De aarde is ook plat. Dit is allemaal CGIquote:Op donderdag 12 september 2024 13:01 schreef Rnie het volgende:
En dan nog zeggen dat de aarde plat is
ben al 5 minuten langer op pauze dan normaalquote:Op donderdag 12 september 2024 13:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mooi getimed, ik moet zo naar mn werk
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 september 2024 13:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maar goed dat het geen Boeing luik is.
Voor een eerste keer was dit best prima tochquote:Op donderdag 12 september 2024 13:58 schreef LXIV het volgende:
Ben ik de enige die het matig vond? Dit is geen space-walk, dit is even je hoofd naar buiten steken. Net als bij een duikboot.
Het is net als wanneer ik tijdens het autorijden het raampje open doe en mijn hoofd naar buiten steek. Dat noem ik ook geen wandelingquote:Op donderdag 12 september 2024 14:07 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Voor een eerste keer was dit best prima toch![]()
Volgens mij als je daar bent maakt dat verschil niet zo veel meer uit, dan heb je al zoveel adrenaline
Even je hoofd naar buiten steken en vanuit de ruimte naar de aarde kijken vind ik toch aardig spectaculair hoor!quote:Op donderdag 12 september 2024 13:58 schreef LXIV het volgende:
Ben ik de enige die het matig vond? Dit is geen space-walk, dit is even je hoofd naar buiten steken. Net als bij een duikboot.
Dit was een noodzakelijke functionaliteits- en procedure-test. Dat is veel saaier dan een salto en veel serieuzer dan een wandeling.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:58 schreef LXIV het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |