Eindelijkquote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hé! Het is een centrale ruimtevaart reeks geworden
lol !! Ik zie het nu pasquote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jaa! Daar zat ik net ook al naar te kijken jaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heel spannend weer dezequote:
Dat wordt ook nog wat , duurt nog wel ff gok ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:04 schreef heywoodu het volgende:
Is er al een indicatie wanneer we de eerste (poging tot) booster catch mogen verwachten?
Was aankomende lancering toch dat Elon een poging wilde wagen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat wordt ook nog wat , duurt nog wel ff gok ik
Ik ben benieuwd! Zou wel tof zijnquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Was aankomende lancering toch dat Elon een poging wilde wagen?
Tenminste zoiets begreep ik? Als de telemetrie er 100% zeker goed uitziet -> opvangen. En anders een gecontroleerde landing in zee.quote:
Die test heb ik toen gezien volgens mijquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tenminste zoiets begreep ik? Als de telemetrie er 100% zeker goed uitziet -> opvangen. En anders een gecontroleerde landing in zee.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:59 schreef Starhopper het volgende:
STARHOPPER VENTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: Het bleef bij dit pufje![]()
[ afbeelding ]
Ja dat had toch wel wat,, wachten wachten wachten.. maar het wachten werd altijd beloondquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:43 schreef Starhopper het volgende:
Maar ergens zou het mij ook niet verbazen als het de eerste keer goed gaatDe landing is voor de kust. Dus we hebben sowieso mooi beeld
![]()
En ja, Starhopper en de test van SN5 t/m SN15Wat mis ik die tijd! In spanning wachten tot er ook maar iets gebeurde
[..]![]()
En de stream 'water towers can fly!' van Everyday Astronaut was echt legendarisch. Zat ie daar heel primitief met een tuinstoel en parasol op het dak van een huis te streamen met temperaturen tegen de 40 graden
Ja. Lijkt veel langer terug! In 5 jaar van Starhopper naar een Starship in orbitquote:Op woensdag 4 september 2024 12:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat had toch wel wat,, wachten wachten wachten.. maar het wachten werd altijd beloond![]()
Dit was toch wel een hele mooie tijd, lijkt zo lang geleden
Echt welquote:Op woensdag 4 september 2024 13:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Lijkt veel langer terug! In 5 jaar van Starhopper naar een Starship in orbitBizar hoe snel het allemaal is gegaan....
Wel cool! Ik heb wel een heel ander beeld nu van Jeff Bezos en zijn ruimtevaartbedrijf dankzij de factorytours met EA. Hij lijkt echt kennis te hebben van de ruimtevaartquote:
Ik heb het allemaal gemist , nu terug aan het kijkenquote:Op zaterdag 7 september 2024 08:58 schreef Starhopper het volgende:
Starliner is trouwens veilig geland![]()
[ x ]
WIe kan een HD gif maken vanaf 3:20quote:
Ziet er wel maf uit jaquote:Op maandag 9 september 2024 16:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
WIe kan een HD gif maken vanaf 3:25
Wat ziet dat er geweldig uit. Wat een apparaat
quote:
Ik zet net de laptop aan.quote:
Hopelijk hoef je niets te missenquote:Op dinsdag 10 september 2024 10:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik zet net de laptop aan.
En ik hoop dat ze voor 11:45 de lucht in gaan.
Anders moet ik de live lancering alsnog missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |