.
Ik zie twee grote problemen passeren, waarbij er 1 speelt rond een update, die niet alleen de directe klanten van CrowdStrike raakt, maar ook klanten die diensten aan derden leveren.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:56 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik kijk eerst even op fok. Zie dit langs komen enZwiept tweakers aan, ook niets.
![]()
Kijk op de telefaag, wel groot een MS verstoring. Natuurlijk achter een paywall.
Maar als ik dit heel snel lees, dan is het geen update die de boel plat legt maar de "wolk" de weg is gedreven.
Na de koffie maar eens verder gaan spitten wat er uit ligt en hoeveel last ik daar van ge krijgen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:08 schreef derLudolf het volgende:
Als je Windows update al wat eerder geloof ik
Het is geen Windows update. Het is een CrowdStrike update. Als je geen CrowdStrike gebruikt kun je gewoon doorFok!ken.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:10 schreef fietsie het volgende:
Windows 10, en dan met een specifieke update, begreep ik.
Dat had ik inmiddels ook gevonden. Hier heb ik gelukkig geen last van.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen een probleem als je beveiliging bij CrowdStrike ligt.
Ja. Maar nu is het gewoon wachten. Tenzij je bij CrowdStrike werktquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:08 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat had ik inmiddels ook gevonden. Hier heb ik gelukkig geen last van.
Maar antivirus en blauwe schermen is helaas niet iets nieuws. En kan een heleboel werk opleveren.
En hoe lullig wanneer je degene bent die de verkeerde toets heeft ingedruktquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar nu is het gewoon wachten. Tenzij je bij CrowdStrike werkt
Iemand in één van mijn WhatsApp groepen: "Yes, alle projecten liggen stil sinds 6 uur vanochtend, voor iedereen die vandaag in de lift vast komt te zitten, vestig je hoop niet op de intercomverbinding, want ook het klantverkeer van een niet nader genoemde liftfabrikant ligt eruit."quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
NS en Politie hebben er geen last van in ieder geval.
Note to self, geen liften vandaagquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iemand in één van mijn WhatsApp groepen: "Yes, alle projecten liggen stil sinds 6 uur vanochtend, voor iedereen die vandaag in de lift vast komt te zitten, vestig je hoop niet op de intercomverbinding, want ook het klantverkeer van een niet nader genoemde liftfabrikant ligt eruit."
Ik zou daar sowieso geen hoop op vestigen, ik ben bij een oud werkgever ooit opzoek geweest naar een reeks telefoonnummers die we wel hadden maar niet wisten waarvoor. Uiteindelijk de communicatieknop van de lift ingedrukt om te zien of hun meldkamer daar een nummer zou zien horende bij de lift.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iemand in één van mijn WhatsApp groepen: "Yes, alle projecten liggen stil sinds 6 uur vanochtend, voor iedereen die vandaag in de lift vast komt te zitten, vestig je hoop niet op de intercomverbinding, want ook het klantverkeer van een niet nader genoemde liftfabrikant ligt eruit."
Dank, ik neem de trap zo meteenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik zou daar sowieso geen hoop op vestigen, ik ben bij een oud werkgever ooit opzoek geweest naar een reeks telefoonnummers die we wel hadden maar niet wisten waarvoor. Uiteindelijk de communicatieknop van de lift ingedrukt om te zien of hun meldkamer daar een nummer zou zien horende bij de lift.
Er werd nooit opgenomen, half uur lang laten overgaan
Het uitgaande nummer niet neequote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]dus dat nummer klopte waarschijnlijk niet eens meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |