Grappigquote:Op zondag 14 juli 2024 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap de woordspeling maar ik vind hem niet zo grappig
Maar ik snap hem wel
Verstandige teksten.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:28 schreef fetX het volgende:
Mensen met een fatbike moeten ze tegen de muur zetten.
Die zijn al dood hoorquote:Op zondag 14 juli 2024 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij hebben Pim, Peter R en Martin Kok.
Haar stemquote:
Dit kan natuurlijk nooit.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:28 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Pickford wordt gek, erg mooi
Dus je doet je anders voor dan hoe je in werkelijkheid bent?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:29 schreef Flitsbezorger het volgende:
Stelling:
Mensen die denken dat ik een flitsbezorger ben met dito fatbike nemen het internet veel te serieus
Poll?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:29 schreef Flitsbezorger het volgende:
Stelling:
Mensen die denken dat ik een flitsbezorger ben met dito fatbike nemen het internet veel te serieus
Hebben ze geprobeerd. Toevallig, nu de wedstrijd daar gespeeld wordt, in Berlijn.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:28 schreef fetX het volgende:
Mensen met een fatbike moeten ze tegen de muur zetten.
Ze heeft al een gouden ketting.quote:
Voor de rest nemen ze niks serieus.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:29 schreef Flitsbezorger het volgende:
Stelling:
Je bent iets op het spoor.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je doet je anders voor dan hoe je in werkelijkheid bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |