pollquote:Referee: François Letexier (France)
Assistant referees:
Cyril Mugnier (France)
Mehdi Rahmouni (France)
Fourth official:
Szymon Marciniak (Poland)
Reserve assistant referee:
Tomasz Listkiewicz (Poland)
Video assistant referee:
Jérôme Brisard (France)
Assistant video assistant referee:
Willy Delajod (France)
Massimiliano Irrati (Italy)
Vandaar dat 'ie nog moest pinnen.quote:
gewoon in Den Haag berechten.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:47 schreef Szura het volgende:
Kan het Neurenberg-tribunaal heringevoerd worden voor de misdaden tegen de menselijkheid van Sausgeet?
Maar ze spelen juist best leuk dit toernooi.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:50 schreef Confetti het volgende:
Spanje is op grote toernooien eigenlijk altijd verschrikkelijk om naar te kijken. Zeker tegen de grote jongens.
Dit toernooi toch niet joh. Dat overgewaardeerde TIKI TAKA voetbal was wel altijd vreselijk kut ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:50 schreef Confetti het volgende:
Spanje is op grote toernooien eigenlijk altijd verschrikkelijk om naar te kijken. Zeker tegen de grote jongens.
2008 finalequote:Op zondag 14 juli 2024 21:50 schreef Confetti het volgende:
Engeland en penaltiesquote:Op zondag 14 juli 2024 21:51 schreef luxerobots het volgende:
Echt zo'n wedstrijd die 0-0 blijft en dan met penalty's gewonnen wordt door Engeland.
Buurvrouw belde.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:51 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Haxball-linkjes heb je niet gepost.
quote:
quote:
Groningen - NAC (openingsduel eredivisie) wordt op zeker leuker dan deze oogaids.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig begint het ESPN feestje weer snel.
Makkelijk tweede.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig begint het ESPN feestje weer snel.
Een finale zonder doelpogingen. Waar doen we het eigenlijk voor?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:55 schreef ISVV het volgende:
Deze eerste helft was echt een aanslag op de mensheid
Dit boeit echt helemaal niemandquote:Op zondag 14 juli 2024 21:55 schreef KingRoland het volgende:
Net de winnende goal gemaakt in haxball
VARRED.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:55 schreef KingRoland het volgende:
Net de winnende goal gemaakt in haxball
Ajax damage control genot.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog bijzonder weinig zin in de Eredivisie.
We gaan eerst nog genieten van het grote Go Ahead Eagles in Europa.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
Die hebben elke goede spelee inmiddels wel verkocht.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We gaan eerst nog genieten van het grote Go Ahead Eagles in Europa.
Al met al een beetje een 'mwah' toernooi.quote:
Trainers ontslaan , Anton de Gaaei , demente voorzitter , frauderende TD.quote:
Ook alleen al de opmerking: "Ik kijk niet thuis", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je thuis op je zolderkamer kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
De enige goede speler die ze nog hebben gaat bovendien die Europese duels missen vanwege een blessure.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die hebben elke goede spelee inmiddels wel verkocht.
Vanwege de bekertjes op het veld?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Groningen - NAC (openingsduel eredivisie) wordt op zeker leuker dan deze oogaids.
Die play-offs moeten ze afschaffen.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En de coach.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die hebben elke goede spelee inmiddels wel verkocht.
7.5quote:Op zondag 14 juli 2024 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welk cijfer geef jij dit toernooi.
Not reallyquote:Op zondag 14 juli 2024 21:57 schreef PippenScottie het volgende:
Gelukkig was de Wimbledon finale wel leuk. En in de tour rijden ze minuten sneller dan Pantani Plateau de Beille op.
wat gaf je het wk van 2022? een 9 dan? want dit EK was best saai. een 6 voor mij.quote:
Dat is net ongeveer compleet leeggelopen.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
SK Brann Bergen.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voetbal op de Olympische Spelen is geen sport.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Nog 10 dagen, dan begint het Olympisch voetbaltoernooi. We kunnen op de openingsdag direct al genieten van Guinee - Nieuw Zeeland.
Meer zin in dan in deze tweede helft
Wel zin in FK Vojvodina - Ajax?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
WLR sla ik doorgaans over.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben de Tour nog en daarna de OS. Komt wel goed.
Jammer dat Nederland Jong Oranje niet meedoet. Dat vond ik jaaaaren geleden wel een stukje genot.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Nog 10 dagen, dan begint het Olympisch voetbaltoernooi. We kunnen op de openingsdag direct al genieten van Guinee - Nieuw Zeeland.
Oke Dionequote:Op zondag 14 juli 2024 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft er iemand ooit maar ook ene fuck om Olympisch voetbal gegeven?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Vind een 6 nog vrij hoog, voor mij geen voldoendequote:Op zondag 14 juli 2024 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat gaf je het wk van 2022? een 9 dan? want dit EK was best saai. een 6 voor mij.
Djokovic die in straight sets naar huis wordt gemept is altijd leuk. Met zijn ATP 250 lotingquote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel zin in FK Vojvodina - Ajax?
Dat wordt een wereldpot.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel zin in FK Vojvodina - Ajax?
Het vrouwentoernooi is legitquote:Op zondag 14 juli 2024 22:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Heeft er iemand ooit maar ook ene fuck om Olympisch voetbal gegeven?
Eerlijke vraag.
EK´s zijn altijd floptoernooien. WK´s zijn altijd veel tofferquote:Op zondag 14 juli 2024 21:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Al met al een beetje een 'mwah' toernooi.
Goud winnen op het Olympisch voetbaltoernooi is hetzelfde als een veterstrikdiploma aan een downie geven.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ja leuk man, dat kan met doping op niet eens. Motocross hebben we naar zitten kijken.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:57 schreef PippenScottie het volgende:
En in de tour rijden ze minuten sneller dan Pantani Plateau de Beille op.
Sorry ben druk.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:57 schreef GGMM het volgende:
https://www.haxball.com/play?c=76fmio_hGuQ
@:scrummie kom er is één plaats over
Pogacar is gewoon AI.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leuk man, dat kan met doping op niet eens. Motocross hebben we naar zitten kijken.
Krantekut heb je geen kind aan. Heywoodu is nog wel een aardig slimme gastquote:Op zondag 14 juli 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heywoodu en nattekrant geloof ik. Lachwekkend.
Dat worden weer veel onnodige notes.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die laatste week kan je, na de afgelopen twee dagen, gerust overslaan.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft Irak niet eens een medaille gehaald? Zulk soort outsiders die eens goed scoren vind ik altijd wel leukquote:Op zondag 14 juli 2024 22:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Heeft er iemand ooit maar ook ene fuck om Olympisch voetbal gegeven?
Eerlijke vraag.
Pascal Kampermanquote:
Wedstrijden in de wedstrijd genotquote:Op zondag 14 juli 2024 22:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die laatste week kan je, na de afgelopen twee dagen, gerust overslaan.
@heywoodu zit al klaar voor het snelwandelen waar ze stiekem de helft van de tijd rennenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Snelwandelen is voor boomers.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:heywoodu zit al klaar voor het snelwandelen waar ze stiekem de helft van de tijd rennen
quote:9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
Goeie genade. Hier wordt niet geroddeld.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM lijkt mij wel iemand die aan snelwandelen doet en dit elke avond betiteld als sport.
betiteldquote:Op zondag 14 juli 2024 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM lijkt mij wel iemand die aan snelwandelen doet en dit elke avond betiteld als sport.
betiteldquote:Op zondag 14 juli 2024 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie genade. Hier wordt niet geroddeld.
@:GGMM
Timingquote:Op zondag 14 juli 2024 22:05 schreef Richestorags het volgende:
Ik zie dit Engeland helaas wel winnen. Ze hebben een sterke verdediging. Spel doden en ineens toeslaan met trefzekere aanval.
That didn't age well.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:05 schreef Richestorags het volgende:
Ik zie dit Engeland helaas wel winnen. Ze hebben een sterke verdediging. Spel doden en ineens toeslaan met trefzekere aanval.
Ik ook meteenquote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Waarom denk je dat ik je tag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@IkGeefEnkelLikes
1-0 Williams.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Williams. Vijf schijnbewegingen, schaar en tikje breed. WAUW wat een MEGA talent
Hij had ook voor Ghana kunnen kiezen, iets wat zijn broer wel heeft gedaanquote:Op zondag 14 juli 2024 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand met een Engels klinkende achternaam scoort voor Spanje
Jaquote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want ik tag je nooit m.b.t. spelfouten natuurlijk
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:07 schreef GGMM het volgende:
Own Goal is on fireSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:ikgeefenkellikes
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Niet Claire?quote:
Athletic Bilbaoquote:
Die kan beter voetballen dan rijden ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:08 schreef -XOR- het volgende:
Williams ook speler van het toernooi natuurlijk.
Jaquote:
Grapje Hahahahahahahaquote:
Dom dus. Met Engeland win je niks.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij had ook voor Ghana kunnen kiezen, iets wat zijn broer wel heeft gedaan
Dat is niet hoe dit spel werktquote:
Milfquote:Op zondag 14 juli 2024 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is het een knappe buurvrouw @:Coco ?
Als je de zuurstoffles wegdenkt wellicht.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is het een knappe buurvrouw @:Coco ?
Vooral dat gejank en geduik valt me tegen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:10 schreef OmniRocket het volgende:
Bellingham is ook echt een tegenvaller dit EK
Haar poes was op het balkon gesprongen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk dat die aanbelt om 10 uur in de avond.
Doet die van mij nu nooit
Straks komt er ook nog iemand met ‘kad’ aanzettenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dat 'hont' niet lekker in KLB houden?
Vervelend ventje ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vooral dat gejank en geduik valt me tegen.
Of famfare.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Straks komt er ook nog iemand met ‘kad’ aanzetten
Zou wel heel origineel zijn.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja die was op het balkon van @Coco gesprongenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Net als teamgenoot Mbappé. Real gaat een Valencia/Napoli seizoen tegemoet.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:10 schreef OmniRocket het volgende:
Bellingham is ook echt een tegenvaller dit EK
Oh ja sorryquote:Op zondag 14 juli 2024 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu weet iedereen hoeveel notes ik heb, dit is een aanslag op mijn privacy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |