quote:Mensen die graag kak eten, zijn vaker single
Een grootschalige enquête van de bladen 'Goed Gevoel', 'Flair' en 'Libelle' heeft aan het licht gebracht dat mensen die uitwerpselen eten tot zeven keer meer kans maken om partnerloos door het leven te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Vanyel op 15-07-2024 20:05:58 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Dit wordt nu uitvergroot. Dat de gezondheidszorg (Obama care) weer de nek is omgedraaid. Of dat abortus in veel staten weer verboden is, dan wel aan zeer strenge regels gebonden hoor je niemand over.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk dat je zo'n uitspraak een stuk makkelijker doet als je geen onderdeel bent van de groep(en) die mogelijk door deze grap een aanmerkelijk deel van hun autonomie, vrijheid en kwaliteit van leven verliest. Wat wij allemaal niet direct zijn want geen Amerikanen, maar indirect sommigen van ons uiteraard wel.
Jij bent altijd zo begaan met andere Europeanen. Interesseert dit je niet omdat de getroffen partijen 'maar' Amerikanen zijn?
Weet je überhaupt dat vrouwen en iedereen met ook maar een luchtje van queerness en gendernonconformiteit of 'buitenlanderschap' in Amerika echt een shitton rechten gaan verliezen (/al verloren zijn) als dit zo doorgaat?
Zoals in Polen?quote:Op maandag 15 juli 2024 20:42 schreef z80 het volgende:
[..] Of dat abortus in veel staten weer verboden is, dan wel aan zeer strenge regels gebonden hoor je niemand over.
De BTW verhogingen zijn in de vorige 2 kabinetsperiodes reeds afgesproken. Deel 1 van het pakket was cultuur en theater. Daar is wel wat aandacht voor geweest, maar niet heel veel. Nu er een nieuw "niet gewenst" kabinet zit wordt er op de verhoging geschoten. Veel te laat dus. En onterecht om er nu 1 minister op aan te vallen. Incl asociale omschrijving van haar.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Of de anti-onderwijs en anti-boekenhouding in de VS, of Ma Flodder aka minister zware shag die hier de btw op boeken omhoog wilt.
Hoor je niemand over?quote:Op maandag 15 juli 2024 20:42 schreef z80 het volgende:
Of dat abortus in veel staten weer verboden is, dan wel aan zeer strenge regels gebonden hoor je niemand over.
Dat valt bij mij gewoon onder het verlies van rechten, autonomie, vrijheid en kwaliteit van leven hoor. Ik weet niet in welke kringen jij verkeert, maar ik hoor daar regelmatig mensen over.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:42 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit wordt nu uitvergroot. Dat de gezondheidszorg (Obama care) weer de nek is omgedraaid. Of dat abortus in veel staten weer verboden is, dan wel aan zeer strenge regels gebonden hoor je niemand over.
Nou ja zeg, z80, niet ineens met feiten gaan komen in een politieke discussie als iemand net zo lekker aan het posten is.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
De BTW verhogingen zijn in de vorige 2 kabinetsperiodes reeds afgesproken. Deel 1 van het pakket was cultuur en theater. Daar is wel wat aandacht voor geweest, maar niet heel veel. Nu er een nieuw "niet gewenst" kabinet zit wordt er op de verhoging geschoten. Veel te laat dus. En onterecht om er nu 1 minister op aan te vallen. Incl asociale omschrijving van haar.
Maar ik ken me er wel heel druk en boos om gaan maken maar daar heb ik alleen mezelf maar mee want het verandert geen klap.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk dat je zo'n uitspraak een stuk makkelijker doet als je geen onderdeel bent van de groep(en) die mogelijk door deze grap een aanmerkelijk deel van hun autonomie, vrijheid en kwaliteit van leven verliest. Wat wij allemaal niet direct zijn want geen Amerikanen, maar indirect sommigen van ons uiteraard wel.
Jij bent altijd zo begaan met andere Europeanen. Interesseert dit je niet omdat de getroffen partijen 'maar' Amerikanen zijn?
Weet je überhaupt dat vrouwen en iedereen met ook maar een luchtje van queerness en gendernonconformiteit of 'buitenlanderschap' in Amerika echt een shitton rechten gaan verliezen (/al verloren zijn) als dit zo doorgaat?
Wat maakt het democratisch? Dat sommige mensen mogen stemmen? Dat er verkiezingen zijn?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:06 schreef derLudolf het volgende:
Het is nog steeds een democratisch land daar
Dat is naar mijn mening alleen een argument als een partij altijd 80% van de stemmen zou halen, hetgeen niet het geval is in de VS.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat maakt het democratisch? Dat sommige mensen mogen stemmen? Dat er verkiezingen zijn?
Er worden zo ontzettend veel mensen actief uitgesloten van stemrecht en je hoeft bepaald niet de meeste stemmen te halen om te winnen. Wanneer noem je het nog democratisch? Als de machthebber hun land democratisch noemen? Dan was de DDR ook democratisch, en dan is Noord-Korea het.
Dus als je veel personen uitsluit van kiesrecht en dan met 40% van de stemmen de verkiezingen 'wint' , dan vind je het een democratisch georganiseerd land omdat ze de boel niet op zo'n manier bedonderen dat het te obvious is?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is naar mijn mening alleen een argument als een partij altijd 80% van de stemmen zou halen, hetgeen niet het geval is in de VS.
quote:Op maandag 15 juli 2024 18:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik vind de hoeveelheid aandacht die aan de VS besteed wordt niet in verhouding staan. Intussen is er vrijwel geen aandacht voor buurlanden, voor bv België, Spanje, Italie, Oostenrijk. Als er een scheet wordt gelaten in Arkansas is dat voorpagina nieuws,. een treinramp in India is pagina 6 een kwart column. Dat in Flint Michigan het drinkwater niet deugd komt in den treuren weer naar boven, dat vrijwel alle steden in China aan het verzakken zijn en dat Jakarta zo catastrofaal verzakt dat men een nieuwe stad wil gaan bouwen, zie je eigenlijk niet voorbij komen
Nieuws gaat allang niet meer over berichtgeving, maar om clicks. Trump de nieuwe president? Prima, hun probleem, gaat Europa wellicht eindelijk eens leren op eigen benen te staan in de globale politiek
Gerrymandering has entered the chatquote:Op maandag 15 juli 2024 21:29 schreef Barreltje het volgende:
@:sigme hoe zit dat precies met kiesgerechtigdheid daar?
Je verliest je kiesrecht bij allerlei luizige overtredingen. Ter vergelijk: in normale landen hebben mensen met een strafblad ook kiesrecht.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:29 schreef Barreltje het volgende:
@:sigme hoe zit dat precies met kiesgerechtigdheid daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en 'the math' van de personen die op deze wijze helaas helaas onterecht tijdelijk ten onrechte tijdens de verkiezingen even geen stemrecht leken te hebben hebben een heel nauwkeurig bereik.
En wie 'betrapt' wordt op een poging te gaan stemmen terwijl je stemrecht was ingetrokken kan worden veroordeeld tot jarenlange gevangenisstraf - en ze vervolgen ook daadwerkelijk. Dat doen ze trouwens ook als je kiesdistrict weer eens is aangepast (qua grenzen) en je per ongeluk probeert te stemmen in een district waar je opeens niet meer thuishoort. Dat soort dingen schrikt enorm af; en ook dat wordt zeer nauwkeurig berekend ingezet op de plekken waar het gaat om een paar procentjes meer/minder die de doorslag geven.
Oh, en om onduidelijke redenen zijn het altijd de smerigste boeven die zich van dit soort praktijken bedienen. Mag jij raden welk soort politiek hiervan profiteert.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik snap waarom ze het doen maar het is voor een deel ook wel show. Zit je daar al lang genoeg om de echte parels qua producenten eruit te halen, heb je al een voorkeur?quote:
quote:Op maandag 15 juli 2024 21:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Je verliest je kiesrecht bij allerlei luizige overtredingen. Ter vergelijk: in normale landen hebben mensen met een strafblad ook kiesrecht.
Maar goed, dat is tot daar aan toe. Maar wat ze ook doen is het opstellen van lijsten van mensen die vermoedelijk wel een overtreding begaan zullen hebben omdat hun achternaam/bsn/geboortedatum/-plaats 'lijkt op' personen waarvan kiesrecht is ingetrokken. En wie dan komt stemmen en op zo'n lijst staat, wordt met politiebegeleiding het kieslokaal uitgezet. Uiteraaard kan je daartegen protesteren en er een zaak van maken. Een paar weken later wordt je dan in het gelijk gesteld. You do the math.En heel Puerto Rico mag niet meestemmen, de lijnen qua wat als ID mee mag wordt nogal eens creatief toegepast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en 'the math' van de personen die op deze wijze helaas helaas onterecht tijdelijk ten onrechte tijdens de verkiezingen even geen stemrecht leken te hebben hebben een heel nauwkeurig bereik.
En wie 'betrapt' wordt op een poging te gaan stemmen terwijl je stemrecht was ingetrokken kan worden veroordeeld tot jarenlange gevangenisstraf - en ze vervolgen ook daadwerkelijk. Dat doen ze trouwens ook als je kiesdistrict weer eens is aangepast (qua grenzen) en je per ongeluk probeert te stemmen in een district waar je opeens niet meer thuishoort. Dat soort dingen schrikt enorm af; en ook dat wordt zeer nauwkeurig berekend ingezet op de plekken waar het gaat om een paar procentjes meer/minder die de doorslag geven.
Oh, en om onduidelijke redenen zijn het altijd de smerigste boeven die zich van dit soort praktijken bedienen. Mag jij raden welk soort politiek hiervan profiteert.
Oh ik heb zeker al wel cider voorkeuren hoorquote:Op maandag 15 juli 2024 21:43 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik snap waarom ze het doen maar het is voor een deel ook wel show. Zit je daar al lang genoeg om de echte parels qua producenten eruit te halen, heb je al een voorkeur?
Ja maar niet perse helemaal tot boven je hoofd, dat vind ik show. Soms zijn de obers ook al vervangen door pompjes, die gaan ook niet zo hoog.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh ik heb zeker al wel cider voorkeuren hoormaar je proeft het verschil enorm tussen zo opschenken of niet. Totaal ander drankje.
quote:Op maandag 15 juli 2024 21:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Je verliest je kiesrecht bij allerlei luizige overtredingen. Ter vergelijk: in normale landen hebben mensen met een strafblad ook kiesrecht.
Maar goed, dat is tot daar aan toe. Maar wat ze ook doen is het opstellen van lijsten van mensen die vermoedelijk wel een overtreding begaan zullen hebben omdat hun achternaam/bsn/geboortedatum/-plaats 'lijkt op' personen waarvan kiesrecht is ingetrokken. En wie dan komt stemmen en op zo'n lijst staat, wordt met politiebegeleiding het kieslokaal uitgezet. Uiteraaard kan je daartegen protesteren en er een zaak van maken. Een paar weken later wordt je dan in het gelijk gesteld. You do the math.En kieslokalen sluiten zodat arme mensen kilometers moeten lopen en lang moeten wachten om te kunnen stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en 'the math' van de personen die op deze wijze helaas helaas onterecht tijdelijk ten onrechte tijdens de verkiezingen even geen stemrecht leken te hebben hebben een heel nauwkeurig bereik.
Oh, en om onduidelijke redenen zijn het altijd de smerigste boeven die zich van dit soort praktijken bedienen. Mag jij raden welk soort politiek hiervan profiteert.We have far more in common than that which devides us..
Verboden om water uit te delen aan mensen die 5 uur in de rij voor het stembureau moeten staanquote:Op maandag 15 juli 2024 21:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En kieslokalen sluiten zodat arme mensen kilometers moeten lopen en lang moeten wachten om te kunnen stemmen
Vergeet vooral ook het weghalen van drinkwater punten uit de woestijn niet, in die categorie. Het Amerikaanse equivalent van de vluchtelingen die wij in de Middellandse zee laten verzuipenquote:Op maandag 15 juli 2024 22:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Verboden om water uit te delen aan mensen die 5 uur in de rij voor het stembureau moeten staan
Dat doet het land geen recht. Het is een prachtig land met heel veel hele leuke mensen.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2024 21:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gerrymandering has entered the chat
USA is geen land. Het is een verzameling van landen (staten) die een aantal taken centraal geregeld hebben.quote:
Uit de Verenigde Staten is onder de termen redistricting of gerrymandering als doel bekend, een politieke partij of kandidaat meer kans te geven in het betreffende district een meerderheid van stemmen te behalen, benodigd om een zetel in de volksvertegenwoordiging te bemachtigenquote:
Gerrymandering is het uittekenen van kiesdistricten op zo'n manier dat je bepaalde ethnische groepen hun stem nagenoeg niet mee laat tellen.quote:
Ja!quote:Op maandag 15 juli 2024 22:55 schreef derLudolf het volgende:
Nog geen update van @:vlindertje89 hier of in onderstaand topic... Lukte het vandaag beter?
FOT / [algemeen] Dierentuinfoto's - Deeltje Zoo-veel alweer
SPOILER: tijdelijke fotodump!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 15-07-2024 23:56:31 ]
Nee, het gaat niet om ethnisch maar om wat ze stemmen.quote:Op maandag 15 juli 2024 23:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gerrymandering is het uittekenen van kiesdistricten op zo'n manier dat je bepaalde ethnische groepen hun stem nagenoeg niet mee laat tellen.
Niet zo bijdehand Jan, feiten zijn immers een linkse hobby aldus LHO.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 04:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet om ethnisch maar om wat ze stemmen.
https://www.brennancenter(...)ymandering-explainedquote:Op dinsdag 16 juli 2024 06:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand Jan, feiten zijn immers een linkse hobby aldus LHO.
Gerrymandering is niet exclusief voor de VSquote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://www.brennancenter(...)ymandering-explained
Quote eruit: Gerrymandering affects all Americans, but its most significant costs are borne by communities of color.
Het is een uitgekauwd en licht slijmerig citaat:quote:Op maandag 15 juli 2024 23:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Verder word ik verdrietig/angstig van een heleboel zaken die in de wereld aan de gang zijn, en kies ik er voor mijn eigen mentale welzijn met enige regelmaat voor om mijn kop in het zand te steken door geen nieuws te luisteren/kijken (of alleen oppervlakkig). Ik besef me absoluut dat dat een voorrecht en luxepositie is die een hoop groepen mensen niet hebben. Wel ben ik dan weer vrij uitgesproken / ondersteunend binnen mijn eigen cirkel van invloed als het gaat om zaken als lhbtqi+ rechten (met de vlag van mijn buurvrouwen bv vorig jaar/dit jaar, ook als ik daar zelf hinder van ondervind), vind ik toch zelf althans. Niet dat ik dat bijzonder vind oid, ik vind dat iedereen dat zou moeten doen, maar als voorbeeld van dat ik niet op alle niveaus mijn ogen ervoor sluit. Ik stem ook principieel niet op partijen die tegen abortus en/of lhbtqi+ zijn, wat de rest van hun standpunten dan ook mogen zijn.
Doet dat iets af aan de idiotie van het concept?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gerrymandering is niet exclusief voor de VS
Het is wiskundig én machiavellisch een prachtig concept!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Doet dat iets af aan de idiotie van het concept?
Mijn punt is, het concept gaat niet om etnische afkomst, maar om kiesdistricten zo te vormen dat het resultaat daarmee flink beïnvloed wordt. Dat er een correlatie is tussen etnische achtergrond klopt, maar het gaat daar niet om, het gaat om het stemgedrag. Zo waren er beschuldigingen aan de conservatieve regering in UK in het verleden dat ze ook aan gerrymandering dedenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Doet dat iets af aan de idiotie van het concept?
Behalve dat het wel om ethnische groepen gaat, want de groepen die het leven zuur gemaakt wordt door de Republikeinen zijn ook de groepen die -je verwacht het niet- niet op ze stemmen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mijn punt is, het concept gaat niet om etnische afkomst, maar om kiesdistricten zo te vormen dat het resultaat daarmee flink beïnvloed wordt. Dat er een correlatie is tussen etnische achtergrond klopt, maar het gaat daar niet om, het gaat om het stemgedrag. Zo waren er beschuldigingen aan de conservatieve regering in UK in het verleden dat ze ook aan gerrymandering deden
Ook bijvoorbeeld in Duitsland, Frankrijk, UK zijn er directe mandaten in kiesdistricten.
je maakt van een epifenomeen een causaliteitquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Behalve dat het wel om ethnische groepen gaat, want de groepen die het leven zuur gemaakt wordt door de Republikeinen zijn ook de groepen die -je verwacht het niet- niet op ze stemmen.
Ellendequote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Dank allen.
Dag begon/gaat wat minder. Rare kiespijn vannacht en nu ook af en toe. Niet kop tegen de muur bonkend. Ben er ook niet echt achter of het links boven of onder zit. Denk aan een beginnende ontsteking in de kaak, mag om 15 uur naar de tandarts![]()
Dit is absoluut waarquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is wiskundig én machiavellisch een prachtig concept!
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:21 schreef sigme het volgende:
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan veranderen. Geef me de wijsheid om te accepteren wat ik niet kan veranderen. Geef me het inzicht om het verschil tussen beide te zien.
Jij maakt van een doel een epifenomeen omdat het aanwezige verband niet-causaal gelegd wordt (maar er wel is)quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
je maakt van een epifenomeen een causaliteit
Jij bent in vorm zeg!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij maakt van een doel een epifenomeen omdat het aanwezige verband niet-causaal gelegd wordt (maar er wel is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANWB gedoe.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat een omslachtig gesleep. Hierna beëindig je het lidmaatschap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANWB gedoe.
Succes Kaatje! Ontvang je ook nog verjaarsbezoek straks?
Hopelijk valt het mee?
Ui heel lang bakken, en dan met rode wijn, laurier, Thijm een soort wildjus omheen maken. Als het klaar is genoeg boter er bij gooien dat de vegetariër ook een LDL van 5.6 heeft.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:48 schreef sigme het volgende:
Voor de meer vegetarisch onderlegden onder ons:
Als er romige aardappelpuree en zuurkool geserveerd wordt, wat past daar dan nog goed bij voor vegetariërs?
Ok, die is wel goed. Nemen we mee!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ui heel lang bakken, en dan met rode wijn, laurier, Thijm een soort wildjus omheen maken. Als het klaar is genoeg boter er bij gooien dat de vegetariër ook een LDL van 5.6 heeft.
Sommige mensenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Felies @:Kaatje1![]()
Ik houd me ver van politieke discussies. Noem het kop in het zand steken maar ergens iets van vinden gaat de wereldproblemen niet oplossen. Ik investeer liever in mijn kleine kring: gericht 1 op 1 of in groepjes, en hun wereld een beetje beter maken. Inclusief stemmen op partijen die de wereld met meer kleuren zien dan (zwart)wit.
Speaking of kleine wereld verbeteren. Plus verbazing:
Vanmorgen trof ik een meisje van een jaar of vier schijnbaar in haar eentje op straat aan. Dwars op de weg. Als in: haar hele fietsje (en zij op het zadel) stond haaks op de weg, wiel tegen de verhoogde stoeprand aan. Als automobilist kon je er lastig langs.
Toen ik er dichtbij was en stapvoets reed, bleek er iemand bij te horen: een man stond in de aangrenzende bosjes bramen te plukken. Vanuit de weg bijna onzichtbaar. En hij kon het kind niet zien
Kind voorzichtig ingehaald en ter hoogte van de volwassene maar even gestopt en geïnformeerd of ze bij elkaar hoorden.
Dat was zo, maar op mijn opmerking dat het kind nu wel erg breed 1/3 van de straat bezette en de stoep een stuk veiliger is kwam weinig reactie
Hopelijk trekt het gevoel snel weg.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Tandarts viel mee, foto gemaakt maar niets te zien. Duimen dat het vannacht goed gaat.
Ja, beschuit in het aardbeienseizoen en vk crackers het hele jaar door.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:38 schreef AnneX het volgende:
Tante Lien. ofwel Wieteke van Dort (81).
Adoe. RIP.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Lekker he dat alles in Nederland zo goed geregeld is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANWB gedoe.
Als ze de ziekte erkende, immers had Millecam ook niet perse kanker, en kon Jomanda best ook de ontstekingsreactie door de kanker gezien hebben, aldus van Dort toen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]pas nog een podcast over/met haar geluisterd. Had niet het idee dat ze toen al wist zo ziek te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |