SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Kutkinderen zijn nog steeds aan het springen en gillen op het springkasteel
Slaap lekker Symph en Ddm.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:02 schreef Symphonic het volgende:
We gaan zo slapen. Dank voor de fijne en gezellige muziekavond.
Fijne avond nog
Mooie afsluiter dit
Welterusten. Hopelijk slapen jullie door het kindergegil heen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:02 schreef Symphonic het volgende:
We gaan zo slapen. Dank voor de fijne en gezellige muziekavond.
Fijne avond nog
Mooie afsluiter dit
Zeker. Maar Anita heeft een mooie stem.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Groot compliment van mij aan Anita haha
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:05 schreef BasEnAad het volgende:
Dusty springfield - son of an preacher man
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:15 schreef livelink het volgende:
Gerry & the Pacemakers - Ferry cross the Mercy
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:17 schreef BasEnAad het volgende:
Dit is ook niet The shadows met Apache, maar het klinkt er wel meer naar.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:18 schreef livelink het volgende:
Boudewijn de Groot - De Noordzee, de Noordzee
Meerdere zelfsquote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heeft ook nog een prachtnummer samen met de dierenwinkeljongens gemaakt
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn ouders kenden elkaar nog niet![]()
![]()
Hahaha, ja ik zat inderdaad al schuimbekkend op mijn toetsenbord te rammen!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:21 schreef livelink het volgende:
Abba - Dancing Queen.
Niet bepaald jouw favoriet toch, @:BasEnAad ?
Samen met nog vele anderen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:22 schreef BasEnAad het volgende:
Toch wel bijzonder dat het weinig prikkelende en relatief saaie liedje Dancing Queen hun grootste hit werd.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hahaha, ja ik zat inderdaad al schuimbekkend op mijn toetsenbord te rammen!![]()
Ik vind stiekem het onbekende Crazy World, wat gezongen wordt door 1 van de heren. Eigenlijk 1 van hun betere, zo niet beste...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:22 schreef BasEnAad het volgende:
Toch wel bijzonder dat het weinig prikkelende en relatief saaie liedje Dancing Queen hun grootste hit werd.
Zegt me inderdaad zo even niks.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind stiekem het onbekende Crazy World, wat gezongen wordt door 1 van de heren. Eigenlijk 1 van hun betere, zo niet beste...
Die ga ik morgen ff opzoeken.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind stiekem het onbekende Crazy World, wat gezongen wordt door 1 van de heren. Eigenlijk 1 van hun betere, zo niet beste...
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien the Jumping Jewels??
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:37 schreef livelink het volgende:
Geen idee voor wie Herman van Veen dit heeft geschreven, maar de kans is groot dat hij niet meer van haar houdt.
quote:Little darlin', I feel that ice is slowly melting
Little darlin', it seems like years since it's been clear
Melting is een beetje een narcist.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Kijk, daar gaan we weer. Ik zie een patroon.
[..]
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga langzaam aan afsluiten en naar bed.
Bedankt voor de avond en het mede mogelijk maken van mijn 200.000 ste post![]()
![]()
Weltrusten!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Was gezellig. En leuk zo'n mijlpaal. Welterustenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Ik keek hierdoor eens naar die Top 500 en zie tot m'n grote verbazing dat ik in de lijst sta van meeste forum likes. En wel op plek.... *tromgeroffel * .... 500quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Niet eens op 111?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik keek hierdoor eens naar die Top 500 en zie tot m'n grote verbazing dat ik in de lijst sta van meeste forum likes. En wel op plek.... *tromgeroffel * .... 500![]()
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals/receivedforumlikes
Eentje erbij dan maar. Voordat je weer uit de top flikkert. Ik sta op een comfortabele middenmoot-plaats.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik keek hierdoor eens naar die Top 500 en zie tot m'n grote verbazing dat ik in de lijst sta van meeste forum likes. En wel op plek.... *tromgeroffel * .... 500![]()
Jij staat hoog ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Eentje erbij dan maar. Voordat je weer uit de top flikkert. Ik sta op een comfortabele middenmoot-plaats.
Haha ik sta op 161. Ik kom al een jaar niet zo veel meer op FOK!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed bezig!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Eentje erbij dan maar. Voordat je weer uit de top flikkert. Ik sta op een comfortabele middenmoot-plaats.
Wij helpen elkaar gewoon allemaal hoger de lijst in.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij staat hoog ja.
Ik sta op 457. Ook niet verkeerd.
Het klinkt veel vrolijker dan het is. Eigenlijk passen tekst en muziek totaal niet bij elkaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:52 schreef Melting het volgende:
Ik vind dit een fijn nummer.
Al is het onderwerp minder leuk.
Hij is ontwaakt!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was er dus nog, maar wel al zonder radio![]()
![]()
Lekker. Die Weizens zijn best 'dikke' biertjes, je kunt er niet zo drie snel achter elkaar drinken. Ik vind ze een beetje naar banaan smaken.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:57 schreef livelink het volgende:
Marc Almond - Something's gotten hold of my heart.
Tja, ik wist niet wie het origineel had gezongenquote:
Er zit vaak iets van banaan in de geur. Ik vind ze bijna altijd wel lekker. Maar Schneider is een favoriet. Ook erg lekker vind ik Benediktiner.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Lekker. Die Weizens zijn best 'dikke' biertjes, je kunt er niet zo drie snel achter elkaar drinken. Ik vind ze een beetje naar banaan smaken.
Bijna goed.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:01 schreef livelink het volgende:
Is dit dan Barbara Streisand - Second hand girl
Pitney zong zelfs mee op de cover van Marc Almond.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik wist niet wie het origineel had gezongen
Ja, ik hoorde het later ook. Maar het begin was echt zo'n kleuternummer.quote:
Dan ga ik Benediktiner volgende keer meenemen om te proberen!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er zit vaak iets van banaan in de geur. Ik vind ze bijna altijd wel lekker. Maar Schneider is een favoriet. Ook erg lekker vind ik Benediktiner.
Gewoon even goed opletten in de grotere supermarkten. Soms is het in de aanbieding.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dan ga ik Benediktiner volgende keer meenemen om te proberen!
Maare je weet he bij weizen, eerst 80% van de fles uitschenken in je glas, dan flesje even rondtollen en dan het troebele restje erover heen.
Of goed opletten wanneer het niet in de aanbieding is.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon even goed opletten in de grotere supermarkten. Soms is het in de aanbieding.
quote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 00:08 schreef livelink het volgende:
The Byrds - There is a season for everything
Goed zo!quote:Op zondag 14 juli 2024 00:08 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik laat Vout niet aan de knoppen vanavond.
Oh, en dan heet het dus echt Turn, Turn, Turn.quote:
quote:
Ja, dat is je straf voor je eerdere opmerking vanavond.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 00:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is je straf voor je eerdere opmerking vanavond.
Nou ja ik woon aan de grens, ik doe mijn boodschappen al in Duitsland.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon even goed opletten in de grotere supermarkten. Soms is het in de aanbieding.
Volgende week beter!quote:Op zondag 14 juli 2024 00:11 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik wel vast naar bed. [ afbeelding ]
Daffodil is een narcis toch?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:12 schreef livelink het volgende:
All kinds of everything![]()
![]()
![]()
Daffodils is wel een van mijn favoriete Engelstalige woorden. Terwijl madeliefje ook al zo mooi is.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 14 juli 2024 00:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Daffodil is een narcis toch?
[ afbeelding ]
Ik zeg daar maar even niks over. Voor je het weet, leest -ie mee.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:08 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik laat Vout niet aan de knoppen vanavond.
Hij is naar bed.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zeg daar maar even niks over. Voor je het weet, leest -ie mee.
Kijk, nu is de opmars gewoon niet meer te stuiten.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:15 schreef BasEnAad het volgende:
Haha 11, je staat al 499 op de lijst van forumlikes
Sterker nog..... na deze komt er nog 1.quote:
Ik denk ook dat ze het doen omdat ze het nog steeds leuk vinden. Om het geld hoeven ze het niet meer te doen.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:29 schreef BasEnAad het volgende:
Dat die mannen nu nog optreden...
Ze kunnen niet anders meer denk ik dan, dat is hun hele leven.
Had het zo maar kunnen zijn. Klinkt wel heel fijn.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:33 schreef livelink het volgende:
Ik heb lang gedacht dat dit het Engelse volkslied was
Dat ook, maar ik denk ook dat ze niet anders kunnen, muziek is hun leven, het is groter dan hen. Het is hun hele identiteit.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze het doen omdat ze het nog steeds leuk vinden. Om het geld hoeven ze het niet meer te doen.
Alleen al om Harry Kane kan ik niet voor Engeland zijnquote:Op zondag 14 juli 2024 22:33 schreef livelink het volgende:
Hier in de buurt zijn de mensen voor Engeland![]()
Doodse stilte toen Spanje scoorde en gejuich nu bij Engeland. Dat snap je toch niet.
Maar wel een mooie leeftijd gehaald.quote:
Niet in het bijzonder, eigenlijk. Heb wel gewandeld, maar meer omdat ik vond dat het moest dan dat ik er zin in had of van genoten heb.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:05 schreef Melting het volgende:
Heb je ook al van het weer genoten deze week?
Als je dan toch gaat wandelen moet je er wel van genieten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet in het bijzonder, eigenlijk. Heb wel gewandeld, maar meer omdat ik vond dat het moest dan dat ik er zin in had of van genoten heb.
Nee, dat lijkt me echt heel erg vreselijk. Georganiseerd lopen in een grote groep, alleen om een kruisje te halen als bewijs. Als iets alleen maar om het presteren gaat haak ik sowieso al af.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat wandelen moet je er wel van genieten.
Jij loopt trouwens veel. Is de 4 daagse niets voor je, om daar eens aan mee te doen?
Ik heb echt een enorme afkeer van rattenquote:
Ah.... ja, had ik eigenlijk kunnen weten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me echt heel erg vreselijk. Georganiseerd lopen in een grote groep, alleen om een kruisje te halen als bewijs. Als iets alleen maar om het presteren gaat haak ik sowieso al af.
Ik heb lang niet geweten dat het over een rat ging.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt een enorme afkeer van ratten
Nou..., ik betwijfel het hoor. Dan moet ik echt gaan trainen, want ik kom meestal maar tot zo'n 15 km. en de kortste afstand is 30 km.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... ja, had ik eigenlijk kunnen weten.
Maar de afstanden zou je wel kunnen lopen, toch?
Ik heb het volgens mij ook nog niet zo lang geleden hier gehoord, maar ik griezel al van die foto.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb lang niet geweten dat het over een rat ging.
Voor mijn gevoel loop jij altijd veel meer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou..., ik betwijfel het hoor. Dan moet ik echt gaan trainen, want ik kom meestal maar tot zo'n 15 km. en de kortste afstand is 30 km.
En dan ook nog 4 dagen achter elkaar. Ik weet het niet.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:16 schreef livelink het volgende:
Golden Earrings - Just a little bit of peace in my heart
Ik maak het groter dan het isquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel loop jij altijd veel meer.
Maar ik doe je de 15 km ook niet na hoor.
Niet erg. Ik denk gewoon dat jij zowat elke dag de marathon loopt.quote:
Nu van mijn airco. Maar in het weekend normaal wel van mijn balkon met kunstgras. Heerlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:18 schreef livelink het volgende:
En jij, geniet je van je balkon and je airco?
Leuk wel, hopelijk niet te veel onweer. Is Fogel nu in Nederland?quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu van mijn airco. Maar in het weekend normaal wel van mijn balkon met kunstgras. Heerlijk.
Alleen dit weekend niet zo veel.
Zaterdag namelijk naar de Efteling (en Fogel ontmoeten), en zondag ritje met de verzetstram en naar het verzetsmuseum in Amsterdam.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk wel, hopelijk niet te veel onweer. Is Fogel nu in Nederland?
Ja, we moesten er lang op wachten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze week werd het zomer.
[ afbeelding ]
Maar zaterdag 32 graden vind ik wel overdreven hoor. Dat hoeft ook weer niet.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, we moesten er lang op wachten.
Het is hollen of stilstaan, maar dat is het de laatste jaren al.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar zaterdag 32 graden vind ik wel overdreven hoor. Dat hoeft ook weer niet.
Klopt.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is hollen of stilstaan, maar dat is het de laatste jaren al.
Ik zie het altijd wel. Ik geniet het meest van een 24, 25 graden overdag en dan in de avond een wandeling maken als het nog 22 of 23 graden is. Maar ja, zo werkt het meestal niet.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.
Benieuwd hoe lang we warm weer krijgen.
Je hebt het niet voor het zeggen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie het altijd wel. Ik geniet het meest van een 24, 25 graden overdag en dan in de avond een wandeling maken als het nog 22 of 23 graden is. Maar ja, zo werkt het meestal niet.
Ik probeer dan vooral in de schaduw te lopen, maar ga inderdaad niet standaard.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt het niet voor het zeggen.
Ga je niet als het 's avonds te warm is? Zou daar wel mee uitkijken in ieder geval.
Groot gelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik probeer dan vooral in de schaduw te lopen, maar ga inderdaad niet standaard.
Jij zal zo'n dag in de Efteling ook wel aan je kilometers komen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Maar wandelen is wel gezond. Dus als je er van geniet, is dat mooi meegenomen.
Ja, meeste ooit was 17 km denk ik. En dan ben ik ook kapot. Daar zit ook veel geslenter bij. Toen was ik met familie namelijk. Als ik alleen ben, stap ik stevig door.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij zal zo'n dag in de Efteling ook wel aan je kilometers komen.
Daar kun je een apart abonnement voor afsluiten als je wil. Dat heb ik dus.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:38 schreef livelink het volgende:
Is het parkeren eigenlijk bij het abonnement inbegrepen?
Het is tot nog toe nog goed te doen, ja.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog steeds een 100% score.
[ afbeelding ]
Ja, slenteren is dodelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, meeste ooit was 17 km denk ik. En dan ben ik ook kapot. Daar zit ook veel geslenter bij. Toen was ik met familie namelijk. Als ik alleen ben, stap ik stevig door.
Ja, vind ik ook. Daarom ook een hekel aan wachtrijen.quote:
Maar daar ontkom je eigenlijk niet aan in De Efteling toch?quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Daarom ook een hekel aan wachtrijen.
Met een abonnement kun je omdraaien als je de rij te lang vind. Doe je hem de volgende keer wel weer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar daar ontkom je eigenlijk niet aan in De Efteling toch?
quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:48 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter is met twee vriendinnen door Frankrijk aan het rijden met een tot camper omgebouwde bestelauto. Ze hadden de eerste dag al autopech![]()
En hebben ook niks geboekt qua overnachtingen en zo. Ik zal blij zijn als ze veilig weer terug is.
Ja, dat is wel handig. Ik vond het wel best zolang het een beetje doorslingerde. Echt stilstaan vind ik ook vreselijk.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Met een abonnement kun je omdraaien als je de rij te lang vind. Doe je hem de volgende keer wel weer.
En ik zorg altijd dat ik er vroeg ben, zodat ik in de eerste attractie nooit lang hoef te wachten.
Nou, ze heeft wel wat foto's gestuurd, maar we hebben niet elke dag contact. Geen nieuws, goed nieuws hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat was nog geen succes dan.
Heb je wel regelmatig contact? Om je gerust te stellen?
Ze is wel avontuurlijk in ieder geval.
Precies dat. En meestal doe ik na de lunch niet veel meer. Beetje genieten van het weer, en de sfeer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is wel handig. Ik vond het wel best zolang het een beetje doorslingerde. Echt stilstaan vind ik ook vreselijk.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ze heeft wel wat foto's gestuurd, maar we hebben niet elke dag contact. Geen nieuws, goed nieuws hoop ik dan maar.
Volgende week woensdag dacht ik. Ze is zondag vertrokken.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Wanneer komt ze terug?
Je wist welke het was, dus dat keur ik goed.quote:
Komt vast goed.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgende week woensdag dacht ik. Ze is zondag vertrokken.
Ik weet het eigenlijk niet. Ik denk het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt vast goed.
Gaat je zoon ook nog op vakantie?
En jij?quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet. Ik denk het eigenlijk niet.
Ik zeker niet. Zou met mijn vriendin gaan, maar dat heb ik afgezegd toen het met mijn vader zo slecht ging.quote:
Dat snap ik wel.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zeker niet. Zou met mijn vriendin gaan, maar dat heb ik afgezegd toen het met mijn vader zo slecht ging.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:57 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter bovenop de 'camper'
[ afbeelding ]
Mijn vader knapt eigenlijk wel een beetje op in de zin dat hij weer een stuk helderder is en je weer gewoon met hem kunt praten. Dat kon eigenlijk niet de laatste weken voor de verhuizing. Mijn moeder is nog steeds niet helemaal gelukkig. Zaterdag ga ik er heen en dan gaat ze met mijn man op stap en dan blijf ik bij mijn vader. Ze wilde even terug naar haar oude huis en nog wat boeken en zo uitzoeken. Ik weet niet of dat zo slim is, maar ze wil het echt heel erg graag. En nu mijn vader wat beter gaat willen ze nog een afscheidsfeest geven voor hun oude buurt. Dat kan waar ze nu wonen. Daar verzorgen ze dan ook de hapjes en drankjes. Dus dat houdt hen op het moment even bezig.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
Hoe gaat het nu met je vader en je moeder niet te vergeten?
Is ook een hele aanpassing voor je moeder.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn vader knapt eigenlijk wel een beetje op in de zin dat hij weer een stuk helderder is en je weer gewoon met hem kunt praten. Dat kon eigenlijk niet de laatste weken voor de verhuizing. Mijn moeder is nog steeds niet helemaal gelukkig. Zaterdag ga ik er heen en dan gaat ze met mijn man op stap en dan blijf ik bij mijn vader. Ze wilde even terug naar haar oude huis en nog wat boeken en zo uitzoeken. Ik weet niet of dat zo slim is, maar ze wil het echt heel erg graag. En nu mijn vader wat beter gaat willen ze nog een afscheidsfeest geven voor hun oude buurt. Dat kan waar ze nu wonen. Daar verzorgen ze dan ook de hapjes en drankjes. Dus dat houdt hen op het moment even bezig.
Ja, wie weet. Ik hoop het.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Is ook een hele aanpassing voor je moeder.
Misschien doet het haar juist wel goed, door een keer terug te gaan.
Ik heb geen van de 2 gezien.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:03 schreef livelink het volgende:
Ik ben samen met mijn man zaterdag en gisteren naar films gegaan waar we normaal nooit echt naartoe zouden gaan. Was eigenlijk wel heel leuk. Zaterdag naar The Fall Guy en gisteren naar HitMan
Komische actiefilms vooral. De eerste met Ryan Gosling als stuntman en de tweede over een undercover agent die zich voordoet als Hitman en verliefd wordt op een opdrachtgeefster.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen van de 2 gezien.
Wat voor soort films zijn het?
quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:06 schreef Melting het volgende:
Oh wacht.... The Fall guy heb ik een stukje van gezien. Dat is toch van die stuntman?
Ah.... wie weet is die 2e wel iets om een keer te kijken.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Komische actiefilms vooral. De eerste met Ryan Gosling als stuntman en de tweede over een undercover agent die zich voordoet als Hitman en verliefd wordt op een opdrachtgeefster.
Ja, die kwam wat langzaam op gang, maar vond ik wel erg leuk worden na de pauzequote:Op donderdag 18 juli 2024 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... wie weet is die 2e wel iets om een keer te kijken.
Jullie hebben nog gewoon pauzes tijdens de films.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die kwam wat langzaam op gang, maar vond ik wel erg leuk worden na de pauze
quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:09 schreef livelink het volgende:
Boudewijn de Groot - Land van Maas en Waal
In dit nummer lijkt dit echt zo'n fantasieplek, maar ik heb gewoon in het Land van Maas en Waal gewoond. De gemeente heette ook West Maas en Waal.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
In dit nummer lijkt dit echt zo'n fantasieplek, maar ik heb gewoon in het Land van Maas en Waal gewoond. De gemeente heette ook West Maas en Waal.
Daar gaat je 100% score.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:13 schreef livelink het volgende:
Kijk, dit nummer ken ik natuurlijk wel, maar kan er geen naam aan hangen.
Nee, best groot eigenlijk.quote:
Ik woonde in Beneden Leeuwen vlakbij de Waalquote:West Maas en Waal is een gemeente in de Nederlandse provincie Gelderland die het westelijk deel van het Land van Maas en Waal beslaat. De gemeente telt 20.327 inwoners en heeft een oppervlakte van 85,84 km². Het gemeentehuis staat in Beneden-Leeuwen.
Beneden Leeuwen heb ik wel eens van gehoord.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, best groot eigenlijk.
[..]
Ik woonde in Beneden Leeuwen vlakbij de Waal
Ja, Neil Diamond heb ik altijd moeite mee.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar gaat je 100% score.![]()
[ afbeelding ]
Leuke plaats hoor. Heb daar met plezier gewoond.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Beneden Leeuwen heb ik wel eens van gehoord.
Waar staat Beneden Leeuwen bekend om?quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuke plaats hoor. Heb daar met plezier gewoond.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou ben je de kluts kwijt.
[ afbeelding ]
Nergens specifiek om volgens mij. Voordat ik er ging wonen had ik er nog nooit van gehoord, maar ik hou van het rivierenlandschap. Ik ben gewoon een riviertje opgeschoven.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar staat Beneden Leeuwen bekend om?
quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Nergens specifiek om volgens mij. Voordat ik er ging wonen had ik er nog nooit van gehoord, maar ik hou van het rivierenlandschap. Ik ben gewoon een riviertje opgeschoven.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:19 schreef livelink het volgende:
Ik neem aan dat je ook stopt om 20.30?
Het is dat je z'n stem herkent, denk ik.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:21 schreef livelink het volgende:
Het is moeilijk om zijn Frans te verstaan.
Ja, ik had wat moeite met de titel.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is dat je z'n stem herkent, denk ik.
Oh, spannend. Op een mooie uitslag!quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit honkbal te kijken, de Honkbalweek in Haarlem is bezig met vanavond een belangrijke pot voor Nederland. Bij winst krijgen ze hun A-status (= geld) terug, die ze vorig jaar verloren hebben door toen niet in de finale van het EK Honkbal te staan.
Daarom luister ik dus vanavond niet mee.
Have fun!
Veel plezier en succes Mad.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit honkbal te kijken, de Honkbalweek in Haarlem is bezig met vanavond een belangrijke pot voor Nederland. Bij winst krijgen ze hun A-status (= geld) terug, die ze vorig jaar verloren hebben door toen niet in de finale van het EK Honkbal te staan.
Daarom luister ik dus vanavond niet mee.
Have fun!
quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:27 schreef livelink het volgende:
The Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |