quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:18 schreef Puzzie het volgende:
Wel eindelijk na al die jaren gelukt om lid te worden van NSF
Dat zal wel lukken. Want vanaf nu gaat als eerstequote:
Ja dat hoop ik ook! Er zitten POV camera's op de helm. Als ze deze beelden live laten zien zou dat echt heel vet zijnquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:37 schreef -CRASH- het volgende:
Wat een uitzicht.
Hoop dat er ook mooie livestreams komen
van de EVA's.
Dat zou wel heel erg tof zijnquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook! Er zitten POV camera's op de helm. Als ze deze beelden live laten zien zou dat echt heel vet zijn
Rond 8 uur morgenochtend lees ik netquote:Op woensdag 11 september 2024 20:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
En jij weet vast wel hoe laat NL-tijd dat gepland staat?
Weer precies op tijdquote:Op donderdag 12 september 2024 10:05 schreef Starhopper het volgende:
Ondertussen maar de tijd doden met een Falcon 9
Yes!!!quote:Op donderdag 12 september 2024 10:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Weer precies op tijd![]()
Over een half uur live zie ik
quote:Op donderdag 12 september 2024 10:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Yes!!!![]()
Wel mooi programma zo. Even een lancering en direct daarna de EVA
Ah, deze zo eens aanzetten, NSF is altijd wat matig met dat gelul er door heen.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Meer geluid van Dragon.
Ik kan dit dus ook.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"The hardest thing about spacewalks is the waiting"
Zo'n hoge EVA is voor het eerst.quote:
Ja dan ben je er druk mee.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:45 schreef heywoodu het volgende:
Wat gebeurt er als die druk toch niet helemaal op orde is?
Op de maan was ook EVA in principequote:Op donderdag 12 september 2024 12:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo'n hoge EVA is voor het eerst.
Dat is waarquote:Op donderdag 12 september 2024 12:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de maan was ook EVA in principe
De aarde is ook plat. Dit is allemaal CGIquote:Op donderdag 12 september 2024 13:01 schreef Rnie het volgende:
En dan nog zeggen dat de aarde plat is
ben al 5 minuten langer op pauze dan normaalquote:Op donderdag 12 september 2024 13:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mooi getimed, ik moet zo naar mn werk
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 september 2024 13:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maar goed dat het geen Boeing luik is.
Voor een eerste keer was dit best prima tochquote:Op donderdag 12 september 2024 13:58 schreef LXIV het volgende:
Ben ik de enige die het matig vond? Dit is geen space-walk, dit is even je hoofd naar buiten steken. Net als bij een duikboot.
Het is net als wanneer ik tijdens het autorijden het raampje open doe en mijn hoofd naar buiten steek. Dat noem ik ook geen wandelingquote:Op donderdag 12 september 2024 14:07 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Voor een eerste keer was dit best prima toch![]()
Volgens mij als je daar bent maakt dat verschil niet zo veel meer uit, dan heb je al zoveel adrenaline
Even je hoofd naar buiten steken en vanuit de ruimte naar de aarde kijken vind ik toch aardig spectaculair hoor!quote:Op donderdag 12 september 2024 13:58 schreef LXIV het volgende:
Ben ik de enige die het matig vond? Dit is geen space-walk, dit is even je hoofd naar buiten steken. Net als bij een duikboot.
Dit was een noodzakelijke functionaliteits- en procedure-test. Dat is veel saaier dan een salto en veel serieuzer dan een wandeling.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:58 schreef LXIV het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |