Shirley Bassey - The Performance Of My Life
Ik moet straks de tekst maar eens even goed luisteren of teruglezen dan.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Vooraf draaide ik de instrumentale medley Overture To Performance. En dit nummer maakt de cirkel rond. Geschreven voor en gezongen door Dame Shirley Bassey. Ik vraag me nog altijd af wat de tekst zegt over Neil zelf.Shirley Bassey - The Performance Of My Life
Leuk om te horen. Ik wilde er bewust niet zo'n PSB-uitzending van maken, met alleen maar hun eigen nummers. Vandaar deze vorm.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:53 schreef livelink het volgende:
Dank je wel DJ11. Een leuke thema-uitzending zo. En ik heb wel echt weer wat nieuwe dingen geleerd. Grappig, ik ben door de jaren gegaan van iemand die de PSB vooral een niemendalletje vond (vooral vanwege West End Girls trouwens en Go West bijvoorbeeld) tot iemand die hen ging waarderen tot iemand die enorm onder de indruk is van hun oeuvre.
Vooral dankzij jou wel.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:02 schreef livelink het volgende:
Ik ben er. En ineens snel ingetuned. Waarom het soms zo moeilijk gaat en dan weer makkelijk weet ik ook niet.
Ik wou mijn Nostradamus-kwaliteiten nog even onder de aandacht brengen. Hoewel het (eerlijk is eerlijk) geen lullige frommelgoal was in de laatste minuut.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eens, maar juist dan kan het wel eens tegen gaan vallen door een domme actie ergens of zo. Of een lullige frommelgoal ineens op het laatste moment van de Engelsen. Maar we gaan het zien. Je hebt het wel gejinxt net met het draaien van Disappointed.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wou mijn Nostradamus-kwaliteiten nog even onder de aandacht brengen. Hoewel het (eerlijk is eerlijk) geen lullige frommelgoal was in de laatste minuut.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:08 schreef livelink het volgende:
Een live Elvis - I just can't help believing
Nee, ik ga wel kijken. Ik hoop op een mooie wedstrijd. Als het niks is, zap ik wel weer weg.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:09 schreef Melting het volgende:
Ga je zondag de finale kijken, livelink?
Of sla je die ook, net als ik, over?
Groot gelijk.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel kijken. Ik hoop op een mooie wedstrijd. Als het niks is, zap ik wel weer weg.
Nee, op basis van Frankrijk - Spanje, waarin ik Spanje echt goed en leuk vond spelen, ben ik voor Spanje.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Heb je ook een voorkeur voor wie moet winnen?
Of supporter je neutraal?
Snap ik. Spanje - Duitsland vond ik ook een goede pot.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, op basis van Frankrijk - Spanje, waarin ik Spanje echt goed en leuk vond spelen, ben ik voor Spanje.
Dat vind ik geen schande hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:14 schreef livelink het volgende:
The streets of London, maar tot mijn schaamte weet ik de artiest niet meer.
Die heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik. Spanje - Duitsland vond ik ook een goede pot.
Ik wist dat het met een R begon, maar ik dacht aan een Randy.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik geen schande hoor.
[ afbeelding ]
Klopt, maar de Engelsen verdienden het op basis van het hele toernooi net zomin.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:16 schreef Melting het volgende:
Ik vond overigens dat Nederland het ook niet verdiend had om verder te komen.
Veel spelers spelen onder hun niveau.
Mee eens.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt, maar de Engelsen verdienden het op basis van het hele toernooi net zomin.
Goede avond Mad. En welkom.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:21 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik weer eens eventje meeluisteren?
Zeker, gezellig.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:21 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik weer eens eventje meeluisteren?
quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Dit nummer heeft oorspronkelijk een andere titel, maar Sukiyaki was makkelijker voor de niet-Japanners…

Dat klopt wel, maar als je me morgen dit nummer laat horen weet ik het weer niet.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Dit nummer heeft oorspronkelijk een andere titel, maar Sukiyaki was makkelijker voor de niet-Japanners…
De originele titel staat wel op het hoesje…quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar als je me morgen dit nummer laat horen weet ik het weer niet.
Dat is niet uit te spreken voor ons nee.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De originele titel staat wel op het hoesje…
Ik zat er middenin.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Heb je de supercel afgelopen dinsdag nog meegemaakt, Melting?
Of ging die langs je heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |