Dat zelfs de beste schutters op beslissende momenten kunnen missenquote:
Tnx, kende Equity alleen in de betekenis van "eigen vermogen"quote:Op zondag 14 juli 2024 12:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, equity.
Equality staat grof gezegd voor gelijke mogelijkheden. Equity voor gelijke uitkomsten, waarbij overal de vertegenwoordiging van diverse groepen in overeenstemming is met de generieke populatie.
Equity is dan ook van een zeldzame stupiditeit. Equality is verstandig.
Iemand zomaar doden zonder precies te weten wat er gaande is, is ook niet verstandig. Lastig parket. Laten we er nou godverdomme geen complottheorie op loslaten zeg!quote:Op zondag 14 juli 2024 12:26 schreef Ali_boo het volgende:
Goede vraag, hij ziet hem, wacht tot de dader actie onderneemt, en dan pas besluit die iets terug te doen
[ x ]
Ja, dat had ik ook toen ik het voor het eerst zag.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:28 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Tnx, kende Equity alleen in de betekenis van "eigen vermogen"
Toch nog wat geleerd op fok
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat de secret service zo z'n reserveringen had om te schieten op de schuttert, je moet echt zeker weten dat het geen collega van je is. Zo'n situatie overvalt je.
Is simpelweg een beter systeem.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, equity.
Equality staat grof gezegd voor gelijke mogelijkheden. Equity voor gelijke uitkomsten, waarbij overal de vertegenwoordiging van diverse groepen in overeenstemming is met de generieke populatie.
Equity is dan ook van een zeldzame stupiditeit. Equality is verstandig.
Zullen we gewoon het onderzoek afwachten?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]![]()
Die weten alles, zelfs hoe de keutel van Trump er vanmorgen uitzag, nee dit is een blunder van jewelste.
Je ziet iemand op het dak van een gebouw met een geweer(gericht op een voormalig president), die niet tot jouw team behoortquote:Op zondag 14 juli 2024 12:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Iemand zomaar doden zonder precies te weten wat er gaande is, is ook niet verstandig. Lastig parket. Laten we er nou godverdomme geen complottheorie op loslaten zeg!
TweedeKlum weet vanaf zijn zolderkamer dat dit een blunder is.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]![]()
Die weten alles, zelfs hoe de keutel van Trump er vanmorgen uitzag, nee dit is een blunder van jewelste.
Equity is in de basis een schending van het gelijkheidsbeginsel. Moet je iemand die zeer progressief is niet proberen uit te leggen overigens… Ik heb er nog nachtmerries van.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is simpelweg een beter systeem.
'Equality' in de Engelse definitie is een beetje alsof je een gezond iemand en iemand in een rolstoel in dezelfde competitie hardlopen zet. Equity zorgt ervoor dat je een paralympics organiseert, want niet iedereen hoort precies hetzelfde behandeld te worden.
Natuurlijk maar dat de Secret Service grove fouten heeft gemaakt lijkt me evident gezien de informatie die er is.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zullen we gewoon het onderzoek afwachten?
Als men dit wist dan ga je naar een scenario dat ze die kerel hebben toegelaten, hem de tijd hebben gegeven, om hem daarna te killen. Zeker iets om rekening mee te houden.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]![]()
Nee.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef Za het volgende:
Doe de man op z'n minst de eer deze foto in de OP te zetten:
[ x ]
Vertel. Welke exacte informatie heb je daar over?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Natuurlijk maar dat de Secret Service grove fouten heeft gemaakt lijkt me evident gezien de informatie die er is.
Nee, ik vind dat wij daar niet over kunnen oordelen op basis van te weinig informatie.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je ziet iemand op het dak van een gebouw met een geweer(gericht op een voormalig president), die niet tot jouw team behoort
Maar jij vindt dat er eerst een onderzoek moet plaatsvinden ofzo
beetje lullig als 1 van je vrienden simpelweg op de verkeerde plek is gaan staan en je hem met zijn allen door zijn kop schietquote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je ziet iemand op het dak van een gebouw met een geweer(gericht op een voormalig president), die niet tot jouw team behoort
Maar jij vindt dat er eerst een onderzoek moet plaatsvinden ofzo
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef Za het volgende:
Doe de man op z'n minst de eer deze foto in de OP te zetten:
[ x ]
Nou, dat ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Natuurlijk maar dat de Secret Service grove fouten heeft gemaakt lijkt me evident gezien de informatie die er is.
Je ziet al heel snel wie er wel en niet tot je team behoortquote:Op zondag 14 juli 2024 12:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje lullig als 1 van je vrienden simpelweg op de verkeerde plek is gaan staan en je hem met zijn allen door zijn kop schiet
Wat een kutbeeld. Je ziet alleen wat bomenquote:
Alleen de Democraten kunnen dat voorkomen door een capabel persoon kandidaat te maken.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:37 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dus:
Volgend jaar Trump president
Hij vervangt alle ambtenaren door jaknikkers
Daardoor worden ook zijn knettergekke bevelen klakkeloos opgevolgd
De daardoor ontstane chaos en ellende is de schuld van het buitenland
Alle NATO leden moeten trouw aan hem zweren of worden staatsvijanden
Hij zal ook de wereldproblemen wel eens op gaan lossen
Vergeet ik nog wat? Oh, ja, de atoombommen.
Kijken of we dat kunnen voorkomen.
'Het gelijkheidsbeginsel' is natuurlijk gewoon een puur subjectieve opvatting.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Equity is in de basis een schending van het gelijkheidsbeginsel. Moet je iemand die zeer progressief is niet proberen uit te leggen overigens… Ik heb er nog nachtmerries van.
Het is een juridische werkelijkheid die op zichzelf breed gedragen wordt in de maatschappij.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
'Het gelijkheidsbeginsel' is natuurlijk gewoon een puur subjectieve opvatting.
ja die gozer die de president neerschoot hoorde er niet bijquote:Op zondag 14 juli 2024 12:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je ziet al heel snel wie er wel en niet tot je team behoort
Was gewoon stilstaand hoor.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dude, op een afstand van 150m speelt handstabilisatie, stabilisatie van de ademhaling, compenseren voor terugslag en wind een grote rol. Los van dat het geen stilstaand doelwit is.
Ik ben geen Amerikaanse gekkie met wapen.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij zou niet eens in de buurt van zijn oor komen.
Man, man, man…
En de andere 3 gaan over een chipsgooier bij de tour de francequote:Op zondag 14 juli 2024 12:40 schreef Mikeytt het volgende:
9 van de eerste 12 artikelen op de NOS gaan allemaal over dit verschijnsel overigens
Want gekkies zijn allemaal scherpschutters?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Was gewoon stilstaand hoor.
[..]
Ik ben geen Amerikaanse gekkie met wapen.
Nou ja de Amerikanen zelf...quote:Op zondag 14 juli 2024 12:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alleen de Democraten kunnen dat voorkomen door een capabel persoon kandidaat te maken.
Maar daar zijn ze te stom voor.
Die schieten vaak genoeg om een beetje te kunnen schieten.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Want gekkies zijn allemaal scherpschutters?
Ik denk dat heel Amerika geluk heeft gehad. Kun je je voorstellen hoe alles was verhard als hij gedood was? Dat had een orgie van geweld opgeleverd ben ik bang.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:42 schreef Scjvb het volgende:
Gelet op de afbeeldingen heeft mister Donald Trump inderdaad erg veel geluk gehad, het scheelde bijna letterlijk maar een haartje.
Het concept wel, maar geef een aantal hypothetische situaties aan mensen van verschillende politieke achtergronden of de situatie binnen het gelijkheidsbeginsel valt... Je gaat verschillende antwoorden krijgen.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is een juridische werkelijkheid die op zichzelf breed gedragen wordt in de maatschappij.
Weinig te meldenquote:Op zondag 14 juli 2024 12:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En de andere 3 gaan over een chipsgooier bij de tour de france
Een beetje, ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die schieten vaak genoeg om een beetje te kunnen schieten.
Eh nee, zijn hoofd en lichaam beweegt continu. Het is geen Royal Guard.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Was gewoon stilstaand hoor.
[..]
Ik ben geen Amerikaanse gekkie met wapen.
Daar hebben we de rechtspraak voor. En nee, die is niet onfeilbaar. Maar ook niet volledig willekeurig.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het concept wel, maar geef een aantal hypothetische situaties aan mensen van verschillende politieke achtergronden of de situatie binnen het gelijkheidsbeginsel valt... Je gaat verschillende antwoorden krijgen.
'gelijke situaties' bestaan immers niet en zorgen ervoor dat dit hele begrip enorm subjectief wordt/
Fair enoughquote:Op zondag 14 juli 2024 12:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat wij daar niet over kunnen oordelen op basis van te weinig informatie.
De schutter was WEL DEGELIJK geregistreerd als Republikein.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |