We gaan eerst nog genieten van het grote Go Ahead Eagles in Europa.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog bijzonder weinig zin in de Eredivisie.
Die hebben elke goede spelee inmiddels wel verkocht.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We gaan eerst nog genieten van het grote Go Ahead Eagles in Europa.
Al met al een beetje een 'mwah' toernooi.quote:
Trainers ontslaan , Anton de Gaaei , demente voorzitter , frauderende TD.quote:
Ook alleen al de opmerking: "Ik kijk niet thuis", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je thuis op je zolderkamer kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
De enige goede speler die ze nog hebben gaat bovendien die Europese duels missen vanwege een blessure.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die hebben elke goede spelee inmiddels wel verkocht.
Vanwege de bekertjes op het veld?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Groningen - NAC (openingsduel eredivisie) wordt op zeker leuker dan deze oogaids.
Die play-offs moeten ze afschaffen.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En de coach.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die hebben elke goede spelee inmiddels wel verkocht.
7.5quote:Op zondag 14 juli 2024 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welk cijfer geef jij dit toernooi.
Not reallyquote:Op zondag 14 juli 2024 21:57 schreef PippenScottie het volgende:
Gelukkig was de Wimbledon finale wel leuk. En in de tour rijden ze minuten sneller dan Pantani Plateau de Beille op.
wat gaf je het wk van 2022? een 9 dan? want dit EK was best saai. een 6 voor mij.quote:
Dat is net ongeveer compleet leeggelopen.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
SK Brann Bergen.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voetbal op de Olympische Spelen is geen sport.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Nog 10 dagen, dan begint het Olympisch voetbaltoernooi. We kunnen op de openingsdag direct al genieten van Guinee - Nieuw Zeeland.
Meer zin in dan in deze tweede helft
Wel zin in FK Vojvodina - Ajax?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog bijzonder weinig zin in de Eredivisie.
WLR sla ik doorgaans over.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben de Tour nog en daarna de OS. Komt wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |