Jammer dat Nederland Jong Oranje niet meedoet. Dat vond ik jaaaaren geleden wel een stukje genot.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Nog 10 dagen, dan begint het Olympisch voetbaltoernooi. We kunnen op de openingsdag direct al genieten van Guinee - Nieuw Zeeland.
Meer zin in dan in deze tweede helft
Oke Dionequote:Op zondag 14 juli 2024 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben de Tour nog en daarna de OS. Komt wel goed.
Heeft er iemand ooit maar ook ene fuck om Olympisch voetbal gegeven?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Nog 10 dagen, dan begint het Olympisch voetbaltoernooi. We kunnen op de openingsdag direct al genieten van Guinee - Nieuw Zeeland.
Vind een 6 nog vrij hoog, voor mij geen voldoendequote:Op zondag 14 juli 2024 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat gaf je het wk van 2022? een 9 dan? want dit EK was best saai. een 6 voor mij.
Djokovic die in straight sets naar huis wordt gemept is altijd leuk. Met zijn ATP 250 lotingquote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel zin in FK Vojvodina - Ajax?
Dat wordt een wereldpot.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel zin in FK Vojvodina - Ajax?
Het vrouwentoernooi is legitquote:Op zondag 14 juli 2024 22:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Heeft er iemand ooit maar ook ene fuck om Olympisch voetbal gegeven?
Eerlijke vraag.
EK´s zijn altijd floptoernooien. WK´s zijn altijd veel tofferquote:Op zondag 14 juli 2024 21:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Al met al een beetje een 'mwah' toernooi.
Goud winnen op het Olympisch voetbaltoernooi is hetzelfde als een veterstrikdiploma aan een downie geven.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ja leuk man, dat kan met doping op niet eens. Motocross hebben we naar zitten kijken.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:57 schreef PippenScottie het volgende:
En in de tour rijden ze minuten sneller dan Pantani Plateau de Beille op.
Sorry ben druk.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:57 schreef GGMM het volgende:
https://www.haxball.com/play?c=76fmio_hGuQ
@:scrummie kom er is één plaats over
Pogacar is gewoon AI.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leuk man, dat kan met doping op niet eens. Motocross hebben we naar zitten kijken.
Krantekut heb je geen kind aan. Heywoodu is nog wel een aardig slimme gastquote:Op zondag 14 juli 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heywoodu en nattekrant geloof ik. Lachwekkend.
Dat worden weer veel onnodige notes.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heywoodu en nattekrant geloof ik. Lachwekkend.
Die laatste week kan je, na de afgelopen twee dagen, gerust overslaan.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben de Tour nog en daarna de OS. Komt wel goed.
Heeft Irak niet eens een medaille gehaald? Zulk soort outsiders die eens goed scoren vind ik altijd wel leukquote:Op zondag 14 juli 2024 22:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Heeft er iemand ooit maar ook ene fuck om Olympisch voetbal gegeven?
Eerlijke vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |